Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 919817 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4500 på: August 28, 2018, 10:40:15 »
Hvem den siste signeringen denne sommeren er, forblir et mysterium. Det forhindrer ikke folk i å spekulere, selvsagt. Izzy Brown fra Chelsea har vært nevnt. Denne artikkelen drar fram to andre navn i tillegg til Brown.
https://thisisfutbol.com/2018/08/blogs/who-are-leeds-signing-in-next-few-days/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ollan

Ollan

kongsmo

"SNIFFER"

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4503 på: August 29, 2018, 10:58:26 »
Noen som har sette han her?
https://www.bt.no/100Sport/fotball/Ukjent-bergenstalent-gar-til-Leeds-260650b.html

For alle oss som ikke har plussabonnement i lokalaviser på Vestlandet - hva står det i denne saken?

ollan

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4504 på: August 29, 2018, 11:22:46 »
Noen som har sette han her?
https://www.bt.no/100Sport/fotball/Ukjent-bergenstalent-gar-til-Leeds-260650b.html

For alle oss som ikke har plussabonnement i lokalaviser på Vestlandet - hva står det i denne saken?
Ukjent bergenstalent går til Leeds

Fana-gutt er på vei til engelsk fotball. -

   

Det bergenske fotballtalentet Niklas Haugland (16), går fra Fana til den engelske storklubben Leeds.

Overgangen blir, etter alt å dømme, fullført innen kort tid. I slutten av juli var Haugland i England på besøk hos Leeds.

– Vi har ingen kommentarer til dette på nåværende tidspunkt, sier spillerens agent Stig Lillejord.



Niklas Haugland er en teknisk begavet spiller, som har gjennomført flere treningsopphold med store, utenlandske klubber - som Bayern München og AC Milan.

Pengesterke Red Bull Salzburg i Østerrike har hatt Haugland på besøk flere ganger. 16-åringen har også spilt turneringer for den klubben.

Haugland har også en fortid i Brann.


Haugland er ikke det første lokale talentet som får sjansen til å satse på fotball i utlandet. Tidligere i sommer gikk Sander Christiansen fra Brann til Borussia Mönchengladbach i Tyskland.


En del vil sikkert vite at Haugland ikke er det første hordalandske talentet til å prøve seg i Leeds. Den tidligere Brann-profilen Tommy Knarvik, som nå er Sotra-trener, gikk til Leeds da han var midt i tenårene.

Før Knarvik fikk en lang og solid karriere i norsk fotball, ble han kåret til «årets unge spiller» i Leeds. Han spilte én A-lagskamp for klubben.

– Det er veldig mye spennende som skjer i Leeds nå. På A-lagssiden, men også på akademisiden, der de har omstrukturert litt og fått inn folk fra Spania, sier Knarvik.


– Så vet jeg også at tilbakemeldingene om gutten har vært veldig positive. Og at han kommer til en veldig fin klubb, selv om noe må være forandret siden jeg var der. Det er en klubb med sjel, kultur og som er på vei opp og frem. Det vil nok være en positiv ting for ham, sier Knarvik.
Kapteinen taus om sin egen Brann-fremtid

Tradisjonsrike Leeds har som kjent hatt tøffe år etter nedrykket fra Premier League, men i den nye sesongen har A-laget startet glimrende på nivå to, under manager Marcelo Bielsa.

– Gutten får nok en helt annen hverdag nå, enn han er vant til. Som i Norge er det forskjellige årsklasser, det er U18-liga og U23-liga, og man må jobbe seg oppover i systemet. Som han helt sikkert er innforstått med, blir det mye større konkurranse om plasser, mye større rift om spilletid og et større presse etter å prestere hele veien, forteller Knarvik.

Råd om å være tøff

Han gjør obs på at kulturen i engelsk fotball vil være tøffere enn den norske.

– En av tingene jeg skulle gjort, var å være mye mer egoistisk. Det er et råd jeg kan gi til unge gutter som reiser utenlands. Du må være flink til å stå på egne bein og ta for deg. For du får ingenting gratis, sier Knarvik.

– Det er så mange som vil det samme som deg, med helt ulike bakgrunner, som er vant til å gå gjennom vegger for å få det på sin måte. Det høres kynisk ut, men du må være tøff mentalt og stå i det. Det er det beste rådet jeg kan gi, fortsetter han.



Fana-leder Kim-Rune Hellesund sier han ikke ønsker å uttale seg i detalj om saken.

– Det jeg kan si, er at vi er i en dialog med Leeds. Det har vi vært i en periode og det er klart at det er en stor mulighet som ligger der for spilleren. Og det er en fjær i hatten for oss som utviklingsklubb. Jeg skal ikke si vi gjør alt rett, men at vi får unge spillere ut, viser at vi gjør noe rett, sier Hellesund.
Ollan

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4505 på: August 29, 2018, 12:37:14 »
https://www.tv2.no/sport/10046704/

På TV2 nå. Så slipper man dette abonnements-greiene..

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4506 på: August 29, 2018, 19:27:01 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4507 på: August 29, 2018, 19:45:33 »
Saiz til Valencia? Ryktene vil ikke gi seg.
https://www.footballfancast.com/championship/leeds/leeds-fans-react-to-samuel-saiz-speculation
Tror verken MB eller Rad i utgangspunktet ønsker å selge men hvis Saiz insisterer på å bli solgt tilbake til Spania tror jeg ikke det er noen vei utenom. En umotivert Saiz tror jeg ikke er så bra å ha i stallen.
Jon R.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4508 på: August 29, 2018, 19:57:07 »
Saiz til Valencia? Ryktene vil ikke gi seg.
https://www.footballfancast.com/championship/leeds/leeds-fans-react-to-samuel-saiz-speculation
Tror verken MB eller Rad i utgangspunktet ønsker å selge men hvis Saiz insisterer på å bli solgt tilbake til Spania tror jeg ikke det er noen vei utenom. En umotivert Saiz tror jeg ikke er så bra å ha i stallen.
Kan ikke få 1. september på kalenderen raskt nok.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4509 på: August 29, 2018, 22:22:44 »
Saiz til Valencia? Ryktene vil ikke gi seg.
https://www.footballfancast.com/championship/leeds/leeds-fans-react-to-samuel-saiz-speculation
Tror verken MB eller Rad i utgangspunktet ønsker å selge men hvis Saiz insisterer på å bli solgt tilbake til Spania tror jeg ikke det er noen vei utenom. En umotivert Saiz tror jeg ikke er så bra å ha i stallen.
Kan ikke få 1. september på kalenderen raskt nok.

Håper ikke dette er grunnen til ryktene om cover for Saiz i morgen

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4510 på: August 29, 2018, 22:28:29 »
Saiz til Valencia? Ryktene vil ikke gi seg.
https://www.footballfancast.com/championship/leeds/leeds-fans-react-to-samuel-saiz-speculation
Tror verken MB eller Rad i utgangspunktet ønsker å selge men hvis Saiz insisterer på å bli solgt tilbake til Spania tror jeg ikke det er noen vei utenom. En umotivert Saiz tror jeg ikke er så bra å ha i stallen.
Kan ikke få 1. september på kalenderen raskt nok.

Håper ikke dette er grunnen til ryktene om cover for Saiz i morgen
Vår desidert beste spiller, og fremste salgsobjekt (dessverre). Vi får nyte at vi har han så lenge vi har han. Vil overraske meg stort om han forblir i Leeds ut karrieren. Er nok solgt innen 3 år.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4511 på: August 29, 2018, 22:42:40 »
Saiz til Valencia? Ryktene vil ikke gi seg.
https://www.footballfancast.com/championship/leeds/leeds-fans-react-to-samuel-saiz-speculation
Tror verken MB eller Rad i utgangspunktet ønsker å selge men hvis Saiz insisterer på å bli solgt tilbake til Spania tror jeg ikke det er noen vei utenom. En umotivert Saiz tror jeg ikke er så bra å ha i stallen.
Kan ikke få 1. september på kalenderen raskt nok.

Håper ikke dette er grunnen til ryktene om cover for Saiz i morgen
Vår desidert beste spiller, og fremste salgsobjekt (dessverre). Vi får nyte at vi har han så lenge vi har han. Vil overraske meg stort om han forblir i Leeds ut karrieren. Er nok solgt innen 3 år.

Om 2 år får vi håpe han ikkje er god nok for Leeds ;)

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4512 på: August 30, 2018, 11:38:41 »
Klar over at vinduet stenger søndag, men trolig henter vi en til så bør det vel skje noe i dag?
Alex

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4513 på: August 30, 2018, 11:44:27 »
Viduet stenger imorgen klokken 18.00 norsk tid.
Pride of Yorkshire

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4515 på: August 30, 2018, 12:21:11 »
Batth til Leeds?
https://thisisfutbol.com/2018/08/blogs/leeds-chase-wolves-centre-back-batth/

Bielsa har vel vært rimelig klar på at han ikke ønsker en ny midtstopper..?

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4516 på: August 30, 2018, 12:29:43 »
Uansett, om disse TO kommer kan vi kanskje snakke om tittelutfordring.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4517 på: August 30, 2018, 12:48:21 »
Leeds Everywhere

@lufc82uk spotted @izzyjaybrown arriving at @LBIAirport amid strong rumours he’s signing for #lufc today! #LeedsEverywhere

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4518 på: August 30, 2018, 12:53:21 »
Sophie Levin

Heathrow Airport are replying to threads of Leeds fans trying to guess which terminal Izzy Brown is at to determine if he's on the 10.15 to LBA.

Just another totally normal day at this totally normal club


Sitat
youheathrow

We're saying T5 (A) as well, we think you're spot on there!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4519 på: August 30, 2018, 12:56:33 »
Leeds Everywhere

@lufc82uk spotted @izzyjaybrown arriving at @LBIAirport amid strong rumours he’s signing for #lufc today! #LeedsEverywhere



Bare ikke dette betyr at Saiz er på vei ut.... bekymret for det!! :(

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4520 på: August 30, 2018, 13:14:09 »
Izzy Brown la ut denne i dag:




Deretter begynte dette:

David
I reckon this is Heathrow T5.
British Airways panes, I think the building you can see sits next to M25, and the road/ramp to the right could be for the self-driven pods.
@yourHeathrow ?

yourHeathrow
We're saying T5 (A) as well, we think you're spot on there!

Lewis Remsey
Confirmed




John Swain finner flighten:





Deretter ble han plukket opp og fotografert av en ansatt på Leeds-Bradford Aorport!  8) 8) 8)
« Siste redigering: August 30, 2018, 13:16:44 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4521 på: August 30, 2018, 13:15:09 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

pale

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4522 på: August 30, 2018, 13:22:26 »
I så fall Chelsea-spiller nummer tre på lån.
"Shoot the Chelsea-scum" må kanskje hvile en sesong?


Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4523 på: August 30, 2018, 13:30:51 »
Veeeeldiii fornøyd med Brown inn, men bør gå for Bathh også!!

https://thisisfutbol.com/2018/08/blogs/championship/brown-set-to-join-leeds-hay/
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4524 på: August 30, 2018, 14:00:10 »
White Answers

Bamford, Roofe, Blackman, Baker etc all following Izzy Brown. #Justsaying #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4525 på: August 30, 2018, 14:05:23 »
Regler for lån

Jack
Yep here it is, straight from the EFL themselves - 5 in a matchday squad, maximum of 4 from one club but only 2 of them can be over 23 (Baker, Blackman). Izzy Brown is fine to play #lufc @WALM0T33 @lufcstats @TalkingShutt @TheSquareBall


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4526 på: August 30, 2018, 14:20:58 »
Regler for lån

Jack
Yep here it is, straight from the EFL themselves - 5 in a matchday squad, maximum of 4 from one club but only 2 of them can be over 23 (Baker, Blackman). Izzy Brown is fine to play #lufc @WALM0T33 @lufcstats @TalkingShutt @TheSquareBall





Winks

EFL Loan Rules:

Clubs are allowed to have eight players on loan.

Clubs can field a maximum of five loan signings in any one game.

Clubs can only sign a maximum of four players from a specific club, of which only two can be over the age of 23.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4527 på: August 30, 2018, 14:27:53 »
Får vi Brown up to speed så er det faktisk en av våre beste signeringer denne sommeren.
Var uhyre god for Huddersfield da de rykket opp. Kan bekle alle 3 posisjoner bak spiss.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4528 på: August 30, 2018, 15:43:29 »
"Let's go f*****g Loco"
@WACCOE

Anyone at Chelsea with a surname beginning with B chooses Leeds!

When I was just a little boy
I asked my mother "What should I be?"
"Should I be Chelsea? Should I be Leeds?"
Here's what she said to me;
"Wash you mouth out son,
And go get your fathers gun,
And shoot the Chelsea
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4529 på: August 30, 2018, 16:11:36 »
Snart begynner vi å elske Chelsea, alle sammen :P.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020