Skrevet av Emne: Ex-spiller: Vurnon Anita  (Lest 24145 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Xern

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #90 på: Februar 18, 2018, 22:02:05 »
Fikk noe overraskende sjansen i dag. Syns han greide seg bra, og tilførte i hvert fall noe fremover på banen, særlig i andre omgang. Men blir vel benket til fordel for Berardi neste kamp.
Han var vel egentlig ikke bedre enn at Berardi fortjener å starte neste kamp, nei
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

HåvardK

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #91 på: Februar 18, 2018, 22:45:19 »
Fikk noe overraskende sjansen i dag. Syns han greide seg bra, og tilførte i hvert fall noe fremover på banen, særlig i andre omgang. Men blir vel benket til fordel for Berardi neste kamp.
Han var vel egentlig ikke bedre enn at Berardi fortjener å starte neste kamp, nei
Regner med at du gleder deg til å se Berardi fosse opp og ned langs sida, slå presise crossere og utfordre mann mot mann i to ganger førtifem. Og i hvert fall ikke kaste seg inn i hodeløse tofotstacklinger med knottene først. Velvel, du får nok viljen din.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #92 på: Februar 19, 2018, 10:14:11 »
Anita gjorde en god figur i går. Pasningen til Hernandez var i særklasse, og hadde noen gode innlegg. Hans offensive bidrag bør gjøre han til et førstevalg når Ayling er borte. Berardi tilfører dessverre for lite offensivt til at jeg ønsker å se han fast.

Tom S

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #93 på: Februar 19, 2018, 10:40:30 »
Anita bør spille høgreback resten av sesongen.
COME ON LEEDS !!

patricksangvik

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #94 på: Februar 19, 2018, 11:59:43 »
Anita må spille fremover. Leeds har en utrolig høy seiersprosent når han starter. Også god offensiv
Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

auren

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #95 på: Februar 19, 2018, 12:09:34 »
Han hadde en god kamp i går og bør også få sjansen mot Derby basert på dette. Men han har langt i fra vært like god som Berardi denne sesongen. Dog har han vel spilt mest på venstrebacken. Vil helst ha Berardi på backen, men som sagt så blir det feil å sette han ut nå.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #96 på: Februar 19, 2018, 12:50:17 »
Han hadde en god kamp i går og bør også få sjansen mot Derby basert på dette. Men han har langt i fra vært like god som Berardi denne sesongen. Dog har han vel spilt mest på venstrebacken. Vil helst ha Berardi på backen, men som sagt så blir det feil å sette han ut nå.

auren

Berardi er for svak offensivt til å være førstevalg. Enkelt å greit. Syns heller ikke Berra har vært noe spes god denne ses. Han syns fordi han tråkker tel. Sånn sett er han viktig fordi han går foran i dueller. Men som alltid er han brukbar defensivt. Svak offensivt.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #97 på: Februar 22, 2018, 15:57:35 »
Mange Leeds-fans stusser over utelatelsen av Anita fra troppen mot Derby.
https://www.footballinsider247.com/get-game-leeds-fans-baffled-28-yr-old-frozen/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #98 på: Februar 22, 2018, 20:06:31 »
Mange Leeds-fans stusser over utelatelsen av Anita fra troppen mot Derby.
https://www.footballinsider247.com/get-game-leeds-fans-baffled-28-yr-old-frozen/
Personlig anser jeg det som en kombinasjon av rullering og en mulighet til å gi Anita og O'Kane noen ekstra minutter med intervalltrening. Tror ikke det var noe stort bak dette.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

stian

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #99 på: Februar 23, 2018, 08:39:26 »
Mange Leeds-fans stusser over utelatelsen av Anita fra troppen mot Derby.
https://www.footballinsider247.com/get-game-leeds-fans-baffled-28-yr-old-frozen/
Personlig anser jeg det som en kombinasjon av rullering og en mulighet til å gi Anita og O'Kane noen ekstra minutter med intervalltrening. Tror ikke det var noe stort bak dette.

Synes dette ville være en rar vurdering av Hecky. Anita ble akkurat rullert inn etter en lengre periode, og viste etter mitt skjønn bra fysisk form. Anita bør få sjansen til å etablere seg på høyrebacken i Aylings skadefravær. Berardi har etter min mening gjort det bra på venstreback, og med prestasjonene til de Bock vil Berra være et bedre valg. Med Berardi og Anita på backene mister vi en del offensivt, men de siste kampene har vist at vi akkurat nå trenger defensiv trygghet.

HåvardK

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #100 på: Februar 23, 2018, 09:48:25 »
Mange Leeds-fans stusser over utelatelsen av Anita fra troppen mot Derby.
https://www.footballinsider247.com/get-game-leeds-fans-baffled-28-yr-old-frozen/
Personlig anser jeg det som en kombinasjon av rullering og en mulighet til å gi Anita og O'Kane noen ekstra minutter med intervalltrening. Tror ikke det var noe stort bak dette.

Synes dette ville være en rar vurdering av Hecky. Anita ble akkurat rullert inn etter en lengre periode, og viste etter mitt skjønn bra fysisk form. Anita bør få sjansen til å etablere seg på høyrebacken i Aylings skadefravær. Berardi har etter min mening gjort det bra på venstreback, og med prestasjonene til de Bock vil Berra være et bedre valg. Med Berardi og Anita på backene mister vi en del offensivt, men de siste kampene har vist at vi akkurat nå trenger defensiv trygghet.
Stort sett helt enig, og kan legge til at Anita er adskillig bedre offensivt enn Berra. Det viste han jo tydelig i andre omgang mot BC.

Xern

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #101 på: Februar 23, 2018, 14:24:13 »
Mange Leeds-fans stusser over utelatelsen av Anita fra troppen mot Derby.
https://www.footballinsider247.com/get-game-leeds-fans-baffled-28-yr-old-frozen/
Personlig anser jeg det som en kombinasjon av rullering og en mulighet til å gi Anita og O'Kane noen ekstra minutter med intervalltrening. Tror ikke det var noe stort bak dette.

Synes dette ville være en rar vurdering av Hecky. Anita ble akkurat rullert inn etter en lengre periode, og viste etter mitt skjønn bra fysisk form. Anita bør få sjansen til å etablere seg på høyrebacken i Aylings skadefravær. Berardi har etter min mening gjort det bra på venstreback, og med prestasjonene til de Bock vil Berra være et bedre valg. Med Berardi og Anita på backene mister vi en del offensivt, men de siste kampene har vist at vi akkurat nå trenger defensiv trygghet.
Stort sett helt enig, og kan legge til at Anita er adskillig bedre offensivt enn Berra. Det viste han jo tydelig i andre omgang mot BC.
Syns da ikke at De Bock har gjort seg bort de andre kampene? Litt rusten muligens, med kampen mot Derby som et forhåpentligvis bunnpunkt. Trenger kanskje spilletiden for å komme seg inn i troppen?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

stian

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #102 på: Februar 23, 2018, 14:37:00 »
Mange Leeds-fans stusser over utelatelsen av Anita fra troppen mot Derby.
https://www.footballinsider247.com/get-game-leeds-fans-baffled-28-yr-old-frozen/
Personlig anser jeg det som en kombinasjon av rullering og en mulighet til å gi Anita og O'Kane noen ekstra minutter med intervalltrening. Tror ikke det var noe stort bak dette.

Synes dette ville være en rar vurdering av Hecky. Anita ble akkurat rullert inn etter en lengre periode, og viste etter mitt skjønn bra fysisk form. Anita bør få sjansen til å etablere seg på høyrebacken i Aylings skadefravær. Berardi har etter min mening gjort det bra på venstreback, og med prestasjonene til de Bock vil Berra være et bedre valg. Med Berardi og Anita på backene mister vi en del offensivt, men de siste kampene har vist at vi akkurat nå trenger defensiv trygghet.
Stort sett helt enig, og kan legge til at Anita er adskillig bedre offensivt enn Berra. Det viste han jo tydelig i andre omgang mot BC.
Syns da ikke at De Bock har gjort seg bort de andre kampene? Litt rusten muligens, med kampen mot Derby som et forhåpentligvis bunnpunkt. Trenger kanskje spilletiden for å komme seg inn i troppen?

Jeg har ikke vært imponert over de Bock i noen av kampene jeg har sett, men det kan være du har rett i at han vil vokse med spilletid. Det eneste som taler for å ha Anita og Berra som backpar er at vi trenger å løfte oss defensivt, og der er Berra et noe tryggere valg per i dag. Men Anita fortjener i alle fall å få sjansen på høyre back. Han kan til og med være et alternativ sentralt ettersom den ene etter den andre underpresterer som makker til Foreshaw.

HåvardK

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #103 på: Februar 23, 2018, 21:22:05 »
Mange Leeds-fans stusser over utelatelsen av Anita fra troppen mot Derby.
https://www.footballinsider247.com/get-game-leeds-fans-baffled-28-yr-old-frozen/
Personlig anser jeg det som en kombinasjon av rullering og en mulighet til å gi Anita og O'Kane noen ekstra minutter med intervalltrening. Tror ikke det var noe stort bak dette.

Synes dette ville være en rar vurdering av Hecky. Anita ble akkurat rullert inn etter en lengre periode, og viste etter mitt skjønn bra fysisk form. Anita bør få sjansen til å etablere seg på høyrebacken i Aylings skadefravær. Berardi har etter min mening gjort det bra på venstreback, og med prestasjonene til de Bock vil Berra være et bedre valg. Med Berardi og Anita på backene mister vi en del offensivt, men de siste kampene har vist at vi akkurat nå trenger defensiv trygghet.
Stort sett helt enig, og kan legge til at Anita er adskillig bedre offensivt enn Berra. Det viste han jo tydelig i andre omgang mot BC.
Syns da ikke at De Bock har gjort seg bort de andre kampene? Litt rusten muligens, med kampen mot Derby som et forhåpentligvis bunnpunkt. Trenger kanskje spilletiden for å komme seg inn i troppen?

Jeg har ikke vært imponert over de Bock i noen av kampene jeg har sett, men det kan være du har rett i at han vil vokse med spilletid. Det eneste som taler for å ha Anita og Berra som backpar er at vi trenger å løfte oss defensivt, og der er Berra et noe tryggere valg per i dag. Men Anita fortjener i alle fall å få sjansen på høyre back. Han kan til og med være et alternativ sentralt ettersom den ene etter den andre underpresterer som makker til Foreshaw.
+1

Sterland

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #104 på: Februar 23, 2018, 22:05:56 »
Mange Leeds-fans stusser over utelatelsen av Anita fra troppen mot Derby.
https://www.footballinsider247.com/get-game-leeds-fans-baffled-28-yr-old-frozen/
Personlig anser jeg det som en kombinasjon av rullering og en mulighet til å gi Anita og O'Kane noen ekstra minutter med intervalltrening. Tror ikke det var noe stort bak dette.

Synes dette ville være en rar vurdering av Hecky. Anita ble akkurat rullert inn etter en lengre periode, og viste etter mitt skjønn bra fysisk form. Anita bør få sjansen til å etablere seg på høyrebacken i Aylings skadefravær. Berardi har etter min mening gjort det bra på venstreback, og med prestasjonene til de Bock vil Berra være et bedre valg. Med Berardi og Anita på backene mister vi en del offensivt, men de siste kampene har vist at vi akkurat nå trenger defensiv trygghet.
Stort sett helt enig, og kan legge til at Anita er adskillig bedre offensivt enn Berra. Det viste han jo tydelig i andre omgang mot BC.
Syns da ikke at De Bock har gjort seg bort de andre kampene? Litt rusten muligens, med kampen mot Derby som et forhåpentligvis bunnpunkt. Trenger kanskje spilletiden for å komme seg inn i troppen?

Jeg har ikke vært imponert over de Bock i noen av kampene jeg har sett, men det kan være du har rett i at han vil vokse med spilletid. Det eneste som taler for å ha Anita og Berra som backpar er at vi trenger å løfte oss defensivt, og der er Berra et noe tryggere valg per i dag. Men Anita fortjener i alle fall å få sjansen på høyre back. Han kan til og med være et alternativ sentralt ettersom den ene etter den andre underpresterer som makker til Foreshaw.
+1
Synes han var bra på sentral midtbane for Newcastle, men rangerer han et godt stykke bak Berardi på høyrebacken.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #105 på: Mai 06, 2018, 21:16:14 »
dean

f**k sake anita had surgery and it’ll take summer for him to recover so can’t get rid of him easy. Sake #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #106 på: Juni 23, 2018, 08:13:15 »



JR (Vurnon Anita) – Mi Dushi ft. Priester & Skuri (Prod. Architrackz)

Vurnon Anita speelt voetbalt momenteel in Engeland bij Leeds United, maar maakt nog steeds muziek onder de naam JR. Vandaag dropt hij zijn nieuwe single Mi Dushi in samenwerking met Priester en Skuri. De track is geproduceerd door Architrackz en hier te beluisteren.

Op zoek naar nieuwe muziek? Volg dan onze officiële playlist op Spotify.




Så lager han musikk også!!!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #107 på: Juli 14, 2018, 11:06:26 »
Marty

ANITA deleted all #lufc related pics from his Insta .. (apart from his profile pic)   

Perm move away?



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #108 på: Juli 14, 2018, 12:36:55 »
Marty

ANITA deleted all #lufc related pics from his Insta .. (apart from his profile pic)   

Perm move away?

Eg ber på mine knær.....

Promotion 2010

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #109 på: August 30, 2018, 12:54:53 »
Sport Witness

Leeds United's Vurnon Anita is joining Willem II in the Eredivisie.

Leeds United have been working to push some fringe players out on loan and with a couple of days left in the transfer window they’re not doing too bad a job.

Marcelo Bielsa knows the players he wants to use for the coming Championship season, and those outside of that group will be best served by leaving Elland Road.

The latest being edged out of the exit and towards a new club is Vernon Anita.

NOS in the Netherlands, a major news source in the country, reports that Anita will be joining Eredivisie club Willem II.

NOS present it as a fact, a done deal, something which is happening rather than simply expected to happen.

Despite that, there’s no details on whether the 29 year old will be moving to the Willem on a loan deal or a permanent transfer.

Vernon Anita has a contract with Leeds United lasting until June 2020.





« Siste redigering: September 02, 2018, 14:04:56 av Hallgeir * »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #110 på: August 30, 2018, 14:19:14 »
En meget god løsning. Det er nok viktig å finne nye løsninger til dem som ikke får spille. Det er en god forsikring mot å få misfornøyde spillere som potensielt kan så splid i spillergruppa.

RoarG

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #111 på: August 30, 2018, 16:05:47 »
En meget god løsning. Det er nok viktig å finne nye løsninger til dem som ikke får spille. Det er en god forsikring mot å få misfornøyde spillere som potensielt kan så splid i spillergruppa.
Samt få spillerens karriere på skinner igjen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #112 på: August 31, 2018, 13:16:38 »
Sport Witness

Leeds United's Vurnon Anita is joining Willem II in the Eredivisie.


Another Leeds United player on verge of leaving club, Eredivisie transfer being treated as done

Sport Witness Team30th August 2018
Leeds United have been working to push some fringe players out on loan and with a couple of days left in the transfer window they’re not doing too bad a job.

Marcelo Bielsa knows the players he wants to use for the coming Championship season, and those outside of that group will be best served by leaving Elland Road.

The latest being edged out of the exit and towards a new club is Vernon Anita.

NOS in the Netherlands, a major news source in the country, reports that Anita will be joining Eredivisie club Willem II.

NOS present it as a fact, a done deal, something which is happening rather than simply expected to happen.

Despite that, there’s no details on whether the 29 year old will be moving to the Willem on a loan deal or a permanent transfer.

Vernon Anita has a contract with Leeds United lasting until June 2020.


Offisielt i dag!

Hay
season-long loan for Anita, whose contract at Leeds runs to 2020. #lufc


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #113 på: September 02, 2018, 14:02:07 »
Leeds United loanee Vurnon Anita loses 6-1 on his Willem II debut.

This week saw Leeds United finally shift outcast utility player Vurnon Anita. The former Dutch international has headed out on loan to Dutch side Willem II for the season.

When Leeds snapped him up last summer it seemed a good deal by the West Yorkshire side. Anita had always proven a trusted servant at Newcastle United and can play a number of positions.

However, he struggled to find any sort of form at Leeds. This summer, it was made quite clear to him that he would not be playing regularly under the guidance of Marcelo Bielsa.

Leeds will be pleased to have now got his wages off the books.

For Anita, it is also a good move and he can now get regular football back home. In fact, despite not playing a competitive game since the 3-1 loss to Preston in April, Anita was thrown straight into the matchday squad.

It was, however, a baptism of fire for the 29-year-old. Willem II have enjoyed a good start to the season. But yesterday they came up against perennial title challengers PSV Eindhoven

Anita came on in the 75th minute, by which point the game was gone. PSV were already 6-1 up and that is how the score remained until full-time.

The Leeds loanee will be pleased to be back in action. However, he will hope for better in the clash with Excelsior after the international break.

https://tbrfootball.com/leeds-united-loanee-vurnon-anita-loses-6-1-willem-ii-debut/
« Siste redigering: September 02, 2018, 14:33:57 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #114 på: September 02, 2018, 14:42:53 »
Anita kan ikke lastes for dette stortapet, m.a.o.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #115 på: September 03, 2018, 11:10:56 »
Anita ankalger Bielsa for ikke å ville se hvilken fantastisk spiller han er.

http://www.hitc.com/en-gb/2018/09/03/a-dead-end-vurnon-anita-discusses-his-leeds-united-exit/

https://footballleagueworld.co.uk/29-year-old-issues-slight-dig-at-marcelo-bielsa-and-his-time-at-leeds-united/

En ganske interessant betraktning, for øvrig. Hvilken plass tenker Anita seg at han er en kandidat til å konkurrere om? Det kan umulig være noen av backene. Fjorårets innsats på de plassene var mildt sagt pinlig. Defensiv midtbane? I så fall må Anita mene at han er bedre enn (eller i det minste jevngod med) Phillips. Tror Bielsa velger rett man til den plassen, jeg.
« Siste redigering: September 03, 2018, 12:04:54 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #116 på: September 03, 2018, 17:10:12 »
Dette er vel like mye et stikk til de to foregående HCene...
Jon R.

RoarG

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #117 på: September 03, 2018, 17:33:14 »
Dette er vel like mye et stikk til de to foregående HCene...
Synes han har fått nok sjanser til å vise at han duger.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #118 på: September 03, 2018, 20:36:49 »
Dette er vel like mye et stikk til de to foregående HCene...
Synes han har fått nok sjanser til å vise at han duger.

Men ikke sentralt på midten. Klart karen er god. Spilte bra i Newcastle, både som høyreback og på midten. Men det er sånn som skjer, ikke alle passer sammen.

I utgangspunktet en spennende signering, men med fasit i hånd så ble det en real bom.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Vurnon Anita
« Svar #119 på: Juli 11, 2019, 15:56:08 »
James Marshment

Won't come as any surprise this...
Vernon Anita currently in talks with Leeds to negotiate his departure from the club.
Dutch midfielder has a year left on Leeds contract and has offer on table to join Panathinaikos, claims Greek outlet SDNA


Teamtalk
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973