Skrevet av Emne: Ex-spiller: Vurnon Anita  (Lest 24164 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #60 på: Desember 13, 2017, 16:13:45 »
Må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvorfor Anita ikke får flere sjanser. Kommet på kanten med TC?


Sent from my iPhone using Tapatalk

I hvert fall ikke kommet på backen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #61 på: Desember 13, 2017, 18:06:40 »
Må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvorfor Anita ikke får flere sjanser. Kommet på kanten med TC?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eller at han ikke jobber hardt nok på trening eller at han vurderer andre som bedre...

Josch

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #62 på: Desember 13, 2017, 20:21:24 »
Dette ble jo vurdert som en "spennende" spiller med PL erfaring, vunnet ch.ship, verdt ca £ 3 mill og Ortas første kjøp (free transfer). Har ikke utmerket seg veldig når han har spilt. Han er ikke nevnt blant skadde spillere.

Hvis han spilte en del kamper (27) for N'castle 2016/17 så er det rart han ikke får plass på Leeds. Landskamper også. En som ikke innfridde?
« Siste redigering: Desember 13, 2017, 20:35:32 av Josch »

Square Ball

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #63 på: Desember 13, 2017, 21:53:07 »
Får nok en ny sjanse i det tette juleprogrammet

Runar

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #64 på: Desember 14, 2017, 11:34:34 »
Dette ble jo vurdert som en "spennende" spiller med PL erfaring, vunnet ch.ship, verdt ca £ 3 mill og Ortas første kjøp (free transfer). Har ikke utmerket seg veldig når han har spilt. Han er ikke nevnt blant skadde spillere.

Hvis han spilte en del kamper (27) for N'castle 2016/17 så er det rart han ikke får plass på Leeds. Landskamper også. En som ikke innfridde?

Hvem som vurderte han som spennende? Han har vel vært knapt nok habil i hele sin karrière.
 

Josch

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #65 på: Desember 14, 2017, 18:46:20 »
Dette ble jo vurdert som en "spennende" spiller med PL erfaring, vunnet ch.ship, verdt ca £ 3 mill og Ortas første kjøp (free transfer). Har ikke utmerket seg veldig når han har spilt. Han er ikke nevnt blant skadde spillere.

Hvis han spilte en del kamper (27) for N'castle 2016/17 så er det rart han ikke får plass på Leeds. Landskamper også. En som ikke innfridde?

Hvem som vurderte han som spennende? Han har vel vært knapt nok habil i hele sin karrière.
"Spennende" er altfor mildt uttrykk. Se side 1 i denne tråd så finner du mye sterkere ord.

Runar

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #66 på: Desember 15, 2017, 09:42:58 »
Dette ble jo vurdert som en "spennende" spiller med PL erfaring, vunnet ch.ship, verdt ca £ 3 mill og Ortas første kjøp (free transfer). Har ikke utmerket seg veldig når han har spilt. Han er ikke nevnt blant skadde spillere.

Hvis han spilte en del kamper (27) for N'castle 2016/17 så er det rart han ikke får plass på Leeds. Landskamper også. En som ikke innfridde?

Hvem som vurderte han som spennende? Han har vel vært knapt nok habil i hele sin karrière.
"Spennende" er altfor mildt uttrykk. Se side 1 i denne tråd så finner du mye sterkere ord.

Ja, leste det nå. Et eksempel på at folk hyper opp navn de har hørt om før i klubber de kjenner til og tror at alt som har spilt i PL tidligere er god nå.

Fant min egen respons på denne signeringen også: Skjønner lite av denne signeringen. Ser ikke at dette er en spiller/spillertype vi trenger.
 

auren

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #67 på: Desember 15, 2017, 11:00:10 »
Dette ble jo vurdert som en "spennende" spiller med PL erfaring, vunnet ch.ship, verdt ca £ 3 mill og Ortas første kjøp (free transfer). Har ikke utmerket seg veldig når han har spilt. Han er ikke nevnt blant skadde spillere.

Hvis han spilte en del kamper (27) for N'castle 2016/17 så er det rart han ikke får plass på Leeds. Landskamper også. En som ikke innfridde?

Hvem som vurderte han som spennende? Han har vel vært knapt nok habil i hele sin karrière.
"Spennende" er altfor mildt uttrykk. Se side 1 i denne tråd så finner du mye sterkere ord.

Ja, leste det nå. Et eksempel på at folk hyper opp navn de har hørt om før i klubber de kjenner til og tror at alt som har spilt i PL tidligere er god nå.

Fant min egen respons på denne signeringen også: Skjønner lite av denne signeringen. Ser ikke at dette er en spiller/spillertype vi trenger.

Da fikk vi vel rett da Runar  ;) her er min respons:

"God spiller å ha i stallen tror jeg. Gir oss dekning på backene, men som nevnt i ryktetråden kunne jeg tenkt meg en spiller som direkte hevet en av posisjonene i klubben."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #68 på: Desember 17, 2017, 00:19:45 »
Anita er allsidig og kan gjøre en god jobb i flere posisjoner. Glimrende spiller å ha i stallen for en opprykksjagende klubb. Alt for tidlig å avskrive han!
Jon R.

Runar

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #69 på: Desember 17, 2017, 10:59:37 »
Anita er allsidig og kan gjøre en god jobb i flere posisjoner. Glimrende spiller å ha i stallen for en opprykksjagende klubb. Alt for tidlig å avskrive han!

God jobb var dine ord, men du har helt rett. Poenget mitt er at folk brukte store ord når han ble hentet som om han var skikkelig god. Fordi forumet har hørt om en spiller, så trenger ikke det si noe om kvaliteten på spilleren.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #70 på: Desember 17, 2017, 11:44:51 »
Anita er allsidig og kan gjøre en god jobb i flere posisjoner. Glimrende spiller å ha i stallen for en opprykksjagende klubb. Alt for tidlig å avskrive han!

God jobb var dine ord, men du har helt rett. Poenget mitt er at folk brukte store ord når han ble hentet som om han var skikkelig god. Fordi forumet har hørt om en spiller, så trenger ikke det si noe om kvaliteten på spilleren.

Jeg var også en av de som trodde godt om kjerringa ( Anita ) Men jeg ser at det er feil. Kanskje en av grunnene til at han ikke var snappa opp av andre. De så faktisk hans nivå, men våres kunnskapsminister Orta, ja han bet på

HåvardK

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #71 på: Desember 17, 2017, 12:05:47 »
Anita er allsidig og kan gjøre en god jobb i flere posisjoner. Glimrende spiller å ha i stallen for en opprykksjagende klubb. Alt for tidlig å avskrive han!
Jeg er helt enig i din vurdering, men frykter at vår sportslige ledelse ikke har samme innstilling. Må være fryktelig frustrerende å se at Grot og Pennington blir vurdert foran seg gang på gang. Ber han om å bli lånt ut i januar?

Xern

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #72 på: Desember 17, 2017, 13:23:31 »
Anita er allsidig og kan gjøre en god jobb i flere posisjoner. Glimrende spiller å ha i stallen for en opprykksjagende klubb. Alt for tidlig å avskrive han!

God jobb var dine ord, men du har helt rett. Poenget mitt er at folk brukte store ord når han ble hentet som om han var skikkelig god. Fordi forumet har hørt om en spiller, så trenger ikke det si noe om kvaliteten på spilleren.

Jeg var også en av de som trodde godt om kjerringa ( Anita ) Men jeg ser at det er feil. Kanskje en av grunnene til at han ikke var snappa opp av andre. De så faktisk hans nivå, men våres kunnskapsminister Orta, ja han bet på
Syns slett ikke at dette er en dårlig signering av Orta. Vi skal tross alt ha en god nok benk også. Man rykker ikke opp med en stall som består av 11 gode spillere og 11 pølsekokere.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #73 på: Desember 17, 2017, 15:30:58 »
Skjønner ikke kritikken mot Anita her.
Han var en meget habil spiller i vår beste periode i August/September. Ble skjøvet ut i kulden når Berardi kom tilbake.
En allsidig spiller som er veldig grei å ha i stallen. Kan spille back på begge sider og på sentral midtbane.
Spilte vel fast høgreback på et suverent Newcastle forrige sesong?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #74 på: Desember 17, 2017, 15:57:00 »
Anita er allsidig og kan gjøre en god jobb i flere posisjoner. Glimrende spiller å ha i stallen for en opprykksjagende klubb. Alt for tidlig å avskrive han!

God jobb var dine ord, men du har helt rett. Poenget mitt er at folk brukte store ord når han ble hentet som om han var skikkelig god. Fordi forumet har hørt om en spiller, så trenger ikke det si noe om kvaliteten på spilleren.

Jeg var også en av de som trodde godt om kjerringa ( Anita ) Men jeg ser at det er feil. Kanskje en av grunnene til at han ikke var snappa opp av andre. De så faktisk hans nivå, men våres kunnskapsminister Orta, ja han bet på
Syns slett ikke at dette er en dårlig signering av Orta. Vi skal tross alt ha en god nok benk også. Man rykker ikke opp med en stall som består av 11 gode spillere og 11 pølsekokere.
Oppfatter vel ikke at folk kritiserer selve signeringen, men derimot er vi flere som lurer på hvorfor han ikke blir brukt.  Begynner å bli en stund siden han har fått spilletid nå, og vi ser at andre - og kanskje mindre åpenbare - kandidater foretrekkes både i startelleveren og som innbyttere. Spilte 27 kamper for ligaens desidert beste lag i fjor, men er ikke god nok for mildt sagt ujevne Leeds.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #75 på: Januar 20, 2018, 13:46:32 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #76 på: Februar 05, 2018, 15:38:41 »
Spent på om Vurnon får flere sjanser nå. Vil understreke at jeg ikke er noen Anita-fan i utgangspunktet, men syns det er merkelig at han fikk såpass få sjanser under TC, særlig den siste tids suspensjon- og skadesituasjon tatt i betraktning.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #77 på: Februar 05, 2018, 17:52:11 »
Forteller vel litt om TC at han ikke rater en spiller som har spilt mange kamper i PL!


Kanskje nestemann har bruk for ham?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #78 på: Februar 05, 2018, 19:34:57 »
Jeg er heller ikke noen ihuga Anita-fan, men han er en av de bedre allround squadplayers vi kan ha i Championship: erfaring fra høyt nivå og kan spille på greit nivå i mange posisjoner. Neste coach ser sikkert mer nytte i Anita.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #79 på: Februar 05, 2018, 19:51:44 »
Forteller vel litt om TC at han ikke rater en spiller som har spilt mange kamper i PL!


Kanskje nestemann har bruk for ham?

Ja, det forteller tross alt at TC har relativt god greie på spillervurderinger. Eg håper at U23-laget etterhvert florerer med spillere som er bedre enn Anita.

HåvardK

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #80 på: Februar 05, 2018, 20:04:09 »
Forteller vel litt om TC at han ikke rater en spiller som har spilt mange kamper i PL!


Kanskje nestemann har bruk for ham?

Ja, det forteller tross alt at TC har relativt god greie på spillervurderinger. Eg håper at U23-laget etterhvert florerer med spillere som er bedre enn Anita.
Det håper jeg virkelig også. Men det gjenstår å se.

leedslife

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #81 på: Februar 05, 2018, 21:10:03 »
Veldig god spiller i denne divisjonen Anita. Utrolig viktig også med en spiller som er så allsidig.
Vil tro han sammen med Dallas vil få fler sjanser under den nye coachen.

Trulsaren

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #82 på: Februar 06, 2018, 09:42:41 »
Snakket med en Newcastle-supporter for noen uker siden om Anita. Han var ikke overrasket over at han har slitt med spilletiden også i Leeds. Han mener Anita mangler "det lille ekstra" både defensivt og offensivt. Han fungerte mer som en "terrier" med god løpskapasitet som kan plage motstanderen til å gjøre feil. Mangler ferdigheter 1 mot 1 både offensivt og defensivt.

Selv om han har PL-erfaring betyr ikke det nødvendigvis at han burde herje i Championship, hvordan han blir brukt spiller nok en større rolle.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Blank_File

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #83 på: Februar 06, 2018, 11:06:02 »
Snakket med en Newcastle-supporter for noen uker siden om Anita. Han var ikke overrasket over at han har slitt med spilletiden også i Leeds. Han mener Anita mangler "det lille ekstra" både defensivt og offensivt. Han fungerte mer som en "terrier" med god løpskapasitet som kan plage motstanderen til å gjøre feil. Mangler ferdigheter 1 mot 1 både offensivt og defensivt.

Selv om han har PL-erfaring betyr ikke det nødvendigvis at han burde herje i Championship, hvordan han blir brukt spiller nok en større rolle.

Nøyaktig det samme jeg har fra en annen supporter. De fleste mente han var det virkelig svake leddet i fjorårets Newcastle.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #84 på: Februar 06, 2018, 11:18:46 »
Snakket med en Newcastle-supporter for noen uker siden om Anita. Han var ikke overrasket over at han har slitt med spilletiden også i Leeds. Han mener Anita mangler "det lille ekstra" både defensivt og offensivt. Han fungerte mer som en "terrier" med god løpskapasitet som kan plage motstanderen til å gjøre feil. Mangler ferdigheter 1 mot 1 både offensivt og defensivt.

Selv om han har PL-erfaring betyr ikke det nødvendigvis at han burde herje i Championship, hvordan han blir brukt spiller nok en større rolle.

Nøyaktig det samme jeg har fra en annen supporter. De fleste mente han var det virkelig svake leddet i fjorårets Newcastle.

Akkurat. Det rareste kjøpet vi gjorde i sommer.

Sydhagen

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #85 på: Februar 06, 2018, 11:29:32 »
Snakket med en Newcastle-supporter for noen uker siden om Anita. Han var ikke overrasket over at han har slitt med spilletiden også i Leeds. Han mener Anita mangler "det lille ekstra" både defensivt og offensivt. Han fungerte mer som en "terrier" med god løpskapasitet som kan plage motstanderen til å gjøre feil. Mangler ferdigheter 1 mot 1 både offensivt og defensivt.

Selv om han har PL-erfaring betyr ikke det nødvendigvis at han burde herje i Championship, hvordan han blir brukt spiller nok en større rolle.

Nøyaktig det samme jeg har fra en annen supporter. De fleste mente han var det virkelig svake leddet i fjorårets Newcastle.

Akkurat. Det rareste kjøpet vi gjorde i sommer.

Nå kom vel Anita gratis, så synes ikke det var så gale.
Fremsto god i den gode perioden i begynnelsen av sesongen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

leedslife

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #86 på: Februar 06, 2018, 13:40:26 »
Snakket med en Newcastle-supporter for noen uker siden om Anita. Han var ikke overrasket over at han har slitt med spilletiden også i Leeds. Han mener Anita mangler "det lille ekstra" både defensivt og offensivt. Han fungerte mer som en "terrier" med god løpskapasitet som kan plage motstanderen til å gjøre feil. Mangler ferdigheter 1 mot 1 både offensivt og defensivt.

Selv om han har PL-erfaring betyr ikke det nødvendigvis at han burde herje i Championship, hvordan han blir brukt spiller nok en større rolle.

Det der sier noe nesten alltid supportere over spiller som forlater de.
Enig i at hvis man har ambisjoner som Premier League klubb bør man kanskje ha noe bedre, men for oss er han en stallspiller av god nok kvalitet.

HåvardK

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #87 på: Februar 06, 2018, 16:40:23 »
Snakket med en Newcastle-supporter for noen uker siden om Anita. Han var ikke overrasket over at han har slitt med spilletiden også i Leeds. Han mener Anita mangler "det lille ekstra" både defensivt og offensivt. Han fungerte mer som en "terrier" med god løpskapasitet som kan plage motstanderen til å gjøre feil. Mangler ferdigheter 1 mot 1 både offensivt og defensivt.

Selv om han har PL-erfaring betyr ikke det nødvendigvis at han burde herje i Championship, hvordan han blir brukt spiller nok en større rolle.

Det der sier noe nesten alltid supportere over spiller som forlater de.
Enig i at hvis man har ambisjoner som Premier League klubb bør man kanskje ha noe bedre, men for oss er han en stallspiller av god nok kvalitet.
Det burde han være. Selv har jeg savnet "en "terrier" med god løpskapasitet som kan plage motstanderen til å gjøre feil" i mange kamper i år, senest nå på lørdag. I stedet har jeg fått Grot, Sacko og Cibicki fra benken.

Cherry

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #88 på: Februar 06, 2018, 21:50:12 »
Det som er bra nå er at alle starter med noe og bevise for Coach og trenerteamet som har kommet inn.  Anita er helt klart en som bør testes igjen, og da gjerne som terrier på midten!

Viktige treninger frem til helga nå!
 

HåvardK

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #89 på: Februar 18, 2018, 20:02:35 »
Fikk noe overraskende sjansen i dag. Syns han greide seg bra, og tilførte i hvert fall noe fremover på banen, særlig i andre omgang. Men blir vel benket til fordel for Berardi neste kamp.