Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914853 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2580 på: Mai 10, 2018, 16:13:32 »
Nå, dette var en interessant utvikling må jeg si.
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-marcus-maddison-14640001
Betyr dette at vi kjøper Maddison?

Maddison er nok interessant for mange Championsship-klubber tror jeg. Kanskje noen i den nedre delen av PL også. En spillertype vi virkelig trenger. Fart, teknikk, fantastisk pasningsfot og målfarlig. Bør kunne få ham for rundt 3 millioner pund med fingen i været.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2581 på: Mai 10, 2018, 19:22:30 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2582 på: Mai 10, 2018, 20:11:21 »
Ser at de tidligere har avslått bud på £4M.
http://the72.co.uk/102250/leeds-united-made-favourites-sign-prolific-goalscorer/

Det var vel på Marriott? Ihvertfall i følge den linken.

Når de plasserer en spiller på transferlisten så synker vel verdien litt også skulle jeg tro. Rundt 3 millioner +- tror jeg vi kan få ham for.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2583 på: Mai 10, 2018, 20:21:43 »
Sorry, feil mann.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2584 på: Mai 10, 2018, 21:29:18 »
Maddison og Morrison fra Posh' burde være innafårr. De har visst en meget bra kjemi ift å finne målet begge to....
Heckingbottom snakker jo mye om å få balanse i laget ift fysikk, teknikk og kvalitet- disse vil jeg passer godt inn i og bruke spillere fra UK som grunnstamme også.
Vet hva som trengs....
 

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2585 på: Mai 10, 2018, 21:38:13 »
Forslag: Behold ungdommen og de ti beste spillerne. Selg resten og kjøp fire kanoner.
Ok - La oss se om det er mulig å finne ti spillere i tillegg til alle fra akademiet som det er verdt å beholde.

* Saiz
* Hernandez
* Pontus
* Ayling
* Vieira
* Forshaw
* Der var det stopp gitt.

Det kreves 9-10 gode spillere inn om vi skal hevde oss.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2586 på: Mai 10, 2018, 21:49:19 »
Forslag: Behold ungdommen og de ti beste spillerne. Selg resten og kjøp fire kanoner.
Ok - La oss se om det er mulig å finne ti spillere i tillegg til alle fra akademiet som det er verdt å beholde.

* Saiz
* Hernandez
* Pontus
* Ayling
* Vieira
* Forshaw
* Der var det stopp gitt.

Det kreves 9-10 gode spillere inn om vi skal hevde oss.

Legger til fra A- troppen 17/18:

* Roofe
* Roberts
* Klich

Disse kommer opp fra U23 og inn i troppen for 18/19:

* Pearce
* Peacock Farrel
* O'Connor
* Dalby

.... da ender jeg på 7 nye inkl ny 1. Keeper...
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2587 på: Mai 11, 2018, 16:24:41 »
 Adam Pope
@APOPEY

A Leeds United spokesperson has said to @BBCLeeds: “Any funds generated this summer - from season ticket sales, retail sales and any form of investment would go directly into the transfer fund to allow us to be competitive next season.” #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2588 på: Mai 11, 2018, 18:20:18 »
Adam Pope
@APOPEY

A Leeds United spokesperson has said to @BBCLeeds: “Any funds generated this summer - from season ticket sales, retail sales and any form of investment would go directly into the transfer fund to allow us to be competitive next season.” #lufc
Bra pengene mine blir brukt på det. Håper de setter av litt til oppussing av Elland Road også, det hadde gjort seg  :) ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2589 på: Mai 11, 2018, 20:02:13 »
Ryktet: Keeper inn

Anton Mitryushkin Saves 16/17 | FC Sion

https://m.youtube.com/watch?v=QiQlR3Haa_M

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2590 på: Mai 11, 2018, 20:43:29 »
Patrick Bauer, midtstopper på Charlton, ryktes av et par kilder på Waccoe:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Patrick_Bauer_(footballer)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2591 på: Mai 11, 2018, 20:58:18 »
Forslag: Behold ungdommen og de ti beste spillerne. Selg resten og kjøp fire kanoner.
Ok - La oss se om det er mulig å finne ti spillere i tillegg til alle fra akademiet som det er verdt å beholde.

* Saiz
* Hernandez
* Pontus
* Ayling
* Vieira
* Forshaw
* Der var det stopp gitt.

Det kreves 9-10 gode spillere inn om vi skal hevde oss.

Legger til fra A- troppen 17/18:

* Roofe
* Roberts
* Klich

Disse kommer opp fra U23 og inn i troppen for 18/19:

* Pearce
* Peacock Farrel
* O'Connor
* Dalby

.... da ender jeg på 7 nye inkl ny 1. Keeper...
Se der ja. Der har vi, rundt regnet, de ti beste. Pluss ungdommen. Så kjøper vi noen kanoner som vi må få lurt til Leeds.
« Siste redigering: Mai 11, 2018, 21:00:30 av GeirO »
MOT

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2592 på: Mai 11, 2018, 21:01:52 »
Tror du folk tør å komme til oss med den øksinga der? ;D
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2593 på: Mai 11, 2018, 21:28:43 »
Ryktet: Keeper inn

Anton Mitryushkin Saves 16/17 | FC Sion

https://m.youtube.com/watch?v=QiQlR3Haa_M
Se hvem som herjer etter 50 sekunder....

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2594 på: Mai 12, 2018, 19:47:10 »
De Bock fått beskjed om å finne seg ny klubb. Kristian Pedersen blir hans erstatter. (lufcfanzone)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2595 på: Mai 12, 2018, 20:11:09 »
De Bock fått beskjed om å finne seg ny klubb. Kristian Pedersen blir hans erstatter. (lufcfanzone)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Må vel være et av de korteste oppholdene klubben har opplevd?

Det ble ikke mange kampene totalt.
Super Leeds since 1968

Xern

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2596 på: Mai 12, 2018, 20:21:14 »
Ærlig talt. Nå begynner jeg å lure på Orta selv, hvor god er researchen når vi kjøper en spiller til 3.5m bare for å legge fyren ut for salg igjen neste overgangsvindu?..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2597 på: Mai 12, 2018, 21:11:01 »
Ærlig talt. Nå begynner jeg å lure på Orta selv, hvor god er researchen når vi kjøper en spiller til 3.5m bare for å legge fyren ut for salg igjen neste overgangsvindu?..

Hvor er dette bekreftet?

Kanskje TC som bestemte dette? Orta signerer bare de som manager vil ha..

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2598 på: Mai 12, 2018, 21:53:01 »
De Bock fått beskjed om å finne seg ny klubb. Kristian Pedersen blir hans erstatter. (lufcfanzone)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Håper det er sant. Gud bedre han var rævva de kampene han spilte - Her inne på forumet fikk han blandete kritikker.  ;D Ubrukelig.

Hallgeir *

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2599 på: Mai 12, 2018, 22:29:58 »
A bid has reportedly been tabled by Leeds United for Danish left-back Kristian Pedersen at Bundesliga 2 outfit Union Berlin.

Bild, the German tabloid newspaper, initially reported, earlier in the week, how the 23-year-old was interesting the Whites, but the story has developed this morning.


Markische Oderzeitung, a regional title in Frankfurt, included a report in its edition today claiming a bid has been submitted for Pedersen.

Sport Witness reported the claims made by the German newspaper, but did not include any direct quotes from the piece, simply a screenshot of the page the story is printed on.

Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2600 på: Mai 12, 2018, 23:40:43 »
De Bock fått beskjed om å finne seg ny klubb. Kristian Pedersen blir hans erstatter. (lufcfanzone)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Håper det er sant. Gud bedre han var rævva de kampene han spilte - Her inne på forumet fikk han blandete kritikker.  ;D Ubrukelig.

Han var av de beste i følge MoM poengene som ble delt ut her inne de 2-4 første kampene han spilte. Nest siste ingen og siste kampen vi så han var han fryktelig dårlig. Han er nok en bra spiller. Men føyer seg nok inn i rekken av spillere som stgnerer eller ikke får ut sitt beste i Leeds.


Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2601 på: Mai 12, 2018, 23:59:34 »
Ryktet: Keeper inn

Anton Mitryushkin Saves 16/17 | FC Sion

https://m.youtube.com/watch?v=QiQlR3Haa_M

Andrea Panchenka
Leeds United have made an offer for promising young Russian keeper Anton Mitryushkin from Sion #lufc #mot

3 million is the rough figure being touted. Though there’s a sizeable add ons package too

The offer itself should be good enough, only issue is if Sion want to hold out for rumoured Bundesliga interest. Key priority for Mitryushkin is playing time. It’s why he originally moved to Sion

Any prem pushing championship side would be lucky to have him. Seen by many in Russia as Akinfeev’s natural successor


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2602 på: Mai 13, 2018, 09:19:40 »
Ser ikke for meg at vi satser på to keepere på 21 og 22 år.
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2603 på: Mai 13, 2018, 09:34:47 »
Jerry #Mbakogu is close to agreeing a move to #Leeds from #Carpi for €3,5 M. He’ll sign a contract until 2022. #LUFC #transfers




Huff, spiss som ikke skårer!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2604 på: Mai 13, 2018, 10:01:34 »
Jerry #Mbakogu is close to agreeing a move to #Leeds from #Carpi for €3,5 M. He’ll sign a contract until 2022. #LUFC #transfers




Huff, spiss som ikke skårer!

Kan umulig være seriøst :( Skyfle ut over 3 mill P på en spiss som ikke har noe verdens å vise til... virker som galskap

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2605 på: Mai 13, 2018, 10:03:45 »
Jerry #Mbakogu is close to agreeing a move to #Leeds from #Carpi for €3,5 M. He’ll sign a contract until 2022. #LUFC #transfers




Huff, spiss som ikke skårer!

Kan umulig være seriøst :( Skyfle ut over 3 mill P på en spiss som ikke har noe verdens å vise til... virker som galskap


Vi har MYE penger vet du!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2606 på: Mai 13, 2018, 10:15:07 »
Ser ikke for meg at vi satser på to keepere på 21 og 22 år.

Tenker det hadde vært friskt satset jeg da. Kun sett han Russern i en kamp. Da var han helt vill. Noe av det sykeste jeg har sett faktisk. Men det var en kamp, og jeg har enda ikke sett han i feltet..

Tror han er mange hakk vassere enn BPF, og han er det jo mange som mener vi bør satse på neste sesong. Russern er spådd å bli den nye Akinfejev, noen mener han er bedre allerede nå.

Tror dette kunne blitt bra. To sultne unggutter som kommer til å gi hverandre kamp om plassen.

Men, spørs nok om Anton ikke er på en annen hylle enn der CC klubber kan plukke. Hvis Leeds legger listen på dette nivået på alle signeringer i år så er det friskt :)
« Siste redigering: Mai 13, 2018, 10:37:26 av eriksen55 »

Kontakinte

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2607 på: Mai 13, 2018, 10:55:25 »
Ser ikke for meg at vi satser på to keepere på 21 og 22 år.
Hvorfor ikke, det er ikke slik lenger at keepere er best når de bikker 30 åra. De har et mye bedre opplegg fra tidlig av, mye bedre treningsopplegg.  ;)

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2608 på: Mai 13, 2018, 12:16:33 »
Phil Hay om Bartley-ryktene

won't make it easier but Leeds still want him and it appears that Bartley is keen to come.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #2609 på: Mai 13, 2018, 12:16:34 »
Pearce ut  >:(