Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914679 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Trulsaren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #930 på: Juli 26, 2017, 13:59:21 »
Litt off topic, men denne var interresant da...fy f... så mye rart som har vært i klubben vår!

http://www.planetfootball.com/quick-reads/leeds-united-fan-ludicrously-rated-100-loan-signings-since-2004/
Helt komikveld - denne likte jeg! Fantastisk lesning, og mye som bare virker helt skandale..

21. Armando Sa

Not actually convinced he ever existed, part II.

46. Tony Capaldi

STOP SIGNING LEFT-BACKS ON LOAN.

73. Ross Barkley

Ross Barkley. Ross Actual Barkley. One of the most talented young English players of his generation. Imagine that. Imagine signing one of the most talented young English players on loan when you’re desperately in need of some inspiration to get you out of the Championship.

Imagine him being the only shining light in a derby defeat to Barnsley. Imagine him then getting dropped by Neil Warnock to accommodate Michael Brown.

This f*cking club."

86. Sol Bamba

Spoke out against Massimo Cellino’s bullsh*t, got steaming drunk at the awards do and sang Marching On Together with supporters, scored a screamer.

Yeah, he fits the narrative of centre-backs couldn’t replicate their loan form once signed permanently, but just look at his smile. Nobody in the current squad smiles like that.

Oh, and he also tried to chin Neil Warnock even though he was his own manager.

Build a statue.

100. Matthew Pennington

A talented young player signed from Everton, you say? See Barkley, Ross.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Nørgaard

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #931 på: Juli 26, 2017, 14:16:09 »
Underligt vi så tæt på serie start slet ikke har forsvaret på plads
Slutt på den tiden Don Revie tok bilen og dro hjem til foreldrene til spilleren som signerte under
en cup of tea,dessverre.Agenter/lønnskrav/deadlinedato etc gjør at ikke et eneste lag har
komplett stall pr dags dato tørr jeg nesten påstå
Det vil nok være stor aktivitet frem til vinduet stenger, deretter stor utveksling av loanees når klubbene skal forsøke å tette de hullene som fortsatt er i stallen....

Good points.

Det der er bekymrende for mig er mangel på center back og venstre back.
Håber Helander snart lander.

Lundewhites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #932 på: Juli 26, 2017, 15:10:56 »
Hvorfor skal vi håpe på denne Helander? Jeg har ikke sett han spille, men ingenting av det jeg har lest om han tilsier at han skal være redningen. Han er rangert bak Pontus på det svenske landslaget og jeg håper virkelig Leeds henter en spiller som er bedre en Pontus.
Pontus har sine kvaliteter og er flink til å show, men her trengs en leder bak hvis vi skal rykke opp.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

AndyMathie

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #933 på: Juli 26, 2017, 16:13:41 »
Hvorfor skal vi håpe på denne Helander? Jeg har ikke sett han spille, men ingenting av det jeg har lest om han tilsier at han skal være redningen. Han er rangert bak Pontus på det svenske landslaget og jeg håper virkelig Leeds henter en spiller som er bedre en Pontus.
Pontus har sine kvaliteter og er flink til å show, men her trengs en leder bak hvis vi skal rykke opp.

Poenget er at de har spilt sammen i Champions league for Malmø og gjort det bra. Jeg mener bestemt at Champions league er et par hakk over Championship så har troa på at de igjen kan sørge for et bombetett forsvar på et litt lavere nivå enn det de har gjort før.
We are Leeds and we are proud of it!

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #934 på: Juli 26, 2017, 16:17:05 »
Hvorfor skal vi håpe på denne Helander? Jeg har ikke sett han spille, men ingenting av det jeg har lest om han tilsier at han skal være redningen. Han er rangert bak Pontus på det svenske landslaget og jeg håper virkelig Leeds henter en spiller som er bedre en Pontus.
Pontus har sine kvaliteter og er flink til å show, men her trengs en leder bak hvis vi skal rykke opp.
Enig! Dette er mye penger for en svenske

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #935 på: Juli 26, 2017, 17:02:36 »
Det ideelle`hadde vært og hentet Bartley tilbake/permanent - men dette virker som "out of reach" ift det Swansea forlanger.

Så få man tenke på kommunikasjon som kan være der med en gang , og i det lyset er jo Helander og Pontus en bra match
både språklig, og ikke minst at de kjenner hverandres styrker og svakheter ....således høres det riktig og hente Helander
slik at vi i hvertfall har 3 stoppere tilgjengelige når serien starter.

Fortsatt mange som ikke har fått med seg at Pontus er ute de 2 første serieomgangene tror jeg....
 

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #936 på: Juli 26, 2017, 17:20:25 »
Football League Zone: Leeds United are lining up a move for Burton Albion midfielder Jackson Irvine. #lufc #bafc
Pride of Yorkshire

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #937 på: Juli 26, 2017, 18:09:54 »
Det ideelle`hadde vært og hentet Bartley tilbake/permanent - men dette virker som "out of reach" ift det Swansea forlanger.

Så få man tenke på kommunikasjon som kan være der med en gang , og i det lyset er jo Helander og Pontus en bra match
både språklig, og ikke minst at de kjenner hverandres styrker og svakheter ....således høres det riktig og hente Helander
slik at vi i hvertfall har 3 stoppere tilgjengelige når serien starter.

Fortsatt mange som ikke har fått med seg at Pontus er ute de 2 første serieomgangene tror jeg....
synes ikke det er mye hvis prisen på en for meg ukjent svenske er 6M £

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #938 på: Juli 26, 2017, 18:33:36 »
Hvorfor skal vi håpe på denne Helander? Jeg har ikke sett han spille, men ingenting av det jeg har lest om han tilsier at han skal være redningen. Han er rangert bak Pontus på det svenske landslaget og jeg håper virkelig Leeds henter en spiller som er bedre en Pontus.
Pontus har sine kvaliteter og er flink til å show, men her trengs en leder bak hvis vi skal rykke opp.
Enig! Dette er mye penger for en svenske
Henger meg på. Det bør være et øvre tak på hva en svenske kan koste!   :D
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #939 på: Juli 26, 2017, 18:35:55 »
Journoen som skrev den siste italienske artikkelen

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #940 på: Juli 26, 2017, 18:37:09 »
Journoen som skrev den siste italienske artikkelen

Det skal sies at klubben i dette vinduet har kjøpt 3 CB (riktignok en ung), og de har nå 6 stk...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #941 på: Juli 26, 2017, 20:28:23 »
Skal vi satse på PO i år, må vi MINST bruke 10 mill £ for en venstreback og stopper.

Vi skal ha fått avslått to bud på Bryan fra Bristol. Synd for oss, men lurt for Bristol i og med at han har vært den viktigste spilleren deres.
Ville vært den perfekte erstatteren for Charlie. Men nå tror jeg dessverre toget har gått. Blir spennende å se hva vi ender opp med her. Jeg digger virkelig Berardi, men vi kan ikke gå gjennom en hel sesong med en høyrebeint venstreback. Skader vil komme og Berardi vil få spilletid uansett. Martin Olsson er visstnok på vei ut av Derby. Masse erfaring fra både PL og Championsship, rask, utholden og innehar også en god innleggsfot. Her burde vi slå til!

Forstår ikke skepsisen mot Hellander. I mine øyne er han et kupp for 6 mill £
Hellander er en god kompis av Pontus, og sammen har de gjort underverker tidligere. Om dette i tillegg fører til at Pontus blir lengre i klubben er det en vinn-vinn situasjon for alle parter. I likhet med Pontus er han en jævel som er kjip å spille mot, sterk og kompromissløs. Kanskje ikke en ledertype, men kan fort bli en fanfavoritt i likhet med Jansson.

Skal ikke se bort i fra at vi ender opp med en firebackslinje med 3/4 svensker. Da kan vi i hvertfall ikke skylde på kommunikasjonsproblemer hvis det går skeis  ;D

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #942 på: Juli 27, 2017, 10:20:16 »
« Siste redigering: Juli 27, 2017, 10:22:20 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

roaldv

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #943 på: Juli 27, 2017, 10:44:25 »
Helander deal klar??

https://twitter.com/LUFCesp/status/890454443627614209


auren
Det høres lovende ut! Denne karen har vært rimelig seriøs tidligere, ser jeg. Var tidlig ute med Saiz og Alioski

Nørgaard

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #944 på: Juli 27, 2017, 11:06:55 »
Hvorfor skal vi håpe på denne Helander? Jeg har ikke sett han spille, men ingenting av det jeg har lest om han tilsier at han skal være redningen. Han er rangert bak Pontus på det svenske landslaget og jeg håper virkelig Leeds henter en spiller som er bedre en Pontus.
Pontus har sine kvaliteter og er flink til å show, men her trengs en leder bak hvis vi skal rykke opp.

Var Pontus i nærheden af det svenske landshold inden han kom til Leeds?

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #945 på: Juli 27, 2017, 11:53:58 »
Hvorfor skal vi håpe på denne Helander? Jeg har ikke sett han spille, men ingenting av det jeg har lest om han tilsier at han skal være redningen. Han er rangert bak Pontus på det svenske landslaget og jeg håper virkelig Leeds henter en spiller som er bedre en Pontus.
Pontus har sine kvaliteter og er flink til å show, men her trengs en leder bak hvis vi skal rykke opp.

Pga dette vel!  ;D

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/tv-filip-helanders-daliga-nickforsok-mot-dif/


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #946 på: Juli 27, 2017, 12:05:34 »
Hvorfor skal vi håpe på denne Helander? Jeg har ikke sett han spille, men ingenting av det jeg har lest om han tilsier at han skal være redningen. Han er rangert bak Pontus på det svenske landslaget og jeg håper virkelig Leeds henter en spiller som er bedre en Pontus.
Pontus har sine kvaliteter og er flink til å show, men her trengs en leder bak hvis vi skal rykke opp.

Pga dette vel!  ;D

https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/tv-filip-helanders-daliga-nickforsok-mot-dif/


auren

Ikke direkte kvalitet over denne

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #947 på: Juli 27, 2017, 12:09:22 »
Joe Rawson

It does seem there's something in #lufc interest in Jackson Irvine. Not the only club interested though #dcfc #swfc and #ffc bidding war

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #948 på: Juli 27, 2017, 12:17:10 »
Helander deal klar??

https://twitter.com/LUFCesp/status/890454443627614209


auren

Ut fra dagens kurs tilsvarer dette ca £4,6 mill - altså betydelig mindre enn det vi nå får igjen for Charlie Taylor.
Satser på at han kommer og danner et ugjennomtrengelig midtforsvar sammen med Pontus!
Bare skjegget alene er jo nok til å skremme vannet av de fleste spissene i Championship... ;-) Han er dessuten DIGER... Blir spennende å følge med videre - forventer avklaring i løpet av denne uka.
Mangler fortsatt en habil VB da, så er vi der!!


Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #949 på: Juli 27, 2017, 12:18:09 »
Helander deal klar??

https://twitter.com/LUFCesp/status/890454443627614209


auren


Dette er vel kun en artikkel som spekulerer i en mulig overgang:

"El objetivo del ascenso a la Premier League está en el punto de mira de todos y Filip Helander sería un gran fichaje para los de Elland Road."

"Målet med opprykk til Premier League er i trådkorset av alle, og Filip Helander ville være en stor signering for Elland Road."

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #950 på: Juli 27, 2017, 12:23:32 »
Joe Rawson

It does seem there's something in #lufc interest in Jackson Irvine. Not the only club interested though #dcfc #swfc and #ffc bidding war

Skotsk-australsk midtbanespiller/ midtstopper som iflg Wikipedia spilte 42 kamper og scoret 10 mål (!!) for Burton Albion sist sesong. 13 A-landskamper for Australia. Noen som vet mer om hva slags spillertype han er?

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #951 på: Juli 27, 2017, 12:25:13 »
Joe Rawson

It does seem there's something in #lufc interest in Jackson Irvine. Not the only club interested though #dcfc #swfc and #ffc bidding war

Skotsk-australsk midtbanespiller/ midtstopper som iflg Wikipedia spilte 42 kamper og scoret 10 mål (!!) for Burton Albion sist sesong. 13 A-landskamper for Australia. Noen som vet mer om hva slags spillertype han er?

Box to box visstnok. Merkelig signering eventuelt, siden vi alt har 5 sentrale midtbanespillere. Da er nok et par på vei ut døren hvis han kommer. Imidlertid trenger vi midtbanespillere som scorer mål!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.


Budda

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #954 på: Juli 27, 2017, 14:32:52 »
Nei, takk. Havnet på kanten med Hughes pga manglende spilletid, og kritiserte han på Twitter. Signerte for Bournemouth i 2016, og fikk ingen kamper i PL. Blir så lånt ut til WBA 31. Januar, og debuterer først 6. mai. Fire kamper totalt. Svært skeptisk


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #955 på: Juli 27, 2017, 14:35:59 »
Men vi mangler fortsatt en LEDER på banen. Cooper er ikke god nok desverre, liker fyren!  Bridcutt orker jeg ikke å se i Leeds drakt mer. Helander vet jeg ikke noe om

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #956 på: Juli 27, 2017, 15:46:13 »
Men vi mangler fortsatt en LEDER på banen. Cooper er ikke god nok desverre, liker fyren!  Bridcutt orker jeg ikke å se i Leeds drakt mer. Helander vet jeg ikke noe om
I følge Jack Bauer i en annen tråd så blir Bridcutt vår viktigste midtbanespiller kommende sesong.....så forskjellig ser man på ting.... ;)

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #957 på: Juli 27, 2017, 16:10:44 »
Men vi mangler fortsatt en LEDER på banen. Cooper er ikke god nok desverre, liker fyren!  Bridcutt orker jeg ikke å se i Leeds drakt mer. Helander vet jeg ikke noe om
I følge Jack Bauer i en annen tråd så blir Bridcutt vår viktigste midtbanespiller kommende sesong.....så forskjellig ser man på ting.... ;)


Han har bevist at han kan herje i denne ligaen før.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #958 på: Juli 27, 2017, 16:32:04 »
Men vi mangler fortsatt en LEDER på banen. Cooper er ikke god nok desverre, liker fyren!  Bridcutt orker jeg ikke å se i Leeds drakt mer. Helander vet jeg ikke noe om
I følge Jack Bauer i en annen tråd så blir Bridcutt vår viktigste midtbanespiller kommende sesong.....så forskjellig ser man på ting.... ;)
Han i 24h  8) 8)
« Siste redigering: Juli 27, 2017, 16:33:38 av Kontakinte »

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #959 på: Juli 27, 2017, 16:42:21 »
Helander deal klar??

https://twitter.com/LUFCesp/status/890454443627614209


auren

Ut fra dagens kurs tilsvarer dette ca £4,6 mill - altså betydelig mindre enn det vi nå får igjen for Charlie Taylor.
Satser på at han kommer og danner et ugjennomtrengelig midtforsvar sammen med Pontus!
Bare skjegget alene er jo nok til å skremme vannet av de fleste spissene i Championship... ;-) Han er dessuten DIGER... Blir spennende å følge med videre - forventer avklaring i løpet av denne uka.
Mangler fortsatt en habil VB da, så er vi der!!

Kan Kristoffer Hivju spille midtstopper?
Super Leeds since 1968