Skrevet av Emne: Spiller: Jay-Roy Grot  (Lest 24378 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Xern

Sv: Ny spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #30 på: November 01, 2017, 01:08:37 »
Jeg synes Grot ligner mye på Wood i sin første sesong. Se på karen, han er bygd som et hus. Så fort han får inn arbeidskapasiteten og litt forskjellig, tror jeg fyren kan bli bra. Koman, han er 19 år. 19!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kickthemdown

Sv: Ny spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #31 på: November 01, 2017, 08:21:54 »
Jeg synes Grot ligner mye på Wood i sin første sesong. Se på karen, han er bygd som et hus. Så fort han får inn arbeidskapasiteten og litt forskjellig, tror jeg fyren kan bli bra. Koman, han er 19 år. 19!
Helt enig. Men han er ikke klar overhodet for å være vår reservespiss. Ikke i nærheten. Ett par sesonger i league two og league one så kan det bli mann av han. Det burde også vært tanken , ikke at han skal innpå i nær sagt alle matcher vi spiller nå.

auren

Sv: Ny spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #32 på: November 01, 2017, 09:11:27 »
Send han på lån fra januar av etter vi har handlet inn en bevegelig spiss med fart.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Buddy

Sv: Ny spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #33 på: November 01, 2017, 22:45:48 »
Vi trenger ikke kjøpe han. Ekuban er mannen.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #34 på: November 27, 2017, 21:36:00 »
Hvor lenge skal man betegne en spiller for "ny"?

Har tatt meg den frihet å endre trådtittelen for dem som kom til klubben i sommerens vindu.
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #35 på: Desember 17, 2017, 00:13:19 »
Nok et grusomt innhopp av 19 årige Grot mot Norwich. Enten er TC sveiseblind eller så må det være svært dårlig stelt med resten av talentene våre. Talent? Mulig det. Klarer ikke å se at han er god på noe egentlig.
Jon R.

raggen

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #36 på: Desember 17, 2017, 00:53:28 »
Nok et grusomt innhopp av 19 årige Grot mot Norwich. Enten er TC sveiseblind eller så må det være svært dårlig stelt med resten av talentene våre. Talent? Mulig det. Klarer ikke å se at han er god på noe egentlig.
av det jeg har sett så er han god til og lage frispark.. har vel 90% uttelling der
Forever Leeds United!!!!!!!!

Xern

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #37 på: Desember 17, 2017, 01:27:19 »
Forståelig at Christiansen reagerer på behandlingen fra publikum, men han setter jo innpå fyren som en skyteskive, da alt han gjør er og blir feil. Send fyren ut på lån! Han hopper ikke, skyter ikke, løper ikke. Samtidig får han bare 5 minutter i slutten av hver kamp på seg, noe som er alt annet enn et godt utgangspunkt for å vise seg frem.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #38 på: Desember 17, 2017, 07:22:28 »
Bare venter på en skikkelig støtteerklæring fra TC nå, der han sier at Grot er en av de beste spissene i divisjonen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #39 på: Desember 17, 2017, 08:41:25 »
Etter min mening så har Grot vært helt hjelpesløs i alle minuttene han har spilt denne sesongen. TC kaster han innpå til stadighet, og Grot virker ukomfortabel hver eneste gang. Da hjelper det lite hvis han har verdensklasse på trening....Kan ikke se at Grot plutselig skal slå ut i full blomst i nærmeste fremtid. Lån han ut til L1 eller L2 ;)
Da er det bedre at vi låner en spiss av klasse nå i januar!

peacock

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #40 på: Desember 17, 2017, 10:36:44 »
Etter min mening så har Grot vært helt hjelpesløs i alle minuttene han har spilt denne sesongen. TC kaster han innpå til stadighet, og Grot virker ukomfortabel hver eneste gang. Da hjelper det lite hvis han har verdensklasse på trening....Kan ikke se at Grot plutselig skal slå ut i full blomst i nærmeste fremtid. Lån han ut til L1 eller L2 ;)
Da er det bedre at vi låner en spiss av klasse nå i januar!

Låne til L1 eller L2? For å sitte på benken?

Promotion 2010

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #41 på: Desember 17, 2017, 12:14:45 »
Etter min mening så har Grot vært helt hjelpesløs i alle minuttene han har spilt denne sesongen. TC kaster han innpå til stadighet, og Grot virker ukomfortabel hver eneste gang. Da hjelper det lite hvis han har verdensklasse på trening....Kan ikke se at Grot plutselig skal slå ut i full blomst i nærmeste fremtid. Lån han ut til L1 eller L2 ;)
Da er det bedre at vi låner en spiss av klasse nå i januar!

Han var faktisk Ok i den første kampen han kom innpå, kvikk og sterk. Men nå er han helt uten selvtillit.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #42 på: Desember 17, 2017, 12:27:29 »
Etter min mening så har Grot vært helt hjelpesløs i alle minuttene han har spilt denne sesongen. TC kaster han innpå til stadighet, og Grot virker ukomfortabel hver eneste gang. Da hjelper det lite hvis han har verdensklasse på trening....Kan ikke se at Grot plutselig skal slå ut i full blomst i nærmeste fremtid. Lån han ut til L1 eller L2 ;)
Da er det bedre at vi låner en spiss av klasse nå i januar!

Han var faktisk Ok i den første kampen han kom innpå, kvikk og sterk. Men nå er han helt uten selvtillit.
Vi ledet vel stort den kampen, så vidt jeg husker. Et helt annet utgangspunkt enn i går. Totalt feil kamp å spille på seg selvtillit i.

Cherry

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #43 på: Desember 17, 2017, 14:46:58 »
Etter min mening så har Grot vært helt hjelpesløs i alle minuttene han har spilt denne sesongen. TC kaster han innpå til stadighet, og Grot virker ukomfortabel hver eneste gang. Da hjelper det lite hvis han har verdensklasse på trening....Kan ikke se at Grot plutselig skal slå ut i full blomst i nærmeste fremtid. Lån han ut til L1 eller L2 ;)
Da er det bedre at vi låner en spiss av klasse nå i januar!

Ett utlån er nok riktig.  Utfordringen til TC er at han har svært få alternativ på topp/ og hive innpå offensivt- men det må da være bedre og beholde Roofe på banen og heller forsterke/ fylle på med defensiv MB i f eks Anita...
 

Gufrias

Sv: Spiller: Pawel Cibicki
« Svar #44 på: Desember 17, 2017, 18:00:59 »
Jeg skulle ønske at vi ikke var så raske med å avskrive spillere som ikke slår til med en gang, eller går igjennom perioder med formsvikt. Cibicki er nok et eksempel på at tålmodighet kan lønne seg. Hva med å prøve samme medisin på for eksempel Klich og Grot?
Har ikke Grot fått nok sjanser? Ingen tvil om potensialet, men i kamp lager han mer skade enn gagn.
Pawel, derimot! Herlig type. Jobber som en helt, og er faktisk bra i lufta også! Burde fått ballen av Roofe i går for åpent mål. Falt litt av i andre omgang, men var jo ikke alene om det. Tilfører laget en ny dimensjon med å holde bredden og utfordre på kant i stedet for å gå innover, slik de andre vingene våre ofte gjør.
Hos Klich ser man jo potensialet bare ved måten han behandler en ball på. Må være noe med holdningene tenker jeg om han. Cibicki var vanskelig å vurdere de første innhoppene da han virket livredd for å få ballen. Gledelig at han grep sjansen når han fikk den i ligaen. Når det gjelder Grot er han svær og skulle tenke det var hans force, men nei. Det er jo bare så lett å ta ballen fra han. Gutten virker å mangle både balanse og teknikk, i tillegg til mye annet. Kan knapt huske å ha sett en svakere spiller i Leeds trøya siste 10 åra. Ja han er bare 19 år men jeg forventer MYE mer fra en spiller som har fått  innhopp i omtrent 3 av 4 kamper når vi snakker nesten midtveis i sesongen.
Dere demonstrerer poenget mitt og gruser ønsket mitt på en gang. Jeg sier ikke at de er bra nok per i dag, men de kan fortsatt bli det. Så hold ut. (Det lønte seg da med Wood...)
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: Sv: Spiller: Pawel Cibicki
« Svar #45 på: Desember 17, 2017, 18:53:22 »
Jeg skulle ønske at vi ikke var så raske med å avskrive spillere som ikke slår til med en gang, eller går igjennom perioder med formsvikt. Cibicki er nok et eksempel på at tålmodighet kan lønne seg. Hva med å prøve samme medisin på for eksempel Klich og Grot?
Har ikke Grot fått nok sjanser? Ingen tvil om potensialet, men i kamp lager han mer skade enn gagn.
Pawel, derimot! Herlig type. Jobber som en helt, og er faktisk bra i lufta også! Burde fått ballen av Roofe i går for åpent mål. Falt litt av i andre omgang, men var jo ikke alene om det. Tilfører laget en ny dimensjon med å holde bredden og utfordre på kant i stedet for å gå innover, slik de andre vingene våre ofte gjør.
Hos Klich ser man jo potensialet bare ved måten han behandler en ball på. Må være noe med holdningene tenker jeg om han. Cibicki var vanskelig å vurdere de første innhoppene da han virket livredd for å få ballen. Gledelig at han grep sjansen når han fikk den i ligaen. Når det gjelder Grot er han svær og skulle tenke det var hans force, men nei. Det er jo bare så lett å ta ballen fra han. Gutten virker å mangle både balanse og teknikk, i tillegg til mye annet. Kan knapt huske å ha sett en svakere spiller i Leeds trøya siste 10 åra. Ja han er bare 19 år men jeg forventer MYE mer fra en spiller som har fått  innhopp i omtrent 3 av 4 kamper når vi snakker nesten midtveis i sesongen.
Dere demonstrerer poenget mitt og gruser ønsket mitt på en gang. Jeg sier ikke at de er bra nok per i dag, men de kan fortsatt bli det. Så hold ut. (Det lønte seg da med Wood...)
Ã… sammenligne Wood og Grot da.....Det blir rett og slett feil.  Problemet med Grot er altså ikke at ikke har fått nok sjanser men at han ikke er i nærheten av å være god nok! For min del går kritikken mer i retning av TC enn av Grot, kort og godt fordi vi risikerer å tape poeng med Grot på banen. Og ja, det er rett og slett ikke til å holde ut!
Jon R.

Torpe-do

Sv: Sv: Spiller: Pawel Cibicki
« Svar #46 på: Desember 17, 2017, 20:43:27 »
Jeg skulle ønske at vi ikke var så raske med å avskrive spillere som ikke slår til med en gang, eller går igjennom perioder med formsvikt. Cibicki er nok et eksempel på at tålmodighet kan lønne seg. Hva med å prøve samme medisin på for eksempel Klich og Grot?
Har ikke Grot fått nok sjanser? Ingen tvil om potensialet, men i kamp lager han mer skade enn gagn.
Pawel, derimot! Herlig type. Jobber som en helt, og er faktisk bra i lufta også! Burde fått ballen av Roofe i går for åpent mål. Falt litt av i andre omgang, men var jo ikke alene om det. Tilfører laget en ny dimensjon med å holde bredden og utfordre på kant i stedet for å gå innover, slik de andre vingene våre ofte gjør.
Hos Klich ser man jo potensialet bare ved måten han behandler en ball på. Må være noe med holdningene tenker jeg om han. Cibicki var vanskelig å vurdere de første innhoppene da han virket livredd for å få ballen. Gledelig at han grep sjansen når han fikk den i ligaen. Når det gjelder Grot er han svær og skulle tenke det var hans force, men nei. Det er jo bare så lett å ta ballen fra han. Gutten virker å mangle både balanse og teknikk, i tillegg til mye annet. Kan knapt huske å ha sett en svakere spiller i Leeds trøya siste 10 åra. Ja han er bare 19 år men jeg forventer MYE mer fra en spiller som har fått  innhopp i omtrent 3 av 4 kamper når vi snakker nesten midtveis i sesongen.
Dere demonstrerer poenget mitt og gruser ønsket mitt på en gang. Jeg sier ikke at de er bra nok per i dag, men de kan fortsatt bli det. Så hold ut. (Det lønte seg da med Wood...)
Ã… sammenligne Wood og Grot da.....Det blir rett og slett feil.  Problemet med Grot er altså ikke at ikke har fått nok sjanser men at han ikke er i nærheten av å være god nok! For min del går kritikken mer i retning av TC enn av Grot, kort og godt fordi vi risikerer å tape poeng med Grot på banen. Og ja, det er rett og slett ikke til å holde ut!

Det kan vel tenkes at Grot ikke har passet spillerstilen. Cibicki med innleggsfoten og innlegg fra kant kan kanskje gi Grot det han trenger for å komme i gang. Noe må det liksom være vi ikke har fått sett enda, sidan han til stadighet kommer innpå.

Xern

Sv: Sv: Spiller: Pawel Cibicki
« Svar #47 på: Desember 18, 2017, 13:57:39 »
Er litt forundret over at Grot blir kastet innpå når vi er under press de siste minuttene av en kamp. Ikke noen måte å spille seg varm på, spesielt ikke for en unggutt.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsgutt

Sv: Sv: Spiller: Pawel Cibicki
« Svar #48 på: Desember 18, 2017, 17:37:56 »
Er litt forundret over at Grot blir kastet innpå når vi er under press de siste minuttene av en kamp. Ikke noen måte å spille seg varm på, spesielt ikke for en unggutt.

Tenkte det samme selv.
Han ble jo presset umiddelbart han fikk ballen. Det er jo ikke rart når Norwich presset

gulle

Sv: Sv: Spiller: Pawel Cibicki
« Svar #49 på: Desember 18, 2017, 22:12:44 »
Jeg skulle ønske at vi ikke var så raske med å avskrive spillere som ikke slår til med en gang, eller går igjennom perioder med formsvikt. Cibicki er nok et eksempel på at tålmodighet kan lønne seg. Hva med å prøve samme medisin på for eksempel Klich og Grot?
Har ikke Grot fått nok sjanser? Ingen tvil om potensialet, men i kamp lager han mer skade enn gagn.
Pawel, derimot! Herlig type. Jobber som en helt, og er faktisk bra i lufta også! Burde fått ballen av Roofe i går for åpent mål. Falt litt av i andre omgang, men var jo ikke alene om det. Tilfører laget en ny dimensjon med å holde bredden og utfordre på kant i stedet for å gå innover, slik de andre vingene våre ofte gjør.
Hos Klich ser man jo potensialet bare ved måten han behandler en ball på. Må være noe med holdningene tenker jeg om han. Cibicki var vanskelig å vurdere de første innhoppene da han virket livredd for å få ballen. Gledelig at han grep sjansen når han fikk den i ligaen. Når det gjelder Grot er han svær og skulle tenke det var hans force, men nei. Det er jo bare så lett å ta ballen fra han. Gutten virker å mangle både balanse og teknikk, i tillegg til mye annet. Kan knapt huske å ha sett en svakere spiller i Leeds trøya siste 10 åra. Ja han er bare 19 år men jeg forventer MYE mer fra en spiller som har fått  innhopp i omtrent 3 av 4 kamper når vi snakker nesten midtveis i sesongen.
Grot ser livredd ut, pussig med den fysikken, men jeg tror han kunne hatt veldig godt av å få spilletid på utlån  i L1.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Kai

Sv: Sv: Spiller: Pawel Cibicki
« Svar #50 på: Desember 19, 2017, 07:23:38 »
Er litt forundret over at Grot blir kastet innpå når vi er under press de siste minuttene av en kamp. Ikke noen måte å spille seg varm på, spesielt ikke for en unggutt.

Tanken er muligens at han er god å ha på defensiv dødball, samt at han hvertfall i utgangspunktet bør være god som oppspillspunkt.

Håper han får 90 min i cupkampen, og at han får bygget litt selvtillit.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #51 på: Desember 19, 2017, 21:29:10 »
Pr nå har vi få spisser tilgjengelig pga av skader, vi har ett tett kampprogram på gang, Grot må få minutter på banen for å bli litt varm i trøyen enten man liker det eller ikke, helt riktig av TC å putten han innpå mot Norwich.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #52 på: Desember 19, 2017, 22:30:02 »
Pr nå har vi få spisser tilgjengelig pga av skader, vi har ett tett kampprogram på gang, Grot må få minutter på banen for å bli litt varm i trøyen enten man liker det eller ikke, helt riktig av TC å putten han innpå mot Norwich.

Jeg ser det nok slik jeg også.
Greit nok at han ikke har fungert i det siste, men vi så i hans første innhopp at det er en spiller der inne. Han har fysikken i orden, men har siste måneden strevet  så han ikke engang har klart å gjøre den tilo en fordel heller. Tror han er best i bevegelse fremover heller enn som møtende spiss. Men unngår vi at publikum knekker ham totalt så vil han komme, eventually. Men det kan være lurt å la ham få ro en stund nå, Lasogga skal jo være klar. (Blir interessant om han da brukes, om det er noe i disse ryktene som har gått...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #53 på: Desember 20, 2017, 18:38:40 »
Phil Hay tar opp 'problemet Jay-Roy Grot'. Essensen er:
Loans have solved similar crises of confidence in the past, for Somma not least, but Grot has already played for two clubs this season, the maximum permitted by FIFA rules.

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/inside-elland-road-time-to-cut-grot-some-slack-if-he-s-to-prosper-at-leeds-united-1-8919917
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #54 på: Desember 20, 2017, 19:05:34 »
Phil Hay tar opp 'problemet Jay-Roy Grot'. Essensen er:
Loans have solved similar crises of confidence in the past, for Somma not least, but Grot has already played for two clubs this season, the maximum permitted by FIFA rules.

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/inside-elland-road-time-to-cut-grot-some-slack-if-he-s-to-prosper-at-leeds-united-1-8919917

Jeg tror Grot hadde hatt godt av litt mental fri på u-laget, samtidig som noen fine opplevelser forhåpentligvis hadde gjenoppbygget selvtilliten. Han har levert greit i nederlandsk æresdivisjon tidligere, hvor de beste lagene antakelig ikke står tilbake for CC. Han har på INGEN måte levert, men jeg håper og tror han har et langt bedre nivå inne.

Så er det bare å riste på hodet over oppførselen mot egne spillere fra tribunen. Mennesker i større flokk minker individets intelligens betraktelig, dessverre. Det viser seg på de fleste arenaer. 
« Siste redigering: Desember 20, 2017, 19:16:15 av Dennis »
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #55 på: Januar 07, 2018, 16:30:33 »
White Knight LUFC

John Hartson has apparently said on 909 that he does some coaching at Livingston where David Hopkin is manager. They had Grot on trial at Livingston for a day and decided not to continue looking at him. He said they did some work with him for a day and he played a training game

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #56 på: Januar 07, 2018, 17:01:10 »
Sier sitt, helt ubrukelig.  Hvis vi ikke har spillere i egne rekker som matcher han, så er jeg lite imponert og ganske skremt

Kickthemdown

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #57 på: Januar 07, 2018, 18:25:16 »
Han blir faktisk bare dårligere og dårligere. Er veldig lite som minner om en profesjonell fotballspiller når man ser denne karen spille fotball. Ubeskrivelig svak. Kan INGENTING !

Blank_File

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #58 på: Januar 07, 2018, 18:33:41 »
Enda lang vei å gå, men foreløpig ser dette ut som årets verste kjøp. Hvis ikke han er god nok for Livingstone så er det vanskelig å forstå hva vi skal med han. Selv i en alder av 19.

auren

Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #59 på: Januar 07, 2018, 19:14:00 »
Lån ham ut til en L2-klubb. Hvis noen vil ha ham der da...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.