Skrevet av Emne: Next season  (Lest 13114 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Next season
« Svar #30 på: Mai 06, 2017, 22:30:14 »
Pri1 - få til avtale med Monk.

Selv om f.eks Ranieri skulle stå klar?

Leeds skriker etter stabilitet. Normalt ville jeg tatt Ranieri over Monk når som helst.Men når det hvis Ranieri hadde stått klar, ja da ville jeg lagt 55-45 i favør av Ranieri. Selv om stabilitet er nøkkelen. Men tror Ranieri er bedre for Leeds i det lange løpet, og det er det som er poenget. Må tenke langt fremover, og Ranieri står for en mere offansiv fotballstil enn Monk

Sydhagen

Sv: Next season
« Svar #31 på: Mai 06, 2017, 23:33:39 »
Pri1 - få til avtale med Monk.

Selv om f.eks Ranieri skulle stå klar?

Leeds skriker etter stabilitet. Normalt ville jeg tatt Ranieri over Monk når som helst.Men når det hvis Ranieri hadde stått klar, ja da ville jeg lagt 55-45 i favør av Ranieri. Selv om stabilitet er nøkkelen. Men tror Ranieri er bedre for Leeds i det lange løpet, og det er det som er poenget. Må tenke langt fremover, og Ranieri står for en mere offansiv fotballstil enn Monk
Langt fremover? Mannen er jo 170 år!



Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Next season
« Svar #32 på: Mai 07, 2017, 12:25:05 »
Ingen fra Yorkshire rykker ned fra PL. Kun ett fra Yorkshire kan rykke opp fra ch.ship eller begge i play off blir værende. Fra Lg 1 kommer Sheffield U, og Bradford spiller play off. Det kan bli mange lokaloppgjør neste sesong. Vanskelige kamper borte og hjemne.
Hull rykker ned. Ligger på 18. plass nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Next season
« Svar #33 på: Mai 07, 2017, 12:42:44 »
Ingen fra Yorkshire rykker ned fra PL. Kun ett fra Yorkshire kan rykke opp fra ch.ship eller begge i play off blir værende. Fra Lg 1 kommer Sheffield U, og Bradford spiller play off. Det kan bli mange lokaloppgjør neste sesong. Vanskelige kamper borte og hjemne.
Hull rykker ned. Ligger på 18. plass nå.

Da vet du noe som vi andre ikke har fått med oss.  ;)
Super Leeds since 1968

B_Ød

Sv: Next season
« Svar #34 på: Mai 07, 2017, 12:50:37 »
Pri1 - få til avtale med Monk.

Selv om f.eks Ranieri skulle stå klar?
ja, jeg mener det.
Ups & Ups!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Next season
« Svar #35 på: Mai 07, 2017, 13:15:43 »
Pri1 - få til avtale med Monk.

Selv om f.eks Ranieri skulle stå klar?
ja, jeg mener det.

Helt innenfor :) stilte spørsmålet for det "alle" vil ha Monk uten å vite hva eventuelt eierene har i ermet.

Jon R

Sv: Next season
« Svar #36 på: Mai 07, 2017, 14:11:32 »
Pri1 - få til avtale med Monk.

Selv om f.eks Ranieri skulle stå klar?
ja, jeg mener det.

Helt innenfor :) stilte spørsmålet for det "alle" vil ha Monk uten å vite hva eventuelt eierene har i ermet.
Sier ja takk til Ranieri. Monk har gjort en svært god jobb målt etter resultater, men jeg har dessverre ikke noe tro på den utdaterte varianten av fotball han sverger til.
Jon R.

B_Ød

Sv: Next season
« Svar #37 på: Mai 07, 2017, 14:17:01 »
Pri1 - få til avtale med Monk.

Selv om f.eks Ranieri skulle stå klar?
ja, jeg mener det.

Helt innenfor :) stilte spørsmålet for det "alle" vil ha Monk uten å vite hva eventuelt eierene har i ermet.
Sier ja takk til Ranieri. Monk har gjort en svært god jobb målt etter resultater, men jeg har dessverre ikke noe tro på den utdaterte varianten av fotball han sverger til.

usikker, tenker/håper dette kanskje kan endre seg med litt mer "spisset" spillermateriell.
Ellers er det vel ingen bombe at jeg ikke er noen tilhenger av hyppige managerbytter...
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Next season
« Svar #38 på: Mai 07, 2017, 15:18:31 »
Pri1 - få til avtale med Monk.

Selv om f.eks Ranieri skulle stå klar?
ja, jeg mener det.

Helt innenfor :) stilte spørsmålet for det "alle" vil ha Monk uten å vite hva eventuelt eierene har i ermet.
Sier ja takk til Ranieri. Monk har gjort en svært god jobb målt etter resultater, men jeg har dessverre ikke noe tro på den utdaterte varianten av fotball han sverger til.

usikker, tenker/håper dette kanskje kan endre seg med litt mer "spisset" spillermateriell.
Ellers er det vel ingen bombe at jeg ikke er noen tilhenger av hyppige managerbytter...
I prinsippet ikke jeg heller, spesielt ikke å " sparke" i utide. Med Monk på utgående og nye koster inn på eiersiden er muligens tidspunktet riktig, men det må være en mann med en CV som åpenbart er på høyere hylle enn Monk.
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Next season
« Svar #39 på: Mai 07, 2017, 16:22:50 »
Tar utgangspunkt i sesongen som var, spillere og hvem jeg mener burde spille = tilgang

                                 Green
         
                             Terry type 
                 Pontus                     Bartley

Ayling                        Vieira                      Berardi

     Ny indreløper - Mc Allister type - Indreløper

                                  Wood

Benk
Roofe
Hernandez
Pedraza

Det andre i stallen kan selges

Vil her at Berardi og Ayling skal funke som klassiske vinger. Vieira lenger opp på banen. Og de tre sentrale midt skal være nærmere Wood
« Siste redigering: Mai 07, 2017, 16:28:14 av h.b »

Gufrias

Sv: Next season
« Svar #40 på: Mai 07, 2017, 17:26:03 »
Tar utgangspunkt i sesongen som var, spillere og hvem jeg mener burde spille = tilgang

                                 Green
         
                             Terry type 
                 Pontus                     Bartley

Ayling                        Vieira                      Berardi

     Ny indreløper - Mc Allister type - Indreløper

                                  Wood

Benk
Roofe
Hernandez
Pedraza

Det andre i stallen kan selges

Vil her at Berardi og Ayling skal funke som klassiske vinger. Vieira lenger opp på banen. Og de tre sentrale midt skal være nærmere Wood
Hvis du skal spille med tre bak, trenger du mye mer fart. Med den gjengen der vil vi bli kontret i senk.

Jeg har heller aldri sett den formasjonen der noe sted, og tenker at det er vel en grunn til det.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: Next season
« Svar #41 på: Mai 07, 2017, 17:35:44 »
Tar utgangspunkt i sesongen som var, spillere og hvem jeg mener burde spille = tilgang

                                 Green
         
                             Terry type 
                 Pontus                     Bartley

Ayling                        Vieira                      Berardi

     Ny indreløper - Mc Allister type - Indreløper

                                  Wood

Benk
Roofe
Hernandez
Pedraza

Det andre i stallen kan selges

Vil her at Berardi og Ayling skal funke som klassiske vinger. Vieira lenger opp på banen. Og de tre sentrale midt skal være nærmere Wood
Hvis du skal spille med tre bak, trenger du mye mer fart. Med den gjengen der vil vi bli kontret i senk.

Jeg har heller aldri sett den formasjonen der noe sted, og tenker at det er vel en grunn til det.

Helt enig! Hvis vi fortsetter på samme nivå og hente spillere, altså "bytteleken" i championship som ikke skal koste noe, så er det "selvmord" å spille med 3 bak. Spillerne blir som du sier for treige, og personlige feil vil forekomme i tillegg. ;)

RoarG

Sv: Next season
« Svar #42 på: Mai 07, 2017, 17:40:28 »
Tar utgangspunkt i sesongen som var, spillere og hvem jeg mener burde spille = tilgang

                                 Green
         
                             Terry type 
                 Pontus                     Bartley

Ayling                        Vieira                      Berardi

     Ny indreløper - Mc Allister type - Indreløper

                                  Wood

Benk
Roofe
Hernandez
Pedraza

Det andre i stallen kan selges

Vil her at Berardi og Ayling skal funke som klassiske vinger. Vieira lenger opp på banen. Og de tre sentrale midt skal være nærmere Wood
Hvis du skal spille med tre bak, trenger du mye mer fart. Med den gjengen der vil vi bli kontret i senk.

Jeg har heller aldri sett den formasjonen der noe sted, og tenker at det er vel en grunn til det.

Helt enig! Hvis vi fortsetter på samme nivå og hente spillere, altså "bytteleken" i championship som ikke skal koste noe, så er det "selvmord" å spille med 3 bak. Spillerne blir som du sier for treige, og personlige feil vil forekomme i tillegg. ;)
Skal vi spille med 3 mann bak må vi ansette Bohinen som manager. Han sverger til denne formasjonen, men med to spisser.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Next season
« Svar #43 på: Mai 07, 2017, 18:25:35 »
Tar utgangspunkt i sesongen som var, spillere og hvem jeg mener burde spille = tilgang

                                 Green
         
                             Terry type 
                 Pontus                     Bartley

Ayling                        Vieira                      Berardi

     Ny indreløper - Mc Allister type - Indreløper

                                  Wood

Benk
Roofe
Hernandez
Pedraza

Det andre i stallen kan selges

Vil her at Berardi og Ayling skal funke som klassiske vinger. Vieira lenger opp på banen. Og de tre sentrale midt skal være nærmere Wood
Hvis du skal spille med tre bak, trenger du mye mer fart. Med den gjengen der vil vi bli kontret i senk.

Jeg har heller aldri sett den formasjonen der noe sted, og tenker at det er vel en grunn til det.

Helt enig! Hvis vi fortsetter på samme nivå og hente spillere, altså "bytteleken" i championship som ikke skal koste noe, så er det "selvmord" å spille med 3 bak. Spillerne blir som du sier for treige, og personlige feil vil forekomme i tillegg. ;)
Skal vi spille med 3 mann bak må vi ansette Bohinen som manager. Han sverger til denne formasjonen, men med to spisser.

Ta en titt på Arsenal i dag. Leder 2-0 mot Manu. Arsenal har fremstått som et mere homogent og fått mere trøkk etter at Wenger de siste 10 kampene gikk over til et 3-4-2-1 system.
Slik Leeds spiller nå og har spilt denne sesongen. Ja da spiller vi faktisk med et system som tilsier 6 bak. Vi spiller i et 4-2-3-1 system. Her blir vi for baktunge, og blir overkjørt på midten.
Laget må fremover og vinne midtbanen. Gjør vi det vil spissen få flere sjanser, og flere spillere kommer til målsjanser. Og jeg tror desverre ikke at monk går bort fra 4-2-3-1 systemet sitt. Noen sier det er fordi han ikke har stallen til det. Men han har heller ikke prøvd annet heller. Monk er nok desverre for defansivt anretta når det kommer til sin fotballfilosofi

TallyHo

Sv: Next season
« Svar #44 på: Mai 07, 2017, 19:16:43 »
Nok ett år i skyggenes dal, etter elendig sesongavslutning. Men vi får bite tennene isammen neste sesong.
Og håpe på ett mirakel med de eierne vi har i dag.
God sommer til alle Leeds fan  :D
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Buddy

Sv: Next season
« Svar #45 på: Mai 07, 2017, 19:45:11 »
Bedre sesong enn på lenge: En sjelden soleklar sjuendeplass ;D
Da slipper vi play-off som i følge forumdystopene likevel ville endt i nederlag. Gir oss noen ukers ekstra tid til treneransettelse, planlegging og spillerkjøp. Den tida trenger vi virkelig om vi neste sesong skal være beredt for et mål om ytterligere forbedring. For det er mye å ta tak i. Men med forholdsmessig god tid, ikke surr med trenere, skal vi klare det neste år. MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Next season
« Svar #46 på: Mai 08, 2017, 20:28:35 »
Hovedspørsmålet er hvem leder laget fra siden neste sesong.

Monk nå :
Monk is insistent that he can get Leeds back into the Premier League, if he is offered a new deal.
“I have a very clear idea of what’s needed about how we can go to the next stage - which is a promotion campaign from the very start,” he said.
“Of course, those talks will help to see if the club are aligned with myself about how we need to go forward.”

For ca 1 år siden sa Evans følgende :
Evans promised that Leeds would’ve been in the play offs this season, had they kept him in charge.
“I want a proper promotion challenge next season,” Evans said to the Daily Express, towards the end of last campaign.

Rimelig like uttalelser. Og jo lengre dette tar, jo mer er jeg sikker på at Monk ikke er Raddikens førstevalg

Hallgeir *

Sv: Next season
« Svar #47 på: Mai 08, 2017, 20:35:14 »
Hovedspørsmålet er hvem leder laget fra siden neste sesong.

Monk nå :
Monk is insistent that he can get Leeds back into the Premier League, if he is offered a new deal.
“I have a very clear idea of what’s needed about how we can go to the next stage - which is a promotion campaign from the very start,” he said.
“Of course, those talks will help to see if the club are aligned with myself about how we need to go forward.”

For ca 1 år siden sa Evans følgende :
Evans promised that Leeds would’ve been in the play offs this season, had they kept him in charge.
“I want a proper promotion challenge next season,” Evans said to the Daily Express, towards the end of last campaign.

Rimelig like uttalelser. Og jo lengre dette tar, jo mer er jeg sikker på at Monk ikke er Raddikens førstevalg

Monk har uttalt at samtaler med Radrizzani er planlagt denne uka.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Next season
« Svar #48 på: Mai 08, 2017, 20:38:27 »
Hovedspørsmålet er hvem leder laget fra siden neste sesong.

Monk nå :
Monk is insistent that he can get Leeds back into the Premier League, if he is offered a new deal.
“I have a very clear idea of what’s needed about how we can go to the next stage - which is a promotion campaign from the very start,” he said.
“Of course, those talks will help to see if the club are aligned with myself about how we need to go forward.”

For ca 1 år siden sa Evans følgende :
Evans promised that Leeds would’ve been in the play offs this season, had they kept him in charge.
“I want a proper promotion challenge next season,” Evans said to the Daily Express, towards the end of last campaign.

Rimelig like uttalelser. Og jo lengre dette tar, jo mer er jeg sikker på at Monk ikke er Raddikens førstevalg

Monk har uttalt at samtaler med Radrizzani er planlagt denne uka.

Får håpe på det. Jo fortere det med manager er avklart, jo bedre for klubben. Og med Bravo inn, ja da kan det faktisk hende at Monk ikke har noe å si når det kommer til spillere han vil signere. Bravo blir da kanskje en sportsdirektør med ansvar for rekruttering. Altså er det han som henter inn spillere. Litt lik det som skjer i de store klubbene på kontinentet. Coachen har ingen ting han skal ha sagt. Jobben hans er da å få det beste ut av de spillerne han har tilråde

rd1

Sv: Next season
« Svar #49 på: Mai 09, 2017, 07:30:19 »
Monk ryktes å få ny kontakt, Cellino ut, og Bartley inn (Monk krever det). Utrolig nok med tanke på alt vi har vært igjennom, er vi bare en cash injection unna best case.
"Who needs Cantona??"

B_Ød

Sv: Next season
« Svar #50 på: Mai 09, 2017, 08:21:59 »
Strålende hvis dette lar seg gjennomføre  ;D
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Next season
« Svar #52 på: Mai 09, 2017, 09:16:59 »
Pålitelige The Sun :o

https://www.thesun.co.uk/sport/football/3513068/leeds-manager-garry-monk-to-be-offered-five-year-deal-to-stay-at-elland-road-as-they-target-a-return-to-the-premier-league/


Phil Hay‏
@PhilHayYEP 

Replying to @simon_orourke @bennytaylor1984 and 3 others
more likely to be 3 from what I'm hearing but plenty to discuss/agree before we get to that stage.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Next season
« Svar #53 på: Mai 09, 2017, 10:04:37 »
Fantastisk hvis Monk får en lang deal. Endelig litt stabilitet i klubben. Takk Raddz  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Next season
« Svar #54 på: Mai 09, 2017, 10:09:26 »
Fantastisk hvis Monk får en lang deal. Endelig litt stabilitet i klubben. Takk Raddz  :)

auren

Ikke bare fordi Monk har tatt laget mange steg fremover på tross av en skuffende oppløpsside, men fordi en lengre kontrakt for Garry Monk innebærer noe mer. Monk har helt tydelig visse krav til hvordan klubben skal gå videre og er ikke kun interessert i å skrive under på en kontrakt som sikrer han lønn i en lengre periode (eller en høyere fallskjerm ved sparken). Han ønsker at klubben viser ambisjoner og har konkrete planer for veien fremover.

Om han nå tilbys og skriver under på kontrakt, så forteller det meg at Radrizzani deler disse ambisjonene. Noe som igjen burde medføre en spennende sommer.
Marching on together!

Budda

Sv: Next season
« Svar #55 på: Mai 09, 2017, 20:21:19 »
Fantastisk hvis Monk får en lang deal. Endelig litt stabilitet i klubben. Takk Raddz  :)

auren

Ikke bare fordi Monk har tatt laget mange steg fremover på tross av en skuffende oppløpsside, men fordi en lengre kontrakt for Garry Monk innebærer noe mer. Monk har helt tydelig visse krav til hvordan klubben skal gå videre og er ikke kun interessert i å skrive under på en kontrakt som sikrer han lønn i en lengre periode (eller en høyere fallskjerm ved sparken). Han ønsker at klubben viser ambisjoner og har konkrete planer for veien fremover.

Om han nå tilbys og skriver under på kontrakt, så forteller det meg at Radrizzani deler disse ambisjonene. Noe som igjen burde medføre en spennende sommer.

Krysser fingrene for at Monk blir, men er ikke fem år litt overkill i dagens fotballverden? Det er vel ikke mange som sitter så lenge i en klubb. Håper heller på en kontrakt på to eller tre år


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

B_Ød

Sv: Next season
« Svar #56 på: Mai 10, 2017, 08:08:09 »
Fantastisk hvis Monk får en lang deal. Endelig litt stabilitet i klubben. Takk Raddz  :)

auren

Ikke bare fordi Monk har tatt laget mange steg fremover på tross av en skuffende oppløpsside, men fordi en lengre kontrakt for Garry Monk innebærer noe mer. Monk har helt tydelig visse krav til hvordan klubben skal gå videre og er ikke kun interessert i å skrive under på en kontrakt som sikrer han lønn i en lengre periode (eller en høyere fallskjerm ved sparken). Han ønsker at klubben viser ambisjoner og har konkrete planer for veien fremover.

Om han nå tilbys og skriver under på kontrakt, så forteller det meg at Radrizzani deler disse ambisjonene. Noe som igjen burde medføre en spennende sommer.

Krysser fingrene for at Monk blir, men er ikke fem år litt overkill i dagens fotballverden? Det er vel ikke mange som sitter så lenge i en klubb. Håper heller på en kontrakt på to eller tre år


Sent from my iPhone using Tapatalk

jeg håper 15...da blir det CL-finale på oss...
Ups & Ups!!

Xern

Sv: Next season
« Svar #57 på: Mai 10, 2017, 09:25:03 »
Tenker at det blir en 3-års kontrakt med den betingelsen at det må bli opprykk i løpet av de 3 årene. Om det ikke skjer, så får han ikke ny kontrakt etter den 3-års perioden. Blir for vanskelig å kreve at vi skal rykke opp neste år, vi vet alle at CH er veldig krevende, og det er mye som kan skjære seg. Ã… rykke opp i løpet av 2 år er litt mer realistisk, men vil fjerne press å gi ham 3 år. Om jeg gjetter riktig ang kontraktsbetingelsene vil jeg være fornøyd ihvertfall.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

h.b

  • Gjest
Sv: Next season
« Svar #58 på: Mai 10, 2017, 09:42:35 »
Tenker at det blir en 3-års kontrakt med den betingelsen at det må bli opprykk i løpet av de 3 årene. Om det ikke skjer, så får han ikke ny kontrakt etter den 3-års perioden. Blir for vanskelig å kreve at vi skal rykke opp neste år, vi vet alle at CH er veldig krevende, og det er mye som kan skjære seg. Ã… rykke opp i løpet av 2 år er litt mer realistisk, men vil fjerne press å gi ham 3 år. Om jeg gjetter riktig ang kontraktsbetingelsene vil jeg være fornøyd ihvertfall.

Kravet må da bli å rykke opp. Play off neste sesong er for dårlig. Tape finalen i play off ikke akseptabelt. Ikke nå playoff er en skandale og krever umiddelbart Monk sin avskjed.
Hva skjer da om et år. jo da sier vi at vi skal rykke opp innen tre år. Slik har vi holdt på i de siste årene, og for en fiaskotur det har vært. Så direkte opprykk bør være et krav

Nørgaard

Sv: Next season
« Svar #59 på: Mai 10, 2017, 10:21:28 »
Tenker at det blir en 3-års kontrakt med den betingelsen at det må bli opprykk i løpet av de 3 årene. Om det ikke skjer, så får han ikke ny kontrakt etter den 3-års perioden. Blir for vanskelig å kreve at vi skal rykke opp neste år, vi vet alle at CH er veldig krevende, og det er mye som kan skjære seg. Ã… rykke opp i løpet av 2 år er litt mer realistisk, men vil fjerne press å gi ham 3 år. Om jeg gjetter riktig ang kontraktsbetingelsene vil jeg være fornøyd ihvertfall.

Kravet må da bli å rykke opp. Play off neste sesong er for dårlig. Tape finalen i play off ikke akseptabelt. Ikke nå playoff er en skandale og krever umiddelbart Monk sin avskjed.
Hva skjer da om et år. jo da sier vi at vi skal rykke opp innen tre år. Slik har vi holdt på i de siste årene, og for en fiaskotur det har vært. Så direkte opprykk bør være et krav

Tror du blir skuffet til næste sommer h.b. Oprykning blir svært og tvivler på det sker så hurtigt. Monk og AR behøver tid. Vi er endnu ikke stærke nok økonomisk  ;)