Skrevet av Emne: Ex-head coach: Thomas Christiansen  (Lest 215391 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torpe-do

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #420 på: September 09, 2017, 11:46:37 »
Alltid artig å lese Pruttons innlegg. Og ikke minst artig at Prutton følger Leeds så nært som han gjør - han liker tydeligvis klubben like godt som fansen liker Prutton  ;D

Jeg tror han har et godt poeng med at laget skaper mer uten Wood. Laget får flere strenger å spille på, og vi blir vanskeligere å forsvare seg mot.

En ting som slo meg - Christiansen har ikke hentet noen spillere som har spilt for ham tidligere. Er ikke dette egentlig ganske uvanlig? Nå er han jo temmelig fersk, så det er jo begrenset med antall spillere han kunne foreslått for Orta, og det er jo Orta som fikser innkjøpene osv, men allikevel.

Jeg ser tendensene til ett lag med stor L vi ikke har sett siden nedrykket fra PL. I alle fall ikke siden opprykket fra L1.

Kvalitetstegn

Tror det jeg også.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jon R

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #421 på: September 09, 2017, 17:16:39 »
Respekt!!!
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #422 på: September 09, 2017, 18:01:31 »
Virker som han greier å få spillerne til å ha en ro over seg selv. Rett å slett god ledelse fra Dansken

Sydhagen

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #423 på: September 09, 2017, 18:07:23 »
Håper han blir mange mange år i Leeds.
Dette er en kvalitetstrener som Radrizzani har huket inn.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #424 på: September 09, 2017, 18:15:00 »
Virker som han greier å få spillerne til å ha en ro over seg selv. Rett å slett god ledelse fra Dansken

Cooper, Roofe og O'Kane er som nye signeringer i år. Phillips har tatt steg og virker langt tryggere og mer stabil.

Og viktigst av alt så fungerer lagdelene mange ganger bedre sammen i kollektivet enn i fjor - både offensivt og defensivt. TC og co er i ferd med å bygge et skummelt kollektiv av gode individuelle spillere.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #425 på: September 09, 2017, 19:28:56 »
LUFCdata

Thomas Christiansen has made the BEST START by any @LUFC manager in his first 8 games in the club's history

WWDDWWWW

Goals: 21
Conceded: 4


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Forever Whites

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #426 på: September 09, 2017, 19:40:01 »
Virker som han greier å få spillerne til å ha en ro over seg selv. Rett å slett god ledelse fra Dansken

Bare meg som blir glad når selveste H.B skriver sånt? :D  Og det er et kompiment H.B bare som du vet det. ;)
Medlem 94237

roaldv

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #427 på: September 09, 2017, 19:49:19 »
Virker som han greier å få spillerne til å ha en ro over seg selv. Rett å slett god ledelse fra Dansken

Bare meg som blir glad når selveste H.B skriver sånt? :D  Og det er et kompiment H.B bare som du vet det. ;)
Dette er smått utrolig! Må jo bety noe :)

auren

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #428 på: September 09, 2017, 20:06:40 »
Alltid artig å lese Pruttons innlegg. Og ikke minst artig at Prutton følger Leeds så nært som han gjør - han liker tydeligvis klubben like godt som fansen liker Prutton  ;D

Jeg tror han har et godt poeng med at laget skaper mer uten Wood. Laget får flere strenger å spille på, og vi blir vanskeligere å forsvare seg mot.

En ting som slo meg - Christiansen har ikke hentet noen spillere som har spilt for ham tidligere. Er ikke dette egentlig ganske uvanlig? Nå er han jo temmelig fersk, så det er jo begrenset med antall spillere han kunne foreslått for Orta, og det er jo Orta som fikser innkjøpene osv, men allikevel.

Jeg ser tendensene til ett lag med stor L vi ikke har sett siden nedrykket fra PL. I alle fall ikke siden opprykket fra L1.

Kvalitetstegn

Tror det jeg også.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kvalitetstegn at vi nå leter på en høyere hylle eller kvalitetstegn på at han "bevisst unngår å hente tildigere spillere"?

Uansett, nå er det vel Orta som har hovedansvaret for å hente spillere til klubben, selv om Christiansen har final say. Litt usikker på om TC kommer med forslag til spillere, tror heller det er slik at TC kommer med en liste av type spillere samt posisjoner han ønsker å forsterke, så kommer Orta opp med et utvalg TC prioriterer ut i fra.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #429 på: September 09, 2017, 20:11:11 »
Alltid artig å lese Pruttons innlegg. Og ikke minst artig at Prutton følger Leeds så nært som han gjør - han liker tydeligvis klubben like godt som fansen liker Prutton  ;D

Jeg tror han har et godt poeng med at laget skaper mer uten Wood. Laget får flere strenger å spille på, og vi blir vanskeligere å forsvare seg mot.

En ting som slo meg - Christiansen har ikke hentet noen spillere som har spilt for ham tidligere. Er ikke dette egentlig ganske uvanlig? Nå er han jo temmelig fersk, så det er jo begrenset med antall spillere han kunne foreslått for Orta, og det er jo Orta som fikser innkjøpene osv, men allikevel.

Jeg ser tendensene til ett lag med stor L vi ikke har sett siden nedrykket fra PL. I alle fall ikke siden opprykket fra L1.

Kvalitetstegn

Tror det jeg også.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kvalitetstegn at vi nå leter på en høyere hylle eller kvalitetstegn på at han "bevisst unngår å hente tildigere spillere"?

Uansett, nå er det vel Orta som har hovedansvaret for å hente spillere til klubben, selv om Christiansen har final say. Litt usikker på om TC kommer med forslag til spillere, tror heller det er slik at TC kommer med en liste av type spillere samt posisjoner han ønsker å forsterke, så kommer Orta opp med et utvalg TC prioriterer ut i fra.

auren
Ja det er den modellen som er beskrevet flere steder, og som også ble forespeilet før Orta kom.
Jon R.

buriram

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #430 på: September 09, 2017, 20:29:33 »
Ã…RETS SIGNERING  ORTA 8)

Torpe-do

Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #431 på: September 09, 2017, 21:20:57 »
Alltid artig å lese Pruttons innlegg. Og ikke minst artig at Prutton følger Leeds så nært som han gjør - han liker tydeligvis klubben like godt som fansen liker Prutton  ;D

Jeg tror han har et godt poeng med at laget skaper mer uten Wood. Laget får flere strenger å spille på, og vi blir vanskeligere å forsvare seg mot.

En ting som slo meg - Christiansen har ikke hentet noen spillere som har spilt for ham tidligere. Er ikke dette egentlig ganske uvanlig? Nå er han jo temmelig fersk, så det er jo begrenset med antall spillere han kunne foreslått for Orta, og det er jo Orta som fikser innkjøpene osv, men allikevel.

Jeg ser tendensene til ett lag med stor L vi ikke har sett siden nedrykket fra PL. I alle fall ikke siden opprykket fra L1.

Kvalitetstegn

Tror det jeg også.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kvalitetstegn at vi nå leter på en høyere hylle eller kvalitetstegn på at han "bevisst unngår å hente tildigere spillere"?

Uansett, nå er det vel Orta som har hovedansvaret for å hente spillere til klubben, selv om Christiansen har final say. Litt usikker på om TC kommer med forslag til spillere, tror heller det er slik at TC kommer med en liste av type spillere samt posisjoner han ønsker å forsterke, så kommer Orta opp med et utvalg TC prioriterer ut i fra.

auren

Jeg tenker det er et organisorisk kvalitetstegn, at vi har ett kontaktnett / speidernett som tilsynelatende har en bred nok database til at en får en bedre anledning til å treffe på spillere ift ønskede roller innad i laget.


Sent from my iPhone using Tapatalk

nord

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #432 på: September 09, 2017, 22:07:10 »
Vi har været utrolig heldige at finde den rette manager og afløser for Monk. Nu må vi håbe at dette fortsætter og rækker til et direkte opryk. Tiden vil vise hvor langt det rækker  ;D
 

Dennis

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #433 på: September 11, 2017, 08:34:52 »
Alltid artig å lese Pruttons innlegg. Og ikke minst artig at Prutton følger Leeds så nært som han gjør - han liker tydeligvis klubben like godt som fansen liker Prutton  ;D

Jeg tror han har et godt poeng med at laget skaper mer uten Wood. Laget får flere strenger å spille på, og vi blir vanskeligere å forsvare seg mot.

En ting som slo meg - Christiansen har ikke hentet noen spillere som har spilt for ham tidligere. Er ikke dette egentlig ganske uvanlig? Nå er han jo temmelig fersk, så det er jo begrenset med antall spillere han kunne foreslått for Orta, og det er jo Orta som fikser innkjøpene osv, men allikevel.

Jeg ser tendensene til ett lag med stor L vi ikke har sett siden nedrykket fra PL. I alle fall ikke siden opprykket fra L1.

Kvalitetstegn

Det avhenger helt av spillerne. Barrow og Grimes var dårlige, mens Bartley og Pablo Hernandez var kvalitetssigneringer.
Marching on together!

Eriksen55

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #434 på: September 11, 2017, 09:07:58 »
Vi har været utrolig heldige at finde den rette manager og afløser for Monk. Nu må vi håbe at dette fortsætter og rækker til et direkte opryk. Tiden vil vise hvor langt det rækker  ;D

Dyktige, ikke heldige  :)

gulle

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #435 på: September 11, 2017, 10:58:04 »
Vi har været utrolig heldige at finde den rette manager og afløser for Monk. Nu må vi håbe at dette fortsætter og rækker til et direkte opryk. Tiden vil vise hvor langt det rækker  ;D
det virker som om at det er Eieren vi har vært heldige med.
Dersom har skjedd etterpå virker som dyktighet-planmessighet og selvfølgelig LITT flaks(må alltid være med)
Nå rykker vi opp! Jasederja

Sølvreven

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #436 på: September 15, 2017, 15:12:57 »
Når denne mannen ble ansatt så tenkte jeg WTF??? Men gud bedre så feil vi tok. Husker at hele forumet skrek etter en erstatter for Bartley, men så hadde vi han i vår egen stall. Cooper. Vi ville ha inn en kreativ midtbanespiller, men så var også han i stallen fra før. O'Kane. Phillips har fått en ny høst og scorer mål i tillegg. Vi må bare hylle Raddiken som ansatte denne mannen. Han ser virkelig ut til å få frem det beste i spillerne. Og kjøpene av Saiz, Allioski, Lagossa med flere har jo vært geniale. Jeg trekker tilbake all min skeptis og tror for første gang på direkte opprykk. Tidligere har jeg knapt trodd på kvalik  :D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

nord

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #437 på: September 15, 2017, 16:40:52 »
Når denne mannen ble ansatt så tenkte jeg WTF??? Men gud bedre så feil vi tok. Husker at hele forumet skrek etter en erstatter for Bartley, men så hadde vi han i vår egen stall. Cooper. Vi ville ha inn en kreativ midtbanespiller, men så var også han i stallen fra før. O'Kane. Phillips har fått en ny høst og scorer mål i tillegg. Vi må bare hylle Raddiken som ansatte denne mannen. Han ser virkelig ut til å få frem det beste i spillerne. Og kjøpene av Saiz, Allioski, Lagossa med flere har jo vært geniale. Jeg trekker tilbake all min skeptis og tror for første gang på direkte opprykk. Tidligere har jeg knapt trodd på kvalik  :D

Og mange tænkte på Hockaday når han blev ansat  :)
 

AndyMathie

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen!!!
« Svar #438 på: September 15, 2017, 20:36:47 »
En herlig ansettelse. Dette var akkurat det jeg ville ha. En up and coming Coach som tar med oss videre til himmels.

Har fått nok av ansettelser ala Warnock og slike så er sjeleglad vi slipper flere has beens!

Han er god på defensiv organisering og kan fotball så det holder etter som det jeg kan se. Han har gode prognoser med å gjøre lag bedre og bedre etter det jeg kan se. I tillegg kjenner han til Cruyff og det pleier sjelden å være en dårlig referanse. Dette blir bra folkens. Sikker på at Radz traff på første forsøk. Vi har han i 3 år og da er vi i premier League. Forhåpentligvis forlenger han å blir en ny legende i Leeds.

Velkommen Thomas! MOT :D


Drar fram innlegget mitt med stolthet. Et av mine beste noensinne foruten om det legendariske Batty innlegget mitt for 15-20 år siden ;)
We are Leeds and we are proud of it!

Buddy

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #439 på: September 15, 2017, 20:52:22 »
Det må jeg si, en imponerende tiltro i dette innlegget. Amen!

auren

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #440 på: September 15, 2017, 20:59:38 »
En herlig ansettelse. Dette var akkurat det jeg ville ha. En up and coming Coach som tar med oss videre til himmels.

Har fått nok av ansettelser ala Warnock og slike så er sjeleglad vi slipper flere has beens!

Han er god på defensiv organisering og kan fotball så det holder etter som det jeg kan se. Han har gode prognoser med å gjøre lag bedre og bedre etter det jeg kan se. I tillegg kjenner han til Cruyff og det pleier sjelden å være en dårlig referanse. Dette blir bra folkens. Sikker på at Radz traff på første forsøk. Vi har han i 3 år og da er vi i premier League. Forhåpentligvis forlenger han å blir en ny legende i Leeds.

Velkommen Thomas! MOT :D


Drar fram innlegget mitt med stolthet. Et av mine beste noensinne foruten om det legendariske Batty innlegget mitt for 15-20 år siden ;)

Impressive! Men så er du jo positiv til det meste også Andy

Men dette famøse Batty-innlegget har meg gått hus forbi. Drar du det frem igjen?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #441 på: September 16, 2017, 22:37:06 »
Nå er jeg grådig spent på hva TC og hans gjeng får ut av dette tapet. Noen klarer å hente dyrekjøpte erfaringer fra slike opplevelser, og lære av de.
Jeg håper TC er en sånn type. I alle fall sier han de riktige tingene.

Han ble nok advart mot Millwall på forhånd, men i praksis var ikke laget klart for å møte de.
Det er lett i ettertid å hevde at han burde stilt med et annet lag, men vi vet jo aldri hvordan det hadde endt heller...

Nå forventer jeg at en del hviler mot Burnley (Hernandez, en av backene slik at Berardi spiller, Lasogga, Saiz, Pontus står nok over enten han er helskadd eller halvskadd,
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #442 på: September 22, 2017, 20:34:48 »
LUFCdata

Liam Cooper on Thomas Christiansen: "He keeps his cards close to his chest. We don't know who's playing until a few hours before kick-off."

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #443 på: September 24, 2017, 08:38:07 »
Leeds defender Liam Cooper lifted the lid on the Spanish manager, revealing how much his behavioral pattern is positively affecting the performances and playing abilities of the players.


 
When asked ahead of the Ipswich game how Christiansen is as a person, the Scottish centre-back told BBC Radio Leeds: “He has got a dry sense of humour. He has few of the lads giggling but he is just very calm.

“He’s a calming influence around the players, he never raises his voice or anything like that. I think if he did want to do that, he would say it to me or one of the senior lads.

“I just think he’s a calming influence and that definitely rubs off on our performances as well. I think we’re playing in a calm way as well.”
 

auren

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #444 på: September 26, 2017, 21:39:27 »
TC og laget har tydeligvis ikke lært av Millwall-kampen. Taper krigen og kommer på etterskudd gang på gang mot Cardiff. Troen på opprykk fikk seg en stygg smell i kveld...  >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Buddy

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #445 på: September 26, 2017, 21:49:27 »
Synes laguttaket virka veldig fornuftig mot et lag som Cardiff. Tøff firer bak, litt mer kraft i Klich og Dallas på midten, Roofe beste alternativ når Lasogga antageligvis ikke var helt på topp etter de siste dagens begivenhet.

Men sånn kan det gå, sjøl med et ålreit laguttak er det mulig å tape. Kanskje også å gå på en skikkelig smell. Likevel får det være grenser for etterpåklokskap i pausa. Og håning av treneren.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #446 på: September 26, 2017, 23:01:51 »
Kampen setter jeg på tabbekvota til TC. Ikke bra nok. Ser vi tegn på at laget er ubalansert, og i mangel av en kriger på midten. Eller ser vi problemet med at når vi møter krigerlag, ja da blir 2 defensive på midten for defensivt. Vi mister midten altfor lett

Sydhagen

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #447 på: September 26, 2017, 23:04:34 »
Synes laguttaket virka veldig fornuftig mot et lag som Cardiff. Tøff firer bak, litt mer kraft i Klich og Dallas på midten, Roofe beste alternativ når Lasogga antageligvis ikke var helt på topp etter de siste dagens begivenhet.

Men sånn kan det gå, sjøl med et ålreit laguttak er det mulig å tape. Kanskje også å gå på en skikkelig smell. Likevel får det være grenser for etterpåklokskap i pausa. Og håning av treneren.
Det var ok frem til Klich dreit på draget. Etter det ble det bare vas resten av omgangen. Ellers bra 2. omg med 10 mann.
Vi må opp med balltempo!


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #448 på: September 26, 2017, 23:36:07 »
Litt bekymret hvis TC virkelig mener dette:

 Phil Hay‏ @PhilHayYEP 34s35 seconds ago

TC: “I believe the team responded in the proper way from our defeat in MIllwall. We’re going to do the same against Sheffield Wednesday."


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Ny Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #449 på: September 26, 2017, 23:42:34 »
Litt bekymret hvis TC virkelig mener dette:

 Phil Hay‏ @PhilHayYEP 34s35 seconds ago

TC: “I believe the team responded in the proper way from our defeat in MIllwall. We’re going to do the same against Sheffield Wednesday."


auren

Han har jo rett i det. 3 dager etter Millwall slo vi Burnley...