Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 915021 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2550 på: Mai 03, 2018, 18:29:08 »
Leeds United looking to Crusaders winger Gavin Whyte

13:22, UK, Thursday 03 May 2018
 LEEDS, ENGLAND - MARCH 05:  A general view of Elland Road Stadium prior to kick off in the Sky Bet Championship League
Leeds United are in talks to sign winger Gavin Whyte from Irish Premiership champions Crusaders, Sky Sports News understands.

Advertisement
The Belfast club are yet to accept a formal bid for the 22-year-old from the Sky Bet Championship side.

Sky Sports News understands at 10 other Football League and Scottish clubs have sent representatives to watch the winger this season.

Whyte was recently named Ulster's footballer of the year and scored 21 league goals this season as his team won the NIFL Premiership title for the third time in four years.

He has been capped five times by Northern Ireland at U21 level and previously had trials with Everton in the summer of 2016.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2551 på: Mai 03, 2018, 18:30:37 »
Leeds United looking to Crusaders winger Gavin Whyte

13:22, UK, Thursday 03 May 2018
 LEEDS, ENGLAND - MARCH 05:  A general view of Elland Road Stadium prior to kick off in the Sky Bet Championship League
Leeds United are in talks to sign winger Gavin Whyte from Irish Premiership champions Crusaders, Sky Sports News understands.

Advertisement
The Belfast club are yet to accept a formal bid for the 22-year-old from the Sky Bet Championship side.

Sky Sports News understands at 10 other Football League and Scottish clubs have sent representatives to watch the winger this season.

Whyte was recently named Ulster's footballer of the year and scored 21 league goals this season as his team won the NIFL Premiership title for the third time in four years.

He has been capped five times by Northern Ireland at U21 level and previously had trials with Everton in the summer of 2016.

Håper ryktene tar seg opp snart. Lukter ikke fugl av irsk liga ;D
Kan vi vel likegodt begynne å finkjemme den norske.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2552 på: Mai 03, 2018, 21:33:55 »
Leeds United looking to Crusaders winger Gavin Whyte

13:22, UK, Thursday 03 May 2018
 LEEDS, ENGLAND - MARCH 05:  A general view of Elland Road Stadium prior to kick off in the Sky Bet Championship League
Leeds United are in talks to sign winger Gavin Whyte from Irish Premiership champions Crusaders, Sky Sports News understands.

Advertisement
The Belfast club are yet to accept a formal bid for the 22-year-old from the Sky Bet Championship side.

Sky Sports News understands at 10 other Football League and Scottish clubs have sent representatives to watch the winger this season.

Whyte was recently named Ulster's footballer of the year and scored 21 league goals this season as his team won the NIFL Premiership title for the third time in four years.

He has been capped five times by Northern Ireland at U21 level and previously had trials with Everton in the summer of 2016.

Håper ryktene tar seg opp snart. Lukter ikke fugl av irsk liga ;D
Kan vi vel likegodt begynne å finkjemme den norske.
Endelig et mulig kanonkjøp... :o
MOT

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2553 på: Mai 04, 2018, 14:39:27 »
Leeds United looking to Crusaders winger Gavin Whyte

13:22, UK, Thursday 03 May 2018
 LEEDS, ENGLAND - MARCH 05:  A general view of Elland Road Stadium prior to kick off in the Sky Bet Championship League
Leeds United are in talks to sign winger Gavin Whyte from Irish Premiership champions Crusaders, Sky Sports News understands.

Advertisement
The Belfast club are yet to accept a formal bid for the 22-year-old from the Sky Bet Championship side.

Sky Sports News understands at 10 other Football League and Scottish clubs have sent representatives to watch the winger this season.

Whyte was recently named Ulster's footballer of the year and scored 21 league goals this season as his team won the NIFL Premiership title for the third time in four years.

He has been capped five times by Northern Ireland at U21 level and previously had trials with Everton in the summer of 2016.

Håper ryktene tar seg opp snart. Lukter ikke fugl av irsk liga ;D
Kan vi vel likegodt begynne å finkjemme den norske.
Endelig et mulig kanonkjøp... :o

phil hay mener det er et kjøp til u23.
spesielt mtp alder

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2555 på: Mai 06, 2018, 23:47:19 »
Lee Sobot
@LeeSobotYEP
Luke Ayling on Kyle Bartley: "I speak to him every day. I am going away with him twice this summer (to Vegas and Marbella). I'll be in his ear, don't you worry about that, trying to get him back." Welcome back Luke. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2556 på: Mai 07, 2018, 06:53:25 »

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2558 på: Mai 07, 2018, 08:25:40 »
Leeds interessert i Cheltenhams spiss, Mo Eisa.
https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-step-up-pursuit-of-in-demand-23-year-old-striker/

https://www.youtube.com/watch?v=gdxHRWVvCNs

Selvsagt spennende. Men vi skal kun ha inn EN spiss neste sesong, og det må være noen som har levert varene i Championship eller på høyere nivå.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2559 på: Mai 07, 2018, 08:46:19 »
Leeds interessert i Cheltenhams spiss, Mo Eisa.
https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-step-up-pursuit-of-in-demand-23-year-old-striker/

https://www.youtube.com/watch?v=gdxHRWVvCNs

Selvsagt spennende. Men vi skal kun ha inn EN spiss neste sesong, og det må være noen som har levert varene i Championship eller på høyere nivå.

auren
Helt enig. Må slutte å ha den troen at en eller annen ukjent spiller fra lavere divisjoner skal skyte oss opp i PL. Benny Gullfot var tross alt en tegneseriehelt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2560 på: Mai 07, 2018, 13:42:55 »
 

Barry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2561 på: Mai 07, 2018, 22:00:55 »
https://no.wikipedia.org/wiki/Overgangsvindu

.....noen uker til enda.

Avtaler om overganger kan inngås når som helst - året rundt. Men det det er kun i overgangsvinduene (for spillere under kontrakt) at spillersertifikatene kan overføres til ny klubb, som er en forutsetning for at spillere blir spilleberettiget for ny klubb. Så ingenting hindrer Leeds i å inngå overgangsavtaler i kveld for den del.
« Siste redigering: Mai 07, 2018, 22:14:42 av Barry »
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2562 på: Mai 07, 2018, 22:12:24 »


Det er et definisjonsspørsmål. Avtaler om overganger kan inngås når som helst. Men det det er kun i overgangsvinduene (for spillere under kontrakt) som spillersertifikatene kan overføres til ny klubb, som er en forutsetning for at spillere blir spilleberettiget for ny klubb. Så ingenting hindrer Leeds i å inngå overgangsavtaler i kveld for den del.
Tror du er inne på noe vesentlig her. Det er NÃ… (dvs feb-mai) Orta har kunnet snakke med agenter/spillere i ro og mak. NÃ… blir det mer kok...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2563 på: Mai 08, 2018, 11:47:34 »
The report claims that Leeds are already working on a deal for Kyle Bartley, while they hold an interest in Swansea forward Oli McBurnie and Barnsley full-back Andy Yiadom as well.

Fra Sportlife.
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2564 på: Mai 08, 2018, 18:58:14 »
Og ikke overraskende, på vei ut er Lasogga. Ikke god nok, og altfor dyr. Lykke på reisen videre, Pierre-Michel.
http://the72.co.uk/102056/leeds-united-striker-played-final-game-club/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2565 på: Mai 08, 2018, 19:49:48 »
The 92

Accross the border, Northern Ireland & Crusaders winger, Gavin Whyte (22) is being targeted by Leeds United. He’s had some season:

 NI ‘POTY’ award winner
 NI ‘YPOTY’ award winner
 21 league goals
 7 league assists
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2566 på: Mai 08, 2018, 19:52:54 »
Gitt de klodrianene som spiller ving hos oss, går han rett inn på laget, dersom vi kjøper han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2567 på: Mai 08, 2018, 21:24:58 »
Anne Taylor
Admin · 5 hrs
Agent Dino Lamberti has posted a picture on Twitter of a meeting he has had with Victor Orta at Elland Road.
His FPA Fairplay Agency is based in Switzerland and represent Gjanni Alioski, plus Sheffield Wednesday’s Almen Abdi and a host of other players who are not exactly household names.

- kan jo også dreie seg om U23-spillere :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2568 på: Mai 08, 2018, 21:44:38 »
Anne Taylor
Admin · 5 hrs
Agent Dino Lamberti has posted a picture on Twitter of a meeting he has had with Victor Orta at Elland Road.
His FPA Fairplay Agency is based in Switzerland and represent Gjanni Alioski, plus Sheffield Wednesday’s Almen Abdi and a host of other players who are not exactly household names.

- kan jo også dreie seg om U23-spillere :o

Håper virkelig ikke vi begynner å rote for mye borte i Sheff Wed.
Westwood er bra, men ser vi har blitt linket til atdhe nuhiu og... signerer vi han vet jeg ikke hva jeg gjør. da håper jeg h.b har en ekstra plass på laget sitt.

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2569 på: Mai 09, 2018, 23:11:33 »
Leeds United are interested in Union Berlin full-back Kristian Pedersen, according to Bild. #LUFC #fcunion


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2570 på: Mai 09, 2018, 23:43:03 »
Må bare riste på hodet hvis da det vi er linka til stemmer. Har ledelsen i klubben virkelig ikke skjønt at man må handle kvalitet. Virker som om sesongen som var, og innkjøpspolitikken forlenges til å bli neste sesongs flopper så det holder

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2571 på: Mai 10, 2018, 08:35:26 »
Må bare riste på hodet hvis da det vi er linka til stemmer. Har ledelsen i klubben virkelig ikke skjønt at man må handle kvalitet. Virker som om sesongen som var, og innkjøpspolitikken forlenges til å bli neste sesongs flopper så det holder
Nå bare venter jeg på mange beroligende kommentarer her...og at du selvfølgelig aldri gir noen sjansen ;)
Hvis Orta skal finne spillere på dette nivået, og vi har taktiker PH bak spakene så blir nok dette en flott sesong....

HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2572 på: Mai 10, 2018, 10:00:41 »
Gitt de klodrianene som spiller ving hos oss, går han rett inn på laget, dersom vi kjøper han.
Da tenker du først og fremst på Pablo?

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2573 på: Mai 10, 2018, 10:26:52 »
Må bare riste på hodet hvis da det vi er linka til stemmer. Har ledelsen i klubben virkelig ikke skjønt at man må handle kvalitet. Virker som om sesongen som var, og innkjøpspolitikken forlenges til å bli neste sesongs flopper så det holder

Alle vi er linket til stemmer jo. Ryktene stemmer som regel alltid 100 %. Vi kommer til å signere 136 spillere i sommer!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2574 på: Mai 10, 2018, 11:12:26 »
Gitt de klodrianene som spiller ving hos oss, går han rett inn på laget, dersom vi kjøper han.
Da tenker du først og fremst på Pablo?
Nei, da tenker jeg først og fremst på Sacko og Cibicki.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2575 på: Mai 10, 2018, 13:05:13 »
Må bare riste på hodet hvis da det vi er linka til stemmer. Har ledelsen i klubben virkelig ikke skjønt at man må handle kvalitet. Virker som om sesongen som var, og innkjøpspolitikken forlenges til å bli neste sesongs flopper så det holder

Alle vi er linket til stemmer jo. Ryktene stemmer som regel alltid 100 %. Vi kommer til å signere 136 spillere i sommer!

auren

Da blir det nok rotert godt på mannskapet neste sesong. Ingen fare om noen blir skadet eller suspendert da  :D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2576 på: Mai 10, 2018, 14:18:33 »
Må bare riste på hodet hvis da det vi er linka til stemmer. Har ledelsen i klubben virkelig ikke skjønt at man må handle kvalitet. Virker som om sesongen som var, og innkjøpspolitikken forlenges til å bli neste sesongs flopper så det holder
Nå bare venter jeg på mange beroligende kommentarer her...og at du selvfølgelig aldri gir noen sjansen ;)
Hvis Orta skal finne spillere på dette nivået, og vi har taktiker PH bak spakene så blir nok dette en flott sesong....

La oss håpe PH finner bruker spakene riktig og ikke drar i den som utløser fall-lemmen

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2577 på: Mai 10, 2018, 15:39:19 »
Nå, dette var en interessant utvikling må jeg si.
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-marcus-maddison-14640001
Betyr dette at vi kjøper Maddison?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2578 på: Mai 10, 2018, 15:42:32 »
Nå, dette var en interessant utvikling må jeg si.
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-marcus-maddison-14640001
Betyr dette at vi kjøper Maddison?

Håper det.
Vil være en positiv signering for Leeds om dette skjer.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2579 på: Mai 10, 2018, 16:12:45 »
Forslag: Behold ungdommen og de ti beste spillerne. Selg resten og kjøp fire kanoner.
MOT