Skrevet av Emne: Spiller: Jay-Roy Grot  (Lest 24229 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #90 på: Juli 07, 2018, 23:22:38 »
Lurt å låne han ut et år. Har trua på han neste år....
Sxoret ett mål i treningskamp i dag.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

To mål: 2-0 og 4-1 i en 7-1 seier!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #91 på: Juli 07, 2018, 23:57:13 »
Lurt å låne han ut et år. Har trua på han neste år....
Sxoret ett mål i treningskamp i dag.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

To mål: 2-0 og 4-1 i en 7-1 seier!!!

Hæ? Scora'n ikke flere? Slabbedask!  ::) ;D
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #92 på: Juli 10, 2018, 21:00:41 »
VVV Venlo

Het is rust in Broekhuizenvorst! VVV-Venlo staat op een grote voorsprong: 0-9. Doelpunten van 1’ 0-1 Grot, 6’ 0-2 Rutten, 10’ 0-3 Mlapa, 12’ 0-4 Mlapa, 15’ 0-5 Mlapa, 16’ 0-6 Grot, 28’ 0-7 Susic, 31’ 0-8 Susic en 35’ 0-9 Hazard. #SVEVVV



Skåring etter ett - 1 - minutt for Grot i dag!


Ble 0-16!!!! Bra lag de møter!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #93 på: Juli 17, 2018, 11:48:26 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #94 på: Juli 29, 2018, 23:41:52 »
“My self-confidence became less” – Leeds United player speaks about whistles from Elland Road faithful

Sport Witness29th July 2018
Leeds United forward Jay-Roy Grot has told the Dutch media his confidence was affected by the flak he received from some sections of the Elland Road faithful last season.

The Dutchman signed for Leeds United from NEC last summer but failed to make an impact in his debut season in England.

Speaking to Voetbal International, Grot was asked about his first season at Leeds United: “My self-confidence became less, my game too. Suddenly I had a hard time keeping up with the pace. I flew from front to back and from left to right, gasping for breath. I am someone who is very critical. I’m very strict with myself.

“Trainers and teammates continued to support me, and there were also supporters who said: ‘He’s young and you still have to get used to him, give him time’.  But they were drowned out by whistling people in the stadium, by hateful Twitterers. It was also me, if ten people are positive and one negative, then the words of that one will remain.”

The youngster played twenty Championship games for Leeds United last season, scoring just one goal. However, most of those appearances came from off the bench and with the appointment of Marcelo Bielsa this summer it seemed like the forward would have to go out on loan to get first team football.

Grot this summer was loaned out to VVV-Venlo and will spend next season with the Dutch side. The attacker is contracted to Leeds United until June 2021.





Han har vel skåret 6-8 mål på de første treningskampene for VVV-Venlo!!!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #95 på: Juli 30, 2018, 09:25:44 »
Dette er så vanvittig alvorlig. Og det piner meg og si, men dette skjer ikke i Liverpool. Vi har en stygg kultur på det her. Det er ikke noen få, men mange som driver med dette. Det er ei skam. Selvsagt har det mye å si hvordan man tåler press og alt det der, men dette skal ikke forekomme! Enda verre er det med en unggutt.  :'(

Bjorn

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #96 på: Juli 30, 2018, 09:42:07 »
Dette er så vanvittig alvorlig. Og det piner meg og si, men dette skjer ikke i Liverpool. Vi har en stygg kultur på det her. Det er ikke noen få, men mange som driver med dette. Det er ei skam. Selvsagt har det mye å si hvordan man tåler press og alt det der, men dette skal ikke forekomme! Enda verre er det med en unggutt.  :'(

Enig! Ord er sterke. Fikk selv høre dette da Grot gikk runde etter Derby kampen ifjor og skulle takke publikum. Rett og slett skammelig oppførsel av en del fans. 
Vi skal passe på våre spillere. Ikke bryte dem ned fordi dem ikke leverer varene med en gang.
Marching On! 4276

Barba

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #97 på: Juli 30, 2018, 09:46:15 »
Dette er så vanvittig alvorlig. Og det piner meg og si, men dette skjer ikke i Liverpool. Vi har en stygg kultur på det her. Det er ikke noen få, men mange som driver med dette. Det er ei skam. Selvsagt har det mye å si hvordan man tåler press og alt det der, men dette skal ikke forekomme! Enda verre er det med en unggutt.  :'(

Helt enig at dette er en uting, helt fryktelig oppførsel, men hvorfor nevner du Liverpool? Da nevner jeg Karius.
Barba - MOT

Trulsaren

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #98 på: Juli 30, 2018, 12:38:55 »
Dette er så vanvittig alvorlig. Og det piner meg og si, men dette skjer ikke i Liverpool. Vi har en stygg kultur på det her. Det er ikke noen få, men mange som driver med dette. Det er ei skam. Selvsagt har det mye å si hvordan man tåler press og alt det der, men dette skal ikke forekomme! Enda verre er det med en unggutt.  :'(

Helt enig at dette er en uting, helt fryktelig oppførsel, men hvorfor nevner du Liverpool? Da nevner jeg Karius.
Lovren er vel heller ikke akkurat hyllet av fansen til tider.. Alle klubber har vel flere eksempler her. Tror ikke Leeds er så mye "dårligere" enn andre klubber/fans.

Dette er jo også en del av fotballen. Leverer du ikke så blir du kritisert. Hvorvidt man blir påvirket av dette avhenger av hva som sitter mellom ørene på den enkelte.

Til sammenligning så leste boken til Ståle Solbakken. Han holdt på å gå på en skikkelig smell når han ble kritisert, følelsemann som han er. Han sluttet å lese aviser (og hadde sikkert logget av sosiale medier om det hadde fantes på den tiden). Kanskje Grot bør slutte med aviser, twitter og andre sosiale medier i perioder han vet at han blir kritisert?


For øvrig - Grot har jeg troen på, men han er avhengig av fast spilletid. Han har ikke levert de gangene han har fått sjansen, så helt fair at han sendes på utlån.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

RoarG

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #99 på: Juli 30, 2018, 12:47:39 »
Grot kom til klubben på et meget uheldig tidspunkt. Man hadde akkurat solgt Wood, og den påtenkte erstatteren, Ekuban, var skadd. Altfor høye forventninger ble lagt på Grots skuldre, og man kan lure på om det beste hadde vært å sende han rett ned på U-23 laget, og heller la han få sin debut denne sesongen. Selvfølgelig lett å si med fasiten i hånden.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #100 på: Juli 30, 2018, 13:10:21 »
Dette er så vanvittig alvorlig. Og det piner meg og si, men dette skjer ikke i Liverpool. Vi har en stygg kultur på det her. Det er ikke noen få, men mange som driver med dette. Det er ei skam. Selvsagt har det mye å si hvordan man tåler press og alt det der, men dette skal ikke forekomme! Enda verre er det med en unggutt.  :'(

Helt enig at dette er en uting, helt fryktelig oppførsel, men hvorfor nevner du Liverpool? Da nevner jeg Karius.
Lovren er vel heller ikke akkurat hyllet av fansen til tider.. Alle klubber har vel flere eksempler her. Tror ikke Leeds er så mye "dårligere" enn andre klubber/fans.

Dette er jo også en del av fotballen. Leverer du ikke så blir du kritisert. Hvorvidt man blir påvirket av dette avhenger av hva som sitter mellom ørene på den enkelte.

Til sammenligning så leste boken til Ståle Solbakken. Han holdt på å gå på en skikkelig smell når han ble kritisert, følelsemann som han er. Han sluttet å lese aviser (og hadde sikkert logget av sosiale medier om det hadde fantes på den tiden). Kanskje Grot bør slutte med aviser, twitter og andre sosiale medier i perioder han vet at han blir kritisert?


For øvrig - Grot har jeg troen på, men han er avhengig av fast spilletid. Han har ikke levert de gangene han har fått sjansen, så helt fair at han sendes på utlån.

Det er nok korrekt som du sier med Lovren, men han får ikke pepper av sine egne på Anfield. Det blir jo vanskelig å ha et forum om man ikke skal drive med kritikk, dette mener jeg er selvsagt, det er hetsen med buing og latterliggjøring på stadion og drittkasting i Sosiale Medier som MÃ… opphøre.

Bjorn

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #101 på: Juli 30, 2018, 13:19:00 »
Dette er så vanvittig alvorlig. Og det piner meg og si, men dette skjer ikke i Liverpool. Vi har en stygg kultur på det her. Det er ikke noen få, men mange som driver med dette. Det er ei skam. Selvsagt har det mye å si hvordan man tåler press og alt det der, men dette skal ikke forekomme! Enda verre er det med en unggutt.  :'(

Helt enig at dette er en uting, helt fryktelig oppførsel, men hvorfor nevner du Liverpool? Da nevner jeg Karius.
Lovren er vel heller ikke akkurat hyllet av fansen til tider.. Alle klubber har vel flere eksempler her. Tror ikke Leeds er så mye "dårligere" enn andre klubber/fans.

Dette er jo også en del av fotballen. Leverer du ikke så blir du kritisert. Hvorvidt man blir påvirket av dette avhenger av hva som sitter mellom ørene på den enkelte.

Til sammenligning så leste boken til Ståle Solbakken. Han holdt på å gå på en skikkelig smell når han ble kritisert, følelsemann som han er. Han sluttet å lese aviser (og hadde sikkert logget av sosiale medier om det hadde fantes på den tiden). Kanskje Grot bør slutte med aviser, twitter og andre sosiale medier i perioder han vet at han blir kritisert?


For øvrig - Grot har jeg troen på, men han er avhengig av fast spilletid. Han har ikke levert de gangene han har fått sjansen, så helt fair at han sendes på utlån.

Det er nok korrekt som du sier med Lovren, men han får ikke pepper av sine egne på Anfield. Det blir jo vanskelig å ha et forum om man ikke skal drive med kritikk, dette mener jeg er selvsagt, det er hetsen med buing og latterliggjøring på stadion og drittkasting i Sosiale Medier som MÃ… opphøre.

I second that! Akkurat det med de sosiale mediene er jo med på å trigge nettopp det som forekommer på stadion hvor den heller lavpannede frustrasjonen kommer frem. Klubben kan jo nesten ikke legge ut en tråd på nett om spillere uten at vitsing og hetsing er tilstede og det virker som det er vanskelig å bli kvitt. Veldig synd. Dette er ikke bare i Leeds. Garantert. Hån og hets av egne spillere bør opphøre, men frykter veien er veldig lang å gå.
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #102 på: Juli 30, 2018, 18:08:38 »
Grot - utdrag

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #103 på: Juli 30, 2018, 21:40:35 »
Ã…pen og ærlig.
Talentet er udiskutabelt.
Håper han får en god sesong i Nederland og kommer tilbake til pre-season neste sesong og motbeviser alle som har slaktet han.

RoarG

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #104 på: August 20, 2018, 10:11:13 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #105 på: August 21, 2018, 23:41:19 »
På Viasport 3 nå, mot Ajax. Byttet inn ved pause.
Jon R.

RoarG

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #106 på: September 06, 2018, 14:57:37 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #107 på: November 26, 2018, 19:27:05 »
Et lite klipp fra Grots kamp for VVV Venlo i går:


https://twitter.com/leedsmetv/status/1067088166732091393?s=12


LeedsMe

 Here's an extended look at Jay-Roy Grot (20) in action for @VVVVenlo against AZ Alkmar yesterday.

 90 Minutes Played
 2 Shots
 28 Passes
 4 Dribbles
 4 Aerial Duels Won

#LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #108 på: Juni 27, 2019, 22:06:34 »
Grot ferdig i Leeds (og i England). Lånes nok en gang ut til en nederlandsk klubb. Det er ikke forenelig med tilpasning til hverken engelsk spillestil eller kultur. Bør selges ASAP.

https://the72.co.uk/136713/leeds-united-loan-decision-made-over-young-striker-medical-underway/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #109 på: Juni 27, 2019, 22:11:23 »
Grot ferdig i Leeds (og i England). Lånes nok en gang ut til en nederlandsk klubb. Det er ikke forenelig med tilpasning til hverken engelsk spillestil eller kultur. Bør selges ASAP.

https://the72.co.uk/136713/leeds-united-loan-decision-made-over-young-striker-medical-underway/
Han tar over for Martin Ø. i Vitesse...
MOT

ar9

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #110 på: Juni 28, 2019, 12:32:33 »
Hvis han går fra VVV til Vitesse må vel det kunne ses på som ett skritt i riktig retning?
Ikke så stort skritt som vi hadde håpet på kanskje men dog.

RoarG

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #111 på: Juni 28, 2019, 15:45:36 »
Hvis han går fra VVV til Vitesse må vel det kunne ses på som ett skritt i riktig retning?
Ikke så stort skritt som vi hadde håpet på kanskje men dog.
Han bør spille i en engelsk klubb. L1 eller lavere Championship (Luton, Wigan, Charlton).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Barry

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #112 på: Juni 28, 2019, 16:48:44 »
« Siste redigering: Juni 28, 2019, 16:50:23 av Barry »
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #113 på: Juni 28, 2019, 16:49:49 »
Hvis han går fra VVV til Vitesse må vel det kunne ses på som ett skritt i riktig retning?
Ikke så stort skritt som vi hadde håpet på kanskje men dog.
Han bør spille i en engelsk klubb. L1 eller lavere Championship (Luton, Wigan, Charlton).

Dette må du neste utdype....???

Karen kommer til en offensiv klubb som er flink til å utvikle spillere!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #114 på: Juni 28, 2019, 18:49:25 »
Grot gir ikke opp Leeds. Takker Leeds for at får utvikle seg videre. Han er lojal, det skal han ha. Virker som en sympatisk type også. Vel, jeg tror nå det kjørt for Grot i Leeds, jeg da.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/jay-roy-grot-leeds-united-16504850
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #115 på: Juni 28, 2019, 21:32:08 »
Hvis han går fra VVV til Vitesse må vel det kunne ses på som ett skritt i riktig retning?
Ikke så stort skritt som vi hadde håpet på kanskje men dog.
Han bør spille i en engelsk klubb. L1 eller lavere Championship (Luton, Wigan, Charlton).

Vitesse er bedre enn alle L1 klubber. Er han ikke klar for Leeds, syntes jeg Vitesse er et bra alternativ. Grot har mange kvaliteter Leeds kunne trengt. En knall sesong i Vitesse, så ser vi han på ER neste sesong!

stian

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #116 på: Juni 28, 2019, 22:10:15 »
Hvis han går fra VVV til Vitesse må vel det kunne ses på som ett skritt i riktig retning?
Ikke så stort skritt som vi hadde håpet på kanskje men dog.
Han bør spille i en engelsk klubb. L1 eller lavere Championship (Luton, Wigan, Charlton).

Vitesse er bedre enn alle L1 klubber. Er han ikke klar for Leeds, syntes jeg Vitesse er et bra alternativ. Grot har mange kvaliteter Leeds kunne trengt. En knall sesong i Vitesse, så ser vi han på ER neste sesong!

Hollansk fotball er vel tradisjonelt nærmere Bielsaball enn det som er tilfelle med lavere divisjoner i England? En god løsning å ha ham i Vitesse. Forhåpentligvis får han en Klich-forvandling og kommer tilbake eller så øker markedsverdien før han selges videre.

Jon R

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #117 på: Juni 28, 2019, 23:48:15 »
Hvis han går fra VVV til Vitesse må vel det kunne ses på som ett skritt i riktig retning?
Ikke så stort skritt som vi hadde håpet på kanskje men dog.
Han bør spille i en engelsk klubb. L1 eller lavere Championship (Luton, Wigan, Charlton).

Vitesse er bedre enn alle L1 klubber. Er han ikke klar for Leeds, syntes jeg Vitesse er et bra alternativ. Grot har mange kvaliteter Leeds kunne trengt. En knall sesong i Vitesse, så ser vi han på ER neste sesong!
Jeg har aldri hatt trua på Grot men der at Vitesse ville ha han, får meg til å tenke at det kanskje bor en brukbar fotballspiller (godt gjemt) i han allikevel?

Lykkes han ikke her lykkes han aldri. Trur eg.
Jon R.

RoarG

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #118 på: Juli 14, 2019, 15:46:24 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Jay-Roy Grot
« Svar #119 på: Desember 09, 2019, 19:32:56 »
Grot sliter i hjemlandet. Ble buet på av egne fans i Vitesses kamp mot Feyenoord i helga. Vitesses trener irettesetter fansen. Enig i det. Man får bygge opp egne spillere. Ikke bryte dem ned. Når det er sagt, er det vel tvilsomt om Grot noensinne blir A-lags spiller for Leeds. Han har kanskje ikke den ønskete progresjonen i Vitesse?

http://www.insidefutbol.com/2019/12/09/jay-roy-grot-deserves-support-vitesse-caretaker-with-plea-over-leeds-united-star/445176/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020