Skrevet av Emne: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga  (Lest 60410 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #30 på: August 30, 2017, 13:53:26 »
Heller Lasogga inn på lån enn en totalt overpriset Gayle. At Fulham har bydd 15 mill for han er helt vilt. Dessuten har vi vår egen Gayle i Roofe. Velkommen til Leeds skal du være, Pierre-Michel :).
Helt enig, dyrk Roofe i rollen han til nå har suksess i! Penger spart til annet digg :D

Sesongen er lang. Hva gjør vi hvis Roofe ikke fortsetter å putte, hvis han blir skadet osv. Man må ha flere alternativer og Roofe sier selv at konkurranse gjør en bedre. Han sa også at nysigneringer i han posisjon er velkomne hvis de styrker laget.

Spilletypen Lasogga har vi ikke i laget per nå, kan vi holde han skadefri og hjelpe til å vekke han til live så kan dette være en opprykkssignering!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SupALeedS

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #31 på: August 30, 2017, 14:01:09 »

Spilletypen Lasogga har vi ikke i laget per nå, kan vi holde han skadefri og hjelpe til å vekke han til live så kan dette være en opprykkssignering!

- Eller det kan koste oss et opprykk, dersom han sliter med skader.


Jeg personlig,syns vi kunne kjøpt en som hadde bra scoringsratio samt ikke en hel haug med skade historikk. Syns dette er litt gambling, på en plass på laget, hvor vi helt klart er svekket etter at Wood gikk.

Alex

Bjorn

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #32 på: August 30, 2017, 14:01:34 »
Heller Lasogga inn på lån enn en totalt overpriset Gayle. At Fulham har bydd 15 mill for han er helt vilt. Dessuten har vi vår egen Gayle i Roofe. Velkommen til Leeds skal du være, Pierre-Michel :).
Helt enig, dyrk Roofe i rollen han til nå har suksess i! Penger spart til annet digg :D

Sesongen er lang. Hva gjør vi hvis Roofe ikke fortsetter å putte, hvis han blir skadet osv. Man må ha flere alternativer og Roofe sier selv at konkurranse gjør en bedre. Han sa også at nysigneringer i han posisjon er velkomne hvis de styrker laget.

Spilletypen Lasogga har vi ikke i laget per nå, kan vi holde han skadefri og hjelpe til å vekke han til live så kan dette være en opprykkssignering!

Hvis ikke Roofe putter, så gjør sikkert noen andre det.. Tingen er jo at vi scorer fra flere ledd nå som følge av typen fotball vi spiller. Det er jo alltids en sjanse for at det stopper opp, men neppe permanent. En dyr spiller behøver ikke score flere mål enn Roofe i den posisjonen.
Marching On! 4276

berlin

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #33 på: August 30, 2017, 14:09:23 »
Som noen presiserer her på forumet: Han er ikke offisielt klar enda.

Tipper det er "medical" på gang, og Lasogga har jo en nylig skadehistorie, og sist sesong var han mest innbytter for HSV.
Hvor "fit" er Lasogga? Tåler han Championship eller må han bruke tid på å bli matchfit?

Kjenner jeg er litt skeptisk til denne signeringen, men håper jeg tar feil.

berlin

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #34 på: August 30, 2017, 14:15:02 »
Heller Lasogga inn på lån enn en totalt overpriset Gayle. At Fulham har bydd 15 mill for han er helt vilt. Dessuten har vi vår egen Gayle i Roofe. Velkommen til Leeds skal du være, Pierre-Michel :).

Det har du rett i Roar. Roofe i spissrolle har likheter med Gayle. 15 mill er "insane".

I det hele tatt, engelske/britiske spillere virker veldig overpriset for tiden. Dessverre for UK, det gjør ikke landslagene deres noe bedre, at ikke bare PL, men også Championship har en stor andel utenlandske spillere. Men akkurat det bryr jeg meh ikke om.

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #35 på: August 30, 2017, 14:33:38 »
Heller Lasogga inn på lån enn en totalt overpriset Gayle. At Fulham har bydd 15 mill for han er helt vilt. Dessuten har vi vår egen Gayle i Roofe. Velkommen til Leeds skal du være, Pierre-Michel :).
Helt enig, dyrk Roofe i rollen han til nå har suksess i! Penger spart til annet digg :D

Sesongen er lang. Hva gjør vi hvis Roofe ikke fortsetter å putte, hvis han blir skadet osv. Man må ha flere alternativer og Roofe sier selv at konkurranse gjør en bedre. Han sa også at nysigneringer i han posisjon er velkomne hvis de styrker laget.

Spilletypen Lasogga har vi ikke i laget per nå, kan vi holde han skadefri og hjelpe til å vekke han til live så kan dette være en opprykkssignering!

Hvis ikke Roofe putter, så gjør sikkert noen andre det.. Tingen er jo at vi scorer fra flere ledd nå som følge av typen fotball vi spiller. Det er jo alltids en sjanse for at det stopper opp, men neppe permanent. En dyr spiller behøver ikke score flere mål enn Roofe i den posisjonen.


Tror vi trenger mål fra alle posisjoner og en spiss med 20+ mål denne sesongen for å rykke opp!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #36 på: August 30, 2017, 14:35:31 »

Spilletypen Lasogga har vi ikke i laget per nå, kan vi holde han skadefri og hjelpe til å vekke han til live så kan dette være en opprykkssignering!

- Eller det kan koste oss et opprykk, dersom han sliter med skader.


Jeg personlig,syns vi kunne kjøpt en som hadde bra scoringsratio samt ikke en hel haug med skade historikk. Syns dette er litt gambling, på en plass på laget, hvor vi helt klart er svekket etter at Wood gikk.


Ikke uenig i at vi kunne kjøpt en "proven" en. Derimot føler jeg ikke at dette er en stor gamble, ser ut til at vi låner han med opsjon på kjøp og at HSV tar størstedelen av lønna denne sesongen!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #37 på: August 30, 2017, 14:52:59 »
Heller Lasogga inn på lån enn en totalt overpriset Gayle. At Fulham har bydd 15 mill for han er helt vilt. Dessuten har vi vår egen Gayle i Roofe. Velkommen til Leeds skal du være, Pierre-Michel :).

Det har du rett i Roar. Roofe i spissrolle har likheter med Gayle. 15 mill er "insane".

I det hele tatt, engelske/britiske spillere virker veldig overpriset for tiden. Dessverre for UK, det gjør ikke landslagene deres noe bedre, at ikke bare PL, men også Championship har en stor andel utenlandske spillere. Men akkurat det bryr jeg meh ikke om.

Wenger skal ha sagt en gang at engelsk fotball må velge om de skal ha et godt landslag eller den beste ligaen. Landslaget er høyst medioker og jeg har veldig, veldig vondt for å påstå at ligaen er den klart beste. Den største og mest hypede uten tvil, men pengene har man så langt ikke fått særlig mye igjen for. Nå er det gått superinflasjon i overgangssummer og lønn, så vi bør nok vente å se engelske lag gjøre seg gjeldende i europeiske turneringen som faktisk betyr noe også. Kanskje er snittet på engelsk toppdivisjon høyt, men de såkalte beste er langt unna nivået til de beste på kontinentet.

Det er spinnvilt hva som skjer. Okserullade-Chamberlain har ett år igjen av kontrakten og alt ligger til rette for spillerflukt fra Arsenal, likevel må man opp i snaut 400 millioner. Det er hinsides. Nå virker det som om spilleren takker nei, men jeg er litt redd for hvordan dette slår ut i lengden.

På den andre siden har det vel alltid vært litt sånn at " har prisene blitt ekstreme". Så lenge TV-avtalene betaler for moroa, så klarer de (fleste) seg.
Marching on together!

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #38 på: August 30, 2017, 17:03:50 »
Heller Lasogga inn på lån enn en totalt overpriset Gayle. At Fulham har bydd 15 mill for han er helt vilt. Dessuten har vi vår egen Gayle i Roofe. Velkommen til Leeds skal du være, Pierre-Michel :).

Det har du rett i Roar. Roofe i spissrolle har likheter med Gayle. 15 mill er "insane".

I det hele tatt, engelske/britiske spillere virker veldig overpriset for tiden. Dessverre for UK, det gjør ikke landslagene deres noe bedre, at ikke bare PL, men også Championship har en stor andel utenlandske spillere. Men akkurat det bryr jeg meh ikke om.

Wenger skal ha sagt en gang at engelsk fotball må velge om de skal ha et godt landslag eller den beste ligaen. Landslaget er høyst medioker og jeg har veldig, veldig vondt for å påstå at ligaen er den klart beste. Den største og mest hypede uten tvil, men pengene har man så langt ikke fått særlig mye igjen for. Nå er det gått superinflasjon i overgangssummer og lønn, så vi bør nok vente å se engelske lag gjøre seg gjeldende i europeiske turneringen som faktisk betyr noe også. Kanskje er snittet på engelsk toppdivisjon høyt, men de såkalte beste er langt unna nivået til de beste på kontinentet.

Det er spinnvilt hva som skjer. Okserullade-Chamberlain har ett år igjen av kontrakten og alt ligger til rette for spillerflukt fra Arsenal, likevel må man opp i snaut 400 millioner. Det er hinsides. Nå virker det som om spilleren takker nei, men jeg er litt redd for hvordan dette slår ut i lengden.

På den andre siden har det vel alltid vært litt sånn at " har prisene blitt ekstreme". Så lenge TV-avtalene betaler for moroa, så klarer de (fleste) seg.
Helt spikertreff, dette 8). Og det er vi TV-seerne som driver de lukrative TV-avtalene framover ved å etterspørre disse kampene. Lenge siden Tippekampenes hemmelighold grunnet frykt for skandinavisk reklame på kamparenaene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #39 på: August 30, 2017, 17:27:46 »
Man må uansett leve med de prisene som er. Mindre klubber som selger oppover i systemet tjener jo også på dette. Dessuten er noen villig til å betale "overpris" hvis denne spissen er akkurat det de mangler. Gevinsten er enorm ved opprykk eller beholde PL-plassen.

Når det gjelder Lasogga så ønsker vel han å få fart på en karriere i vranglås. Kan minne om Bendtners situasjon før RBK. Lasogga bør ha all motivasjon i verden for gjøre det bra i ch.ship og Leeds. Vinn - vinn for alle parter hvis han lykkes.

Radrizzani sa at alt fra Wood-salget skulle brukes på spiller kjøp. Da må det være mye igjen av de pengene. Vinduet stenger imorgen.


Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #40 på: August 30, 2017, 21:34:40 »
David Clarke, editor of soccer coach weekly

Excited to see how Hamburg striker Pierre Michel Lasogga does at #lufc Technically head and shoulders above strikers in Championship. Class.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #41 på: August 30, 2017, 21:46:37 »
Svikter Lasogga på medical eller....?
MOT

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #42 på: August 30, 2017, 23:52:15 »
Svikter Lasogga på medical eller....?

Er tilbake i Tyskland og pakker sammen med moren sin!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #43 på: August 31, 2017, 11:49:55 »
Er rot med denne overgangen. Papir rot. Lasogga må nå fly til Leeds for å skrive under på de rette dokumenter
http://www.insidefutbol.com/2017/08/31/panic-for-leeds-united-pierre-michel-lasogga-must-return-to-elland-road-to-complete-transfer/349170/

auren

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #44 på: August 31, 2017, 11:56:34 »
Er rot med denne overgangen. Papir rot. Lasogga må nå fly til Leeds for å skrive under på de rette dokumenter
http://www.insidefutbol.com/2017/08/31/panic-for-leeds-united-pierre-michel-lasogga-must-return-to-elland-road-to-complete-transfer/349170/

I disse digitale tider må da for pokker en scannet signering være godt nok???

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #45 på: August 31, 2017, 12:42:20 »
Er rot med denne overgangen. Papir rot. Lasogga må nå fly til Leeds for å skrive under på de rette dokumenter
http://www.insidefutbol.com/2017/08/31/panic-for-leeds-united-pierre-michel-lasogga-must-return-to-elland-road-to-complete-transfer/349170/

I disse digitale tider må da for pokker en scannet signering være godt nok???

auren

Ja-ja! Mye snakk og tull!

Regner med at både det digitale og en kurer kunne fikset dette! Men så er det kanskje sånn at han likevel skal til Leeds for å spille fotball da?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #46 på: August 31, 2017, 15:53:38 »
Steve Wilco‏ @steve_wilco  4h
4 hours ago
Just spoke to the Germans at work about Lasogga.

In summary:

Good player. Mental as f**k.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #47 på: August 31, 2017, 16:21:56 »
Og der var Lasogga bekreftet!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #48 på: August 31, 2017, 16:22:18 »
spennende signering og går nok rett inn på laget. putter 2-3 mål i debuten og blir helt fra dag 1 ;D ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #50 på: August 31, 2017, 16:24:44 »
Da var Lasogga klar for Leeds. Lån til sommeren 2018. Bekreftet på HSVs twitterkonto:
https://twitter.com/HSV?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor


PROMO legger til:

Neppe mer enn lån dette her!

Får håpe dette blir bekreftet i løpet av morgendagen!  :o




Er som en rød klut for meg!

Better dead than r..

Håper han snart forstår Leedskoden!!!

#hateallred
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #51 på: August 31, 2017, 16:26:46 »
Da var Lasogga klar for Leeds. Lån til sommeren 2018. Bekreftet på HSVs twitterkonto:
https://twitter.com/HSV?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor


PROMO legger til:

Neppe mer enn lån dette her!

Får håpe dette blir bekreftet i løpet av morgendagen!  :o




Er som en rød klut for meg!

Better dead than r..

Håper han snart forstår Leedskoden!!!

#hateallred
Du kan vel ikke mene og forvente at mora hans skal klare å holde styr på alt det når hun pakker kofferten hans?

Velkommen til Leeds ! Spennende signering. Jeg er litt kjølig mtp skadehistorikken og lønnskostnadene - men holder han seg skadefri tror jeg han kan rive i stykker mange stakkars midtstoppere i championship!

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #52 på: August 31, 2017, 16:31:11 »
Da var Lasogga klar for Leeds. Lån til sommeren 2018. Bekreftet på HSVs twitterkonto:
https://twitter.com/HSV?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor


PROMO legger til:

Neppe mer enn lån dette her!

Får håpe dette blir bekreftet i løpet av morgendagen!  :o




Er som en rød klut for meg!

Better dead than r..

Håper han snart forstår Leedskoden!!!

#hateallred
Du kan vel ikke mene og forvente at mora hans skal klare å holde styr på alt det når hun pakker kofferten hans?

Velkommen til Leeds ! Spennende signering. Jeg er litt kjølig mtp skadehistorikken og lønnskostnadene - men holder han seg skadefri tror jeg han kan rive i stykker mange stakkars midtstoppere i championship!

 ;)

Enig i resten!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #53 på: August 31, 2017, 16:35:02 »
DONE DEAL: Leeds United confirm second deadline day signing

Published: 15:20 Thursday 31 August 2017
 Pierre-Michel Lasogga
Pierre-Michel Lasogga
Leeds United have made their second signing of transfer deadline day with German striker Pierre-Michel Lasogga joining from Hamburg on a season-long loan.


United have been keeping tabs on the 25-year-old throughout the summer and stepped up their interest following the sale of last season's top goalscorer Chris Wood to Burnley for £15m.

Lasogga's high wages at Hamburg were initially proving a stumbling block but the Whites have successfully negotiated a deal with the German club to bring the striker to Elland Road.

Lasogga has been capped 11 times by Germany's under-21s and was formerly on the fringes of the German national side.

His arrival follows the signature of winger/striker Pawel Cibicki from Malmo on a four-year-deal.

The versatile 23-year-old Swede signed for Leeds at 10am on transfer deadline day.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #54 på: August 31, 2017, 16:36:27 »
Fornøyd Lasogga

 :)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #55 på: August 31, 2017, 16:38:56 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #56 på: August 31, 2017, 16:44:10 »
Med signeringene av Lasogga og Cibicki er overgangsvinduet komplett for meg. Rad & Co trenger ikke bruke opp alle midlene vi fikk for Wood-salget nå. Pengene behøver da ikke brenne i lomma på klubben heller.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #57 på: August 31, 2017, 16:52:01 »
Med signeringene av Lasogga og Cibicki er overgangsvinduet komplett for meg. Rad & Co trenger ikke bruke opp alle midlene vi fikk for Wood-salget nå. Pengene behøver da ikke brenne i lomma på klubben heller.

16 signings so far. Radz clearly going for 17 to put it up Cellino.

 ;D ;D ;D

Vel, den tradisjonelle "Det var det, folkens"-tweeten har ikke kommet så who knows...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #58 på: August 31, 2017, 16:53:20 »
Barry O' Mahony‏ @barryomahony4  2m
2 minutes ago
.@Lasogga10 on Sky Sports News HQ "I hear about how crazy the fans are for this club...I will give my best & fight every minute" #LUFC

https://twitter.com/SouthStand_LUFC/status/903268452340727809
« Siste redigering: August 31, 2017, 16:55:50 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #59 på: August 31, 2017, 17:18:23 »
Barry O' Mahony‏ @barryomahony4  2m
2 minutes ago
.@Lasogga10 on Sky Sports News HQ "I hear about how crazy the fans are for this club...I will give my best & fight every minute" #LUFC

https://twitter.com/SouthStand_LUFC/status/903268452340727809
Honning i fansen ører, dette (i alle fall søt musikk :P).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020