Skrevet av Emne: Ex-spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski  (Lest 98570 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #30 på: Juli 14, 2017, 19:29:15 »
La til 'kallenavnet' Gianni i trådtittelen da jeg antar at han vil kalles dette også i England/Norge (som i Spania), om vi ikke bruker etternavnet slik vi stort sett har gjort til nå.

I alle fall melder spanske journalister at 'Han heter Ezgjan men alle kaller ham Gianni'. :)
Spanske? Eller sveitsiske? ;)

You caught me there ;)
Burde gjerne skrevet makedonske ser jeg nå :o

Internasjonal gjeng vi har skaffet oss. Nesten samtlige nyanskaffelser spilte i et land med kom fra et annet :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Killa

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #31 på: Juli 14, 2017, 19:34:03 »
La til 'kallenavnet' Gianni i trådtittelen da jeg antar at han vil kalles dette også i England/Norge (som i Spania), om vi ikke bruker etternavnet slik vi stort sett har gjort til nå.

I alle fall melder spanske journalister at 'Han heter Ezgjan men alle kaller ham Gianni'. :)
Spanske? Eller sveitsiske? ;)

You caught me there ;)
Burde gjerne skrevet makedonske ser jeg nå :o

Internasjonal gjeng vi har skaffet oss. Nesten samtlige nyanskaffelser spilte i et land med kom fra et annet :o
Hehe... Fort gjort å gå seg litt vill i disse internasjonale fotballtider.. . ;) Spennende lag vi har på gang i alle fall, uansett hvor de er født og hva slags språk de snakker! La forresten merke til at "Gianni" nok trenger litt språkopplæring! Rimelig ustødig engelsken hans.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #32 på: Juli 14, 2017, 19:37:19 »
La forresten merke til at "Gianni" nok trenger litt språkopplæring! Rimelig ustødig engelsken hans.
Det kan du si, han trengte oversettelseshjelp under intervjuet på LUTV  - samtidig ble han fremstilt som bortimot ubehjelpelig på engelsken av enkelte så jeg ble faktisk litt beroliget, det elementære mestret han jo. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #33 på: Juli 14, 2017, 20:01:38 »
La til 'kallenavnet' Gianni i trådtittelen da jeg antar at han vil kalles dette også i England/Norge (som i Spania), om vi ikke bruker etternavnet slik vi stort sett har gjort til nå.

I alle fall melder spanske journalister at 'Han heter Ezgjan men alle kaller ham Gianni'. :)
Spanske? Eller sveitsiske? ;)


Mye rart på wiki:

Ezgian Alioski ( Prilep , 12 February 1992 ) is a Macedonian footballer from the ethnic Albanian , Leeds United midfielder and the Macedonian national team.

Nicknamed Gianni [1] , also owns the Swiss passport .
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #34 på: Juli 14, 2017, 20:17:21 »
Noen som har hørt noe om prisen på Alioski? Vet den er undisclosed men bruker jo ofte å lekke ut en cirkapris. Er jo littingeressant i forhold til hvor mye det egentlig satses. Man kan jo få inntrykk her på forumet at det er reneste abramovic tilstander på handlingen vår i sommer:) men fasit er vel ca slik sålangt:

Wiedwald - 500 K
Saiz - 3 Mill
Klich 1,7 mill
Ekuban 500 K
Alioski (?)
+ et par gratis unggutter.

Sum ut 5,5-6 Mill. (eks Alioski)

Det er jo antakeligvis ikke så veldig mye mer enn vi får inn på Taylor. Jeg synes også noen av signeringene virker spennende, men klok av skade tror jeg det kan være fornuftig å roe seg litt ned:)
 

Leedsgutt

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #35 på: Juli 14, 2017, 21:42:09 »
Noen som har hørt noe om prisen på Alioski? Vet den er undisclosed men bruker jo ofte å lekke ut en cirkapris. Er jo littingeressant i forhold til hvor mye det egentlig satses. Man kan jo få inntrykk her på forumet at det er reneste abramovic tilstander på handlingen vår i sommer:) men fasit er vel ca slik sålangt:

Wiedwald - 500 K
Saiz - 3 Mill
Klich 1,7 mill
Ekuban 500 K
Alioski (?)
+ et par gratis unggutter.

Sum ut 5,5-6 Mill. (eks Alioski)

Det er jo antakeligvis ikke så veldig mye mer enn vi får inn på Taylor. Jeg synes også noen av signeringene virker spennende, men klok av skade tror jeg det kan være fornuftig å roe seg litt ned:)

ryktene sier 3,5 mill pund

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #36 på: Juli 14, 2017, 21:55:20 »
La til 'kallenavnet' Gianni i trådtittelen da jeg antar at han vil kalles dette også i England/Norge (som i Spania), om vi ikke bruker etternavnet slik vi stort sett har gjort til nå.

I alle fall melder spanske journalister at 'Han heter Ezgjan men alle kaller ham Gianni'. :)
Spanske? Eller sveitsiske? ;)


Mye rart på wiki:

Ezgian Alioski ( Prilep , 12 February 1992 ) is a Macedonian footballer from the ethnic Albanian , Leeds United midfielder and the Macedonian national team.

Nicknamed Gianni [1] , also owns the Swiss passport .

Hva er galt med det?

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #37 på: Juli 14, 2017, 21:56:51 »
La til 'kallenavnet' Gianni i trådtittelen da jeg antar at han vil kalles dette også i England/Norge (som i Spania), om vi ikke bruker etternavnet slik vi stort sett har gjort til nå.

I alle fall melder spanske journalister at 'Han heter Ezgjan men alle kaller ham Gianni'. :)
Spanske? Eller sveitsiske? ;)


Mye rart på wiki:

Ezgian Alioski ( Prilep , 12 February 1992 ) is a Macedonian footballer from the ethnic Albanian , Leeds United midfielder and the Macedonian national team.

Nicknamed Gianni [1] , also owns the Swiss passport .

Hva er galt med det?

INGENTING, bortsett fra at det ikke helt garantert stemmer!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #38 på: Juli 14, 2017, 22:32:49 »
La til 'kallenavnet' Gianni i trådtittelen da jeg antar at han vil kalles dette også i England/Norge (som i Spania), om vi ikke bruker etternavnet slik vi stort sett har gjort til nå.

I alle fall melder spanske journalister at 'Han heter Ezgjan men alle kaller ham Gianni'. :)
Spanske? Eller sveitsiske? ;)


Mye rart på wiki:

Ezgian Alioski ( Prilep , 12 February 1992 ) is a Macedonian footballer from the ethnic Albanian , Leeds United midfielder and the Macedonian national team.

Nicknamed Gianni [1] , also owns the Swiss passport .

Hva er galt med det?

INGENTING, bortsett fra at det ikke helt garantert stemmer!  :o

Joda, det stemmer nok. Makedonsk(e) forelder(e) fra opprinnelige Jugoslavia,  som bodde i Albania før landet ble delt igjen og Makedonia ble et eget land. Bodd mange år i Sveits, ihvertfall mange nok til å få pass. Sveits er kjent for å gi ut pass til folk som utøver idrett. Ikke mange opprinnelige sveitsere på landslaget der.  Sveits sitt hockeylandslag bestod tidligere av masse amerikanere og canadensere.

Dette ble en avsporing :)

Gianni  :-*
« Siste redigering: Juli 14, 2017, 22:34:26 av eriksen55 »

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #39 på: Juli 14, 2017, 22:53:07 »
La til 'kallenavnet' Gianni i trådtittelen da jeg antar at han vil kalles dette også i England/Norge (som i Spania), om vi ikke bruker etternavnet slik vi stort sett har gjort til nå.

I alle fall melder spanske journalister at 'Han heter Ezgjan men alle kaller ham Gianni'. :)
Spanske? Eller sveitsiske? ;)


Mye rart på wiki:

Ezgian Alioski ( Prilep , 12 February 1992 ) is a Macedonian footballer from the ethnic Albanian , Leeds United midfielder and the Macedonian national team.

Nicknamed Gianni [1] , also owns the Swiss passport .

Hva er galt med det?

INGENTING, bortsett fra at det ikke helt garantert stemmer!  :o

Joda, det stemmer nok. Makedonsk(e) forelder(e) fra opprinnelige Jugoslavia,  som bodde i Albania før landet ble delt igjen og Makedonia ble et eget land. Bodd mange år i Sveits, ihvertfall mange nok til å få pass. Sveits er kjent for å gi ut pass til folk som utøver idrett. Ikke mange opprinnelige sveitsere på landslaget der.  Sveits sitt hockeylandslag bestod tidligere av masse amerikanere og canadensere.

Dette ble en avsporing :)

Gianni  :-*

Bare så det ikke skal bli noen misforståelser, Albania var aldri en del av Jugoslavia.

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #40 på: Juli 15, 2017, 01:01:22 »
Det stemmer :)


auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

« Siste redigering: Juli 19, 2017, 08:33:07 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #43 på: Juli 18, 2017, 19:20:38 »
Fair play fulgte overgangen til Leeds.

Da ble denne videoen laget:

https://m.facebook.com/FPA.Fairplay.Agency/

Så ingen misforstår, det er ingen venstre back dette.
 

Jon R

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #44 på: Juli 18, 2017, 19:29:49 »
Spiller med ekstremt bra utstråling dette!  Teknikk, tempo og karisma er en uslåelig kombinasjon for fansen. Her tror jeg på et kjærlighetsforhold fra første spark på ballen. Mitt tips er at nr XX "Gianni" på ryggen kommer til å bli sesongens hit i Superstore.  ;D
Jon R.

Runar

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #45 på: Juli 18, 2017, 19:35:47 »
Spiller med ekstremt bra utstråling dette!  Teknikk, tempo og karisma er en uslåelig kombinasjon for fansen. Her tror jeg på et kjærlighetsforhold fra første spark på ballen. Mitt tips er at nr XX "Gianni" på ryggen kommer til å bli sesongens hit i Superstore.  ;D

Håper at TC bruker han riktig, kan være små marginer med sånn spillere. Ser ut til at han trives best høyt i banen til høyre slik at han kan gå innover.
 

AndyMathie

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #46 på: Juli 18, 2017, 19:40:56 »
Spiller med ekstremt bra utstråling dette!  Teknikk, tempo og karisma er en uslåelig kombinasjon for fansen. Her tror jeg på et kjærlighetsforhold fra første spark på ballen. Mitt tips er at nr XX "Gianni" på ryggen kommer til å bli sesongens hit i Superstore.  ;D

Den tror jeg du treffer 100% på. Dette er den neste superstjernen til Leeds det er jeg skråsikker på. Herregud hvor jeg gleder meg til at sesongen kommer igang. Er sikker også på at vi blir forsterket der vi trenger det aller mest før seriestart så har stor tro på en super sesong...
We are Leeds and we are proud of it!

Smudge

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #47 på: Juli 18, 2017, 19:43:25 »
Rett og slett KLASSE!!! En spiller som virkelig VIL spille for Leeds!!

Jon R

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #48 på: Juli 18, 2017, 21:42:11 »
Spiller med ekstremt bra utstråling dette!  Teknikk, tempo og karisma er en uslåelig kombinasjon for fansen. Her tror jeg på et kjærlighetsforhold fra første spark på ballen. Mitt tips er at nr XX "Gianni" på ryggen kommer til å bli sesongens hit i Superstore.  ;D

Håper at TC bruker han riktig, kan være små marginer med sånn spillere. Ser ut til at han trives best høyt i banen til høyre slik at han kan gå innover.
Snodgrass rollen?
Jon R.

Bromancer

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #49 på: Juli 18, 2017, 22:11:18 »
Stort ego denne Orta eller? "Me, my scouting team, my club, my project, my professionalism" etc. Mulig det er språkbarrieren, men "our" and "we" klinger bedre i mine ører.

Runar

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #50 på: Juli 18, 2017, 22:24:17 »
Spiller med ekstremt bra utstråling dette!  Teknikk, tempo og karisma er en uslåelig kombinasjon for fansen. Her tror jeg på et kjærlighetsforhold fra første spark på ballen. Mitt tips er at nr XX "Gianni" på ryggen kommer til å bli sesongens hit i Superstore.  ;D

Håper at TC bruker han riktig, kan være små marginer med sånn spillere. Ser ut til at han trives best høyt i banen til høyre slik at han kan gå innover.
Snodgrass rollen?


Nja, ikke så langt unna tror jeg. Er mer direkte og kan føre ballen i storfart, så antar at han er mer rett på mål.
 

stian

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #51 på: Juli 18, 2017, 22:41:44 »
Han virker å ha bra med selvtillit, denne karen. Ser for meg at han kan skape STORE problemer for ryggende championship-forsvarere og være et glimrende kontringsvåpen. Fortid som venstreback gjør at han også bør kunne bite fra seg defensivt. Dette kan bli bra!!

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #52 på: Juli 19, 2017, 00:11:03 »
Stort ego denne Orta eller? "Me, my scouting team, my club, my project, my professionalism" etc. Mulig det er språkbarrieren, men "our" and "we" klinger bedre i mine ører.

Liker Orta: I have Signed 200 players!


 8)



Hva sa Cellino: Managers are like melons!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #53 på: Juli 19, 2017, 08:40:00 »
Stort ego denne Orta eller? "Me, my scouting team, my club, my project, my professionalism" etc. Mulig det er språkbarrieren, men "our" and "we" klinger bedre i mine ører.

Liker Orta: I have Signed 200 players!


 8)



Hva sa Cellino: Managers are like melons!!!

200 spillere har Warnock signert på 4 vindu. Det som betyr noe er jo kvaliteten på det han signerer. Noe ser lovende ut hittil, andre ting ikke fullt så imponerende.

Men det at vi har skiftet både sportsdirektør og trener i samme vindu gjør nok at vi signerer så mange spillere som vi gjør i antall. Er ikke overbevist om at de har tilstrekkelig oversikt over hvilke ferdigheter eller kvaliteter som ligger i troppen. Forventer at det blir noen som selges unna når det nærmer seg august.
 

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #54 på: Juli 19, 2017, 08:50:07 »
Leeds United winger Gianni Alioski happy his move to Elland Road finally came off - interview

Phil HayPublished: 07:00
Gianni Alioski
Gianni Alioski
Updated: 07:28 Wednesday 19 July 2017
By his own admission Gianni Alioski’s move to Leeds took some time to complete, but the multi-lingual winger, says he’s glad he can now realise his ambition of playing in England. Phil Hay reports.


Gianni Alioski was tailor-made for a dressing room as cosmopolitan as Leeds United’s. The winger speaks fluent Italian and has a strong grasp of English and German, a range of languages wide to enough to break the ice in his first few days with the club.

Leeds United's players training at the Jenbach Stadium in Austria. Pictured head coach Thomas Christiansen watches from his left: Liam Bridcutt, Pablo Hernadez and Samuel Saiz.
Leeds United's players training at the Jenbach Stadium in Austria. Pictured head coach Thomas Christiansen watches from his left: Liam Bridcutt, Pablo Hernadez and Samuel Saiz.
Alioski, who Leeds signed from Lugano last week after a long and persistent chase, would have come to England regardless of his ability to settle in quickly.

“You think about everything and I had other options, other clubs, but England was always my dream,” he said. “I heard about Leeds United and all the stories about this club. The dream I had, it feels like it’s coming true because England is where I want to play.”

Basel were strongly rumoured to be one of the teams angling for Alioski’s signature, helped in theory by their involvement in next season’s Champions League, but the 23-year-old signed a four-year contract at Elland Road last Thursday after a prolonged wait for a move from Lugano which he described as “not easy”.

Leeds saw in their analysis of Alioski a quick, direct and aggressive player. His record last season showed 16 goals, 14 assists and a strong hand in Lugano qualifying for the Europa League. Lugano – the Swiss club where United right-back Gaetano Berardi started his career as a youth-team player – have taken a couple of hits this summer. Loanee striker Armando Sadiku, the scorer of nine goals last term, joined Legia Warsaw a week ago.

I’ll fight in offence but I’ll fight in the defence too. How do you say? I am a fit boy.
– Gianni Alioski

Alioski, a Macedonia international, arrived at Leeds on the back of his most eye-catching year as a professional.

“It was my best season,” he said. “When I look at it, I scored 16 goals and 14 assists and I did well for the national team. It was all good, the best I’ve had. I had good seasons before but last season was better again.

“Last year Lugano had a good team. Now more players are leaving – me and Armando Sadiku, the striker. The two of us scored a lot of the goals and those goals were important for the team. Lugano are losing quality in attack and it’s never easy. I hope they find new players.

“Now, I’m just so happy to be here with Leeds. It was not easy to do and I’m really lucky that it happened. From the start (of Leeds’ attempt to sign him) it felt like a long time. We spoke about this transfer so much but in the end we did it and everyone is happy. It ended in the right way.”

Thomas Christiansen in a drill with Souleymane Doukara, Hadi Sacko
Thomas Christiansen in a drill with Souleymane Doukara, Hadi Sacko
Alioski was used in the second-half of Monday’s bizarre friendly against a Bursaspor, a game arranged with the best of intentions – a replacement for Sunday’s cancelled friendly against Ingolstadt – but which became the subject of much fascination after Bursaspor publicised an event that Leeds expected to be a private affair.

Alioski completed 45 minutes with a small local crowd in attendance and no Leeds supporters to be seen but footage of the game published online by Bursaspor showed his turn of pace and a hint of the threat that head coach Thomas Christiansen will look for him to carry in the Championship.

United relied on Hadi Sacko for pace out wide last season but Alioski said: “I would say I’m very fast. People say I’m quick.

“I like to dribble with the ball. I’ll fight in offence but I’ll fight in the defence too. How do you say? I’m a fit boy.”

Leeds United's players training at the Jenbach Stadium in Austria. Kalvin Phillips closes down Liam Bridcutt.
Leeds United's players training at the Jenbach Stadium in Austria. Kalvin Phillips closes down Liam Bridcutt.
The Championship will put that fitness to the test. Alioski came to in England with his eyes open, educated about the even nature of the league and aware of a level of intensity which rarely drops. Leeds found to their cost last season how quickly the Championship can smother a club, dropping them out of a strong position in the play-off zone in the space of the final eight games.

“I know about it because I’ve watched it,” Alioski said. “I’ve seen this league before, I watch it as well as the Premier (League).

“I would say that the Championship is more hard than the Premier – not because the players are better but because all teams have a level of quality. You can lose against the last team and win against the first and it happens a lot of the time.

“It means that every time you go out you have to play with the right consideration and in the right way. You must be focused in every game. That’s what I’m thinking coming here. That’s what I will try to do.”

United grafted through double training sessions over the weekend and were worked by Christiansen again in Jenbach yesterday evening having arrived home late from their meeting with Bursaspor in the Italian town of Natz-Schabs.

Alioski said his introduction at United had been straightforward and helped by his multi-lingual talent. “I must say it’s been very easy. There are players here who speak Italian and I speak Italian too. I speak German also, I’ve got two or three languages, and that makes it easier for me. It’s been nice to find everyone so open.”

Leeds United's players training at the Jenbach Stadium in Austria. Pictured Samu S�iz.
Leeds United's players training at the Jenbach Stadium in Austria. Pictured Samu S�iz.
It is players like Alioski who Christiansen will need to thrive and adapt quickly to English football if Leeds are to make a play for promotion again next season. Alioski believes a squad supplemented with nine signings already this summer will be good enough.

“There is so much quality there,” he said. “I’ve seen it already on the pitch and I see a club who want to go into the Premier League. But you do it on the pitch. You win on the pitch, not by talking. We’ll be ready and I hope we can do it.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #55 på: Juli 19, 2017, 09:26:45 »
Leeds United winger Gianni Alioski happy his move to Elland Road finally came off - interview


Herlig intervju.
Vi bemerket at engelsken hans var haltende i hans første intervju på LUTV, men han snakker jo italiensk, tysk og engelsk så han klarer seg :)
Og kom altså fra Berardis barndomsklubb nå.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #56 på: Juli 19, 2017, 11:01:14 »
Leeds United winger Gianni Alioski happy his move to Elland Road finally came off - interview


Herlig intervju.
Vi bemerket at engelsken hans var haltende i hans første intervju på LUTV, men han snakker jo italiensk, tysk og engelsk så han klarer seg :)
Og kom altså fra Berardis barndomsklubb nå.
Kanskje han er tilsvarende god i karate som Berardi da?  ::)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #57 på: Juli 19, 2017, 11:31:12 »
Kvalitetssikring!

Just been in strip club in kavos and a girl from Macedonia said alioski is a very good player, got a lap dance while I was there #lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsgutt

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #58 på: Juli 23, 2017, 14:12:15 »
https://twitter.com/WALM0T33/status/889071480218300416

Alioski forteller om sitt førsteinntrykk av klubben

https://twitter.com/WALM0T33/status/889025091803197440

Og Victor Orta forteller om hvorfor de signerte Alioski

Kontakinte

Sv: Ny spiller: Ezgjan 'Gianni' Alioski
« Svar #59 på: August 10, 2017, 09:15:14 »
All honør til Saiz!! Men denne karen har 3 målgivende på 1,5 kamper, kom mer til sin rett på høyre kant.