Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914747 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Bye

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #630 på: Juli 11, 2017, 17:59:40 »
For oss som spiller FM i England er Borthwick-Jackson et kjent navn; og en som blir rimelig habil (hvis vi skal tro spillet og speiderne der). Det at han har kamper for Man Utd tyder i alle fall på at han har noe i seg, så får vi se om det er nok til å ta en plass i startoppstillingen vår. Det trengs litt røslige karer som kan si fra, Jansson er god sånn sett men trenger gode medspillere der bak også. :)
Trønder i Bergen!

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #631 på: Juli 11, 2017, 18:56:42 »
Luca Sciarini

Alioski is not playing against @acmilan  he is waiting to sign for @LUFC @FCLugano1908





Hva gjør han her da og ikke i Leeds???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #632 på: Juli 11, 2017, 19:21:39 »
Hva gjør han her da og ikke i Leeds???

Det er kortere fra Sveits til Østerrike enn fra Sveits til England. Kanskje han møter direkte?
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #633 på: Juli 11, 2017, 19:32:35 »
LUFC nå:

✅ Medical done

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #634 på: Juli 11, 2017, 19:42:17 »
LUFC nå:

✅ Medical done

Deilig 'snutt' på Instagram  ;D
We are Leeds...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #635 på: Juli 11, 2017, 19:47:20 »
LUFC nå:

✅ Medical done

Hvem har hatt medical?

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #636 på: Juli 11, 2017, 19:49:13 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Rudi G.

  • Gjest



flynn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #640 på: Juli 11, 2017, 22:34:17 »
Tar gjerne imot Alioski. Og en stopper, aller helst Bartley. Men så holder det også, etter min mening! Det er ikke slik at vi på død og liv må starte på scratch, men 6-8 nye spillere i startoppstillingen. Tvert imot, fjorårets sesong ga bud om at klubben allerede har en stamme som kan ta nye steg, og som kun trenger å tette et par hull, pluss litt krydder.
Og jeg er bare sånn måtelig begeistet for utelukkende ikke-britiske spillere. Husker med gru en høst for ikke lenge siden, med ny eier, unproven manager, og en lang rekke middelmådige (skulle det vise seg) spillere fra kontinentet. Det som tross alt gjør at jeg tror vi kan lykkes bedre nå er i all hovedsak Radrizzani, men også han har en bratt læringskurve når det gjelder engelsk fotball.

Sorry guys, jeg tar kun sorger på forskudd!

flynn

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #641 på: Juli 11, 2017, 22:46:03 »
Alioski, midtstopper-bauta og en venstreback. Så skulle det være bra.
 

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #642 på: Juli 11, 2017, 22:47:08 »
Tar gjerne imot Alioski. Og en stopper, aller helst Bartley. Men så holder det også, etter min mening! Det er ikke slik at vi på død og liv må starte på scratch, men 6-8 nye spillere i startoppstillingen. Tvert imot, fjorårets sesong ga bud om at klubben allerede har en stamme som kan ta nye steg, og som kun trenger å tette et par hull, pluss litt krydder.
Og jeg er bare sånn måtelig begeistet for utelukkende ikke-britiske spillere. Husker med gru en høst for ikke lenge siden, med ny eier, unproven manager, og en lang rekke middelmådige (skulle det vise seg) spillere fra kontinentet. Det som tross alt gjør at jeg tror vi kan lykkes bedre nå er i all hovedsak Radrizzani, men også han har en bratt læringskurve når det gjelder engelsk fotball.

Sorry guys, jeg tar kun sorger på forskudd!

flynn


Jeg er ikke så redd for at de vi får inn foran denne sesongen, er på samme nivå som de du sikter til. Da er det mer bekymringsfullt at det kan bli for mange nye på samme tid. Alle skal spilles inn i systemet / venne seg til engelsk fotball og denne spesielle divisjonen med alt det medfører.

Kombinasjonen kan gi oss en vanskelig start på sesongen.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #643 på: Juli 11, 2017, 22:50:07 »
Alioski er vår innen 48 timer!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #644 på: Juli 11, 2017, 22:51:42 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #645 på: Juli 11, 2017, 22:51:57 »
Tar gjerne imot Alioski. Og en stopper, aller helst Bartley. Men så holder det også, etter min mening! Det er ikke slik at vi på død og liv må starte på scratch, men 6-8 nye spillere i startoppstillingen. Tvert imot, fjorårets sesong ga bud om at klubben allerede har en stamme som kan ta nye steg, og som kun trenger å tette et par hull, pluss litt krydder.
Og jeg er bare sånn måtelig begeistet for utelukkende ikke-britiske spillere. Husker med gru en høst for ikke lenge siden, med ny eier, unproven manager, og en lang rekke middelmådige (skulle det vise seg) spillere fra kontinentet. Det som tross alt gjør at jeg tror vi kan lykkes bedre nå er i all hovedsak Radrizzani, men også han har en bratt læringskurve når det gjelder engelsk fotball.

Sorry guys, jeg tar kun sorger på forskudd!

flynn
Jansson er svensk, Wood er NZ og Hernandez er spansk. Er ikke så nøye på hva som står i passet deres, jeg  ;).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #646 på: Juli 12, 2017, 00:20:03 »
Tar gjerne imot Alioski. Og en stopper, aller helst Bartley. Men så holder det også, etter min mening! Det er ikke slik at vi på død og liv må starte på scratch, men 6-8 nye spillere i startoppstillingen. Tvert imot, fjorårets sesong ga bud om at klubben allerede har en stamme som kan ta nye steg, og som kun trenger å tette et par hull, pluss litt krydder.
Og jeg er bare sånn måtelig begeistet for utelukkende ikke-britiske spillere. Husker med gru en høst for ikke lenge siden, med ny eier, unproven manager, og en lang rekke middelmådige (skulle det vise seg) spillere fra kontinentet. Det som tross alt gjør at jeg tror vi kan lykkes bedre nå er i all hovedsak Radrizzani, men også han har en bratt læringskurve når det gjelder engelsk fotball.

Sorry guys, jeg tar kun sorger på forskudd!

flynn
Jansson er svensk, Wood er NZ og Hernandez er spansk. Er ikke så nøye på hva som står i passet deres, jeg  ;).

Radebe, Yeboah, Kewell, Viduka etc etc etc... ;)
Jon R.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #647 på: Juli 12, 2017, 08:13:22 »
Tar gjerne imot Alioski. Og en stopper, aller helst Bartley. Men så holder det også, etter min mening! Det er ikke slik at vi på død og liv må starte på scratch, men 6-8 nye spillere i startoppstillingen. Tvert imot, fjorårets sesong ga bud om at klubben allerede har en stamme som kan ta nye steg, og som kun trenger å tette et par hull, pluss litt krydder.
Og jeg er bare sånn måtelig begeistet for utelukkende ikke-britiske spillere. Husker med gru en høst for ikke lenge siden, med ny eier, unproven manager, og en lang rekke middelmådige (skulle det vise seg) spillere fra kontinentet. Det som tross alt gjør at jeg tror vi kan lykkes bedre nå er i all hovedsak Radrizzani, men også han har en bratt læringskurve når det gjelder engelsk fotball.

Sorry guys, jeg tar kun sorger på forskudd!

flynn
Jansson er svensk, Wood er NZ og Hernandez er spansk. Er ikke så nøye på hva som står i passet deres, jeg  ;).

Radebe, Yeboah, Kewell, Viduka etc etc etc... ;)

Martyn, Mills, Kelly, Woodgate, Ferdinand, Harte, Bowyer, Batty, Smith, Keane, Fowler og sikkert flere. Som dengang vil eg foretrekke at hovedtyngden av spillerene på Leeds er britiske.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #648 på: Juli 12, 2017, 08:23:09 »
Hvem er så Alioski?

Macedonian Football‏ @MacedonianFooty
Follow
More
Ezgjan Alioski to Leeds United is getting warmer and warmer. Only a matter of time now. I still get questions about EA. My final thoughts
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #649 på: Juli 12, 2017, 08:30:54 »
Dette surret med at spillere må kjenne CC som er en så spesiell liga er vås i mine ører. En god spiller er en god spiller.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #650 på: Juli 12, 2017, 08:40:58 »
Dette surret med at spillere må kjenne CC som er en så spesiell liga er vås i mine ører. En god spiller er en god spiller.

+1

flynn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #651 på: Juli 12, 2017, 08:53:49 »
Dette surret med at spillere må kjenne CC som er en så spesiell liga er vås i mine ører. En god spiller er en god spiller.

+1

-1


Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #652 på: Juli 12, 2017, 08:55:11 »
Det ble skrevet her inne for et par dager siden at Ryan Kent fra Liverpool var på vei - noen som vet noe mer om dette fortsatt er noe hold i?

Glenn K

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #653 på: Juli 12, 2017, 09:22:06 »
Det ble skrevet her inne for et par dager siden at Ryan Kent fra Liverpool var på vei - noen som vet noe mer om dette fortsatt er noe hold i?

Skal være snakk om et lån ja, men ikke før han har signert en ny kontrakt med Liverpool.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #654 på: Juli 12, 2017, 09:30:15 »
Det ble skrevet her inne for et par dager siden at Ryan Kent fra Liverpool var på vei - noen som vet noe mer om dette fortsatt er noe hold i?

Skal være snakk om et lån ja, men ikke før han har signert en ny kontrakt med Liverpool.
Det er bare... Hvor mange 'vinger' skal vi ha?
Sacko, Dallas, Alioski... Med Roofe, Hernandes, Saiz, Doukara all capable å spille der om de ikke foretrekkes på topp/i 10'er rollen (jeg har sikkert også glemt noen). Greit nok at noen skal ut for sesongstart, men likeve...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #655 på: Juli 12, 2017, 09:39:06 »
Ikke så mye nytt her, men grei oppsummering av Hay.

Leeds United: Striker Ekuban signs as United wait on Saiz and Alioski

Phil Hay Email 06:30 Wednesday 12 July 2017

 Leeds United last night sealed the signing of striker Caleb Ekuban and were boosted in their bid to land Ezgjan Alioski after Lugano revealed they expect the winger to leave for England in the coming days. Lugano said Alioski’s departure from Switzerland was “imminent” with Leeds hopeful of adding the Macedonia international to the influx of transfers at Elland Road.

Caleb Ekuban, a quick and powerful Italian striker, completed a move from Chievo for an undisclosed fee yesterday, agreeing a four-year contract at Elland Road. The 23-year-old, who scored 17 league goals during a loan at Albanian top-flight side Partizani Tirana last season, flew to England on Monday evening and was put through a medical by United yesterday.

Spanish midfielder Samuel Saiz – set to sign for £3million from Huesca – has also undergone a medical in the past 24 hours but Leeds are still to confirm his arrival despite expectations that he would be unveiled ahead of Ekuban.The deal with Huesca, finalised by United on Friday, required complex negotiations and weeks of talks owing to the terms of the contract signed by Saiz when he left Atletico Madrid for Huesca in 2016 and issues relating to third-party ownership. Atletico are due to receive half of the fee paid to Huesca and also retained certain economic rights to the 26-year-old playmaker.

Leeds were working to resolve the remaining obstacles last night having flown Saiz into England on Monday and the club remain confident that he will put pen to paper on a four-year contract in time to travel with Ekuban and the club’s first-team squad on a three-match tour of Austria on Friday. Alioski – a target who Leeds have been monitoring for several weeks – could also be on board following Lugano’s admission that his exit is close.

In an article on their official website, Lugano said their training session last Sunday was “probably the last” that Alioski would complete with his current team-mates and described his “sale to an English club” as “imminent”.Alioski did not play in Lugano’s pre-season win over fellow Swiss side Chiasso on Friday and was also left out of their home friendly against AC Milan last night, despite being present at the ground.

Basel were interested in Alioski’s signature and hoped to use their Champions League involvement next season as a way of landing him but Leeds pushed towards an agreement with Lugano last week and are keen to complete as much transfer business as possible before head coach Thomas Christiansen takes his players to Austria. Alioski caught the eye with 16 goals and 14 assists in the Swiss Super League last term, helping Lugano finish third and qualify for the group stages of the Champions League.The signing of Saiz and Alioski would take United’s tally of summer signings to eight.

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-striker-ekuban-signs-as-united-wait-on-saiz-and-alioski-1-8644270
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #656 på: Juli 12, 2017, 09:41:12 »
Hehe, grei business det der, I think...


It's about getting value at Championship level. We could end with Jansson, Sacko , Alioski, Saiz, Anita, Wiedwald, Gomes and Klich for the same transfer fee SWFC blew this seasons budget on for Jordon Rhodes.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #657 på: Juli 12, 2017, 09:41:33 »
Leeds United are set to launch a £4.5m double raid to sign Wolves defensive pair Danny Batth and Matt Doherty. (Daily Express)
Pontus ❤

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #658 på: Juli 12, 2017, 09:45:35 »
Leeds United are set to launch a £4.5m double raid to sign Wolves defensive pair Danny Batth and Matt Doherty. (Daily Express)

Vondt for å tro det er noe hold i denne. Doherty er vel høyre back. Det kan jeg ikke tenke meg vi ser etter nå.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #659 på: Juli 12, 2017, 09:50:12 »
Det ble skrevet her inne for et par dager siden at Ryan Kent fra Liverpool var på vei - noen som vet noe mer om dette fortsatt er noe hold i?

Skal være snakk om et lån ja, men ikke før han har signert en ny kontrakt med Liverpool.
Det er bare... Hvor mange 'vinger' skal vi ha?
Sacko, Dallas, Alioski... Med Roofe, Hernandes, Saiz, Doukara all capable å spille der om de ikke foretrekkes på topp/i 10'er rollen (jeg har sikkert også glemt noen). Greit nok at noen skal ut for sesongstart, men likeve...

Poenget ligger vel i at Rad & Co ønsker en tropp som kan tåle opp imot 50-55 kamper i sesongen. Flere av de som kommer inn er svært hurtige og mer allsidige:
Saiz - sentral og kant.
Anita - både backer og sentral defensiv midt.
Alioski - kan løse flere roller både offensivt og defensivt.
Klick, Ekuban og Gomes er mer rendyrket.
Jansson og Sacko kjenner vi.

Dallas, Doukara, Hernandez med flere er for meg langt mindre bevegelige og anvendelige enn det nye som kommer inn.

Et pluss er at vi ikke er en selgende klubb lenger! Vi kjøper inn FØR vi selger!

Det har åpenbart hendt noe med både kontraktslengde og lønnsnivået i klubben. Flere spillere er knyttet til klubben frem til 2021. Man tenker langsiktig, både i organisasjonen og i spillergruppen.


Det blir helt sikkert en viss opprydning senere i sommer med tanke på spillere ut. Kanskje mens med tanke på de som er på sisteåret kontraktsmessig:

Silvestri, Belluschi, Dallas, Erwin, Doukara, Diagourara, Bridgcutt, O'Kane, Cooper og Mckay-brødrene!

Mens neppe det samme gjelder Berardi, Green og Hernandez som garantert blir blir ett år til.


Spennende tider!!

MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973