Skrevet av Emne: Ex-spiller: Oriol Rey  (Lest 2241 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Ex-spiller: Oriol Rey
« på: August 07, 2017, 03:49:02 »
Kanskje denne nysigneringen kan avhjelpe litt på Leeds forsvarstrøbbel? Han er påtenkt en rolle i U-23 laget,  men kanskje han må steppe inn før?
[/ihttp://www.hitc.com/en-gb/2017/08/05/photo-oriol-rey-poses-with-leeds-shirt-after-clinching-deal/]
« Siste redigering: Juli 19, 2019, 00:47:16 av Promotion 2010 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Ny spiller: Oriol Rey
« Svar #1 på: Mai 14, 2018, 09:01:51 »
Signerte i går en 2-årskontrakt  :)

ORIOL REY SIGNS NEW DEAL
Young midfielder commits future to Leeds.

Leeds United are pleased to announce Oriol Rey has signed a new two year contract with the club.

Rey has signed fresh terms with the Whites, committing his future to Leeds until the end of the 2019/20 season.

The talented Spanish 20-year-old midfielder joined the club from La Liga giants Barcelona last summer.

During his first season with the club, he has been a regular for Carlos Corberan’s Under-23 side, making 30 appearances and scoring two goals in the Professional Development League.

Rey has featured in the first team squad this season, but is yet to make his full debut and will be hoping to emulate the likes of Bailey Peacock-Farrell, Paudie O’Connor and Tom Pearce, who have all recently broken into the senior team from the Academy.

He has been part of the squad currently on the AYA Bank Tour of Myanmar and featured in both friendly games for Paul Heckingbottom’s side against Myanmar’s national team and the Myanmar National League All-Stars.

Rey becomes the second young player to commit his future to the Whites this month, with fellow Under-23s regular Bryce Hosannah also penning new two year deal.

https://www.leedsunited.com/news/team-news/23370/oriol-rey-signs-new-deal

Får vi se han litt på førstelaget kommende sesong?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

« Svar #2 på: Mai 14, 2018, 10:49:29 »
Klassespiller. Håper han tar solide steg det neste året.
Et overblikk og pasningsfot man sjeldent ser på dette nivået.
Litt spinat i sommer og redbull så er han klar til dyst i pre season

RoarG

« Svar #3 på: Mai 14, 2018, 11:51:33 »
Topp nyhet :D
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

« Svar #4 på: Mai 14, 2018, 11:57:50 »
Har ikke sett noe som helst av denne karen, men antar at han har gjort noe for å gjøre seg fortjent til ny kontrakt  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Annesj

« Svar #5 på: Mai 14, 2018, 14:04:44 »
Sett mye u23 denne ses. Rey, Machuka, Clarke, Dalby, Emdondson, Hosannah m,fler. Mye spennende å se frem til a disse gutta. Vært outstanding de fleste a de. Tar de ennå flere steg vil de allerede neste ses kunne bidra i A stallen.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Spiller: Oriol Rey
« Svar #6 på: Juli 19, 2019, 00:46:54 »
Oriol Rey

Good luck to Leeds United in the future and a big hug to all the fans, thank you very much! #MOT

Lufcyouth

Good luck #lufc u23s midfielder @OriolRey_6 who has joined Spanish side @realvalladolid on a 3 year deal

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973