Skrevet av Emne: Treningskamp: vs Borr. Munchengladbach @ Schwaz, torsdag 20/7-2017, kl 15.15 n.t  (Lest 13199 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Håper på noe fetere løsning innen 06.08.17 ja..
Dette er i beste fall rump...

Fungerer bra når man først kommer seg inn..Men å bruke halve kampen på å i det hele tatt komme seg inn er skandaløst dårlig.
Skjerpings LUTV!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Fint fra Sacko!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Vieira imponerer meg.

Sterk i kroppen, gjør fine ting med ballen i beina.
Super Leeds since 1968

Annesj

Dette var lovende takter. Alioski å roofe gode. Likte det jeg så av pennington også. Trygg med ball. 2 omgang ble litt prega av byttene. Men syns vi er kvikke å direkte fremover.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Byttet vi stopperpar i pausen, så tok d 3. Min til 1-1?
 

Annesj

Byttet vi stopperpar i pausen, så tok d 3. Min til 1-1?

1-1 kom på et vakkert frispark. Bortimot umulig å ta for wiedwald.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Byttet vi stopperpar i pausen, så tok d 3. Min til 1-1?
Strengt tatt Alioskis skyld, det. Laget frispark rett utenfor 16-meteren...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Annesj

Byttet vi stopperpar i pausen, så tok d 3. Min til 1-1?
Strengt tatt Alioskis skyld, det. Laget frispark rett utenfor 16-meteren...

Klønete sted å lage frispark. Alioski er en spiller vi kommer til å glede oss mye over denne sesongen garantert. Hardtarbeidende, strålende fot og kvikk. KOmmer til å plage mange forsvar i år.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

eros

Håper på noe fetere løsning innen 06.08.17 ja..
Dette er i beste fall rump...

Fungerer bra når man først kommer seg inn..Men å bruke halve kampen på å i det hele tatt komme seg inn er skandaløst dårlig.
Skjerpings LUTV!
Synes det er gode takter fra laget, mye på plass og fortsatt uker igjen til seriestart. Hvem tar på seg å klage på lutv til radden da? Jeg har ikke somlet meg til å abonnere ennå, kanskje best noen med abo og medlemskap gjør det...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Killa

Fikk Saiz vist seg fram i dag? Jeg så bare noen korte glimt, spilte han eller?

Annesj

Ikke så mye involvert på den halvtimen han fikk men det lille han var viser god nærtwknikk å kvikke bein. Kommer til å bli god for oss.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

rd1

Synes dette var veldig lovende, skapte bøttevis med sjanser og eneste minus er at vi ikke putter flere mål! Morsom kamp og likte måten vi spiller fotball på, selv om jeg blir svett når keeper er så mye med som "utespiller":)

Midtstopperen fra Everton var konge! Så værste krisen over der, selv om vi trenger en til.
"Who needs Cantona??"

Xern

Synes dette var veldig lovende, skapte bøttevis med sjanser og eneste minus er at vi ikke putter flere mål! Morsom kamp og likte måten vi spiller fotball på, selv om jeg blir svett når keeper er så mye med som "utespiller":)

Midtstopperen fra Everton var konge! Så værste krisen over der, selv om vi trenger en til.
Deilig! Det var største minuset med Monk - fotballen var for det meste gørrkjedelig.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly