Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 920600 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3540 på: Juli 17, 2018, 17:27:07 »
Nettopp. Vi trenger en spiss å en stopper(et must) som et absolutt minimum
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3541 på: Juli 17, 2018, 17:30:58 »
MÃ… DE FÃ… SIGNERT VYDRA ELLER EVT EN LIGNENDE SPILLER!!
Lei av å flikke meg gjennom twitter hundre ganger daglig!!
Trenger ro i sjela.

Lignende spiller til Vydra, har ikke han spilt som en nummer 10 i Derby da. Vi har vel endelig nok spillere som helst vi spille i den rollen. Baker, Saiz, Roofe, Pablo

Mye mer mål i Vydra.
Dessuten er han mer direkte både i løps og tankesett (Pablo og Saiz).

Barker er en spennende signeringer, men stiller et stort spmtegn etter lånet hans i Boro.
Roofe er ikke i nærheten og kan toppen fungere som en stallspiller i et lag som skal opp.
Vi trenger en en spiss med erfaring som vet hvor målet er plassert på banen.
Og det snart brennkvikt!
Edmondson er bare 16

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3542 på: Juli 17, 2018, 17:33:08 »
Ikkeno tro på at disse hever oss pr idag. På sikt ja kanskje. Men pr nå MÃ… vi få inn noen som kan styrke oss NÃ…
Hvis Roofe forsvinner og vi får inn Marcus Maddison som erstatter for 3-4m så har vi gjort en god deal.
Maddison har både en spillestil som passer veldig bra i Championship, men også en fantastisk venstefot som både kan fyre av langskudd, men også prikke pasninger.

Jeg forventer at det kommer en overhauling av stallen, og for at vi ikke skal sprenge budsjettet som må vi gamble på noen signeringer også. Og ikke bare kjøpe ferdige produkter.
Det er vel en stund siden vi har gjort det...
Ja..det tror jeg var i forrige årtusen....
Lasogga var vel ganske ferdig? Men han var jo på lån.
Onde tunger vil ha det til at han var helt ferdig, Håvard.
Jon R.

rd1

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3543 på: Juli 17, 2018, 18:12:31 »
I samtaler med Diagne.....  ::)
"Who needs Cantona??"

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3544 på: Juli 17, 2018, 18:22:55 »
Diagne så ut som Groot, bare enda verre >:(

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3545 på: Juli 17, 2018, 18:50:11 »
Diagne så ut som Groot, bare enda verre >:(

Det er han også. I følge en tyrkisk kamerat som følger superligaen.
På laget han spilte så ble han årets flopp i fjor eller året før.

Beskrives som et fyrtårn som er umulig å skubbe bort men som beveger beina sine (for) sakte.
Håper virkelig ikke dette er mannen vi er ute etter. Er nok et billigere alternativ enn f.eks Vokes, men langt i fra samme kvaliteten.

Bye

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3546 på: Juli 17, 2018, 18:51:14 »
Det blir mer og mer åpenbart at det vi VIRKELIG trenger er en ny sportsdirektør.
Trønder i Bergen!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3547 på: Juli 17, 2018, 19:09:26 »
I samtaler med Diagne.....  ::)

Vennligst referer til kildene dine når du skriver slikt.

Finner ikke noe info om dette enn på ryktebørsen. Tviler sterkt på at vi henter denne spilleren!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3548 på: Juli 17, 2018, 19:18:17 »
Diagne så ut som Groot, bare enda verre >:(

Det er han også. I følge en tyrkisk kamerat som følger superligaen.
På laget han spilte så ble han årets flopp i fjor eller året før.

Beskrives som et fyrtårn som er umulig å skubbe bort men som beveger beina sine (for) sakte.
Håper virkelig ikke dette er mannen vi er ute etter. Er nok et billigere alternativ enn f.eks Vokes, men langt i fra samme kvaliteten.


Spilte 6 mnd I tyrkisk liga. 12 maal paa 17 kamper
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3549 på: Juli 17, 2018, 19:42:11 »
Diagne så ut som Groot, bare enda verre >:(

Det er han også. I følge en tyrkisk kamerat som følger superligaen.
På laget han spilte så ble han årets flopp i fjor eller året før.

Beskrives som et fyrtårn som er umulig å skubbe bort men som beveger beina sine (for) sakte.
Håper virkelig ikke dette er mannen vi er ute etter. Er nok et billigere alternativ enn f.eks Vokes, men langt i fra samme kvaliteten.


Spilte 6 mnd I tyrkisk liga. 12 maal paa 17 kamper
Ser det samme som deg nå. Jeg legger meg flat :-[

Da må han ha tenkt på en annen spiller.

Barry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3550 på: Juli 18, 2018, 01:04:06 »
Brentford bekrefter at de har godtatt bud på Florian Jozefzoon. Det er ikke bekreftet hvem som har fått budet akseptert, men det antas at det er Leeds eller Derby. Hans foretrukne posisjon er høyre ving. Ettersom Derby hentet en ving (Harry Wilson) for noen timer siden, setter jeg to pund på at han skal til Leeds. I så fall har Leeds fått sin egen Flo-Jo.

https://twitter.com/BrentfordFC/status/1019326198759948288
« Siste redigering: Juli 18, 2018, 07:19:26 av Barry »
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3551 på: Juli 18, 2018, 01:42:20 »
Brentford bekrefter at de har godtatt bud på Florian Jozefzoon. Det er ikke bekreftet hvem som har fått budet akseptert, men det antas at det er Leeds eller Derby. Hans foretrukne posisjon er høyre ving. Ettersom Derby hentet en ving (Harry Wilson) for noen timer siden, setter jeg to pund på at han skal til Leeds.

https://twitter.com/BrentfordFC/status/1019326198759948288


James Crowther

Leeds bid is 3.8m rising to 4.5m apparently. Ridiculous money.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3552 på: Juli 18, 2018, 01:43:55 »
Brentford fan

Was unbelievable last season, hope it’s a goof move for the lad. Surely accepting £3.5m+ minimum?

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3553 på: Juli 18, 2018, 08:25:44 »
Brentford fan

Was unbelievable last season, hope it’s a goof move for the lad. Surely accepting £3.5m+ minimum?

Håper!  LIKER det jeg har sett av han.
Marching On! 4276

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3554 på: Juli 18, 2018, 09:56:57 »
Brentford bekrefter at de har godtatt bud på Florian Jozefzoon. Det er ikke bekreftet hvem som har fått budet akseptert, men det antas at det er Leeds eller Derby. Hans foretrukne posisjon er høyre ving. Ettersom Derby hentet en ving (Harry Wilson) for noen timer siden, setter jeg to pund på at han skal til Leeds.

https://twitter.com/BrentfordFC/status/1019326198759948288


James Crowther

Leeds bid is 3.8m rising to 4.5m apparently. Ridiculous money.

Hay tror ikke det er Leeds som har bydd:

Just back from Forest Green. As best I can tell, this bid isn’t from Leeds but they do like Jozefzoon and could get involved.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3555 på: Juli 18, 2018, 10:00:30 »
Og det virker ikke som at Leeds er ute etter en stopper, utrolig nok:

doesn’t appear so, although I wonder if they’ll look for cover before the window for loan signings shuts.

Hay mener det er spiss, ving og back vi ønsker. Helst innen uken er omme.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kongsmo

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3556 på: Juli 18, 2018, 10:21:39 »
Og det virker ikke som at Leeds er ute etter en stopper, utrolig nok:

doesn’t appear so, although I wonder if they’ll look for cover before the window for loan signings shuts.

Hay mener det er spiss, ving og back vi ønsker. Helst innen uken er omme.

auren
Han nevner vel ikke hvilken uke?

Brgynner å bli engstelig og utålmodig nå.....

Sent fra min E5823 via Tapatalk

"SNIFFER"

B_Ød

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3557 på: Juli 18, 2018, 10:21:57 »
til alle som mener dette går trått..må si meg hjertens enig.
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3558 på: Juli 18, 2018, 11:33:21 »
Mye grubling mellom Orta og Bielsa nå antagelig.... få mest mulig ut av 20 mill £ .....
Eller har vi kanskje ikke såpass heller... hvem vet.

Stille ift Maddison og Marriott- ryktet nå siste døgnet..
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3559 på: Juli 18, 2018, 11:35:25 »
YEP i dag

Championship rumour mill: #lufc  'in talks' with striker and handed boost in £10m defender chase


??
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3560 på: Juli 18, 2018, 11:37:31 »
Mye grubling mellom Orta og Bielsa nå antagelig.... få mest mulig ut av 20 mill £ .....
Eller har vi kanskje ikke såpass heller... hvem vet.

Stille ift Maddison og Marriott- ryktet nå siste døgnet..

Tror fortsatt det blir Vydra eller Abel.

Mest av alt hadde jeg ønsket meg Vydra og Hugill.
Mens en skadefri Abel er vel kanskje den sterkeste signeringen.

Time will show.

Skjer noe denne uken

ar9

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3561 på: Juli 18, 2018, 11:37:59 »
Kan ikke fatte og begripe at vi ikke prioriterer en ny stødig stopper til startoppstillingen.
Håper det ikke stemmer.
Har sansen for Cooper men han bør vel helst være vikar?
« Siste redigering: Juli 18, 2018, 11:39:44 av ar9 »

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3562 på: Juli 18, 2018, 11:44:32 »
Kan ikke fatte og begripe at vi ikke prioriterer en ny stødig stopper til startoppstillingen.
Håper det ikke stemmer.
Har sansen for Cooper men han bør vel helst være vikar?

Han var meget stødig i går.
Og jeg synes han var til tider veldig god forrige sesong. Største problemet i fjor var jo at vi aldri fikk satt en 5ér bak.
Formdupp, skader, suspensjoner o.l.

Han har jo en meget solid venstrefot også. Som passer laget godt når vi prøver å fri flankene våre.
Tror kanskje det ender med at vi låner i et cover også har vi Shaughnessy/Diaz også i cover.

problemet er jo at endel ganger i løpet av sesongen går jo topplua ned og da gjør han jo de rareste ting.
Får man luket vekk det har man jo en meget god midtstopper.

Selges Vieira og Okane vil man jo få muligheter til å hente inn stopper, back, vydra og kanskje til og med Abel.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3563 på: Juli 18, 2018, 13:36:02 »
Kan ikke fatte og begripe at vi ikke prioriterer en ny stødig stopper til startoppstillingen.
Håper det ikke stemmer.
Har sansen for Cooper men han bør vel helst være vikar?

Han var meget stødig i går.
Og jeg synes han var til tider veldig god forrige sesong. Største problemet i fjor var jo at vi aldri fikk satt en 5ér bak.
Formdupp, skader, suspensjoner o.l.

Han har jo en meget solid venstrefot også. Som passer laget godt når vi prøver å fri flankene våre.
Tror kanskje det ender med at vi låner i et cover også har vi Shaughnessy/Diaz også i cover.

problemet er jo at endel ganger i løpet av sesongen går jo topplua ned og da gjør han jo de rareste ting.
Får man luket vekk det har man jo en meget god midtstopper.

Selges Vieira og Okane vil man jo få muligheter til å hente inn stopper, back, vydra og kanskje til og med Abel.


Stødig i går er en ting mot meget dårlig motstand. Noe annet mot topplag i Championship. Blir Cooper pressa, ja da kommer det feil gang på gang, og det skjer i Championship, men ikke mot lag nedover i divisjonen

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3564 på: Juli 18, 2018, 14:14:37 »
Kan ikke fatte og begripe at vi ikke prioriterer en ny stødig stopper til startoppstillingen.
Håper det ikke stemmer.
Har sansen for Cooper men han bør vel helst være vikar?

Han var meget stødig i går.
Og jeg synes han var til tider veldig god forrige sesong. Største problemet i fjor var jo at vi aldri fikk satt en 5ér bak.
Formdupp, skader, suspensjoner o.l.

Han har jo en meget solid venstrefot også. Som passer laget godt når vi prøver å fri flankene våre.
Tror kanskje det ender med at vi låner i et cover også har vi Shaughnessy/Diaz også i cover.

problemet er jo at endel ganger i løpet av sesongen går jo topplua ned og da gjør han jo de rareste ting.
Får man luket vekk det har man jo en meget god midtstopper.

Selges Vieira og Okane vil man jo få muligheter til å hente inn stopper, back, vydra og kanskje til og med Abel.


Stødig i går er en ting mot meget dårlig motstand. Noe annet mot topplag i Championship. Blir Cooper pressa, ja da kommer det feil gang på gang, og det skjer i Championship, men ikke mot lag nedover i divisjonen

Hvordan Cooper fremstår vil også ha å gjøre med hvordan laget blir organisert. Det er godt mulig at Cooper vil trives mye bedre i et lag som spiller Bielsa fotball enn i et lag som spiller defensiv fotball der laget hele tiden ligger dypt i presset. Nå blir det stikk motsatt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3565 på: Juli 18, 2018, 14:33:15 »
Kan ikke fatte og begripe at vi ikke prioriterer en ny stødig stopper til startoppstillingen.
Håper det ikke stemmer.
Har sansen for Cooper men han bør vel helst være vikar?

Han var meget stødig i går.
Og jeg synes han var til tider veldig god forrige sesong. Største problemet i fjor var jo at vi aldri fikk satt en 5ér bak.
Formdupp, skader, suspensjoner o.l.

Han har jo en meget solid venstrefot også. Som passer laget godt når vi prøver å fri flankene våre.
Tror kanskje det ender med at vi låner i et cover også har vi Shaughnessy/Diaz også i cover.

problemet er jo at endel ganger i løpet av sesongen går jo topplua ned og da gjør han jo de rareste ting.
Får man luket vekk det har man jo en meget god midtstopper.

Selges Vieira og Okane vil man jo få muligheter til å hente inn stopper, back, vydra og kanskje til og med Abel.


Stødig i går er en ting mot meget dårlig motstand. Noe annet mot topplag i Championship. Blir Cooper pressa, ja da kommer det feil gang på gang, og det skjer i Championship, men ikke mot lag nedover i divisjonen

Mye sitter jo mellom ørene. Budskapet til Bielsa var jo ganske klart på pressekonferansen. Han har tro på stallen, men de må ta tak og tørre vise seg og bruke kula.
Nils Arne Eggen fikk jo ut dette budskapet til RBK i storhetstiden. Ble et-par ganske gode fotballspillere uten mange av dem, tross så som så potensiale.

Pablo er vel den spilleren de siste 2 årene som har hatt det motet, men blir vanskelig hvis bare 1 spiller tar ansvar.

Har tro på Bielsa kan få mer ut av hver enkelt enn de tidligere managerens har klart.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3566 på: Juli 18, 2018, 14:44:29 »
Leeds talks reported as part of £10m triple transfer swoop

Date published: Wednesday 18th July 2018 11:17

 
Leeds United’s transfer dealings are set to step up a level this week with just three weeks remaining until the closure of the transfer window.

New coach Marcelo Bielsa has added Chelsea loanees Lewis Baker and Jamal Blackman to his squad, but he has today been linked with a probable £10million triple swoop.

Bielsa is understood to be chasing a striker, a winger and a new full-back before the end of the window.

And Turkish-Football claim Kasimpasa forward Mbaye Diagne is on Bielsa’s wanted list. In fact the Turkish source claim talks are underway with Hull, Reading and Bournemouth all linked with the 26-year-old.

Diagne scored 12 goals in just 17 appearances last season and is under contract until 2020.

Winger Florian Jozefzoon, 27, meanwhile could be set leave Brentford after a bid from an unnamed club was accepted.

The Bees have confirmed personal terms and a medical have yet to be sorted, but the Derby Telegraph claim both Leeds and Derby are keen on the former PSV winger, who will cost in excess of £1.5million.


Meanwhile, Leeds are still believed to be interested in Bristol City full-back Joe Bryan.

The Bristol Post claim that Everton, Fulham and Southampton have all turned their attentions elsewhere, leaving Middlesbrough and Leeds to battle for the player.

But the same report says the two clubs “are unlikely to be able to muster the cash to seal a deal” with the 24-year-old.

The source claim Bryan has previously been priced up at £10million, but his contract expires next June and Leeds may be hoping to lure the Scot for a knockdown fee.


Teamtalk og YEP

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3567 på: Juli 18, 2018, 15:41:46 »
mshumanov
Levski are on the verge of selling their 19-year-old goalkeeper Dimitar Sheytanov, considered one Bulgaria's hottest football prospects, to Leeds United. Levski owner Spas Russev is currently negotiating the deal #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3568 på: Juli 18, 2018, 15:48:25 »
mshumanov
Levski are on the verge of selling their 19-year-old goalkeeper Dimitar Sheytanov, considered one Bulgaria's hottest football prospects, to Leeds United. Levski owner Spas Russev is currently negotiating the deal #lufc


In 2015 Sheytanov had a trial at AS Roma, with Liverpool also keeping an eye on him reportedly. His father Georgi Sheytanov used to be a goalkeeper as well

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3569 på: Juli 18, 2018, 15:56:30 »
Derby har bud som er akseptert for Jozefsson.
Vet ikke om Leeds har budt i det hele tatt da.... men foreløpig har vi vel ikke " vunnet" noen/ dvs spiller/ agent har valgt andre klubber enn Leeds av de som ryktes som targets..

Når d er sagt, så aner man jo ikke om dette er spillere vi er etter.. kun lest rykter.