Skrevet av Emne: Ex-head coach: Thomas Christiansen  (Lest 215373 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #60 på: Juni 15, 2017, 14:40:53 »
Får vi da beholde Pep Clotet? Dette blir jo spennende, selv om det også er totalt ukjent navn for meg. Mye bedre enn middels engelsk trener.

Hadde jeg vært Pep hadde jeg sagt opp. Pep fortjener denne stillingen mye mere enn denne nye. Og alle managere tar med seg egne folk. Kanke huske en eneste en som ikke vil ha sin nummer to utnevnt av seg selv

Heldigvis så er ikke du Pep!

Er det ikke slitsomt å se så negativt på alt?

Håper du han lykkes og at du tar grusomt feil, eller gleder du deg til å kunne si hva var det jeg sa. Er faktisk usikker på svaret!

Og hvem påstår at Pep automatisk blir assisterende. Denne Christiansen kan fort finne på å utnevne Christos Kontis som han assisterende

Ingen. Du som mener han bør slutte! Heldigvis er ikke dette opp til deg!

Du svarte ikke på spørsmålet?

Tullespørsmål. Håper selvsagt ikke jeg får rett. Men jezuz min jezus hatt. Ã… tro at jeg håper på fiasko. Javel, dine ord

Ikke rart man lurer.....

Dennis

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #61 på: Juni 15, 2017, 14:41:58 »
Får vi da beholde Pep Clotet? Dette blir jo spennende, selv om det også er totalt ukjent navn for meg. Mye bedre enn middels engelsk trener.

Hadde jeg vært Pep hadde jeg sagt opp. Pep fortjener denne stillingen mye mere enn denne nye. Og alle managere tar med seg egne folk. Kanke huske en eneste en som ikke vil ha sin nummer to utnevnt av seg selv

Heldigvis så er ikke du Pep!

Er det ikke slitsomt å se så negativt på alt?

Håper du han lykkes og at du tar grusomt feil, eller gleder du deg til å kunne si hva var det jeg sa. Er faktisk usikker på svaret!

Deler oppfatningen i at negativitet er veldig slitsomt, men til å være "evig" pessimist er ikke Håkon spesielt hoverende når dunkle spådommer slår til.

Uansett deler jeg oppfatningen om at Pep bør være med videre. Hvorfor skulle han si opp om Christiansen ønsker han videre? For det første mener jo HB at han ikke duger som hovedtrener, men nå skal ha si opp fordi han ikke ble nettopp det? Det blir som de gangene Håkon mener en trener som ikke klarer å ta laget opp må sparkes, samtidig som vi trenger en ny og bedre trener om vi rykker opp... Eller var det spillerne? Uansett, det blir helgardering feil vei.

Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #62 på: Juni 15, 2017, 14:54:22 »
Spennende ansettelse og positiv til dette, lurer på hvor lenge denne ansettelsen har vært klar.

(Forbehold om at ansettelsen blir fullført)
« Siste redigering: Juni 15, 2017, 14:59:21 av Rudi G. »

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #63 på: Juni 15, 2017, 14:57:25 »
Får vi da beholde Pep Clotet? Dette blir jo spennende, selv om det også er totalt ukjent navn for meg. Mye bedre enn middels engelsk trener.

Hadde jeg vært Pep hadde jeg sagt opp. Pep fortjener denne stillingen mye mere enn denne nye. Og alle managere tar med seg egne folk. Kanke huske en eneste en som ikke vil ha sin nummer to utnevnt av seg selv

Heldigvis så er ikke du Pep!

Er det ikke slitsomt å se så negativt på alt?

Håper du han lykkes og at du tar grusomt feil, eller gleder du deg til å kunne si hva var det jeg sa. Er faktisk usikker på svaret!

Deler oppfatningen i at negativitet er veldig slitsomt, men til å være "evig" pessimist er ikke Håkon spesielt hoverende når dunkle spådommer slår til.

Uansett deler jeg oppfatningen om at Pep bør være med videre. Hvorfor skulle han si opp om Christiansen ønsker han videre? For det første mener jo HB at han ikke duger som hovedtrener, men nå skal ha si opp fordi han ikke ble nettopp det? Det blir som de gangene Håkon mener en trener som ikke klarer å ta laget opp må sparkes, samtidig som vi trenger en ny og bedre trener om vi rykker opp... Eller var det spillerne? Uansett, det blir helgardering feil vei.

Mine tanker er at vi må ha en coach ( tidligere manager ) som har den respekten innad i fotballverdenen. En Coach mange fotballspillere nesten vil ned i lønn for å spille under.
En coach som ikke når de målene han skal ha, ja den coachen bør sparkes. Håpet var direkte opprykk under Monk, og kravet var Play off. Dette misslyktes Monk med så det holdt. Han feila når det betød som mest, nemlig på oppløspssiden.
Hvis Laget greier opprykk, ja da må man se på måten vi vant kampene på, og dermed tenke på om det er den rette manageren til å ta laget enda et steg videre. Direkte opprykk styrker troen på videre engasjemang i Premier League. Play off og opprykk er cup, og dermed bør man vurdere  i sterkere grad manageren, og klubbens vei videre sammen.
Når det gjelder spillere så må man signere kvalitet slik at det er spillere man kan ta med seg videre i Premier League. Huddersfield går antagelig rett ned grunnet for svak spillerstall, og de må da hente inn 10-12  nye spillere i sommer. Og det tar for lang tid å spille inn et helt nytt lag. Derfor vil de slite i bånn av Premier League. I begynnelsen er de sikkert en positiv overaskelse, men den ebber fort ut.
Og hovere gjør jeg aldri, tror jeg

Eriksen55

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #64 på: Juni 15, 2017, 14:59:44 »
Spennende ansettelse og positiv til dette, lurer på hvor lenge denne ansettelsen har vært klar.

Tenkt det samme. Leste et sted at han var en av toppkandidatene. Ikke uvanlig at kontrakten utløper 15 juni, er ihvertfall det i Spania.

Utrolig at navnet gikk helt under radaren. Ingen lekkasjer i klubben, enda  :)

Blank_File

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #65 på: Juni 15, 2017, 15:00:48 »
Får vi da beholde Pep Clotet? Dette blir jo spennende, selv om det også er totalt ukjent navn for meg. Mye bedre enn middels engelsk trener.

Hvis det er sannhet i ryktene om at Clotet hadde et mål om å bli manager, og at det var en del av bakgrunnen for en uenighet mellom han og Monk, så tror jeg at han pakker kofferten. Spesielt siden Leeds nå har ansatt et ukjent navn, og Clotet kanskje føler seg forbigått/like kvalifisert. Tror det hadde stilt seg annerledes hvis Leeds hadde ansatt en med et etablert navn og karriere. Eksempelvis Ranieri eller Ramos.

Min synsing i alle fall


Sent from my iPhone using Tapatalk

Er det ikke også blitt nevnt at han ikke ønsket jobben som hovedtrener? Uansett blir fortsettelsen veldig spennende. Terningkast 3 for Christiansen fra meg.

Reaney

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #66 på: Juni 15, 2017, 15:08:48 »
Katastrofe og to skritt tilbake.
Jeg er både rystet, deppa og forbanna!

samadhi

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #67 på: Juni 15, 2017, 15:10:16 »
Godt å få en ny headcoach på plass så for alvor kan begynne å bygge mot neste sesong.

Vanskelig å være hverken veldig henrykt eller veldig skuffet over dette.
Blir som vår kjære forgjenger sa; "en manager er som en vannmelom, vet aldri hva du får før du åpner den"  :)
marching on together,
derudaf forever...

Annesj

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #68 på: Juni 15, 2017, 15:11:05 »
Katastrofe og to skritt tilbake.
Jeg er både rystet, deppa og forbanna!


Wow! Før man har sparket en ball. Imponerende!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Glenn K

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #69 på: Juni 15, 2017, 15:11:27 »
Bekreftet! Velkommen  :)




Joensen

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #70 på: Juni 15, 2017, 15:11:37 »
Merker jeg er litt skuffet! Men må jo gi fyren en sjanse :)

Budda

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #71 på: Juni 15, 2017, 15:14:31 »
Får vi da beholde Pep Clotet? Dette blir jo spennende, selv om det også er totalt ukjent navn for meg. Mye bedre enn middels engelsk trener.

Hvis det er sannhet i ryktene om at Clotet hadde et mål om å bli manager, og at det var en del av bakgrunnen for en uenighet mellom han og Monk, så tror jeg at han pakker kofferten. Spesielt siden Leeds nå har ansatt et ukjent navn, og Clotet kanskje føler seg forbigått/like kvalifisert. Tror det hadde stilt seg annerledes hvis Leeds hadde ansatt en med et etablert navn og karriere. Eksempelvis Ranieri eller Ramos.

Min synsing i alle fall


Sent from my iPhone using Tapatalk

Er det ikke også blitt nevnt at han ikke ønsket jobben som hovedtrener? Uansett blir fortsettelsen veldig spennende. Terningkast 3 for Christiansen fra meg.

Ok, godt mulig. Da har det i tilfelle gått meg hus forbi


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

auren

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #72 på: Juni 15, 2017, 15:15:05 »
Fra den offisielle sida. Tydelig at han var deres top target:

Christiansen named head coach.
Leeds United are delighted to announce that Thomas Christiansen Tarín has agreed to become the new head coach at Elland Road.

Christiansen joins the club from APOEL Nicosia in Cyprus after winning the First Division title last season, as well as leading his former club to the last 16 of the UEFA Europa League.

Prior to his spell at APOEL, the 44 year-old secured AEK Larnaca two second place finishes in the Cypriot First Division, the highest position in the clubs history.

Born in Denmark, as a player Christiansen started his career with Barcelona and also had spells at Villarreal and German outfit VFL Bochum.

With the option to play for Denmark or Spain at international level, he opted for the latter, winning two caps for Spain and scoring one goal.

Speaking about the appointment, Leeds United Managing Director, Angus Kinnear said: “We are delighted to make this announcement today as it successfully concludes what has been a thorough and extensive search, following a huge level of interest from all over the football world.

“We wanted to appoint someone who can help us create a winning culture at the club and unite everyone connected with Leeds United, from the players to the supporters, ultimately taking the club back to where we all feel we belong.

“Thomas was someone who had been on our radar from the very early stages of the process and quickly established himself as the outstanding candidate.

"We are confident we have found a man with who can work with us to take the club to the next level.”

Christiansen will face the media on Monday and his press conference will be broadcast live on our Facebook page, his first exclusive interview with LUTV will be available online on Monday afternoon.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #73 på: Juni 15, 2017, 15:20:34 »
Fra den offisielle sida. Tydelig at han var deres top target

Hvis det stemmer så må det jo bli bra..eller er alle som har vært/er involvert i prosessen fullstendig uduglige?? I så fall har vi større problemer enn denne utnevnelsen!!
Ups & Ups!!

Annesj

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #74 på: Juni 15, 2017, 15:21:33 »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #75 på: Juni 15, 2017, 15:31:34 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4607016/Leeds-United-appoint-Thomas-Christiansen-new-manager.html

Christiansen is said to be a student of the game and his presentation to Radrizzani was so thorough that the Italian emerged from the meeting and told colleagues, 'He's our man'.

Jeg så så vidt navnet hans nevnt, sikkert i går. Kjenner ikke til ham overhodet, men liker tanken på en ung 'moderne' coach. Håper han går fint i tospann med Pep så vi får sikret kontinuiteten...


Edith:
Speaks of working hard,and creating a family atmosphere. Sounds humble, with a strong work ethic.

https://youtu.be/xDgepHFrVMc
« Siste redigering: Juni 15, 2017, 15:35:43 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #76 på: Juni 15, 2017, 15:37:11 »
Fra den offisielle sida. Tydelig at han var deres top target

Hvis det stemmer så må det jo bli bra..eller er alle som har vært/er involvert i prosessen fullstendig uduglige?? I så fall har vi større problemer enn denne utnevnelsen!!
Hvorfor skulle de være udugelige??

Skjønte ikke dette innlegget...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #77 på: Juni 15, 2017, 15:41:50 »
Syns det god underholdning å lese folks forventninger her  ;D Ønsket om PL vinnende managere og managere i store europeiske klubber som skal fra toppsjiktet i Europa å ned til etter hvert så anonyme Leeds i englands nest øverste divisjon. Festlig! Den dagen jeg hadde forventninger til store navn i Leeds var før de rykka ned til CC 03/04.

Blir spennende å følge nye Leeds. Håper dette blir starten på en vei oppover og bygger videre på den etter min mening overraskende og gode 7 plassen. Nei, vi har ikke penger til og kjøpe Ronaldo å Messi og rykke opp i går. GET OVER IT!!

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #78 på: Juni 15, 2017, 15:48:47 »
Distractedsen Leeds @DistractedLeeds
Radio Leeds say Christiansen impressed the board by performing rigorous analysis on every player in the Leeds squad. Obviously keen. #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gufrias

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #79 på: Juni 15, 2017, 16:11:21 »
Først tenkte jeg: Thomas hvem?? Hock II?

Men som Apoel-trener har han gjort en imponerende jobb med en (i europeisk målestokk) liten klubb, så der overgår han Darko, og for den saks skyld alt som finnes av norske trenere.

Som selverklært Cruyff-elev har han også en fotballfilosofi jeg setter pris på. Og det gjør meg ingen ting at han ikke har et stjernenavn som f.eks. Bergkamp, for jeg husker ennå med skadefryd hvordan Gullit gjorde det som manager i England.

Jeg er optimist, jeg.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #80 på: Juni 15, 2017, 16:29:33 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4607016/Leeds-United-appoint-Thomas-Christiansen-new-manager.html

Christiansen is said to be a student of the game and his presentation to Radrizzani was so thorough that the Italian emerged from the meeting and told colleagues, 'He's our man'.

Jeg så så vidt navnet hans nevnt, sikkert i går. Kjenner ikke til ham overhodet, men liker tanken på en ung 'moderne' coach. Håper han går fint i tospann med Pep så vi får sikret kontinuiteten...


Edith:
Speaks of working hard,and creating a family atmosphere. Sounds humble, with a strong work ethic.

https://youtu.be/xDgepHFrVMc


Hørtes ut som Cellino når han gav Uwe jobben!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

gulle

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #81 på: Juni 15, 2017, 16:30:19 »
En danskespanske?
Velkommen og lykke til!
I utgangspunktet stiller han med blanke ark hos meg.
Spent på hvilke spillere vi får til oss med denne ansettelsen, blir en spennende sommer
Nå rykker vi opp! Jasederja

baste

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #82 på: Juni 15, 2017, 16:34:46 »
Spennende nyhet, time "ll show om dette var den manageren vi trengte.

MOT

Annesj

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #83 på: Juni 15, 2017, 16:45:12 »
Colleagues in the Danish media say Christiansen was considered for the Olympiacos job a couple of weeks ago. #lufc
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Bergen

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #84 på: Juni 15, 2017, 16:52:01 »
Får vi da beholde Pep Clotet? Dette blir jo spennende, selv om det også er totalt ukjent navn for meg. Mye bedre enn middels engelsk trener.

Hadde jeg vært Pep hadde jeg sagt opp. Pep fortjener denne stillingen mye mere enn denne nye. Og alle managere tar med seg egne folk. Kanke huske en eneste en som ikke vil ha sin nummer to utnevnt av seg selv

Da må du vel ha glemt at din egen favoritt Rannieri  i Leicester tok over  Craig Shakespeare som sin nummer to fra sin forgjenger...
« Siste redigering: Juni 15, 2017, 16:55:41 av Bergen »
 

veteranen

  • Gjest
Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #85 på: Juni 15, 2017, 17:35:07 »
Spennende ansettelse!

En "up-and-coming" innovativ trener, med internasjonal erfaring - både som spiller og trener.
Og så snakker han flytende spansk (og dansk!) og et bra engelsk, ikke helt uviktig det heller i disse globaliserte fotballtider...

Men jeg er mest imponert over at Raddiken & co har klart å holde navnet "hemmelig" helt til alt var klart og de selv valgte å offenliggjøre ansettelsen. Nok en indikasjon på at vi endelig har fått inn seriøsitet og kvalitet i ledelsen av klubben!

(Og så er jeg tilsvarende lite imponert over alle "vitigperer" - med sine "kilder tett på klubben" - inne på Waccoe. Ikke uten grunn at jeg mer eller mindre sluttet å lese på det forumet for mange år siden.)

Eriksen55

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #86 på: Juni 15, 2017, 17:44:06 »
Spennende ansettelse!

En "up-and-coming" innovativ trener, med internasjonal erfaring - både som spiller og trener.
Og så snakker han flytende spansk (og dansk!) og et bra engelsk, ikke helt uviktig det heller i disse globaliserte fotballtider...

Men jeg er mest imponert over at Raddiken & co har klart å holde navnet "hemmelig" helt til alt var klart og de selv valgte å offenliggjøre ansettelsen. Nok en indikasjon på at vi endelig har fått inn seriøsitet og kvalitet i ledelsen av klubben!

(Og så er jeg tilsvarende lite imponert over alle "vitigperer" - med sine "kilder tett på klubben" - inne på Waccoe. Ikke uten grunn at jeg mer eller mindre sluttet å lese på det forumet for mange år siden.)

Har nevnt det samme. Dette viser at det er få som har inside, dem som har lekker ikke. Godt å vite når nye signeringer snart vil komme :)

Promotion 2010

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #87 på: Juni 15, 2017, 18:04:44 »
Twitter

We got @Jokanovic from Apoel, and look what he's done for us (Fulham)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #88 på: Juni 15, 2017, 18:13:16 »
Det ante meg etterhvert at det ble en "up and coming" coach med ganske kort kontrakt. Som tidligere.  Dette er en ansettelse som Cellino også kunne gjort når vi ser bakover.

Det viser at Cellino og Radrizzani har mye av det samme synet på akkurat dette feltet.: økonomien i klubben har førsteprioritet.

Vi har sett tegnene tidligere i år. Radrizzani er forsiktig med penger og bygger Leeds sakte, slik Cellino gjorde .

Hypen rundt Radrizzani er overdrevet av mange og det samme er kritikken mot Cellino. I praktisk drift av klubben er de ikke så ulike.

Jeg kritiserer ikke cellinos ansettelser og kan ikke gjøre det nå heller. Men var virkelig synd at vi ikke kunne beholde Monk. Christiansen har ikke mye å gå på før fansen begynner å murre nå. Han må få en ok start.

De som trodde at Radrizzani betydde noe HELT annet for Leeds må tro om igjen. Klubben bygges sakte med basis økonomien.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #89 på: Juni 15, 2017, 18:18:03 »
I øyeblikket har vi altså svensk/dansk/norsktalende head coach og assisterende head coach. Ikke verst bare det. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan