Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914852 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #300 på: Juni 24, 2017, 19:44:15 »
Mer skeptisk til Van Peppen kjenner jeg..
Ã… det er et tullerykte. Vi kommer til å kjøpe kvalitet, ikke noen med grå stær.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #301 på: Juni 24, 2017, 20:36:07 »
Andrew Gaffney @GaffneyVLC

I've spoken to someone based in Huesca & they believe #LUFC are favourites to sign Samu Saiz as they can offer more money to club + player.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #302 på: Juni 24, 2017, 21:54:03 »
Leeds United have made three signings so far this summer ahead of the 2017/18 Sky Bet Championship season in Hadi Sacko, Pontus Jansson and Mateusz Klich. It has been widely reported that their business is far from done.


One player that the Whites have their eyes set on is former Real Madrid youngster, and rocket-booted, Samuel ‘Samu’ Saiz, who currently plays for La Segunda side Huesca.

Initial reports from Spain were that Saiz would, after current club Huesca failed in the promotion play-offs, head to Spain’s top-tier competition, La Primera, and sign a deal with Eibar.

However, in football as in politics, things change rapidly and that whole scenario has been cast to one side with Leeds United’s interest. According to Spanish source Sport Huesca, in news coming through late last night, Saiz is on the verge of joining Leeds United. They say that the “Samu Saiz case looks set to be a soap opera,” with his leaving CD Huesca “a fact” but saying it is his whereabouts after that is “another story.”


This scenario has been added to today in Spanish publication El Gol Digital (EGD) who say in their title article on the subject that “Samu Saiz breaks his commitment to Eibar” before going on to mention that he is to sign for a club from a “lesser category [division].”

EGD go on to highlight what has happened recently saying that Eibar and Saiz had agreed terms and that a fee “close to three million euros” had been agreed for the transfer before continuing to say “the interference of Leeds United in the negotiations has changed everything.”


They say what has possibly swayed matters away from Eibar’s favour and towards that of Leeds United is that Leeds have offered the Spanish striker a better personal deal. EGD say that the Whites have “offered Samu a star’s salary” with Sport Huesca saying yesterday that this was in the region of €1 million (£800,000) per year. Split down to a weekly wage, this equates to a weekly pay packet of £17,000 and represents an amount that EGD say “Eibar in no case can [hope to] match.”

With a late intervention possibly being behind Samu Saiz’s late change of heart, Leeds United fans are looking forward to possibly their second new signing of what might shape up to be an exciting transfer window.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #303 på: Juni 24, 2017, 23:33:51 »
Phil Hay i Edinburgh denne helgen:

Saiz agent making no secret of the fact that he's keen on Leeds. Good chance.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #304 på: Juni 25, 2017, 11:01:38 »
Hay:

Leeds still firmly in the hunt for Samuel Saiz. Message I'm getting from Spain is that he's keen and a deal's not far away. #lufc

Spanish interest in Saiz remains strong too. Not cut and dried this one yet. #lufc

Ove

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #305 på: Juni 25, 2017, 16:04:58 »
Så dukker ryktene om MCLaughlin opp igjen.  Forsvarer fra Fleetwood. Ikke like fasjonabelt navn som utenlandske spillere  vi er linket til :)

Bolton og Millwall er også ute etter denne karen, hvor kontrakten hans med Fleetwood går ut i slutten av måneden.
Vet ikke hva jeg skal synes om dette. Han er bare 25 år og liten erfaring med Championship, men en landslagsspiller for Nord-Irland på free transfer er kanskje ikke så dumt?


https://thisisfutbol.com/2017/06/rumour-mill/leeds-in-hunt-for-mclaughlin/
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #307 på: Juni 25, 2017, 16:39:37 »
Transfer Roumors Bot

Leeds United are prepared to table a bid of £4.4m for Sheyi Ojo. (Di Marzio)

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Sheyi_Ojo

 8)
« Siste redigering: Juni 25, 2017, 16:49:44 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ove

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #308 på: Juni 25, 2017, 17:32:49 »

Alioski på vei til England sies det, til tross for interesse fra Serie A klubb Atalanta.
Vi får nå se hvor han ender.

http://the72.co.uk/85010/alioski-future-at-leeds-united-says-italian-source/
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #309 på: Juni 25, 2017, 17:52:18 »

Alioski på vei til England sies det, til tross for interesse fra Serie A klubb Atalanta.
Vi får nå se hvor han ender.

http://the72.co.uk/85010/alioski-future-at-leeds-united-says-italian-source/
Han har jeg trua på :)
Håper han kommer!

Budda

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #310 på: Juni 25, 2017, 18:21:00 »
Så dukker ryktene om MCLaughlin opp igjen.  Forsvarer fra Fleetwood. Ikke like fasjonabelt navn som utenlandske spillere  vi er linket til :)

Bolton og Millwall er også ute etter denne karen, hvor kontrakten hans med Fleetwood går ut i slutten av måneden.
Vet ikke hva jeg skal synes om dette. Han er bare 25 år og liten erfaring med Championship, men en landslagsspiller for Nord-Irland på free transfer er kanskje ikke så dumt?


https://thisisfutbol.com/2017/06/rumour-mill/leeds-in-hunt-for-mclaughlin/

Kan ikke skjønne at det er noe sannhet i ryktene. Vi har jo tre gode høyrebacker




Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #311 på: Juni 25, 2017, 18:33:21 »
Det er ikke noe i veien med rykteflommen for tiden i alle fall. Gøy at det er en del kvalitet i der vi blir linket med også.

Men Howson? Med både Klipsch og Saus så blir vel det i overkant?

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #312 på: Juni 25, 2017, 18:59:46 »
Just den this at Leeds Bradford AirPort

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #313 på: Juni 25, 2017, 19:08:42 »
Just den this at Leeds Bradford AirPort



Hadde vært litt mer nyttig om personen som tok bildet, ventet litt til?
Marching On! 4276

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #314 på: Juni 25, 2017, 19:40:38 »
Det er ikke noe i veien med rykteflommen for tiden i alle fall. Gøy at det er en del kvalitet i der vi blir linket med også.

Men Howson? Med både Klipsch og Saus så blir vel det i overkant?
Nei. Fordi de ikke spiller i samme posisjon på banen. Ã… Howson er et syvmilssteg opp fra O´Kane og Bridcutt.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #315 på: Juni 25, 2017, 19:52:16 »
Just den this at Leeds Bradford AirPort



Hadde vært litt mer nyttig om personen som tok bildet, ventet litt til?


Transporten var visst til Thomas Christiansen som fløy inn fra Barcelona.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #316 på: Juni 25, 2017, 20:12:57 »
Jo Dons

BREAKING: Further to that; a budget of another £7.5million to be focused on bringing in veteran [26-32] domestic players to build a core.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #317 på: Juni 25, 2017, 20:13:52 »
Jo Dons

BREAKING: Further to that; a budget of another £7.5million to be focused on bringing in veteran [26-32] domestic players to build a core.

BREAKING: Details from a source close to Gaby Ruiz [HoER] has confirmed a budget of £8 million on European transfers and 'investments' alone
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #319 på: Juni 26, 2017, 01:03:19 »
Det er ikke noe i veien med rykteflommen for tiden i alle fall. Gøy at det er en del kvalitet i der vi blir linket med også.

Men Howson? Med både Klipsch og Saus så blir vel det i overkant?
Nei. Fordi de ikke spiller i samme posisjon på banen. Ã… Howson er et syvmilssteg opp fra O´Kane og Bridcutt.
Er ikke Saus en typisk AMC, mens Klipsch spiller som en av de to defensive? Og er ikke det Howson sine eventuelle posisjoner?

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk


berlin

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #320 på: Juni 26, 2017, 07:13:47 »
Det er ikke noe i veien med rykteflommen for tiden i alle fall. Gøy at det er en del kvalitet i der vi blir linket med også.

Men Howson? Med både Klipsch og Saus så blir vel det i overkant?
Nei. Fordi de ikke spiller i samme posisjon på banen. Ã… Howson er et syvmilssteg opp fra O´Kane og Bridcutt.
Er ikke Saus en typisk AMC, mens Klipsch spiller som en av de to defensive? Og er ikke det Howson sine eventuelle posisjoner?

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk


Klipsch kan spille veldig høyt, men da snakker vi amerikanske høyttalere. ;D

Klich derimot, har jeg lest kan bekle både defensiv, Central og attacking,
men ut fra hva jeg vet, så trives han vel så godt som CM, som defensivt anker.
« Siste redigering: Juni 26, 2017, 09:34:35 av berlin »

Frode

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #321 på: Juni 26, 2017, 11:56:53 »
Felix Wiedwald, midtstopper fra Werder Bremen nevnes.
 

Glenn K

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #322 på: Juni 26, 2017, 12:17:32 »
Felix Wiedwald, midtstopper fra Werder Bremen nevnes.

Keeper*  :)

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #323 på: Juni 26, 2017, 12:49:48 »



Klipsch kan spille veldig høyt, men da snakker vi amerikanske høyttalere. ;D

Klich derimot, har jeg lest kan bekle både defensiv, Central og attacking,
men ut fra hva jeg vet, så trives han vel så godt som CM, som defensivt anker.

Du får ha meg unnskyldt, jeg gikk for de variantene som var tilgjengelig med stavekontroll på telefonen siden jeg uansett hadde glemt hvordan man skriver Saus og Klipsch.

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #324 på: Juni 26, 2017, 14:24:36 »
http://www.birminghammail.co.uk/sport/football/transfer-news/burnley-verge-signing-west-brom-13240041

Dette er i så fall særdeles gode nyheter for Leeds - hadde han gått til Celtic som også visstnok har vært interessert ville Leeds ikke fått noen kompensasjon for han ettersom de er en "utenlandsk" klubb.

Stemmer ikke det? Og det her kan jo være snakk om kanskje bortimot £5 mill - kommer godt med i transferpotta det...! :-)

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #325 på: Juni 26, 2017, 14:39:44 »
http://www.birminghammail.co.uk/sport/football/transfer-news/burnley-verge-signing-west-brom-13240041

Dette er i så fall særdeles gode nyheter for Leeds - hadde han gått til Celtic som også visstnok har vært interessert ville Leeds ikke fått noen kompensasjon for han ettersom de er en "utenlandsk" klubb.

Stemmer ikke det? Og det her kan jo være snakk om kanskje bortimot £5 mill - kommer godt med i transferpotta det...! :-)

Mistenker at det er mer enn 5 mill pund.
WBA ville jo for alt i verden unngå tribunal fee. Og 5 mill pund er jo ikke allverdens for en PL klubb å betale..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #326 på: Juni 26, 2017, 14:41:06 »
Ingasson, Howson og Alioski nå så...............virker som Saiz er på vei inn porten ila morgendagen.

Vi har mange midtbanespillere, men lite kvalitet......med Klich, Saiz og Howson så kan vi godt kvitte oss med
Murphy, Diagoraga ........usikker på hvem av Bridcutt (defensiv) eller O`Kane jeg ville valgt igjen..
 

AndyMathie

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #327 på: Juni 26, 2017, 14:59:41 »
Ingasson, Howson og Alioski nå så...............virker som Saiz er på vei inn porten ila morgendagen.

Vi har mange midtbanespillere, men lite kvalitet......med Klich, Saiz og Howson så kan vi godt kvitte oss med
Murphy, Diagoraga ........usikker på hvem av Bridcutt (defensiv) eller O`Kane jeg ville valgt igjen..

Ser ikke ut som om vi kommer i mål med Alioski som jeg mener hadde vært den beste signeringen. Tror han havner i Atalanta i serie a dessverre. Får nok inn Saiz ja ser det ut til. Ingasson tror jeg også hadde vært en herlig signering. Tror strengt tatt han er bedre enn Bartley!
We are Leeds and we are proud of it!

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #328 på: Juni 26, 2017, 15:10:28 »
Ingasson, Howson og Alioski nå så...............virker som Saiz er på vei inn porten ila morgendagen.

Vi har mange midtbanespillere, men lite kvalitet......med Klich, Saiz og Howson så kan vi godt kvitte oss med
Murphy, Diagoraga ........usikker på hvem av Bridcutt (defensiv) eller O`Kane jeg ville valgt igjen..

Ser ikke ut som om vi kommer i mål med Alioski som jeg mener hadde vært den beste signeringen. Tror han havner i Atalanta i serie a dessverre. Får nok inn Saiz ja ser det ut til. Ingasson tror jeg også hadde vært en herlig signering. Tror strengt tatt han er bedre enn Bartley!


Har du en kilde angående Alioski?

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #329 på: Juni 26, 2017, 22:12:42 »
Alioski er en jeg virkelig vil ha. Søker rundt på nettet, men intet nytt!