Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914822 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #90 på: Juni 12, 2017, 20:54:18 »
waccoe‏ @WACCOE  4m
4 minutes ago
"Leeds United look to be close to sealing the signing of Romanian midfielder Alexandru Maxim, according to Romanian news outlet Digi Sport"

Hvordan kan vi signe spillere når vi ikke ved hvem der bliver head coach ???
Mye tyder på at i den nye modellen skal head-coachen ha en underordnet funksjon når det gjelder å rekruttere spillere. Hans hovedansvar er å trene spillerne og lede laget i kamp.

Jo, men skal man ikke vide hvilket system head coachen vil spille først? Har aldrig hørt om en klub hvor man køber spillere uden en manager/head coach  ???
Det er ikke sikkert at det er head coachen som skal bestemme "systemet", ihvertfall ikke alene. Jeg tror allikevel at de viktigste signeringene kommer etter at head-coachen er på plass. Enig i at noe annet ville vært rart.

Hvis det er rigtigt ved vi vel hvorfor Monk smuttede

Dette er en modell som ikke er uvanlig, utenfor England. Klubben bygger en filosofi og ansetter trener som passer inn i den. Flere lag i England går vel mer og mer mot dette! Håper tiden hvor manager henter inn egne spillere er forbi. Bare se hvor mye rart av spillere vi har hatt i klubben! I Tyskland, Spania, Italia, Belgia, Frankrike og Nederland bl.a så er det mange klubber som driver sånn. Noen nyanser i spillestil forekommer når det byttes manager/ head coach, men aldri sånn som i Leeds siste årene. Vi har Hockaday med diamant på midten, Readfearn hadde sin, Uwe 433, Evans 442, Darko aner jeg ikke og Monk 4231.. Når alle da henter spillere til sitt system og får sparken etter 3 mnd så sier det seg selv at ting blir vanskelig.

Hva Radzz og teamet tenker vet jeg ikke, men mye tyder på at dem går for en sånn modell. Skulle likt å se Ajax ansette en manager som spiller klassisk 442. Der er spillestil innprentet i klubben!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #91 på: Juni 12, 2017, 21:13:27 »
3-4-3 er vel det nye systemet nå, som både Spurs og Chelsea benytter. Vi må gjerne gå for et slikt system.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #92 på: Juni 12, 2017, 21:56:14 »
3-4-3 er vel det nye systemet nå, som både Spurs og Chelsea benytter. Vi må gjerne gå for et slikt system.

auren

Har vel vært en forkjemper av dette systemet. men da må vi ha en sjef bakerst. Og så må vi ha raske stoppere. Men i utgangspunktet vil jeg ha 3-4-1-2

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #93 på: Juni 12, 2017, 22:36:12 »
Formasjon er ikke så viktig for meg. Jeg vil se et lag som er ekstremt hissige på gjenvinning, kontrer raskt med mye folk, et lag som løper mye og et lag som tør å sende frem mange folk i boksen når innleggene kommer. Mer gjennombruddshisdighet enn possesion orientert. Selv med mer risiko fremover så vil jeg se et lag som er trygge bakover.

Spillestil er viktigere enn formasjon.

Så lenge vi vinner så bryr jeg meg strengt tatt ikke om hvordan når jeg tenker meg om  :)

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #94 på: Juni 12, 2017, 23:03:22 »
Er dette et tegn eller bare normalt i familien?


https://www.instagram.com/p/BVQN9cmlISQ/

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #95 på: Juni 12, 2017, 23:17:51 »
Formasjon er ikke så viktig for meg. Jeg vil se et lag som er ekstremt hissige på gjenvinning, kontrer raskt med mye folk, et lag som løper mye og et lag som tør å sende frem mange folk i boksen når innleggene kommer. Mer gjennombruddshisdighet enn possesion orientert. Selv med mer risiko fremover så vil jeg se et lag som er trygge bakover.

Spillestil er viktigere enn formasjon.

Så lenge vi vinner så bryr jeg meg strengt tatt ikke om hvordan når jeg tenker meg om  :)

Problemet ligger i at når man ber 2 midtbanespillere ligge lavt, ja da vil man få defansiv tankegang okke som. Man greier liksom ikke omstille seg

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #96 på: Juni 13, 2017, 11:09:58 »
Er dette et tegn eller bare normalt i familien?


https://www.instagram.com/p/BVQN9cmlISQ/
Stockdale er jo født og oppvokst i Leeds, men mulig det er ett hint allikevel. :D

Frode

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #97 på: Juni 13, 2017, 11:47:20 »
Bersant Celina fra Man City nevnes ...
 

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #98 på: Juni 13, 2017, 12:07:45 »
Bersant Celina fra Man City nevnes ...

Spennende spiller, men det er på lang sikt og dessuten er han neppe aktuell for overgang. Syns Leeds av prinsipp skal holde seg unna spillere som ikke er gode nok pdd og som ikke man eventuelt kan kjøpe etter et års "prøvespill". Skal man låne uten opsjon må det være en utvilsom forsterkning og det er han på ingen måte. Var forøvrig en del av Kosovo U21 som fikk bank av et godt norsk juniorlandslag på Marienlyst i går.

Og har han ikke uttalt at han antakelig spiller for Bolton neste sesong?
Marching on together!

Runar

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #99 på: Juni 13, 2017, 12:16:27 »
Bersant Celina fra Man City nevnes ...

Tror han kunne vært et bra tilskudd som kant alternativ. En direkte utfordrer til Sacko på høyrekanten, men også fleksibel nok til å kunne spille i andre roller.
 

Bye

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #100 på: Juni 13, 2017, 12:24:54 »
Han uttalte etter landskampen mot Norge at det blir Championship, og mest sannsynlig Bolton.
Trønder i Bergen!

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #101 på: Juni 13, 2017, 15:23:44 »
Han kommer nok ikke!!!


David Stockdale

Some of you lot are boring!! I can't even share pictures of my son in a football kit without people saying things. It's his birthday!!!!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #102 på: Juni 13, 2017, 17:33:30 »
Bersant Celina fra Man City nevnes ...

Manchester City playmaker Bersant Celina has told Norwegian outlet NRK that Leeds United are one of three Championship clubs he could join this summer.
The publication cite Celina, 20, as saying that United are one of three England second-tier outfits in the race to sign him, along with Ipswich Town and Bolton Wanderers.
The Kosovo international thrived during a loan spell at Dutch side FC Twente in the recent domestic campaign but faces a huge task to establish himself in the City first team.
“The plan is to play in the Championship. I’m going to try to find a club there. It will be one of them [Leeds, Ipswich or Bolton] Then we’ll see,” Celina told NRK.
The youngster has a growing reputation following his exploits at FC Twente, where he scored five goals and supplied five assists in 27 league matches and established himself as a mainstay of the team.
Celina has made only four senior City appearances but does not want a permanent exit from the Premier League giants and it is said that he is keen to secure a loan move for 2017-18.
He is an attacking midfielder who can play in any of the three positions behind the main spearhead, although he predominantly plays on the left flank.
Celina is a Norway under-21 international but switched his allegiances to Kosovo last year and has already accumulated four senior international caps.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #103 på: Juni 13, 2017, 17:50:32 »
Takler ikke alt for arrogante og eplekjekke spillere, så nei takk til Celina


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #104 på: Juni 13, 2017, 18:17:41 »
Takler ikke alt for arrogante og eplekjekke spillere, så nei takk til Celina


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det var King en gang også! Så ja takk ;)

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #105 på: Juni 13, 2017, 18:51:28 »
Nei takk. Og nei takk til alle som spiller i skotsk fotball. Unntaket er spillere som dominerer ligaen nord for grensa. Og da snakker vi kanskje 2 eller tre spillere i skotland. Til og med Snodgrass vil jeg si nei til. Over the top

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #106 på: Juni 13, 2017, 19:28:46 »
Nei takk. Og nei takk til alle som spiller i skotsk fotball. Unntaket er spillere som dominerer ligaen nord for grensa. Og da snakker vi kanskje 2 eller tre spillere i skotland. Til og med Snodgrass vil jeg si nei til. Over the top

Latterlig påstand. Vi må være på jakt etter gode spillere og må være i stand til både å hente inn kjente spillere som sikre kort, men også ha teft og hente inn ukjente spillere til en billig penge som kan slå til. Selv om Skotland ikke er verdens fotballnavle finnes det helt sikkert gode spillere der også. To av våre beste spillere siste årene har vært skotske (McCormack og Snodgrass) Vi bommet på Lee Erwin, men treffer kanskje neste gang.

Hvor kom forresten uttalesen din fra? Kan ikke se at vi er linket til noen fra skotsk fotball siste dagene.
marching on together,
derudaf forever...

Terry Cooper

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #107 på: Juni 13, 2017, 22:31:20 »
Var iofs för några år sedan men Bill Shankley sa:
Har man 3 skottar i laget kan man vinna vad som helst.
Har man flera kan man få problem. :)
 

TK20

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #108 på: Juni 14, 2017, 10:46:39 »
Nei takk. Og nei takk til alle som spiller i skotsk fotball. Unntaket er spillere som dominerer ligaen nord for grensa. Og da snakker vi kanskje 2 eller tre spillere i skotland. Til og med Snodgrass vil jeg si nei til. Over the top

Ny dag nye brannfakler!

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #109 på: Juni 14, 2017, 10:49:58 »
Nei takk. Og nei takk til alle som spiller i skotsk fotball. Unntaket er spillere som dominerer ligaen nord for grensa. Og da snakker vi kanskje 2 eller tre spillere i skotland. Til og med Snodgrass vil jeg si nei til. Over the top

Ny dag nye brannfakler!

Det er spillere som Snodgrass som spill lag opp fra Championship. Tar mot han 7,5 dag i uka.
 

Frode

 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #111 på: Juni 14, 2017, 17:25:22 »
http://the72.co.uk/83749/man-utd-winger-leeds-interested/

However, Leeds will have to battle the likes of Scottish champions Celtic, Premier League Leicester City and divisional rivals Aston Villa for his signature.
Altså, da kommer han ikke til oss ;)

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #112 på: Juni 14, 2017, 18:40:26 »
http://the72.co.uk/83749/man-utd-winger-leeds-interested/

However, Leeds will have to battle the likes of Scottish champions Celtic, Premier League Leicester City and divisional rivals Aston Villa for his signature.
Altså, da kommer han ikke til oss ;)

Eller som jeg liker å si det, om han har vært av interesse for oss i det hele tatt. ..
Marching On! 4276

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #113 på: Juni 14, 2017, 23:12:19 »
Han kommer nok ikke!!!


David Stockdale

Some of you lot are boring!! I can't even share pictures of my son in a football kit without people saying things. It's his birthday!!!!

Her ser vi problemet med å sitte på gjerde ved ikke å ha en manager på plass. Spillere velger å signere for andre klubber. Og mye av grunnen til at Stockdale valgte seg Birmingham, heter nok Redknapp.
Hadde manageren til Birmingham vært en uten navn, ja da hadde muligens ikke Stockdale valgt seg Birmingham som arbeidsgiver

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #114 på: Juni 14, 2017, 23:14:59 »
Han kommer nok ikke!!!


David Stockdale

Some of you lot are boring!! I can't even share pictures of my son in a football kit without people saying things. It's his birthday!!!!

Her ser vi problemet med å sitte på gjerde ved ikke å ha en manager på plass. Spillere velger å signere for andre klubber. Og mye av grunnen til at Stockdale valgte seg Birmingham, heter nok Redknapp.
Hadde manageren til Birmingham vært en uten navn, ja da hadde muligens ikke Stockdale valgt seg Birmingham som arbeidsgiver

Eller så enkelt som at han i Birmingham er soleklar førstekeeper, mens i PL, Leeds og andre topplag i CC hadde han risikert benken.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #115 på: Juni 15, 2017, 00:05:03 »
Han kommer nok ikke!!!


David Stockdale

Some of you lot are boring!! I can't even share pictures of my son in a football kit without people saying things. It's his birthday!!!!

Her ser vi problemet med å sitte på gjerde ved ikke å ha en manager på plass. Spillere velger å signere for andre klubber. Og mye av grunnen til at Stockdale valgte seg Birmingham, heter nok Redknapp.
Hadde manageren til Birmingham vært en uten navn, ja da hadde muligens ikke Stockdale valgt seg Birmingham som arbeidsgiver

Eller så enkelt som at han i Birmingham er soleklar førstekeeper, mens i PL, Leeds og andre topplag i CC hadde han risikert benken.

Money talks.
 

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #116 på: Juni 15, 2017, 08:43:18 »
Han kommer nok ikke!!!


David Stockdale

Some of you lot are boring!! I can't even share pictures of my son in a football kit without people saying things. It's his birthday!!!!

Her ser vi problemet med å sitte på gjerde ved ikke å ha en manager på plass. Spillere velger å signere for andre klubber. Og mye av grunnen til at Stockdale valgte seg Birmingham, heter nok Redknapp.
Hadde manageren til Birmingham vært en uten navn, ja da hadde muligens ikke Stockdale valgt seg Birmingham som arbeidsgiver

Eller så enkelt som at han i Birmingham er soleklar førstekeeper, mens i PL, Leeds og andre topplag i CC hadde han risikert benken.

Money talks.

Tipper han hadde fått mer penger som reserve i PL. Samtidig så er vel Harry kjent for å øse ut penger.. :)

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #117 på: Juni 15, 2017, 11:04:14 »
Tydelig att The Blues har planer, prøver å hente John Terry også nå. Absolutt en vi kunne ha bruk for som leder i laget. ;)

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #118 på: Juni 15, 2017, 11:38:56 »
Han kommer nok ikke!!!


David Stockdale

Some of you lot are boring!! I can't even share pictures of my son in a football kit without people saying things. It's his birthday!!!!

Her ser vi problemet med å sitte på gjerde ved ikke å ha en manager på plass. Spillere velger å signere for andre klubber. Og mye av grunnen til at Stockdale valgte seg Birmingham, heter nok Redknapp.
Hadde manageren til Birmingham vært en uten navn, ja da hadde muligens ikke Stockdale valgt seg Birmingham som arbeidsgiver

Vi ser poenget dit, Håkon, men hvordan vet du at Leeds har vært så enormt interessert i Stockdale= Det sies at klubben har tatt kontakt, men det betyr ikke at de lå paddeflate etter han. Terreng sonderes og Leeds har en svært god keeper i divisjonen.

Dessuten er den nye modellen at treneren ikke er like vital i overgangsmarkedet. Det finnes en gjeng med folk som hadde klart å hente Stocko om det virkelig var interesse. Eventuelt har B'ham betalt tullesummer i lønn, da har det lite å si om Leeds har en trener på plass eller ikke.

Det nytter ikke å bruke dette som argument for alle overganger. Det vil være langt mer kostbart for Leeds å ansette totalt feil trener for å skyndte seg. Perioden vi er og har vært i er den aller beste å bytte trener, fordi man har litt mer spillerom.

Marching on together!

Nørgaard

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #119 på: Juni 15, 2017, 11:43:08 »
Boro join the chase for star centre-back Bartley