Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 920104 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1020 på: Juli 31, 2017, 21:28:54 »
Leeds United: Whites to sign Dutch midfielder Bouy and send him on loan to Spain

Published: 20:16 Monday 31 July 2017

Leeds United have lined up the signing of midfielder and one-time Ajax starlet Ouasim Bouy.


The 24-year-old is preparing to join United with a view to an immediate loan in Spain as Leeds bid to revive the talent which tempted Juventus to sign him from Ajax in 2012.

Bouy was seen as a leading European prospect at the time after regular appearances at youth level for Holland but he failed to make an impact in Turin and has reached the end of his Juventus deal.

Leeds are ready to hand him an extended contract but intend to help Bouy rediscover his potential by sending him on a season-long loan to Cultural Leonesa, a Spanish second division club with increasingly strong ties to United.

Qatar’s wealthy Aspire Academy bought into Leonesa last year, an investment which was quickly followed by the club’s promotion to the Spanish second division.

United board member Ivan Bravo is Aspire’s director general and has been heavily involved in changes to the academy and recruitment set-ups at Elland Road this summer.

Leeds recently appointed Spaniard Carlos Corberan as their new development coach, a replacement for Jason Blunt, and the club have looked to Europe for several first-team and Under-23 signings.

Bouy, who can also play at centre-back, turned 24 in June and worked his way through a series of loans during his time at Juventus.

Spells with Brescia and Hamburg were followed by moves to Panathinaikos and Palermo and he spent the second half of last season with Zwolle in Holland. His progress was hampered by a serious knee injury suffered four years ago.
« Siste redigering: Juli 31, 2017, 21:30:59 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Barba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1021 på: Juli 31, 2017, 21:43:26 »
http://www.hitc.com/en-gb/2017/07/31/report-leeds-united-set-to-sign-ouasim-bouy/

Bellusci in disguise (som spelartype)? Utruleg spennande med eit Ajax-talent, men er han god og stor nok som stoggar i Championship?

Skal på sesonglangt utlån, så da er det ikke sikkert vi snakker Championship....he he
Barba - MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1022 på: August 01, 2017, 00:01:51 »
Martin Dahlin har visst vært i Leeds i dag :) #Helanderagent
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1023 på: August 01, 2017, 10:04:01 »
Martin Dahlin har visst vært i Leeds i dag :) #Helanderagent

Noen som vet om det er andre aktuelle spillere som representeres av Dahlin?

Terry Cooper

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1024 på: August 01, 2017, 10:14:04 »
 

Frode

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1025 på: August 01, 2017, 11:45:04 »
Martin Dahlin har visst vært i Leeds i dag :) #Helanderagent
Vil vi ha Helander el Flint?  Førstnevnte en del skadeplaget ...
 

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1026 på: August 01, 2017, 11:54:53 »
Martin Dahlin har visst vært i Leeds i dag :) #Helanderagent
Vil vi ha Helander el Flint?  Førstnevnte en del skadeplaget ...

Helander for min del..
Marching On! 4276

sportcarl1

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1027 på: August 01, 2017, 12:05:44 »
Flint för min del. Men bägge säkert ok för denna nivån
 

Lundewhites

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1028 på: August 01, 2017, 17:10:32 »
Martin Dahlin har visst vært i Leeds i dag :) #Helanderagent
Vil vi ha Helander el Flint?  Førstnevnte en del skadeplaget ...
Ingen av de. Håper på bedre en disse to.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Nørgaard

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1029 på: August 01, 2017, 19:35:03 »
Martin Dahlin har visst vært i Leeds i dag :) #Helanderagent
Vil vi ha Helander el Flint?  Førstnevnte en del skadeplaget ...
Ingen av de. Håper på bedre en disse to.

Jeg så helst Gary Cahill

ingve1960

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1030 på: August 01, 2017, 22:00:39 »
Enig med Lundewhites. Ingen av de kan gi oss det lille ekstra vi trenger for topp 6 eller bedre . Håper på rutine fra høyere nivå med guts i begge bokser..bruke litt penger på den.

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1031 på: August 01, 2017, 22:51:16 »
Enig med Lundewhites. Ingen av de kan gi oss det lille ekstra vi trenger for topp 6 eller bedre . Håper på rutine fra høyere nivå med guts i begge bokser..bruke litt penger på den.

Tull. Hvordan kan en Torino spiller ikke være god nok for å ta oss til playoffplass? Til og med Cooper kan fungere til det i tospann med noen. Bare vi har en backlinje som ofte spiller sammen og  har god kommunikasjon med resten av laget så kommer du langt. Helander er høyst velkommen om han kommer. Pontusen og han ville fått kultstatus sammen.  8)
Marching On! 4276

baste

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1032 på: August 01, 2017, 22:55:02 »
Gjorde ikke Cooper en god figur sist, med vår nye fra Everton.
Ikke helt oppdatert på alle de nye navnene i troppen, men det kommer.

Vil gjerne ha inn en solid midstopper, som styrker laget.

MOT

ingve1960

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1033 på: August 02, 2017, 08:30:26 »
For så  vit enig med deg Bjørn men mitt poeng er at en ny stopper må være myyyye bedre en de vi har og sikker startellever.
Vi kan bruke Ayling/cooper(anita h back) som backup for penni/pontus og tror ikke Helander/flint er så mye bedre enn disse ..

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1034 på: August 02, 2017, 08:37:25 »
Enig med Lundewhites. Ingen av de kan gi oss det lille ekstra vi trenger for topp 6 eller bedre . Håper på rutine fra høyere nivå med guts i begge bokser..bruke litt penger på den.

Tull. Hvordan kan en Torino spiller ikke være god nok for å ta oss til playoffplass? Til og med Cooper kan fungere til det i tospann med noen. Bare vi har en backlinje som ofte spiller sammen og  har god kommunikasjon med resten av laget så kommer du langt. Helander er høyst velkommen om han kommer. Pontusen og han ville fått kultstatus sammen.  8)

Enig. Jansson kom fra Torino bare så det er sagt. Så hvor mye han løftet oss. Kommer unasett ingen nye inn før Bolton som er litt synd. Vi får håpe forsvaret med Cooper er godt nok for Bolton. Er meget bekymra for bruken av Cooper dessverre. Men gir han muligheten til og motbevise meg.
« Siste redigering: August 02, 2017, 08:41:20 av Annesj »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

ingve1960

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1035 på: August 02, 2017, 08:50:54 »
Mener fremdeles att ingen av stopperne våre pr,dags dato er leder/konge nok innklusiv pontus,han er litt uryddig og hadde en dårlig siste 1/4 av sesongen.Enig i att det er viktig med ei sammkjørt backrekke og for det jeg vet kunne helander pontus funka..

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1036 på: August 02, 2017, 09:08:04 »
Mener fremdeles att ingen av stopperne våre pr,dags dato er leder/konge nok innklusiv pontus,han er litt uryddig og hadde en dårlig siste 1/4 av sesongen.Enig i att det er viktig med ei sammkjørt backrekke og for det jeg vet kunne helander pontus funka..

Samtlige hadde en dårlig siste 1/4 av sesongen. De var konge nok frem til det. Men vi overpresterte nok mye i fjor mtp Wood sin kalasform. Ã…rsakene til den kollapsen er nok mange. Utover det er jeg enig i At Jansson trenger en klassestopper ved siden av seg.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Killa


HåvardK

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1038 på: August 02, 2017, 09:42:00 »
Det er vel et stykke frem til at Wood forsvinner ut fra disse ulne uttalelsene. Samtidig har vi pt ingen aktuell spiller i troppen som kan fylle plassen til Wood, noe som er årsak til bekymring uansett. Han kan jo faktisk bli skadet.

NOE må vi jo bekymre oss for  ;)

Trulsaren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1039 på: August 02, 2017, 09:52:43 »
For så  vit enig med deg Bjørn men mitt poeng er at en ny stopper må være myyyye bedre en de vi har og sikker startellever.
Vi kan bruke Ayling/cooper(anita h back) som backup for penni/pontus og tror ikke Helander/flint er så mye bedre enn disse ..

Jeg tror det er helt urealistisk at Leeds som en klubb i Championship skal handle stoppere på så veldig mye høyere nivå enn Helander/Flint - det er i så fall meget unntaksvis. Man regner jo disse som på samme nivå, kanskje også litt bedre, enn vår egen Pontus. Pontus var til tider en bauta i forrige sesong (før duppen som hele laget fikk) og kunne nok gått inn på et førstelag til de fleste lag i vår divisjon, samt en del av lagene på nedre halvdel i divisjonen over. Låne-signeringen av Pennington tyder også på at vi mest sannsynlig kommer til å ha 3 stoppere som får ca. samme spilletid - Everton låner neppe ut en spiller som Pennington om det er risiko for at han skal slite benken.

På spillerlogistikken ligger vi allerede og snuser på/signerer spillere som uten problem heller kunne havnet på ok lag i Premier League. Husk også at gode forsvarsspillere ikke er noe som vokser på trær. Skal man ha rikelig kvalitet så betaler man ofte en skyhøy sum - spesielt i England om dagen.

Jeg er helt enig i at vi trenger å forsterke ytterligere, spesielt en ekstra midtstopper. På et annet vis, hadde noen for 1 år siden vist meg spillerne vi har signert, spillerne vi tilsynelatende forhandler om (altså mer en bare et rykte) og pengesummene vi bruker på rekruttering så hadde jeg fått alvorlige rykninger nedentil.
Jeg tror mange må stikke fingeren i jorden og innse hva vi faktisk har hentet inn og hvor mye spillertroppen allerede har utviklet seg. Vi stiller et langt sterkere lag i år kontra forrige sesong, med mer erfaring (noe som ofte gir mer ro i laget og en bedre defensiv omstilling), spillere som kan bekle flere posisjoner og bedre enkeltspillere som kan være forskjellen på tap/uavgjort og uavgjort/seier.

Inn:
Mateusz Klich (FC Twente), Pontus Jansson (Torino), Hadi Sacko (Sporting), Felix Wiedwald (Werder Bremen), Vurnon Anita (Newcastle), Samuel Saiz (Huesca), Madger Gomes (Liverpool), Caleb Ekuban (Chievo), Ezgjan Alioski (FC Lugano), Matthew Pennington (Lån fra Everton)

Ut:
Jordan Botaka (Sint-Truidense), Alex Purver, Michael Taylor, Ross Turnbull, Jack Vann, Billy Whitehouse, Giuseppe Bellusci (Alle frigitt), Charlie Taylor (Burnley), Lewie Coyle (Lån til Fleetwood), Luke Murphy (Lån til Burton), Lee Erwin (Kilmarnock)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1040 på: August 02, 2017, 13:37:00 »
Besiktas er nå inne og snuser på Diego Costa, grisen fra Sjelschki som er verdsatt til 30 mill £- og altså vår egen Chris Wood.... må det bli Costa de får!
 

Ove

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1041 på: August 02, 2017, 16:15:41 »
 

ingve1960

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1042 på: August 02, 2017, 17:43:36 »
Helt feil vis jeg virker negativ. Er utrolig fornøyd og spent med alt som skjer i klubben i mitt hjerte. Trener/kjøp el /kjøp spillere og ikke minst ny eier. Pontus er min favoritt .men mangler en bartley type for å binde fireren..første halvdel av sesongen i fjor  satt jeg på tuppen av stolen hver dødball. Det var magisk.håper vi finner tilbake til det..(kårner e mål)glede meg sykt

Barry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1043 på: August 02, 2017, 18:28:34 »
Da kan Negredo strykes fra listen av spisser aktuelle for Leeds. I følge tyrkiske medier har han signert en treårs kontrakt med Besiktas, som betaler Valencia 2,5,millioner euro.

http://www.hurriyet.com.tr/sporarena/besiktasta-bonba-ustune-bomba-negredo-40538638
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1044 på: August 03, 2017, 13:30:49 »
Det har vært stille en stund nå, men...

Dean Jones‏Verified account @DeanJonesBR  2m2 minutes ago
More
Leeds expected to sign Cameron Borthwick-Jackson on loan from Man United.

V.back altså...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1045 på: August 03, 2017, 13:33:36 »
Det har vært stille en stund nå, men...

Dean Jones‏Verified account @DeanJonesBR  2m2 minutes ago
More
Leeds expected to sign Cameron Borthwick-Jackson on loan from Man United.

V.back altså...

https://www.transfermarkt.com/cameron-borthwick-jackson/profil/spieler/258879
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1046 på: August 03, 2017, 13:48:13 »
Da har vi i det minste dekning der. Men synd vi ikke henter inn et klart 1 valg. Tror ikke dette er en mann som er no spes bedre enn berardi der rett å slett. Fordelen er at vi får en med et v bein.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Ove

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1047 på: August 03, 2017, 14:00:44 »
Ja, da ser det ut som om venstrebacken kommer på plass. Da er det midtstopperen som mangler.

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-make-loan-move-for-premier-league-defender/
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1048 på: August 03, 2017, 14:08:02 »
Fram Jones

Leeds expected to sign Cameron Borthwick-Jackson on loan from Man United.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

roaldv

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #1049 på: August 03, 2017, 14:10:38 »
Ja, da ser det ut som om venstrebacken kommer på plass. Da er det midtstopperen som mangler.

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-make-loan-move-for-premier-league-defender/

Håper han blir en større suksess enn forrige forsvarer som kom til oss fra denne klubben, men historiene deres er litt like. Begge hadde debutert for førstelaget for et par sesonger siden med bravur, og senere hatt litt mislykkede låneopphold bak seg. Men, la oss nå være positive, dersom han faktisk kommer :)