Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914753 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #960 på: Juli 27, 2017, 16:55:50 »
Men vi mangler fortsatt en LEDER på banen. Cooper er ikke god nok desverre, liker fyren!  Bridcutt orker jeg ikke å se i Leeds drakt mer. Helander vet jeg ikke noe om
I følge Jack Bauer i en annen tråd så blir Bridcutt vår viktigste midtbanespiller kommende sesong.....så forskjellig ser man på ting.... ;)
Han i 24h  8) 8)

Ja

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #961 på: Juli 27, 2017, 17:51:20 »
Men vi mangler fortsatt en LEDER på banen. Cooper er ikke god nok desverre, liker fyren!  Bridcutt orker jeg ikke å se i Leeds drakt mer. Helander vet jeg ikke noe om
I følge Jack Bauer i en annen tråd så blir Bridcutt vår viktigste midtbanespiller kommende sesong.....så forskjellig ser man på ting.... ;)
Han i 24h  8) 8)

Ja

I mitt hode danker Vieira lett ut Bridcutt i den dypeste possisjonen på midten.

Tror Vieira, O'Kane og Hernadez blir de tre som starter for oss på midten når sesongen starter.
« Siste redigering: Juli 27, 2017, 17:52:59 av Rudi G. »

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #962 på: Juli 27, 2017, 18:25:32 »
Sobot:

Understand that #lufc are not in for Bologna's Swedish international centre-back Filip Helander. Identity of the 3 targets still under wraps

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #963 på: Juli 27, 2017, 19:14:23 »
Men vi mangler fortsatt en LEDER på banen. Cooper er ikke god nok desverre, liker fyren!  Bridcutt orker jeg ikke å se i Leeds drakt mer. Helander vet jeg ikke noe om
I følge Jack Bauer i en annen tråd så blir Bridcutt vår viktigste midtbanespiller kommende sesong.....så forskjellig ser man på ting.... ;)
Han i 24h  8) 8)

Ja

I mitt hode danker Vieira lett ut Bridcutt i den dypeste possisjonen på midten.

Tror Vieira, O'Kane og Hernadez blir de tre som starter for oss på midten når sesongen starter.

Enig. Phillips har vært god i preseason å KAN gå inn. Men tror også det blir disse tre som starter mot bolton. Men blir en kamp om disse plassene denne ses.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #964 på: Juli 27, 2017, 21:30:33 »
Men vi mangler fortsatt en LEDER på banen. Cooper er ikke god nok desverre, liker fyren!  Bridcutt orker jeg ikke å se i Leeds drakt mer. Helander vet jeg ikke noe om
I følge Jack Bauer i en annen tråd så blir Bridcutt vår viktigste midtbanespiller kommende sesong.....så forskjellig ser man på ting.... ;)
Han i 24h  8) 8)

Ja

I mitt hode danker Vieira lett ut Bridcutt i den dypeste possisjonen på midten.

Tror Vieira, O'Kane og Hernadez blir de tre som starter for oss på midten når sesongen starter.

Enig. Phillips har vært god i preseason å KAN gå inn. Men tror også det blir disse tre som starter mot bolton. Men blir en kamp om disse plassene denne ses.

Tror ikke Pablo får så mye spilletid etter at Saiz og Alioski nå presterer.
Vi har også Roofe, Sacko og Duke og putte innpå også....
 

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #965 på: Juli 27, 2017, 21:33:03 »
Nå haster d med og få inn våre forvarere som skal fungere sammen.
Litt merkelig at man etter mitt syn mangler sjefen i forsvar, samt en ren VB 9 dager før seriestart.
 

AndyMathie

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #966 på: Juli 27, 2017, 21:59:21 »
Nå haster d med og få inn våre forvarere som skal fungere sammen.
Litt merkelig at man etter mitt syn mangler sjefen i forsvar, samt en ren VB 9 dager før seriestart.

De kommer før eller siden. Innen 1.september er begge på plass. Og vi klarer oss med de vi har fram til da. Cooper spiller for Jansson i starten og Pennington spiller stopper ved siden av han i seriestarten i tillegg spiller Berardi på backen så ingen vits med noe panikk kjøp. Sign heller enn skikkelig stopper ala Jansson enn å signe for å signe!!! Bruk tiden rett og slett ;-)
We are Leeds and we are proud of it!

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #967 på: Juli 27, 2017, 22:39:41 »
Rudy Gestede er visst bak i rekka på Boro' nå, etter 3 spisskjøp så langt....

Scora bra med mål for Blackburn i Championship han. Om vi trenger ham er en annen sak.
 

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #968 på: Juli 28, 2017, 02:20:14 »
De kommer før eller siden. Innen 1.september er begge på plass. Og vi klarer oss med de vi har fram til da. Cooper spiller for Jansson i starten og Pennington spiller stopper ved siden av han i seriestarten i tillegg spiller Berardi på backen så ingen vits med noe panikk kjøp.
Pennington og Cooper sammen som stoppere de 2 første kampene? Er ikke det grunn til bekymring så veit ikke jeg.
Da er det isåfall bedre å dytte Ayling inn i midten og bruke Anita på høyreback.
Har ingenting i mot Berardi på venstreback. Han kan gjøre en grei jobb der. Men det er heller ingen ideell løsning på sikt.

Redd vi ryker på poengtap i de første kampene om vi ikke får forsterket forsvarsfireren ASAP  :-[

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #969 på: Juli 28, 2017, 08:41:54 »
Monza

Bartley is going to stoke or palace , if he goes anywhere . Met his uncle 3 days ago , Leeds not even on the radar





Onkelen til tanta til fetteren til naboen, men likevel...

Det Svanene burde gjøre er å tilby ham ny kontrakt!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #970 på: Juli 28, 2017, 09:36:14 »
De kommer før eller siden. Innen 1.september er begge på plass. Og vi klarer oss med de vi har fram til da. Cooper spiller for Jansson i starten og Pennington spiller stopper ved siden av han i seriestarten i tillegg spiller Berardi på backen så ingen vits med noe panikk kjøp.
Pennington og Cooper sammen som stoppere de 2 første kampene? Er ikke det grunn til bekymring så veit ikke jeg.
Da er det isåfall bedre å dytte Ayling inn i midten og bruke Anita på høyreback.
Har ingenting i mot Berardi på venstreback. Han kan gjøre en grei jobb der. Men det er heller ingen ideell løsning på sikt.

Redd vi ryker på poengtap i de første kampene om vi ikke får forsterket forsvarsfireren ASAP  :-[


Og de poengtapene kan faktisk bli avgjørende for et opprykk. En ting at vi rota bort for mange poeng på slutten av sesongen som var. Men hvis vi hadde hatt en grei start på sesongen som vi har lagt bak oss, ja da hadde vi greid playoff.
Så en god start på sesongen kan ofte avgjøre om man er med helt der oppe, eller blir en lag på 7-12 plass.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #971 på: Juli 28, 2017, 09:47:44 »
De kommer før eller siden. Innen 1.september er begge på plass. Og vi klarer oss med de vi har fram til da. Cooper spiller for Jansson i starten og Pennington spiller stopper ved siden av han i seriestarten i tillegg spiller Berardi på backen så ingen vits med noe panikk kjøp.
Pennington og Cooper sammen som stoppere de 2 første kampene? Er ikke det grunn til bekymring så veit ikke jeg.
Da er det isåfall bedre å dytte Ayling inn i midten og bruke Anita på høyreback.
Har ingenting i mot Berardi på venstreback. Han kan gjøre en grei jobb der. Men det er heller ingen ideell løsning på sikt.

Redd vi ryker på poengtap i de første kampene om vi ikke får forsterket forsvarsfireren ASAP  :-[

Pennington har jeg trua' på, men Cooper er ikke Championship kvalitet, dessverre.
Også var det/ er "kjemien" da... ikke lang tid og forberede seg nå.
Vi bør ha ny stopper inn i dag.
 

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #972 på: Juli 28, 2017, 11:48:01 »
Enig. Vi har definitivt ikke styrkene i Forsvaret. Høyreback plass er bra dekt med både Ayling/Anita/Berardi. Men venstre back plass er ikke besatt og vi mangler 1-2 kvalitetstoppere. Det kan være betydning på play off plass eller ikke.

En drøy uke til seriestart, og det haster virkelig med å få på plass minst en.
Jeg savner også en kvalifisert spiss til å "true" Wood også, fortsetter han der han slapp i fjor, blir han uansett ikke lenge i klubben.

Mange ukjente spillere hentet inn, som såklart blir spennende å se kvaliteten på,men veldig vanskelig å si hvor vi står PR dags dato.

Ukjent trener
Ukjente spillere

Kan gå begge veier, håper vi får en god start på sesongen , og ikke kopierer fjoråret.
Alex

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #973 på: Juli 28, 2017, 16:43:20 »
Jeg har ikke gitt opp ennå...  ;)

My first (and last) ITK moment...
 
One of my mates has just sent me the following regarding Helander. 
 
"Looks like that sweed is coming.
My cousin works in admin at ER and she's usually really reliable.
She told me about Grayson shagging that secretary well before it all came out... so it must be true!"
 
I guess we'll find out shortly

(waccoe)

...............

...en annen:
100% after Gestede.
 
Boro have received an enquiry.
 
usual source.

....


Denne typen ITK'ers kommer ikke ofte på waccoe
« Siste redigering: Juli 28, 2017, 16:45:13 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Nørgaard

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #974 på: Juli 28, 2017, 16:44:28 »
Enig. Vi har definitivt ikke styrkene i Forsvaret. Høyreback plass er bra dekt med både Ayling/Anita/Berardi. Men venstre back plass er ikke besatt og vi mangler 1-2 kvalitetstoppere. Det kan være betydning på play off plass eller ikke.

En drøy uke til seriestart, og det haster virkelig med å få på plass minst en.
Jeg savner også en kvalifisert spiss til å "true" Wood også, fortsetter han der han slapp i fjor, blir han uansett ikke lenge i klubben.

Mange ukjente spillere hentet inn, som såklart blir spennende å se kvaliteten på,men veldig vanskelig å si hvor vi står PR dags dato.

Ukjent trener
Ukjente spillere

Kan gå begge veier, håper vi får en god start på sesongen , og ikke kopierer fjoråret.

Helt enig.
Jeg er lige så stor pessimist frem mod denne sæsonstart som jeg var sidste år og manglen på defensiv kvalitet gør det ikke bedre.

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #975 på: Juli 28, 2017, 18:09:13 »
Vi rykker opp. Ferdig snakka!  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

nord

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #976 på: Juli 28, 2017, 18:16:27 »
Vi rykker opp direkte
 

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #977 på: Juli 28, 2017, 18:41:37 »
Vi rykker opp direkte

...i 2019!

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #978 på: Juli 28, 2017, 21:01:13 »
Vi rykker opp. Ferdig snakka!  ;)
Nå må dere slutte å drømme! En haug med nye spillere, dog større nivå enn før, en ny trener som ikke kjenner championship. Disse skal samspilles, osv. Kommer vi dårlig ut de første 6-7 kampene så øker presset, misnøyen blant supporterne stiger og det blir tungt. Tror vi skal tippe etter 10-12 kamper, da ser vi konturene av hvor vi havner i mai 2018 ;)

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #979 på: Juli 28, 2017, 21:11:08 »
Vi rykker opp. Ferdig snakka!  ;)
Nå må dere slutte å drømme! En haug med nye spillere, dog større nivå enn før, en ny trener som ikke kjenner championship. Disse skal samspilles, osv. Kommer vi dårlig ut de første 6-7 kampene så øker presset, misnøyen blant supporterne stiger og det blir tungt. Tror vi skal tippe etter 10-12 kamper, da ser vi konturene av hvor vi havner i mai 2018 ;)

Enig med deg.
Tror det kan blir en litt vanskelig start på sesongen, men at det forhåpentligvis begynner å sitte når man kommer til midten av September.
Har ikke store forhåpninger om noe direkte opprykk, men en playoff plass har jeg et håp om.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #980 på: Juli 28, 2017, 21:16:57 »
Tror vi må få på plass forsvarsfireren før vi begynner å drømme om opprykk.
 

Gufrias

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #981 på: Juli 28, 2017, 21:39:47 »
Vi rykker opp. Ferdig snakka!  ;)
Nå må dere slutte å drømme! En haug med nye spillere, dog større nivå enn før, en ny trener som ikke kjenner championship. Disse skal samspilles, osv. Kommer vi dårlig ut de første 6-7 kampene så øker presset, misnøyen blant supporterne stiger og det blir tungt. Tror vi skal tippe etter 10-12 kamper, da ser vi konturene av hvor vi havner i mai 2018 ;)
For sikkerhets skyld bør vi kanskje vente med å tippe til etter 46 kamper?

Nei, vet du hva; den som vil tippe eller drømme nå, må gjerne få lov til det. Den som synes det er for tidlig, må gjerne få synes det. Til sjuende og sist går det uansett som det går.
Hekta på Leeds siden 1974

Larsen.

Pride of Yorkshire

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #983 på: Juli 28, 2017, 23:33:53 »
Negredo ryktes igjen: http://amp.hitc.com/en-gb/2017/07/28/report-leeds-willing-to-sign-alvaro-negredo/

...ser det der - og folk er mistroiske mht lønnen han er på pdd.

Men la oss si at vi får ham inn (uten at Wood selges). Og at det bare er plass til en av de i startoppstillingen. Hva vil det gjøre med Wood? Hva vil det gjøre med Negredo...
Derfor er ikke denne signingen 'viktig' for meg - der er fallgruber i den også.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #984 på: Juli 28, 2017, 23:38:38 »
Og spanjolen vår er standhaftig mht Helander:

Carlitos Sánchez‏ @CarlitosSV23 Jul 27
 
Sobre Helander y el Leeds no diré más. Hay acuerdo entre los clubes y solo falta que haya acuerdo entre Leeds y Helander
Translated from Spanish by Bing
 
Helander and Leeds I will not say more. There is agreement between the clubs and only need to have agreement between Leeds and Helander
 

Sitat
Gary LUFC @Gary_Calter
Replying to @CarlitosSV23
Do you believe we will still get him ?
Follow
 
Carlitos Sánchez @CarlitosSV23
I trust my sources. Who tells me is the same that informed me about Samu and Alioski
17:13 - 28 Jul 2017
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #985 på: Juli 29, 2017, 02:17:44 »
Joe Rawson:

Late email check. Does seem that #lufc are indeed targeting Alvaro Negredo. Can his relationship with Orta tempt him over prem and la liga

Swansea according to newspaper reports are leading the race for Negredo but the Orta relationship may work in #lufc favour. Would be ££££

I'm just saying I believe #lufc have spoken to Valencia about Negredo. Wages will obv be huge and will the player drop to Champ im not sure

It's a great boost to think that the club are even contemplating signing a player of Negredos pedigree #lufc




Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #986 på: Juli 29, 2017, 08:39:10 »
Joe Rawson:

Late email check. Does seem that #lufc are indeed targeting Alvaro Negredo. Can his relationship with Orta tempt him over prem and la liga

Swansea according to newspaper reports are leading the race for Negredo but the Orta relationship may work in #lufc favour. Would be ££££

I'm just saying I believe #lufc have spoken to Valencia about Negredo. Wages will obv be huge and will the player drop to Champ im not sure

It's a great boost to think that the club are even contemplating signing a player of Negredos pedigree #lufc




Sent from my iPad using Tapatalk Pro


Ganske frittalende kar! Om ha kommer til oss så blir det kanskje på lån som i M'boro i fjor!

Hadde vært et scoop!

I et lag som produserer sjanser så vil han kunne skåre mye!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Nørgaard

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #987 på: Juli 30, 2017, 19:25:23 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #988 på: Juli 30, 2017, 21:00:00 »
Denne Carlos Sanches gir seg ikke:

From a guy called Carlitos Sanchez on Twitter (google translation)
 
Alvaro Negredo is closer than ever to being a new Leeds United player. The agent of the player has had several conversations during the weekend with the English club to agree the salary of the striker. At this hour nothing is closed but the positions are very close. Within Leeds United they are very confident to close the operation as soon as possible. The Valencia will not put any obstacle in the exit of Negredo. In the last hours, the club has tried that the forward would play Argentina, San Lorenzo, but the agents have rejected this option. Marcelino has already informed the Valencian club that he will not have the player during this campaign. After discarding the offer of the Besiktas, Negredo seems ready to undertake a new adventure in English lands. The good relationship that he maintains with Orta will be vital for the decision of the Madrilenian. Leeds United went to work in search of Alvaro Negredo and this weekend have approached the possibilities of his recruitment. Right now, the only impediment is the salary so high that the player charges, but Vallecano is willing to lower his economic pretensions in order to find a team where he can enjoy minutes. In the coming days, Leeds United and the agent of the striker will meet again to aspire to close the operation. The forward would sign for two seasons for the club of Elland Road. With the signing of Negredo and the possible Helander, Leeds would close its template for the 2017/18 season that will begin in a week. Bolton are expecting the Thomas Christiansen team and the coach wants to have the squad closed. It waits for a year in which the main objective is the ascent and there are players for it. Negredo could be the penultimate arrival on Elland Road.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #989 på: Juli 31, 2017, 12:26:05 »
Phil Hay: Leeds still in the market for another striker. Wanted Ashley Fletcher but Boro got him last week. Negredo too expensive. #lufc
Pride of Yorkshire