Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 921813 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3960 på: Juli 28, 2018, 11:13:32 »
Blir ikke både Bamford og Vydra! Bamford blir nok like dyr som Vydra.

auren
Tviler jeg på. Bamford Max 6 mill, Vydra 11 mill. Lønnskravene til Vydra er nok også høyere..

Boro kjøpte han vel for 5,5 millioner pund i januar 2017. Burde slik sett kunne får ham for under 10 millioner, men Boro har vel satt en prislapp på ham på 16 millioner. Tror det fort kan bli tett opp mot 10 millioner. Vil heller ha Vydra og Hughill på lån. Tipper alternativet er Bamford og Foden på lån.

Uansett: spennende dager!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3961 på: Juli 28, 2018, 11:26:11 »
Selv om jeg også er frustrert over at det ikke kommer inn nye spillere liker jeg egentlig at klubben er tydelig på at man går videre dersom bosmanspillere har urealistiske lønnskrav. 50 000 i uka er mye i denne divisjonen. Tvinger fram en beslutning fra Vydra, om ikke annet.

Jo. Men det er lønnsnivået.  Lik det eller ikke. Leeds har penger. Det er jeg ganske sikker på men man ønsker ikke å betale overpris.

Når vinduet stenger 09.08 vil flere spillere ikke være solgt fra klubber som ønsker å selge. Da er leie aktuelt. Klubber som MÃ… leie ut kan bli tvunget til å betale en andel av lønna for å bli kvitt faste kostnader.

Det skjedde med Lasogga selv  om han ikke innfridde 100% i Leeds.

Det vil komme flere slike leieavtaler og da har klubber med cash og sunn økonimi gode kort på hånda . Leier vi kvalitet fra klubber med økonomiske problemer så er vi innenfor FFP.

Leeds trenger ikke selge noen nå for å berge økonomien.  En fordel. Første sommer på svært lenge!

Budda

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3962 på: Juli 28, 2018, 11:43:23 »
Kanskje pessimist nå, men betyr det siste ryktet fra at Sky om Bamford at overgangen til Vydra er i trøbbel? Bamford har av flere artikler blitt nevnt som en back-up hvis vi ikke blir enig med Vydra


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3963 på: Juli 28, 2018, 11:45:48 »
Selv om jeg også er frustrert over at det ikke kommer inn nye spillere liker jeg egentlig at klubben er tydelig på at man går videre dersom bosmanspillere har urealistiske lønnskrav. 50 000 i uka er mye i denne divisjonen. Tvinger fram en beslutning fra Vydra, om ikke annet.

Jo. Men det er lønnsnivået.  Lik det eller ikke. Leeds har penger. Det er jeg ganske sikker på men man ønsker ikke å betale overpris.

Når vinduet stenger 09.08 vil flere spillere ikke være solgt fra klubber som ønsker å selge. Da er leie aktuelt. Klubber som MÃ… leie ut kan bli tvunget til å betale en andel av lønna for å bli kvitt faste kostnader.

Det skjedde med Lasogga selv  om han ikke innfridde 100% i Leeds.

Det vil komme flere slike leieavtaler og da har klubber med cash og sunn økonimi gode kort på hånda . Leier vi kvalitet fra klubber med økonomiske problemer så er vi innenfor FFP.

Leeds trenger ikke selge noen nå for å berge økonomien.  En fordel. Første sommer på svært lenge!

Hadde det vært lønnsnivået hadde Vydra signert for en ny klubb for lenge siden. Selv om vi har penger tilgjengelig på investeringsbudsjettet (overgangssummer) betyr ikke det at vi kan blåse deiftsbudsjetter (lønnsmidler) for enhver pris. Hvordan blir vilkårene for å forhandle kontraktsforlengelse for andre førstelagsspillere hvis de har en kollega som tjener det dobbelte?

Uansett - håper Vydra får kalde føtter når han ser at interessen kjølner og signerer for 30000 i lønn med et bra sign on fee.

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3964 på: Juli 28, 2018, 11:46:05 »
Kanskje pessimist nå, men betyr det siste ryktet fra at Sky om Bamford at overgangen til Vydra er i trøbbel? Bamford har av flere artikler blitt nevnt som en back-up hvis vi ikke blir enig med Vydra


Sent from my iPhone using Tapatalk

Må bare innrømme at jeg ikke får vann i munnen av Vydra. Hvor mange scoret han på straffe i fjor?
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3965 på: Juli 28, 2018, 11:47:20 »
Kanskje pessimist nå, men betyr det siste ryktet fra at Sky om Bamford at overgangen til Vydra er i trøbbel? Bamford har av flere artikler blitt nevnt som en back-up hvis vi ikke blir enig med Vydra


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ser det samme. Spørs om Boro vil selge. Det vil derimot Derby for å få plass til Waghorn.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3966 på: Juli 28, 2018, 12:18:41 »
Kanskje pessimist nå, men betyr det siste ryktet fra at Sky om Bamford at overgangen til Vydra er i trøbbel? Bamford har av flere artikler blitt nevnt som en back-up hvis vi ikke blir enig med Vydra


Sent from my iPhone using Tapatalk

Må bare innrømme at jeg ikke får vann i munnen av Vydra. Hvor mange scoret han på straffe i fjor?

Synes jeg leste at han scoret 16 i åpent spill og resten på straffe.
4 assist.

Ut i fra statistikk har han vanvittig høyt beste nivå, men tilsvarende lavt bunn-nivå.

Jeg mener han vil være en fantstisk signering ut i fra sesongen han har levert og alder.
26 år. Er jo i en alder der han skal være på sitt beste de neste 3-4 sesongene.
I tillegg en spillertype vi skriker etter.

Direkte
Kontringsspiller
hurtig
bra skuddfot
« Siste redigering: Juli 28, 2018, 12:21:24 av leedslife »

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3967 på: Juli 28, 2018, 12:27:22 »
Keith Downie
✔
@SkySports_Keith
 Understand Boro’s Patrick Bamford to Leeds United is close. £7m fee being discussed for the striker.
12:18 - 28 Jul 2018 · Oporto, Portugal

Som midtspiss scoret han 7 av sine 11 mål i fjor.
« Siste redigering: Juli 28, 2018, 12:31:40 av leedslife »

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3968 på: Juli 28, 2018, 12:31:30 »

Keith Downie

@SkySports_Keith
 Understand Boro’s Patrick Bamford to Leeds United is close. £7m fee being discussed for the striker.
12:18 - 28 Jul 2018 · Oporto, Portugal

Samtidig skriver noen på Waccoe:


They rejected 10 from forest and said 16. Gibson is a shrewd cunt, we’re not going to get him in a cut price deal no matter how desperate we are.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3969 på: Juli 28, 2018, 12:32:21 »
Selv om jeg også er frustrert over at det ikke kommer inn nye spillere liker jeg egentlig at klubben er tydelig på at man går videre dersom bosmanspillere har urealistiske lønnskrav. 50 000 i uka er mye i denne divisjonen. Tvinger fram en beslutning fra Vydra, om ikke annet.

Jo. Men det er lønnsnivået.  Lik det eller ikke. Leeds har penger. Det er jeg ganske sikker på men man ønsker ikke å betale overpris.

Når vinduet stenger 09.08 vil flere spillere ikke være solgt fra klubber som ønsker å selge. Da er leie aktuelt. Klubber som MÃ… leie ut kan bli tvunget til å betale en andel av lønna for å bli kvitt faste kostnader.

Det skjedde med Lasogga selv  om han ikke innfridde 100% i Leeds.

Det vil komme flere slike leieavtaler og da har klubber med cash og sunn økonimi gode kort på hånda . Leier vi kvalitet fra klubber med økonomiske problemer så er vi innenfor FFP.

Leeds trenger ikke selge noen nå for å berge økonomien.  En fordel. Første sommer på svært lenge!

Hadde det vært lønnsnivået hadde Vydra signert for en ny klubb for lenge siden. Selv om vi har penger tilgjengelig på investeringsbudsjettet (overgangssummer) betyr ikke det at vi kan blåse deiftsbudsjetter (lønnsmidler) for enhver pris. Hvordan blir vilkårene for å forhandle kontraktsforlengelse for andre førstelagsspillere hvis de har en kollega som tjener det dobbelte?

Uansett - håper Vydra får kalde føtter når han ser at interessen kjølner og signerer for 30000 i lønn med et bra sign on fee.
Om Vydra spesielt tjener 50000 vet jeg ikke men det er nok nivået for "gode" spillere. Da blir det et økonomisk valg om man ønsker slike spillere.

Hvis vi skal opp i kvalitet så tror jeg ikke vi kommer utenom høyere lønn. (Kjøp eller leie).

Og de som har kontrakt på 30000 i uka nå yter iht kontrakten og får en bedre avtale hvis de er verdt det ved neste korsvei. Enkelt og greit. En gang må Leeds bryte lønnstaket på 30000 i uka. Om det bør gjøres et sprang til 50000 vet bare Radrizzani. Det naturlige er kanskje en jevn stigning.

Vi får se hva Leeds velger av kjøp/leie. Og lønn til nye spillere.


RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3970 på: Juli 28, 2018, 12:57:40 »
Jo lenger disse spiss-transferene drar ut i tid, jo mer blir det selgers marked. Slike nøkkelsigneringer må unnagjøres mye tidligere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3971 på: Juli 28, 2018, 12:58:58 »
Graeme Bailey
‏
Verifisert konto
 
@GraemeBailey
Følg Følg @GraemeBailey
Mer
Middlesbrough listening to Leeds over Patrick Bamford - surprising as they were not willing to deal with Nottingham Forest earlier in the summer. Strange decision.


@paulwickets_Sky
Følg Følg @paulwickets_Sky
Mer
Heard Wilfried Zaha to Leeds. Loan deal. Huge risk if not promoted #LUFC
11:49 - 28. jul. 2018

ar9

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3972 på: Juli 28, 2018, 12:59:47 »
Var det ikke slik at Leeds var enige med Derby om sum og enige med Vydra.
Men så dukket det opp usikkerhet ved den medisinske sjekken? Brokk?
Kanskje klubben da igjen er skeptisk til å betale så mye i lønn hvis vi risikerer at han blir sittende mye på sidelinja.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3973 på: Juli 28, 2018, 13:00:25 »
Bailey har 64000 følgere så er nok troverdig. Tror vi dropper Vydra nå.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3974 på: Juli 28, 2018, 13:01:14 »

Må bare innrømme at jeg ikke får vann i munnen av Vydra. Hvor mange scoret han på straffe i fjor?
I utgangspunktet tror jeg det er få Leedsfans som får det. Det var mer 'tak i' Hernandezryktet på forsommeren.

Det er èn ting med Vydraryktet: Det skal være Bielsa som ønsker ham!
Derav ligger min eneste preferanse i at vi får ham inn. Det sies at Vydra trenger noen foran seg som lager rom skal han score. Spillere som kan laga baluba bak spissen har vi jo allerede i både Saiz og Roofe.
Jeg ser for meg at Vydra er langt mer bevegelig enn begge disse.
Ellers ser jeg lite poeng i å hente Vydra. :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3975 på: Juli 28, 2018, 13:02:23 »

EXCLUSIVE by Pete O’Rourke
Leeds United have agreed a fee of £6.75million for Middlesbrough forward Patrick Bamford, Football Insidersources understands.
Leeds have made their move for Bamford after growing frustrated in their attempts to sign Derby County striker Matej Vydra.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3976 på: Juli 28, 2018, 13:03:17 »
Hent Vydra og Bamford og selg Roofe!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3977 på: Juli 28, 2018, 13:19:23 »
Bamford ikke i troppen til Boros kamp i dag. Han er nok på vei til oss...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3978 på: Juli 28, 2018, 13:23:52 »
Hent Vydra og Bamford og selg Roofe!

auren
Selge  Roofe 14 mål sist sesong og kjøpe Bamford 11 mål? Ser ikke poenget!!!!
Jon R.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3979 på: Juli 28, 2018, 13:25:43 »
Hent Vydra og Bamford og selg Roofe!

auren
Selge  Roofe 14 mål sist sesong og kjøpe Bamford 11 mål? Ser ikke poenget!!!!

Roofe blir nok tror jeg. Saiz derimot?
Skulle gjerne beholdt begge og shippa Alioski ut.

Tror nok både Vydra og Bamford kommer. Bamford har endel kvaliteter som midtspiss som Roofe ikke har.
Roofe som squadspiller. Kan bekle de fleste posisjoner offensivt er gull. Blir ikke overrasket om det er han som skyter oss opp til slutt:-)
« Siste redigering: Juli 28, 2018, 13:28:51 av leedslife »

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3980 på: Juli 28, 2018, 13:33:32 »
Hent Vydra og Bamford og selg Roofe!

auren
Selge  Roofe 14 mål sist sesong og kjøpe Bamford 11 mål? Ser ikke poenget!!!!

Potensiale er et skummelt ord. Men jeg mener Bamford har 25-30 mål i seg i championship med selvtillit og rett gjeng rundt seg. Heller han til 6,9 enn Vydra til 11.
 

Killa


leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3982 på: Juli 28, 2018, 13:40:05 »
Hent Vydra og Bamford og selg Roofe!

auren
Selge  Roofe 14 mål sist sesong og kjøpe Bamford 11 mål? Ser ikke poenget!!!!

Potensiale er et skummelt ord. Men jeg mener Bamford har 25-30 mål i seg i championship med selvtillit og rett gjeng rundt seg. Heller han til 6,9 enn Vydra til 11.

For 21 mill pund får man toppscoreren fra i fjor. Douglas med mest assist i fjor og en spiller som med riktig gjeng rundt seg er kapabel til å score 25-30. Det er musikk i mine ører, Kato :-)

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3983 på: Juli 28, 2018, 13:45:00 »
Hent Vydra og Bamford og selg Roofe!

auren
Selge  Roofe 14 mål sist sesong og kjøpe Bamford 11 mål? Ser ikke poenget!!!!

Potensiale er et skummelt ord. Men jeg mener Bamford har 25-30 mål i seg i championship med selvtillit og rett gjeng rundt seg. Heller han til 6,9 enn Vydra til 11.

For 21 mill pund får man toppscoreren fra i fjor. Douglas med mest assist i fjor og en spiller som med riktig gjeng rundt seg er kapabel til å score 25-30. Det er musikk i mine ører, Kato :-)
Enig. Og kan man godt selge Roofe. Har sansen for spilleren, men vi kan ikke beholde alle gode spillere. Noen må gå. Noen som andre vil ha.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3984 på: Juli 28, 2018, 14:02:03 »
Zaha til Leeds på lån sa du?? Da har jeg hørt det og ::)

Jostein.

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3985 på: Juli 28, 2018, 14:08:08 »
Zaha til Leeds på lån sa du?? Da har jeg hørt det og ::)

Det må jo være årets rykte  ;D ;D ;D
Leeds Carajo!

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3986 på: Juli 28, 2018, 14:09:56 »
Hent Vydra og Bamford og selg Roofe!

auren

Virker faktisk som vi BÃ…DE går for Bamford og Vydra. Fantastisk hvis d skjer.
Da mangler vi kun en stopper.
 

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3987 på: Juli 28, 2018, 14:15:12 »
Zaha til Leeds på lån sa du?? Da har jeg hørt det og ::)

Det må jo være årets rykte  ;D ;D ;D

Der vi bør ligge skal vi ha ambisjoner :-)

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3988 på: Juli 28, 2018, 15:05:31 »
Hent Vydra og Bamford og selg Roofe!

auren
Selge  Roofe 14 mål sist sesong og kjøpe Bamford 11 mål? Ser ikke poenget!!!!

Potensiale er et skummelt ord. Men jeg mener Bamford har 25-30 mål i seg i championship med selvtillit og rett gjeng rundt seg. Heller han til 6,9 enn Vydra til 11.
Han var jo glitrende mot oss på vårsesongen, ble vel hattrick, men også Roofe spilte glitrende til tider sist sesong. Mener at også Roofe har mer inne enn han har vist til nå. Mulig spillertypen Bamford er mer hva vi trenger i Bielsas system...
Jon R.

testo

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3989 på: Juli 28, 2018, 15:12:12 »
 Wac Retweetet

LUFC HQ
‏
 
@LUFC_HQ1
 22 min22 minutter siden
Mer LUFC HQ Retweetet Derby County Live
Derby Telegraph reporting 'talks still ongoing' between Leeds and Vydra. Also, reports of a complication with his medical are complete nonsense

 
@LUFC_HQ1
Følg Følg @LUFC_HQ1
Mer
Middlesbrough, Derby and Wolves all have pre-season games today.

❌ No Bamford in Boro squad
❌ No Vydra in Derby squad
❌ No Douglas in Wolves squad

A very interesting week ahead at #LUFC...

« Siste redigering: Juli 28, 2018, 15:13:54 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje