Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914593 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2100 på: Januar 17, 2018, 19:15:56 »
Da er visst avtalen i boks og kun en medical unna å signere for Leeds.

http://www.skysports.com/football/news/11688/11211462/leeds-agree-deal-to-sign-adam-forshaw-from-middlesbrough

Kjenner ikke til spilleren men på Waccoe er de stort sett optimistiske av det jeg har lest.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2101 på: Januar 17, 2018, 19:29:56 »
Da er visst avtalen i boks og kun en medical unna å signere for Leeds.

http://www.skysports.com/football/news/11688/11211462/leeds-agree-deal-to-sign-adam-forshaw-from-middlesbrough

Kjenner ikke til spilleren men på Waccoe er de stort sett optimistiske av det jeg har lest.

auren
Bra at vi styrker sentral midtbane. Håper at han er litt mer foroverretta enn O'Kane og Phillips.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2102 på: Januar 17, 2018, 19:37:29 »
Phil Hay:

Won't be a surprise if Mateusz Klich moves abroad on loan now. Further down the order with Forshaw signing. Some foreign interest in him.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2103 på: Januar 17, 2018, 19:38:11 »
Da mangler en spiss og helst en venstrekant. Please signe Maddison!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2104 på: Januar 17, 2018, 19:50:34 »
Da mangler en spiss og helst en venstrekant. Please signe Maddison!!

auren


Jepp. Han og kompisen så er vi der  :)

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2105 på: Januar 17, 2018, 20:06:10 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2106 på: Januar 17, 2018, 20:39:16 »
Da er visst avtalen i boks og kun en medical unna å signere for Leeds.

http://www.skysports.com/football/news/11688/11211462/leeds-agree-deal-to-sign-adam-forshaw-from-middlesbrough

Kjenner ikke til spilleren men på Waccoe er de stort sett optimistiske av det jeg har lest.

auren

Hopper ikke i taket over denne signeringen. Kjenner ikke så mye spilleren, men får litt O`Kane vibber til han. Spilt mye for M`boro i både opprykksesongen og i PL i fjor, men iflg det jeg leser fra Borofansen blir han ikke så veldig savnet. "Top bloke, men uten end Product" sies det.
Lite involvert i mål og assist og vanskelig for å se at han vil heve oss veldig mye.

Håper jeg blir overrasket.
marching on together,
derudaf forever...

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2107 på: Januar 17, 2018, 21:26:04 »


Nei takk....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2108 på: Januar 17, 2018, 21:28:55 »


Nei takk....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Er det en åpen vei fra Malmö til Leeds?

Nei takk fra meg også.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2109 på: Januar 17, 2018, 21:40:10 »


Nei takk....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Er det en åpen vei fra Malmö til Leeds?

Nei takk fra meg også.

Må være en fleip. Neitakk så det holder

Barry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2110 på: Januar 17, 2018, 22:04:00 »


Nei takk....


Sent from my iPhone using Tapatalk

En spiller på nivå med Dallas. Øker bredden i stallen, løfter ikke kvaliteten. Lykkes ikke i Cardiff og Celtic. Har gjort det bra i Malmø. Billig spiller. Ingen overgangssum. Vil neppe være lønnsledende. Bra value for money, så JA TAKK!
 

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2111 på: Januar 17, 2018, 22:06:56 »


Nei takk....


Sent from my iPhone using Tapatalk

En spiller på nivå med Dallas. Øker bredden i stallen, løfter ikke kvaliteten. Lykkes ikke i Cardiff og Celtic. Har gjort det bra i Malmø. Billig spiller. Ingen overgangssum. Vil neppe være lønnsledende. Bra value for money, så JA TAKK!

Øker bredden på middelmådigheter i stallen mener du. Rett å slett bortkasta penger i lønn.

Barry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2112 på: Januar 17, 2018, 22:22:52 »


Nei takk....


Sent from my iPhone using Tapatalk

En spiller på nivå med Dallas. Øker bredden i stallen, løfter ikke kvaliteten. Lykkes ikke i Cardiff og Celtic. Har gjort det bra i Malmø. Billig spiller. Ingen overgangssum. Vil neppe være lønnsledende. Bra value for money, så JA TAKK!

Øker bredden på middelmådigheter i stallen mener du. Rett å slett bortkasta penger i lønn.

Ideelt sett hadde jeg byttet ut hele stallen, for spillere av høyere kvalitet, slik at vi med letthet kunne tatt oss til PL. Dessverre synes våre eiere å ha begrensede økonomiske muskler. Samtidig har vi bruk for flere alternativer i trioen bak spissen.Tviler på om det er mulig å få så mye bedre value for money på dette nivået, så jeg lever godt med Jo Inge. De pundene til kjøp som måtte være igjen etter kjøpene av Bokken og Forshaw, ønsker jeg brukt på spissplassen - der er behovet definitivt størst for forsterkninger.
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2113 på: Januar 17, 2018, 22:24:23 »
Jo Inge Berget? jeg vet ikke om jeg skal le eller bli irritert....Orta er latterlig :( Verken Forshaw eller Berget styrker troppen :(

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2114 på: Januar 17, 2018, 22:28:19 »
Nok en squad player? Trenger vi flere slike?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2115 på: Januar 17, 2018, 22:31:23 »
Nok en squad player? Trenger vi flere slike?
Vi hakke råd til noe annet :(
Stallen blir fylt opp med middelmådigheter.... bare å glemme playoff. Sjekk tabellen i januar 2017 mot nå....noen har "vedtatt" at alt er langt bedre nå.....

Cannavaro

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2116 på: Januar 17, 2018, 22:50:03 »
Jo Inge Berget? jeg vet ikke om jeg skal le eller bli irritert....Orta er latterlig :( Verken Forshaw eller Berget styrker troppen :(
Ja dette er latterlig. Jo Inge Berget ??  Hvorfor ??  Dallas er tilbake, Cibicki er ute m/skade.  Roofe skal også brukes på kant når vi får en god nok spiss, og Alioski på andre siden.  Dette er stallfyll, ikke noe annet.  Håper inderlig at dette ryktet er feil !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2117 på: Januar 17, 2018, 22:55:31 »
Da er visst avtalen i boks og kun en medical unna å signere for Leeds.

http://www.skysports.com/football/news/11688/11211462/leeds-agree-deal-to-sign-adam-forshaw-from-middlesbrough

Kjenner ikke til spilleren men på Waccoe er de stort sett optimistiske av det jeg har lest.

auren
CVen er vel ikke veldig overbevisende. Hadde håpet vi la listen enda litt høyere! Irriterende at ikke vi klarer å hente inn spillere som Kent og Grujic, som høyst sannsynlig kunne gått rett inn i førsteelleveren begge to. Vi kunne trengt en signering som virkelig hadde begeistret fansen men jeg tror ikke det skjer i dette vinduet dessverre.
Jon R.

kilgallon

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2118 på: Januar 17, 2018, 22:56:59 »
Jo Inge Berget kan vise seg å bli en riktig god signing, hvis han blir Leeds spiller. Hans toppnivå er av internasjonal klasse, noe han har vist både på klubblag (Malmø) og i glimt på landslaget (Kroatia kampen ikke minst). Så en Berget i form kan vise seg å bli den faktor som skiller fiasko og succes for oss i denne sesongen. Jeg tror TC og teamet omkring han er veldig tett på å finne den offensive løsningen for oss - i enkelte kamper denne sesongen har vi vært glimrende offfensive og scoret mange mål. Så jeg er temmelig trygg ved at trener og lederteamet har en plan med det de går og foretager seg. Men for all del - min tålmodighet er også ved å være tynnslitt etter håpløse kamper som dem mot Newport og Ipswich. Men vi reiser oss igen på lørdag mot Millwall!

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2119 på: Januar 17, 2018, 22:57:33 »
Jo Inge Berget? jeg vet ikke om jeg skal le eller bli irritert....Orta er latterlig :( Verken Forshaw eller Berget styrker troppen :(
Ja dette er latterlig. Jo Inge Berget ??  Hvorfor ??  Dallas er tilbake, Cibicki er ute m/skade.  Roofe skal også brukes på kant når vi får en god nok spiss, og Alioski på andre siden.  Dette er stallfyll, ikke noe annet.  Håper inderlig at dette ryktet er feil !!
LOL. Leedssupportere ass...Tenk å hisse seg sånn opp over et rykte.  ;D
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2120 på: Januar 17, 2018, 22:57:47 »
Da er visst avtalen i boks og kun en medical unna å signere for Leeds.

http://www.skysports.com/football/news/11688/11211462/leeds-agree-deal-to-sign-adam-forshaw-from-middlesbrough

Kjenner ikke til spilleren men på Waccoe er de stort sett optimistiske av det jeg har lest.

auren
CVen er vel ikke veldig overbevisende. Hadde håpet vi la listen enda litt høyere! Irriterende at ikke vi klarer å hente inn spillere som Kent og Grujic, som høyst sannsynlig kunne gått rett inn i førsteelleveren begge to. Vi kunne trengt en signering som virkelig hadde begeistret fansen men jeg tror ikke det skjer i dette vinduet dessverre.
Tja, når skjedde det sist...?

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2121 på: Januar 17, 2018, 22:58:58 »


Nei takk....


Sent from my iPhone using Tapatalk

En spiller på nivå med Dallas. Øker bredden i stallen, løfter ikke kvaliteten. Lykkes ikke i Cardiff og Celtic. Har gjort det bra i Malmø. Billig spiller. Ingen overgangssum. Vil neppe være lønnsledende. Bra value for money, så JA TAKK!
Jeg tror du undervurderer championship når du takker ja til Jo Inge Berget. Fy pokker så kvalm jeg ble av det ryktet. Viser jo bare at Orta er clueless.

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2122 på: Januar 17, 2018, 22:59:53 »
Da er visst avtalen i boks og kun en medical unna å signere for Leeds.

http://www.skysports.com/football/news/11688/11211462/leeds-agree-deal-to-sign-adam-forshaw-from-middlesbrough

Kjenner ikke til spilleren men på Waccoe er de stort sett optimistiske av det jeg har lest.

auren
CVen er vel ikke veldig overbevisende. Hadde håpet vi la listen enda litt høyere! Irriterende at ikke vi klarer å hente inn spillere som Kent og Grujic, som høyst sannsynlig kunne gått rett inn i førsteelleveren begge to. Vi kunne trengt en signering som virkelig hadde begeistret fansen men jeg tror ikke det skjer i dette vinduet dessverre.
Tja, når skjedde det sist...?
Tja. I sommer kanskje? Mange var begeistret da vi hentet Saiz og Alioski.
Jon R.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2123 på: Januar 17, 2018, 23:10:44 »


Nei takk....


Sent from my iPhone using Tapatalk

En spiller på nivå med Dallas. Øker bredden i stallen, løfter ikke kvaliteten. Lykkes ikke i Cardiff og Celtic. Har gjort det bra i Malmø. Billig spiller. Ingen overgangssum. Vil neppe være lønnsledende. Bra value for money, så JA TAKK!
Jeg tror du undervurderer championship når du takker ja til Jo Inge Berget. Fy pokker så kvalm jeg ble av det ryktet. Viser jo bare at Orta er clueless.

Twitter-kontoen er en fake i følge Waccoe. Tipper det stemmer. Ting murrer når det står at han skal diskutere avtalen med manager Christiansen.

Slapp av folkens!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rd1

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2124 på: Januar 17, 2018, 23:23:20 »
Forshaw.... sukk, sukk og atter sukk. Orta: hvordan skal benkeslitere på lag rundt oss på tabellen gi opprykk???

Hvor er pengene etter Woodsalget?
"Who needs Cantona??"

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2125 på: Januar 18, 2018, 00:00:01 »
Forshaw.... sukk, sukk og atter sukk. Orta: hvordan skal benkeslitere på lag rundt oss på tabellen gi opprykk???

Hvor er pengene etter Woodsalget?

Han har vel spilt mye de siste 3 årene. 2 år i PL. Han er en spiller som alltid gir jernet og har bra trøkk.Det er ingen midtbanespillere i troppen som gjør det i dag. Han er en Berardi, men med skills  :)Han har rykket opp før og vet hva som gjelder.

Et annet viktig poeng er at han er Engelsk.

Tiden vil vise hva han står for. Men ganske sikker på at han er bedre en både Vieira, Phillips og O'Kane.
« Siste redigering: Januar 18, 2018, 00:02:20 av eriksen55 »

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2126 på: Januar 18, 2018, 07:34:55 »
Forshaw.... sukk, sukk og atter sukk. Orta: hvordan skal benkeslitere på lag rundt oss på tabellen gi opprykk???

Hvor er pengene etter Woodsalget?

Han har vel spilt mye de siste 3 årene. 2 år i PL. Han er en spiller som alltid gir jernet og har bra trøkk.Det er ingen midtbanespillere i troppen som gjør det i dag. Han er en Berardi, men med skills  :)Han har rykket opp før og vet hva som gjelder.

Et annet viktig poeng er at han er Engelsk.

Tiden vil vise hva han står for. Men ganske sikker på at han er bedre en både Vieira, Phillips og O'Kane.
Jeg er ganske sikker på at Forshaw ikke er bedre enn Viera. Uansett er dette en ok signering som ligger på nivået vi må akseptere tydeligvis...noe som ikke fører til opprykk :(

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2127 på: Januar 18, 2018, 07:38:25 »
Forshaw.... sukk, sukk og atter sukk. Orta: hvordan skal benkeslitere på lag rundt oss på tabellen gi opprykk???

Hvor er pengene etter Woodsalget?




Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

Sydhagen

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2128 på: Januar 18, 2018, 07:42:33 »
Forshaw.... sukk, sukk og atter sukk. Orta: hvordan skal benkeslitere på lag rundt oss på tabellen gi opprykk

Hvor er pengene etter Woodsalget?




Sent from my iPhone using Tapatalk
Begynner faktisk å få troen på denne signeringen. Ser det var enkelte som mente han burde være med på landslaget etter en fenomenal høstsesong i 2016 i PL.

Han ble vraket i Boro når Pulis kom inn. Tydeligvis ikke hans type spiller.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Larsen.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2129 på: Januar 18, 2018, 07:44:42 »
Forshaw.... sukk, sukk og atter sukk. Orta: hvordan skal benkeslitere på lag rundt oss på tabellen gi opprykk???

Hvor er pengene etter Woodsalget?




Sent from my iPhone using Tapatalk
Begynner faktisk å få troen på denne signeringen. Ser det var enkelte som mente han burde være med på landslaget etter en fenomenal høstsesong i 2016 i PL.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg har også troen! Meget sentral i Karankas lag som rykket direkte opp til PL sesongen før. Har slitt med spilletid denne sesongen grunnet vesentlig omlegging av spillesystem.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire