Skrevet av Emne: Ex-spiller: Samuel Saiz  (Lest 111143 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #150 på: Januar 09, 2018, 14:23:12 »
Nå har Saiz bedt om unnskyldning til alle involverte, og aksepterer straffen. Det er på tide å gå videre.

Det hjelper ikke å be om unnskyldning hvis han fortsetter å oppføre seg på samme måte. Vi får se når karantener er over. Jeg håper virkelig at han skjerper seg, men jeg har virkelig mine tvil!

Jeg tror dette er den siste spytte-episoden vi ser fra Saiz. Men at han kommer til å slutte å klage på dommeren og overspille og mene han skal ha frispark, tror jeg er umulig. Det ligger innprentet i det spanske lynnet hans.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #151 på: Januar 09, 2018, 17:31:12 »
Nå har Saiz bedt om unnskyldning til alle involverte, og aksepterer straffen. Det er på tide å gå videre.

Det hjelper ikke å be om unnskyldning hvis han fortsetter å oppføre seg på samme måte. Vi får se når karantener er over. Jeg håper virkelig at han skjerper seg, men jeg har virkelig mine tvil!
Når Newport-spilleren har godtatt unnskyldningen og sagt at saken er ute av verden, så er den det. Fatter ikke at man skal være mer hårsåre enn han som faktisk ble utsatt for spyttingen. Maken til moralsk retthaveri og forskuttering av framtidige synder. >:(
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #152 på: Januar 09, 2018, 18:32:41 »
Luke Malony

Around half away line, just inside our half, the Newport player ran into Saiz whilst celebrating the goal, knocked Saiz over, Saiz got up jogged towards to the player and spat towards him.. clear as day.. Not sure if he actually reached the player but 100% spat in his direction


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #153 på: Januar 09, 2018, 23:25:16 »
Nå har Saiz bedt om unnskyldning til alle involverte, og aksepterer straffen. Det er på tide å gå videre.

Det hjelper ikke å be om unnskyldning hvis han fortsetter å oppføre seg på samme måte. Vi får se når karantener er over. Jeg håper virkelig at han skjerper seg, men jeg har virkelig mine tvil!
Når Newport-spilleren har godtatt unnskyldningen og sagt at saken er ute av verden, så er den det. Fatter ikke at man skal være mer hårsåre enn han som faktisk ble utsatt for spyttingen. Maken til moralsk retthaveri og forskuttering av framtidige synder. >:(

Hva han som mottok spyttklysen føler og mener spiller ingen rolle for meg.

Det er andre gangen han spytter i år. Første gangen ble det feid under teppe fordi han ikke ble dømt. Nå blir han avslørt og dømt, da unnskylder han seg plutselig.
 Hver eneste kamp er det noe tull med filming, kjefting og gestikulering. Som sagt så liker jeg Saiz sine ferdigheter,  men har ingen tro på at han oppfører seg noe bedre i fremtiden Det har vel kommet rapporter om lik oppførsel fra tiden i Spania også.

Ingen trodde vel at Suarez skulle bite 2 ganger til etter den første bite episoden heller..

Håper jeg tar feil.


DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #154 på: Januar 10, 2018, 09:47:40 »
Nå har Saiz bedt om unnskyldning til alle involverte, og aksepterer straffen. Det er på tide å gå videre.

Det hjelper ikke å be om unnskyldning hvis han fortsetter å oppføre seg på samme måte. Vi får se når karantener er over. Jeg håper virkelig at han skjerper seg, men jeg har virkelig mine tvil!
Når Newport-spilleren har godtatt unnskyldningen og sagt at saken er ute av verden, så er den det. Fatter ikke at man skal være mer hårsåre enn han som faktisk ble utsatt for spyttingen. Maken til moralsk retthaveri og forskuttering av framtidige synder. >:(

Hva han som mottok spyttklysen føler og mener spiller ingen rolle for meg.

Det er andre gangen han spytter i år. Første gangen ble det feid under teppe fordi han ikke ble dømt. Nå blir han avslørt og dømt, da unnskylder han seg plutselig.
 Hver eneste kamp er det noe tull med filming, kjefting og gestikulering. Som sagt så liker jeg Saiz sine ferdigheter,  men har ingen tro på at han oppfører seg noe bedre i fremtiden Det har vel kommet rapporter om lik oppførsel fra tiden i Spania også.

Ingen trodde vel at Suarez skulle bite 2 ganger til etter den første bite episoden heller..

Håper jeg tar feil.
Helt enig! Vi får håpe klubbens interne justis ordner dette.

auren

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #155 på: Januar 18, 2018, 12:45:41 »
Uansett om han er en spytter eller ikke, denne gesten var veldig flott:

@LeeSobotYEP
Leeds United announce that the funds for Toby Nye’s Neuroblastoma treatment have been successfully raised. The final £25,000 donated by Samuel Saiz this week. #lufc

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #156 på: Januar 18, 2018, 12:50:02 »
Uansett om han er en spytter eller ikke, denne gesten var veldig flott:

@LeeSobotYEP
Leeds United announce that the funds for Toby Nye’s Neuroblastoma treatment have been successfully raised. The final £25,000 donated by Samuel Saiz this week. #lufc

auren
Fin måte å gjøre opp for seg på, Saiz.  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Eriksen55

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #157 på: Januar 18, 2018, 13:03:07 »
Uansett om han er en spytter eller ikke, denne gesten var veldig flott:

@LeeSobotYEP
Leeds United announce that the funds for Toby Nye’s Neuroblastoma treatment have been successfully raised. The final £25,000 donated by Samuel Saiz this week. #lufc

auren
Fin måte å gjøre opp for seg på, Saiz.  :)

Veldig bra :)

Dette er vel kanskje boten han må betale eller klubben som heller gir knappe 2 ukers lønn til Toby istedet for til Saiz lønnskonto. Isåfall meget bra det også :)

auren

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #158 på: Januar 18, 2018, 13:23:37 »
Uansett om han er en spytter eller ikke, denne gesten var veldig flott:

@LeeSobotYEP
Leeds United announce that the funds for Toby Nye’s Neuroblastoma treatment have been successfully raised. The final £25,000 donated by Samuel Saiz this week. #lufc

auren
Fin måte å gjøre opp for seg på, Saiz.  :)

Veldig bra :)

Dette er vel kanskje boten han må betale eller klubben som heller gir knappe 2 ukers lønn til Toby istedet for til Saiz lønnskonto. Isåfall meget bra det også :)

Det tror jeg du har helt rett i. Istedet for å gi Saiz to ukers bot, så gjør de det på dette viset. Fantastisk!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #159 på: Februar 23, 2018, 17:52:54 »
Ser det har vært mer og mer snakk om at Saiz kommer til å bli solgt til sommeren. Vi skal på en måte være glad for at karen er 27 år gammel og at vi ikke minst har han på en 4-års kontrakt. Om Saiz blir solgt kommer vi til å få enormt med penger, spesielt for alderen hans.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

J-R

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #160 på: Februar 23, 2018, 18:01:40 »
Bør stå ganske høyt på lista å beholde denne karen neste sesong!
Beste spilleren som har vært i klubben på lang tid!
Spytting og syting må lukes bort, så er han klasse all the way!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #161 på: Februar 24, 2018, 19:02:55 »
LUFCdata

Samu Saiz vs. Brentford:

53 touches
87.1% pass accuracy
31 passes
4 take-ons
3 chances created
3 crosses
1 shot



He is back!!!!!  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ibster

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #162 på: Februar 25, 2018, 12:06:47 »
Ser det har vært mer og mer snakk om at Saiz kommer til å bli solgt til sommeren. Vi skal på en måte være glad for at karen er 27 år gammel og at vi ikke minst har han på en 4-års kontrakt. Om Saiz blir solgt kommer vi til å få enormt med penger, spesielt for alderen hans.

Helt enig. Jeg forventningsstyrer meg selv sånn at smerten blir mindre om vi mister ham i sommer. Trøsten vi får om han forsvinner er som du påpeker - en god slump penger.

gulle

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #163 på: Februar 25, 2018, 12:37:16 »
Ser det har vært mer og mer snakk om at Saiz kommer til å bli solgt til sommeren. Vi skal på en måte være glad for at karen er 27 år gammel og at vi ikke minst har han på en 4-års kontrakt. Om Saiz blir solgt kommer vi til å få enormt med penger, spesielt for alderen hans.

Helt enig. Jeg forventningsstyrer meg selv sånn at smerten blir mindre om vi mister ham i sommer. Trøsten vi får om han forsvinner er som du påpeker - en god slump penger.
vi skal da ikke drive å selge sånne spillere, vi skal kjøpe flere, vi skal jo opp, for f....
Nå rykker vi opp! Jasederja

Promotion 2010

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #164 på: Februar 25, 2018, 13:06:24 »
Jeg finns ikke bekymret for at vi mister de beste under Radrizziani. Både Saiz og Jansson har mye å bevise i Leeds.

Jansson velger neppe å gå til PL og en usikker plass på et lag midt på enn å "Go for IT" i Leeds.

Saiz har noen riper i lakken i forhold til son oppførsel i flere kamper, det utelukker noen kjøpere! Jeg regner med at Hecky får skikk på ham!


Samtidig har vi en Head-coach som forventer at alle kjempet om en plass på laget som lagspillere. Det er en kultur mange vil være en del av!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #165 på: Mars 02, 2018, 23:40:40 »
Synes Saiz var litt tilbake til gamle synder i dag.  Holdt for lenge på ballen , tullete gult kort, veiving med armene og nesten gult helt til slutt pga krangling . En humørspiller som noen ganger står opp med feil bein?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #166 på: Mars 23, 2018, 08:22:50 »
Håper vi får se frukter av dette. :)

Heckingbottom reveals excellent relationship with Leeds United star man
By Kevin Harper -
March 23, 2018

Leeds United boss Paul Heckingbottom has spent plenty of time in his relatively short tenure thus far getting to know the ins and outs of his squad, and he has revealed that he has an excellent relationship with one of his players in particular.

There has not been a huge amount of positives in the season at Elland Road in all honesty, but one would be the emergence of Samuel Saiz, and the man in the hotseat at the Yorkshire outfit has declared the bond between the two is a very good one.
The Spanish playmaker has been a key player for Leeds this term, despite making the headlines for all the wrong results earlier in the campaign when a spitting incident left him banned for six matches.

During his suspension the form dipped for the Whites so badly that Thomas Christiansen departed and Heckingbottom came in.

The new boss has been reflecting on how he been taken by Saiz, and how he enjoys the relationship the pair have struck up since his arrived.

“Samu’s a player where I can honestly say hes probably one of the players I understand best in the group simply because he doesn’t hide anything,” Heckingbottom told BBC Radio Leeds.

“He’s so honest in how he plays the game, what he says, how he does things, how assesses himself, so he’s his biggest critic in terms of football behaviour.

“He knows he let people down and hes determined to turn that around. But also he knows when he performs well, he knows what he has to improve in his game and it’s that type of determination that we want in our players. Once they accept that and they understand that you can push them and make them as good as they want to be.

“I have regular conversations with Samu about football, he loves the game and hes someone who I understand pretty well and I like those conversations with him because he’s so honest, there’s no bravado with him and no front with him, what you see is what you get.”

Unfortunately for Leeds, their star man has a hindering injury which is beginning to restrict him, so his workload is needing to be managed, but at the same time they still require him to pick up results to end the season strongly.

The Whites are next in action on Good Friday when they host Bolton Wanderers at Elland Road. If the Yorkshire side are to get the victory they crave, Saiz will most likely be crucial to their chances.

https://ninetyminutesonline.com/heckingbottom-reveals-excellent-relationship-leeds-united-star-man/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #167 på: Mars 23, 2018, 20:30:05 »
Glad for å høre at fyren åpenbart er såpass oppegående og intelligent. Nå må vi bare bygge laget rundt Saiz (og Pontus hvis han ikke forsvinner). Hadde de hatt bedre spillere rundt seg, så kunne det virkelig stått bra til.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #168 på: Mars 25, 2018, 18:24:32 »
Glad for å høre at fyren åpenbart er såpass oppegående og intelligent. Nå må vi bare bygge laget rundt Saiz (og Pontus hvis han ikke forsvinner). Hadde de hatt bedre spillere rundt seg, så kunne det virkelig stått bra til.


Kan i det hele tatt Saiz noen ord på engelsk? Dette minner om ironi i forhold til en spiller som kan snakke engelsk på nivå med Cantona i Leeds United i 1992!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #169 på: Mars 25, 2018, 19:13:01 »
Dessverre uttalt at han ikke rekker påskeprogrammet mot Bolton og Fulham :-[
 

Cherry

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #170 på: April 03, 2018, 12:43:21 »
Dessverre uttalt at han ikke rekker påskeprogrammet mot Bolton og Fulham :-[

.......som jo var Bull`..... han MÃ… starte i dag!
 

B_Ød

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #171 på: April 03, 2018, 13:39:11 »
tja....vet ikke helt....
Ups & Ups!!

Kontakinte

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #172 på: April 03, 2018, 14:40:22 »
Dessverre uttalt at han ikke rekker påskeprogrammet mot Bolton og Fulham :-[

.......som jo var Bull`..... han MÃ… starte i dag!
Saiz er jo ikke veldig god, å ganske usynlig når vi ikke har possession. Tviler på at vi får det i dag.

Trålern1975

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #173 på: April 03, 2018, 17:49:13 »
Begynner å bli ett kvarter sia han leverte varene....
Paasende andledning å finne sæ sjæl mot Fulham!

Tom S

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #174 på: April 04, 2018, 08:21:47 »
Begynner å bli ett kvarter sia han leverte varene....
Paasende andledning å finne sæ sjæl mot Fulham!

Leiter fortsatt...
COME ON LEEDS !!

samadhi

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #175 på: April 04, 2018, 09:34:38 »
Syne Saiz var god i går. Skapte det vi hadde av sjanser og var som vanlig delaktig i alt i vi foretok oss fremover.
Fantastisk pasning til det som skulle vært assist når Grot bommet.

Ikke hans feil at lagkameratene ikke er av samme kvalitet.
marching on together,
derudaf forever...

B_Ød

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #176 på: April 04, 2018, 09:40:43 »
i de tilfeller han velger å være lagspiller er han absolutt bra nok, men så er det disse andre tilfellene da.....
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #177 på: April 04, 2018, 09:52:50 »
Syns Saiz var glimrende etter pause. Mener han er blitt klart bedre på å slippe ballen tidligere.
 

leedslife

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #178 på: April 04, 2018, 10:01:47 »
enig. på sitt beste er han klasse.
savner også litt bedre løp foran han når han mottar ballen i mellomrom.
løper rundt som ville høns noen ganger.
for en assist på sjansen til Grot.
Tenk Saiz i en slik rolle for fulham med de spillerne rundt seg.

Blank_File

Sv: Spiller: Samuel Saiz
« Svar #179 på: April 04, 2018, 10:22:05 »
enig. på sitt beste er han klasse.
savner også litt bedre løp foran han når han mottar ballen i mellomrom.
løper rundt som ville høns noen ganger.
for en assist på sjansen til Grot.
Tenk Saiz i en slik rolle for fulham med de spillerne rundt seg.
Vi får håpe vi beholder Saiz og at Roberts blir en sånn type spiss.