Skrevet av Emne: Ex-head coach: Thomas Christiansen  (Lest 215344 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nørgaard

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1020 på: Januar 21, 2018, 11:45:36 »
Jeg må sige jeg er målløs over Leeds for tiden. Savner Monk. TC virker til at være lidt for flink og er blevet lidt for frustreret. Alle de røde kort falder tilbage på træneren når det ender med tab.
Tålmodighed er ved at være tabt nu, men på den anden side kan vi vel heller ikke forvente mere med den lille smule penge vi pumper ind i holdet. Cooper har aldrig være god nok, Kalvin, Lasogga, Roofe, O'Kane, Shaughnessy, Berardi, Sacho er ikke spiller der sikrer PO.

Blank_File

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1021 på: Januar 21, 2018, 11:46:24 »
Hold på TC så lenge vi har heng på playoff. Minst to sesonger. Dersom vi nærmer oss nedrykk kan vi skifte. Vi har sett at han både kan skape festfotball OG tette igjen bak. Den perioden vi hadde i starten av sesongen var ikke flaks. Ikke tale om. Han kan jobben sin, men kan ikke landet og divisjonen. Nå MÃ… vi være tålmodige! Slutt med dette byttepisset!

Xern

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1022 på: Januar 21, 2018, 11:48:53 »
Hold på TC så lenge vi har heng på playoff. Minst to sesonger. Dersom vi nærmer oss nedrykk kan vi skifte. Vi har sett at han både kan skape festfotball OG tette igjen bak. Den perioden vi hadde i starten av sesongen var ikke flaks. Ikke tale om. Han kan jobben sin, men kan ikke landet og divisjonen. Nå MÃ… vi være tålmodige! Slutt med dette byttepisset!
+100
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1023 på: Januar 21, 2018, 11:49:33 »
Mitt argument mot TC er:
Hvorfor er ikke spillerne "på" på samme måten som de var med 10 mann i 2.omgang igår i hver eneste kamp?
Så lenge kreftene varte så var vi faktisk best med 10 mot 11. Vi tok dem stadig i ubalanse på kantene. Det burde da være mulig å gjøre dette med 11 mann også??

Igår, med 10 mann, la vi om til en 3'er bak og Alioski/De Bock på vingbackene. Begge to fungerte bra i denne rollen synes jeg. Spesielt Alioski fløy jo fremover i en fart jeg aldri har sett ham i før.
Jeg må si meg enig med h.b. Legg om til en 3'er bak, men jeg vil kjøre en 3-4-3 formasjon som Chelsea med Saiz (når han er tilbake) og Roofe herjende bak Lasogga. Lasogga var rett og slett dritgod i 2.omg igår med Roofe og Alioski i nærheten. Han fikk ta imot ballen og flikke kjapt videre før han stormet i angrep.

Hører du meg, TC???
Her har du mange gode poeng, er veldig enig. Lasogga er ikke en targetspiss, han må ha folk rundt seg.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1024 på: Januar 21, 2018, 11:55:30 »
Ikke alle er enige i denne stadige applausen for TC:

Foz

Having slept on it the subs TC brought on yesterday is still infuriating me, naive at best, poor game management and lack of sense the likely, happening far too often, 11 defeats is shocking in comparison to rivals, doesn’t seem to know how to play out a draw


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1025 på: Januar 21, 2018, 11:57:13 »
Jeg må sige jeg er målløs over Leeds for tiden. Savner Monk. TC virker til at være lidt for flink og er blevet lidt for frustreret. Alle de røde kort falder tilbage på træneren når det ender med tab.
Tålmodighed er ved at være tabt nu, men på den anden side kan vi vel heller ikke forvente mere med den lille smule penge vi pumper ind i holdet. Cooper har aldrig være god nok, Kalvin, Lasogga, Roofe, O'Kane, Shaughnessy, Berardi, Sacho er ikke spiller der sikrer PO.
Veldig enig, og har hevdet dette i tidligere innlegg. Det må kjøpes kvalitet, vi har til tider bra toppnivå, men elendig bunn nivå :( Betenkelig at Cooper som ikke fikk plass i Monks 11er, ble utnevnt til kaptein og dermed fast plass under TC...

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1026 på: Januar 21, 2018, 11:59:30 »
Ikke alle er enige i denne stadige applausen for TC:

Foz

Having slept on it the subs TC brought on yesterday is still infuriating me, naive at best, poor game management and lack of sense the likely, happening far too often, 11 defeats is shocking in comparison to rivals, doesn’t seem to know how to play out a draw
Jeg vil si at majoriteten på engelske forum ikke har trua på TC og vil bytte han ut. De sier han er en bra fyr, men ikke bra nok som trener ;)

B_Ød

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1027 på: Januar 21, 2018, 12:00:52 »
Hold på TC så lenge vi har heng på playoff. Minst to sesonger. Dersom vi nærmer oss nedrykk kan vi skifte. Vi har sett at han både kan skape festfotball OG tette igjen bak. Den perioden vi hadde i starten av sesongen var ikke flaks. Ikke tale om. Han kan jobben sin, men kan ikke landet og divisjonen. Nå MÃ… vi være tålmodige! Slutt med dette byttepisset!

jeg er enig.
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1028 på: Januar 21, 2018, 12:02:30 »
Hold på TC så lenge vi har heng på playoff. Minst to sesonger. Dersom vi nærmer oss nedrykk kan vi skifte. Vi har sett at han både kan skape festfotball OG tette igjen bak. Den perioden vi hadde i starten av sesongen var ikke flaks. Ikke tale om. Han kan jobben sin, men kan ikke landet og divisjonen. Nå MÃ… vi være tålmodige! Slutt med dette byttepisset!

jeg er enig.
Grayson er vel ledig  ;)

B_Ød

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1029 på: Januar 21, 2018, 12:13:18 »
Hold på TC så lenge vi har heng på playoff. Minst to sesonger. Dersom vi nærmer oss nedrykk kan vi skifte. Vi har sett at han både kan skape festfotball OG tette igjen bak. Den perioden vi hadde i starten av sesongen var ikke flaks. Ikke tale om. Han kan jobben sin, men kan ikke landet og divisjonen. Nå MÃ… vi være tålmodige! Slutt med dette byttepisset!

jeg er enig.
Grayson er vel ledig  ;)

ha  ha...kanskje det ja  ;D
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1030 på: Januar 21, 2018, 12:13:19 »
Marco Silva er ledig etter å ha fått sparken i Watford. Antakelig ikke aktuell for Championship; en meget lovende trener som helt sikkert kan velge og vrake i klubber.


Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1031 på: Januar 21, 2018, 12:13:50 »
Hold på TC så lenge vi har heng på playoff. Minst to sesonger. Dersom vi nærmer oss nedrykk kan vi skifte. Vi har sett at han både kan skape festfotball OG tette igjen bak. Den perioden vi hadde i starten av sesongen var ikke flaks. Ikke tale om. Han kan jobben sin, men kan ikke landet og divisjonen. Nå MÃ… vi være tålmodige! Slutt med dette byttepisset!

jeg er enig.

I begynnelsen av sesongen så vant vi gode kamper på grunn av at vi tok motstanderne på senga med lettbent og teknisk spill. Men lagene begynte etterhvert å lære hva de skulle gjøre mot Leeds. Satt da opp kraftspill mot det teknisk lette Leeds. Det greier da ikke laget og spesielt TC å takle. Og da spør jeg meg hvor denne formasjonsendringen TC solgte inn til oss når han ble ansatt er. For han gikk heltemodig ut å sa at han hadde mange formasjoner helt etter hva motstanderne brukte, som han kunne bruke.
Men etter det jeg har sett i år. Da er det kun 4-2-3-1 han bruker. Så dette med formasjonsendring er ikke annet enn sludder og ljug.

Xern

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1032 på: Januar 21, 2018, 12:42:12 »
Jeg må sige jeg er målløs over Leeds for tiden. Savner Monk. TC virker til at være lidt for flink og er blevet lidt for frustreret. Alle de røde kort falder tilbage på træneren når det ender med tab.
Tålmodighed er ved at være tabt nu, men på den anden side kan vi vel heller ikke forvente mere med den lille smule penge vi pumper ind i holdet. Cooper har aldrig være god nok, Kalvin, Lasogga, Roofe, O'Kane, Shaughnessy, Berardi, Sacho er ikke spiller der sikrer PO.
Veldig enig, og har hevdet dette i tidligere innlegg. Det må kjøpes kvalitet, vi har til tider bra toppnivå, men elendig bunn nivå :( Betenkelig at Cooper som ikke fikk plass i Monks 11er, ble utnevnt til kaptein og dermed fast plass under TC...
Da hadde vi Bartley som var i sitt livs form samt en Monk som sa at det var helt utrolig at vi hadde en så god innbytter som Cooper, da spillere på det nivået for det meste spiller fast. Får Cooper bort de røde kortene sine og de litt på kanten taklingene, så er han til tider like god som Jansson, og enkelte kamper bedre. Cooper har blitt en skyteskive som følge av "innbytterstatus" og at han spilte dårlig de kampene hvor han fikk sjansen (Det å få sjansen er ikke for alle, noen må spille seg varme i laget, feks Wood). Se det livsfarlige balltapet fra Jansson rett før pause igår? Endte med en enorm sjanse til Millwall -
 og Cooper hadde blitt halshugget for å gjøre det samme! Cooper er ikke et enormt svakt ledd, og de gangene han ikke får ting til å stemme har vi en god spiller i Pennington på benken. Cooper er god nok for et PO-lag, noe vi hadde visst om vi hadde evnet å score flere mål. Så får vi håpe det løsnet litt på scoringsfronten igår 8)
« Siste redigering: Januar 21, 2018, 13:33:53 av Xern... »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1033 på: Januar 21, 2018, 12:54:46 »
http://www.hitc.com/en-gb/2018/01/21/thomas-christiansen-fuming-over-leeds-uniteds
discipline/

TC begynner i miste tålmodigheten angående alle de røde kortene. Bra! Du er trener og øverste sportslige leder, TC. Bare du kan gjøre noe med det, så jeg venter at du tar tak. En annen ting: spillere blir hele tida byttet ut på slutten av kamper, da de er slitne. Vi har bare kommet til januar, med 18 runder igjen å spille. Er uhørt at spillere ikke holder 90+ minutter, samtlige av dem (unntatt Lasogga, da han mistet pre season pga. skade). Neste pre season må det fokuseres på spillernes fysiske stats. Spillere som ikke holder mål fysisk, må bare settes på transferlista.
Dessuten: ikke trenerbytte nå. 10. plassen er akkurat som forventet. Etter eierskifte må klubben få tid til å sette seg. Stadig utskifting av personell når vi møter på små hindringer bidrar til at folk føler seg usikre. Etter alle disse årene med vinglete lederskap er det på tide å få en leder som holder fast på sin visjon, og ikke bare ofrer medarbeiderne sine ettersom vinden blåser. Fansen på SoMe må besinne seg. Et av Leeds' store problemer, og som hindrer sportslig stabilitet, er oppblåste forventninger. Og: utsagn om at folk har ventet så lenge, er ikke å anse som argumenter i en sak. Jeg har ventet like lenge, og er like utålmodig og frustrert som veldig mange andre. Men min utålmodighet skal ikke styre hva som skjer i klubbens styrerom.
TC gjør en OK jobb så langt. Kunne han ha gjort den enda bedre? Muligens. I så fall må vi som fans la han få tid til å gjøre jobben bedre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1034 på: Januar 21, 2018, 12:56:48 »
Ikke alle er enige i denne stadige applausen for TC:

Foz

Having slept on it the subs TC brought on yesterday is still infuriating me, naive at best, poor game management and lack of sense the likely, happening far too often, 11 defeats is shocking in comparison to rivals, doesn’t seem to know how to play out a draw
Jeg mener slettes ikke at TC bare skal ha applaus. Langt i fra. Jeg mener bare at han er manager som enda lærer, OG som har vist at han kan få laget vårt til å funke.

Helt enig i at byttene har vært under enhver kritikk og at det ser ut som mangel på disiplin for tiden og at han ser litt fortvila ut på pressekonferanse og intervjuer. Det siste er bare sånn han fremstår.

Det er hundrevis av muligheter for at ikke TC skal lykkes, men jeg vil gjerne forsøke det til en forandring. Får vi inn en ny så blir det helt sikkert en som ligner. Og fri og bevare oss fra en Pulis!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1035 på: Januar 21, 2018, 13:13:44 »
Det er hundrevis av muligheter for at ikke TC skal lykkes, men jeg vil gjerne forsøke det til en forandring. Får vi inn en ny så blir det helt sikkert en som ligner. Og fri og bevare oss fra en Pulis!
...fortsatt strømløs? Og ingen bedring mht influensaen i huset? :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1036 på: Januar 21, 2018, 13:58:42 »
Angående TC og et evt. managerbytte. Vil bare minne om at Leeds kun har hatt to managere som har løftet klubben opp fra anonymiteten: Don Revie og Howard Wilkinson. Antagelig blir TC en av de andre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1037 på: Januar 21, 2018, 14:50:45 »
Det er hundrevis av muligheter for at ikke TC skal lykkes, men jeg vil gjerne forsøke det til en forandring. Får vi inn en ny så blir det helt sikkert en som ligner. Og fri og bevare oss fra en Pulis!
...fortsatt strømløs? Og ingen bedring mht influensaen i huset? :o
Har flyktet til svigers i Mandal takk som spør. 1 unge frisk, 2 fremdeles nede. Fader har fått det og moder sover endelig. Perfekt å kombinere med 4 døgn med strømstans.

TK20

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1038 på: Januar 21, 2018, 15:14:52 »
Ikke alle er enige i denne stadige applausen for TC:

Foz

Having slept on it the subs TC brought on yesterday is still infuriating me, naive at best, poor game management and lack of sense the likely, happening far too often, 11 defeats is shocking in comparison to rivals, doesn’t seem to know how to play out a draw
Jeg mener slettes ikke at TC bare skal ha applaus. Langt i fra. Jeg mener bare at han er manager som enda lærer, OG som har vist at han kan få laget vårt til å funke.

Helt enig i at byttene har vært under enhver kritikk og at det ser ut som mangel på disiplin for tiden og at han ser litt fortvila ut på pressekonferanse og intervjuer. Det siste er bare sånn han fremstår.

Det er hundrevis av muligheter for at ikke TC skal lykkes, men jeg vil gjerne forsøke det til en forandring. Får vi inn en ny så blir det helt sikkert en som ligner. Og fri og bevare oss fra en Pulis!

Uenig i at byttene i går var spesielt dårlige. Pennington for Vieira og påfølgende formasjonsendring førte til at vi snudde kampen og scoret tre mål. Det trekket fungerte åpenbart meget godt.

Sogz var sluttkjørt og skadet og måtte ut. Hadde han satt inn Grot/Sacko og vi hadde tapt kampen hadde TC fått tyn for å ikke sikre seieren med et defensivt bytte. Shocksy var et bytte etter boka imo.

Roofe ba tydeligvis også om bli byttet ut, av en eller annen grunn. Ikke så mye å gjøre med det. Dallas spilte bra men var delaktig i balltapet som førte til det siste målet. Kanskje TC burde satt inn Klich eller Anita, men det oser av etterpåklokskap.

Av våre senere trenere synes jeg faktisk TC gjør mest rett med byttene sine. Noen som husker Brian «bytter aldri før 80 minutter» McDermott?

TK20

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1039 på: Januar 21, 2018, 15:17:04 »
Hold på TC så lenge vi har heng på playoff. Minst to sesonger. Dersom vi nærmer oss nedrykk kan vi skifte. Vi har sett at han både kan skape festfotball OG tette igjen bak. Den perioden vi hadde i starten av sesongen var ikke flaks. Ikke tale om. Han kan jobben sin, men kan ikke landet og divisjonen. Nå MÃ… vi være tålmodige! Slutt med dette byttepisset!

Her er jeg fullstendig enig! Godt å se noen innlegg av denne typen.

Allikevel må vi være åpne for at noen av supporterne er nye og kanskje ikke vet hvordan bytte-manager-årlig-taktikken har fungert de siste femten sesongene.

HåvardK

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1040 på: Januar 21, 2018, 16:04:21 »
Angående TC og et evt. managerbytte. Vil bare minne om at Leeds kun har hatt to managere som har løftet klubben opp fra anonymiteten: Don Revie og Howard Wilkinson. Antagelig blir TC en av de andre.
En temmelig djerv påstand, som jeg håper du kan begrunne mer detaljert.

HåvardK

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1041 på: Januar 21, 2018, 16:06:00 »
Ikke alle er enige i denne stadige applausen for TC:

Foz

Having slept on it the subs TC brought on yesterday is still infuriating me, naive at best, poor game management and lack of sense the likely, happening far too often, 11 defeats is shocking in comparison to rivals, doesn’t seem to know how to play out a draw
Jeg mener slettes ikke at TC bare skal ha applaus. Langt i fra. Jeg mener bare at han er manager som enda lærer, OG som har vist at han kan få laget vårt til å funke.

Helt enig i at byttene har vært under enhver kritikk og at det ser ut som mangel på disiplin for tiden og at han ser litt fortvila ut på pressekonferanse og intervjuer. Det siste er bare sånn han fremstår.

Det er hundrevis av muligheter for at ikke TC skal lykkes, men jeg vil gjerne forsøke det til en forandring. Får vi inn en ny så blir det helt sikkert en som ligner. Og fri og bevare oss fra en Pulis!

Uenig i at byttene i går var spesielt dårlige. Pennington for Vieira og påfølgende formasjonsendring førte til at vi snudde kampen og scoret tre mål. Det trekket fungerte åpenbart meget godt.

Sogz var sluttkjørt og skadet og måtte ut. Hadde han satt inn Grot/Sacko og vi hadde tapt kampen hadde TC fått tyn for å ikke sikre seieren med et defensivt bytte. Shocksy var et bytte etter boka imo.

Roofe ba tydeligvis også om bli byttet ut, av en eller annen grunn. Ikke så mye å gjøre med det. Dallas spilte bra men var delaktig i balltapet som førte til det siste målet. Kanskje TC burde satt inn Klich eller Anita, men det oser av etterpåklokskap.

Av våre senere trenere synes jeg faktisk TC gjør mest rett med byttene sine. Noen som husker Brian «bytter aldri før 80 minutter» McDermott?
Så TC sa dette etter kampen. Merkelig, trodde han var den med desidert mest løpskapasitet på laget.

Leedsfan

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1042 på: Januar 21, 2018, 16:52:40 »
Eneste jeg ber om av TC er at han begynner å lære av sine feil! De neste kampene blir knallharde og har han ikke lært så kan det bli tap i alle sammen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1043 på: Januar 21, 2018, 17:37:20 »
Angående TC og et evt. managerbytte. Vil bare minne om at Leeds kun har hatt to managere som har løftet klubben opp fra anonymiteten: Don Revie og Howard Wilkinson. Antagelig blir TC en av de andre.
En temmelig djerv påstand, som jeg håper du kan begrunne mer detaljert.
At DR og HW er de eneste som har løftet Leeds opp fra anonymiteten står jeg ved. Hvis du vil ha andre blant dem, vil jeg gjerne vite hvem det er.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1044 på: Januar 21, 2018, 17:48:12 »
Ikke alle er enige i denne stadige applausen for TC:

Foz

Having slept on it the subs TC brought on yesterday is still infuriating me, naive at best, poor game management and lack of sense the likely, happening far too often, 11 defeats is shocking in comparison to rivals, doesn’t seem to know how to play out a draw
Jeg vil si at majoriteten på engelske forum ikke har trua på TC og vil bytte han ut. De sier han er en bra fyr, men ikke bra nok som trener ;)

Det er veldig jevnt. På Waccoe ønsker 202 stk å sparke ham og 211 ønsker å ikke sparke ham.

Jeg ønsker fortsatt å beholde TC. Du som mener han har mistet garderoben - hvordan evner en manager å oppildne spillerne sine slik vi fremstod i andre omgang, hvis de ikke har noe tillit til ham?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1045 på: Januar 21, 2018, 18:07:01 »
TC har ikke mistet garderoben. De som påstår slikt får hoste opp positive bevis.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1046 på: Januar 21, 2018, 18:09:25 »
Ikke alle er enige i denne stadige applausen for TC:

Foz

Having slept on it the subs TC brought on yesterday is still infuriating me, naive at best, poor game management and lack of sense the likely, happening far too often, 11 defeats is shocking in comparison to rivals, doesn’t seem to know how to play out a draw
Jeg vil si at majoriteten på engelske forum ikke har trua på TC og vil bytte han ut. De sier han er en bra fyr, men ikke bra nok som trener ;)

Det er veldig jevnt. På Waccoe ønsker 202 stk å sparke ham og 211 ønsker å ikke sparke ham.

Jeg ønsker fortsatt å beholde TC. Du som mener han har mistet garderoben - hvordan evner en manager å oppildne spillerne sine slik vi fremstod i andre omgang, hvis de ikke har noe tillit til ham?

auren
Jeg er så skuffa over mine egne at jeg har ikke ord.

Hvis TC er like dårlige til å lære som egne fans så bør han sparkes.

Xern

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1047 på: Januar 21, 2018, 18:25:37 »
Eneste jeg ber om av TC er at han begynner å lære av sine feil! De neste kampene blir knallharde og har han ikke lært så kan det bli tap i alle sammen!
Greit å lære av sine feil, men for mange endringer og for mye frem og tilbake kan skape uro i spillergruppen samt gjøre det vanskelig for spillerne å oppfatte hvilken spillestil som ønskes. Ting tar tid, og skal settes i system over tid. Om alle problem kunne løses over natten hadde alle spilt uavgjort
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

HåvardK

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1048 på: Januar 21, 2018, 21:26:44 »
Angående TC og et evt. managerbytte. Vil bare minne om at Leeds kun har hatt to managere som har løftet klubben opp fra anonymiteten: Don Revie og Howard Wilkinson. Antagelig blir TC en av de andre.
En temmelig djerv påstand, som jeg håper du kan begrunne mer detaljert.
At DR og HW er de eneste som har løftet Leeds opp fra anonymiteten står jeg ved. Hvis du vil ha andre blant dem, vil jeg gjerne vite hvem det er.
Påstanden i innlegget ditt er at TC antagelig blir en av de andre. Akkurat det vil jeg at du skal begrunne.

RoarG

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1049 på: Januar 21, 2018, 22:02:25 »
Angående TC og et evt. managerbytte. Vil bare minne om at Leeds kun har hatt to managere som har løftet klubben opp fra anonymiteten: Don Revie og Howard Wilkinson. Antagelig blir TC en av de andre.
En temmelig djerv påstand, som jeg håper du kan begrunne mer detaljert.
At DR og HW er de eneste som har løftet Leeds opp fra anonymiteten står jeg ved. Hvis du vil ha andre blant dem, vil jeg gjerne vite hvem det er.
Påstanden i innlegget ditt er at TC antagelig blir en av de andre. Akkurat det vil jeg at du skal begrunne.
Klubbens historie. Det sjeldent for Leeds å hente inn store managernavn. Henter vi ukjente managere, vil vi forbli middelhavsfarere. Trenger nok managere av et annet kaliber enn TC og championshipmanagere. Skal vi opp, må vi nok hente et stort navn. Siste meritterte manager vi hadde var George Graham, men han forlot jo klubben så altfor fort. Etter det har vi ikke hentet noe stort navn. Vi kan selv se hvordan det har gått etter det (O'Leary, Venables, Reid, Gray, Blackwell, Wise, Mc Allister, Grayson, Carver, Mc Dermott, Hockaday, Redfearn, Røsler, Milanic, Evans, Monk, Christiansen). Nedrykk PL, Championship, L1, Championship. Og der står vi nå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020