Skrevet av Emne: Spiller: Mateusz Klich  (Lest 76845 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Mateusz Klich
« Svar #60 på: September 22, 2017, 15:28:50 »
Har trua på at Klich vil spille seg inn på laget, men på bekostning av hvem ?
Uansett gøy med kvalitet og dypde på midtbanen i Leeds.

MOT

Enkelt. O`kane. Rett og slett fordi han er for veik etter min mening. Klich er vel så god med kula tror jeg samtidig som han er mer fysisk i tilegg. Tror dette vil komme til syne etter hvert. Vi får se.

Uenig i at O'Kane er for veik. Han er utvilsomt ikke den mest fysisk robuste spilleren, men ha blikket ekstra på han under en kamp. Balansering- og distribueringjobben han gjør, samt løpene han tar ut og ballene han stjeler fra motstander er god og mange. O'Kane er en intelligent fotballspiller og en motor/hjerne sentralt i laget. I mine øyne er han av typen unsung hero; en spiller som gjør andre bedre uten at han selv ser så fantastisk ut i enkeltkamper.

På den andre siden, er det svært positivt at Leeds har fem sentrale midtbanespillere av tilnærmet samme kvalitet, men med forskjellige ferdigheter.

Det er vel netopp den gode balanseringen som vi får med O'Kane som gjør at Phillips også kan gå mer frem og være en trussel i boksen. Samtidig så gjør han som du sier mye usynelig jobb. Han løper ikke bare mye hver kamp, han løper riktig også. Mye bra timing i alt han gjør. Derfor er han også en god grunn til at vi er rimelige tette bakover. Jeg mener han er en light utgave eller en fattigmanns utgave av N'golo Kanté.

Det som skjedde i Milwall kampen håper jeg er glemt. Det var en kollektiv svikt. Ingen fortjener å bli satt ut pga den kampen. Det er akkurrat de samme spillerne som har spilt oss til tabelltoppen. Samtidig vil jeg si at det er veldig lett å sitte å si, med fasit i hånd at Vieira eller andre burde spilt den kampen. O'Kane har aldri spilt seg ut av laget, og hadde han startet på benken hadde det neppe blitt tatt godt i mot før kampen :)

baste

Sv: Ny spiller: Mateusz Klich
« Svar #61 på: September 22, 2017, 19:17:16 »
Enig i at O´Kane er viktig for laget, så vi har vel ett skikkelig luksusproblem.

MOT

baste

Sv: Ny spiller: Mateusz Klich
« Svar #62 på: September 23, 2017, 16:31:54 »
Tror Klich hadde gjort en bedre jobb enn O’Kane på corneren..

Men nu, 2-1 Philips

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Mateusz Klich
« Svar #63 på: September 23, 2017, 23:44:58 »
Tror Klich hadde gjort en bedre jobb enn O’Kane på corneren..

Men nu, 2-1 Philips

O'Kane står alene mot 2 spillere i boksen. Hva skal han gjøre? Klich er god, men ikke supermann han heller. Tenker at noe er feil når O'Kane er mannen som ender opp med å markere både 1 og 2 gode hodespillere.

Hallgeir *

Sv: Ny spiller: Mateusz Klich
« Svar #64 på: September 23, 2017, 23:59:28 »
Tror Klich hadde gjort en bedre jobb enn O’Kane på corneren..

Men nu, 2-1 Philips

O'Kane står alene mot 2 spillere i boksen. Hva skal han gjøre? Klich er god, men ikke supermann han heller. Tenker at noe er feil når O'Kane er mannen som ender opp med å markere både 1 og 2 gode hodespillere.

Tror uansett ikke at vi svekkes om Klich starter neste kamp.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Mateusz Klich
« Svar #65 på: September 24, 2017, 00:15:23 »
Tror Klich hadde gjort en bedre jobb enn O’Kane på corneren..

Men nu, 2-1 Philips

O'Kane står alene mot 2 spillere i boksen. Hva skal han gjøre? Klich er god, men ikke supermann han heller. Tenker at noe er feil når O'Kane er mannen som ender opp med å markere både 1 og 2 gode hodespillere.

Tror uansett ikke at vi svekkes om Klich starter neste kamp.

Det kan godt være vi ikke blir. Klich er god :)

Føler mange undervurderer arbeidet O'Kane legger ned i kamp etter kamp. Absolutt enig i at Klich kan få prøve seg. Liker typen og det han har vist til nå, men spent på om han klare å balansere laget på samme måte som O'Kane.

Cherry

Sv: Ny spiller: Mateusz Klich
« Svar #66 på: September 24, 2017, 11:00:51 »
Herlig at vi har kvalitet som Vieira, Klich, Philips og O' Kane  på midten- gode alternativer defensivt alle sammen .
 

auren

Sv: Ny spiller: Mateusz Klich
« Svar #67 på: November 24, 2017, 18:11:33 »
https://twitter.com/Cli5hy

Er dette en reaksjon på at han ikke er med i troppen i morgen? Forståelig at han er skuffa, men dette er unødvendig. Han er nok på vei bort fra klubben tipper jeg.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Ny spiller: Mateusz Klich
« Svar #68 på: November 24, 2017, 21:38:25 »
Tja. Vieira suspendert; Klich ikke i troppen. Må jo begynne å lure på hvorfor han ble vårt første kjøp. Selv har jeg mye mer tro på ham enn på O´Kane.

auren

Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #69 på: November 29, 2017, 12:45:46 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #70 på: November 29, 2017, 17:25:43 »
Bra kjøp dette Orta.....

JaJa

Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #71 på: November 29, 2017, 17:53:33 »
Bra kjøp dette Orta.....

Ja, det er et bra kjøp. Feilen er at han ikke blir benyttet.....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #72 på: November 29, 2017, 17:54:51 »
Bra kjøp dette Orta.....

Ja, det er et bra kjøp. Feilen er at han ikke blir benyttet.....
Der tror jeg du er inne på noe. Så kan man si at han ikke benyttet sjansen i den ene seriekampen han startet, da...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #73 på: November 29, 2017, 22:12:52 »
Bra kjøp dette Orta.....

Ja, det er et bra kjøp. Feilen er at han ikke blir benyttet.....
Der tror jeg du er inne på noe. Så kan man si at han ikke benyttet sjansen i den ene seriekampen han startet, da...
Jeg tror ikke han er god nok. At han ikke er med i troppen selv når Vieira er suspendert er nok ikke fordi han spilte en dårlig kamp for to mnd siden, men fordi han ikke er god nok på treningsfeltet heller.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #74 på: November 29, 2017, 22:19:55 »
Sitat
Jeg tror ikke han er god nok. At han ikke er med i troppen selv når Vieira er suspendert er nok ikke fordi han spilte en dårlig kamp for to mnd siden, men fordi han ikke er god nok på treningsfeltet heller.
e]Det virker i alle fall som Shaughnessy ble foretrukket å benken (han kunne være alternativ både i forsvar og midtbane, det spilte nok inn).
Men gutten har 11 (?) landskamper for Polen, han er nok 'egentlig' god nok. Men så skal man passe inn sammen med andre på midten osv... Og måten han 'surnet' på instagram etter å ha blitt vraket teller heller ikke til hans fordel...

Men Alta, igjen, verken Orta eller andre, treffer med alle kjøpene sine. Sånn er det bare.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #75 på: November 30, 2017, 08:28:30 »
Han bør prøves nå mot Aston Villa , da O Kane antagelig er ute...........i hvertfall være i troppen.
 

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

patricksangvik

Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #77 på: Januar 22, 2018, 14:24:22 »
Synes vi kunne gitt mannen flere sjanser. Han har potensialet inne.
Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

Snodgrass23

Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #78 på: Januar 22, 2018, 15:26:08 »
En spiller med mye fotball i seg, virker dessverre ut som han ikke har forflytningsevnen som trengs for å lykkes i Championship. God med ball i beina, men faller gjennom, kunne vært interessant å sett ham med en jordfreser som makker på midten.
Side before self every time

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #79 på: Januar 22, 2018, 16:03:01 »
Utlån nå:

Midfielder joins Dutch side on six month loan...

Leeds United midfielder Mateusz Klich has joined Eredivisie side FC Utrecht on a six month loan deal.

Polish international Klich, who joined The Whites this summer from FC Twente, made 10 appearances in all competitions this season, scoring a penalty in the shoot out with Burnley in the Carabao Cup Third Round.

Leeds off
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #80 på: Januar 22, 2018, 16:05:22 »
White Answers

Very brief statement from the club on Klich. No mention of wishing him good luck or anything like that.  #lufc


Phil Hay

a good chance that we've seen the last of Klich at Leeds. Still contracted until 2020 but unlikely to force his way back in here.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Superfan

Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #81 på: Januar 22, 2018, 17:13:32 »
Fullstendig bomkjøp dersom dette blir enden på visa. Kan virkelig stille spørsmål med research etc.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #82 på: Januar 22, 2018, 17:16:45 »
Fullstendig bomkjøp dersom dette blir enden på visa. Kan virkelig stille spørsmål med research etc.
Man treffer bare ikke med alle. Mht Klich kan man alltids innvende at han ikke fikk særlig med sjanser heller (og for alt vi vet er det kanskje grunner til det også, etter hvert i alle fall).
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #83 på: Januar 22, 2018, 17:22:20 »
Litt traurig, dette her. Hvem vet, kanskje kommer han tilbake som en bedre spiller?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

samadhi

Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #84 på: Januar 22, 2018, 19:20:07 »
Merkelgi med Klich som på papiret virket som en spennende spiller, men aldri fikk sjansen.
Var vel uheldig med skader i sommer som gjorde at han ikke kom skikkelig i gang.

Bare twitterrykter riktignok, men ser enkelte synser om dette var en signering av Cellino og Monk som var gjort før Radden kom inn.
Kan forklare hans situasjon og er troverdig mtp at han kom først inn i sommer.
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #85 på: Januar 22, 2018, 19:23:06 »
Merkelgi med Klich som på papiret virket som en spennende spiller, men aldri fikk sjansen.
Var vel uheldig med skader i sommer som gjorde at han ikke kom skikkelig i gang.

Bare twitterrykter riktignok, men ser enkelte synser om dette var en signering av Cellino og Monk som var gjort før Radden kom inn.
Kan forklare hans situasjon og er troverdig mtp at han kom først inn i sommer.

Ja, hadde troen på Klich. Polsk landslagsspiller og en bra sesong bak seg i Nederland.
Han passet tydeligvis ikke inn i laget til TC kan det virke som. Dårlige holdninger...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #86 på: Januar 22, 2018, 21:14:03 »
Merkelgi med Klich som på papiret virket som en spennende spiller, men aldri fikk sjansen.
Var vel uheldig med skader i sommer som gjorde at han ikke kom skikkelig i gang.

Bare twitterrykter riktignok, men ser enkelte synser om dette var en signering av Cellino og Monk som var gjort før Radden kom inn.
Kan forklare hans situasjon og er troverdig mtp at han kom først inn i sommer.
Han var jo linka til oss ved flere anledninger i forkant også. Har tenkt dette hele tiden.

DOFFER

Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #87 på: Januar 22, 2018, 21:32:04 »
Virker jo overlykkelig etter å ha signert for Utrecht ;)
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Buddy

Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #88 på: Januar 22, 2018, 22:41:08 »
En type som skaper god stemning i garderoben.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Mateusz Klich
« Svar #89 på: Januar 22, 2018, 23:00:37 »
En type som skaper god stemning i garderoben.
Haha, har benyttet en blind tattovør også ;D