Skrevet av Emne: Kamp:Carabao Cup 4.r vs Leicester City @King P Stadium tirs 24/10-17 kl. 20.45  (Lest 26018 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Som vanlig er det spennende hvem som benyttes i cupen.

Tipper Wiedwald, Ayling, Jansson, Cooper, Anita, Klich, O'Kane, Phillips, Hernandez, Roofe, Alioski.

Egentlig burde vi kunne spille 'vanlig', plan A mot Premier League-motstand. Likervel vil TC kanskje jobbe i henhold til ny formasjon nå, kjøre den inn...

Tipper Vieira skal hvile kneet (eller er han helt smertefri nå???).
Hernandez/Roofe er bankers på laget. Klich får nok en outing, men fra start? Jansson er med igjen(?). Får Sacko starte, eller har Alioski spilt såpass lite i det siste at han foretrekkes?

Forresten er gjerne Berardi spilleberettiget i denne kampen? Men kanskje vil TC gi Anita matchtrening for seriekampene...

Vi har i alle fall fortsatt litt å velge i. :)
« Siste redigering: Oktober 23, 2017, 08:43:50 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Og det er slett ikke sikkert at dette laget er dårligere enn de som slo Bristol City......ca. like godt?
MOT

auren

Håper vi bytter mest mulig. Gjør ingenting om vi blir slått ut av denne cupen.

Mitt lag:

Wiedwald - Anita, Jansson, Shaughnessy, Alioski - Klich, Phillips - Sacko, Pablo, Roofe - Grot

Subs: Lonergan, Ayling, Cooper, O'Kane,  Cibicki, Lasogga, Saiz

Aldri i livet om det blir dette laget, men tror nok TC gjør minst 5 endringer. Husk at vi har sesongens viktigste kamp så langt på fredag kveld mot Sheffield United!

auren
« Siste redigering: Oktober 23, 2017, 09:30:36 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Felix - Ayling - Jansson - Shack - Borthwick - Klickh - Vieira - Anita - Alioski 60 min - Saiz 60 min - Roofe

Takk og farvel kjære cup.

auren

Felix - Ayling - Jansson - Shack - Borthwick - Klickh - Vieira - Anita - Alioski 60 min - Saiz 60 min - Roofe

Takk og farvel kjære cup.

Vieira som har slitt med senebetennelse i sitt kne skal selvsagt ikke spille en slik betydningsløs kamp. Han må være fit for fight mot The Blades på fredag.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Tror vi sliter i morgen. Appleton som er midlertidig manager håper nok på å få jobben videre. Da vil seier mot Leeds være påkrevd, og dermed så topper han nok Leicester laget i kampen mot Yorkshire`s stolthet.

Annesj

Ny bonus kamp å mulighet for reservene til å få nødvendig spilletid. Denne vinner vi også på straffer  :o
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Denne ryker vi ut av uansett lagoppstilling. Vieira bør spares til oppgjøret mot Knivene senere i uka.
Dette blir laget?
Wiedwald - Pennington, Jansson, Shaugnessy, Bortwick Jackson - Sacko, Klich, Phillips, Hernandez, Alioski-Grot
Subs: Lonergan, O'Kane, Dallas, Cooper, Lasogga og 2 akademispillere (Gomes den ene?).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Dagens pre match press conference:

Phil Hay‏ @PhilHayYEP  3h3 hours ago
Christiansen said Leicester might be out of form “but sometimes that’s when a team are most dangerous.” Said League Cup isn’t a low priority
TC said he hasn’t spoken to Jansson directly about dropping him but “my door is always open.” #lufc
Dallas won’t be back for tomorrow’s game and Berardi is banned. TC indicated that Jansson would start and Borthwick-Jackson is in the squad.
Thomas Christiansen’s pre-Leicester presser coming up at 12.30pm. #lufc
FA confirms a three-match ban for Berardi. Misses Leicester, Sheffield United, Derby County games.
http://www.thefa.com/football-rules-governance/discipline/suspensions …
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  15m
15 minutes ago
Leicester caretaker boss Michael Appleton on team v #lufc: "We'll look at it in terms of players coming in and players being rested for the weekend."

- høres ikke ut som topprioritet fra ham :)



...og han legger innsiktsfullt til: :)

Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  18m
18 minutes ago

Leicester caretaker boss Michael Appleton on #lufc: "It almost feels like they're a Premier League side anyway because of the following that they'll probably bring"
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Men moro med kamp på det biologiske fjernsynsapparatet blir det uansett! Har tro på nok en sliteseier som mot Burnley.

jaho

Denne ryker vi ut av uansett lagoppstilling. Vieira bør spares til oppgjøret mot Knivene senere i uka.
Dette blir laget?
Wiedwald - Pennington, Jansson, Shaugnessy, Bortwick Jackson - Sacko, Klich, Phillips, Hernandez, Alioski-Grot
Subs: Lonergan, O'Kane, Dallas, Cooper, Lasogga og 2 akademispillere (Gomes den ene?).

...glemt av Roofe nå..?

RoarG

Denne ryker vi ut av uansett lagoppstilling. Vieira bør spares til oppgjøret mot Knivene senere i uka.
Dette blir laget?
Wiedwald - Pennington, Jansson, Shaugnessy, Bortwick Jackson - Sacko, Klich, Phillips, Hernandez, Alioski-Grot
Subs: Lonergan, O'Kane, Dallas, Cooper, Lasogga og 2 akademispillere (Gomes den ene?).

...glemt av Roofe nå..?
Neida. Sparer han. Muligens Cibicki sitter på benken også, slik at vi da bare får 1 akademispiller der.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Denne ryker vi ut av uansett lagoppstilling. Vieira bør spares til oppgjøret mot Knivene senere i uka.
Dette blir laget?
Wiedwald - Pennington, Jansson, Shaugnessy, Bortwick Jackson - Sacko, Klich, Phillips, Hernandez, Alioski-Grot
Subs: Lonergan, O'Kane, Dallas, Cooper, Lasogga og 2 akademispillere (Gomes den ene?).

...glemt av Roofe nå..?
Neida. Sparer han. Muligens Cibicki sitter på benken også, slik at vi da bare får 1 akademispiller der.
...en del merket seg at Kun ikke deltok for U23 i dag, og sluttet av det at han er i troppen i morgen. :)
(...mens Madger Gomes spilte - og scoret).
« Siste redigering: Oktober 23, 2017, 18:34:46 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ingve1960

Er i Drammen i måren kveld,noen som vet om den sendes på TV,pub eller noe.

auren

Denne ryker vi ut av uansett lagoppstilling. Vieira bør spares til oppgjøret mot Knivene senere i uka.
Dette blir laget?
Wiedwald - Pennington, Jansson, Shaugnessy, Bortwick Jackson - Sacko, Klich, Phillips, Hernandez, Alioski-Grot
Subs: Lonergan, O'Kane, Dallas, Cooper, Lasogga og 2 akademispillere (Gomes den ene?).

...glemt av Roofe nå..?
Neida. Sparer han. Muligens Cibicki sitter på benken også, slik at vi da bare får 1 akademispiller der.
...en del merket seg at Kun ikke deltok for U23 i dag, og sluttet av det at han er i troppen i morgen. :)
(...mens Madger Gomes spilte - og scoret).

Har han i det hele tatt scoret for u-23 laget? Eller kanskje han Kun har scoret et mål?

Tviler veldig på at han blir å finne i troppen i morgen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Er i Drammen i måren kveld,noen som vet om den sendes på TV,pub eller noe.
Viasat+

GeirO

Er i Drammen i måren kveld,noen som vet om den sendes på TV,pub eller noe.
Goggen sportsbar midt på Bragernes torg sender kampen på en skjerm (tre andre kamper som går samtidig der).
MOT

ingve1960

Fine.Takk for hjelpen  :)

Leedsgutt

Wiedwald
CMB-Shaughnessy-pennington/jansson- Anita

Klich- phillips

Cibicki-hernandez-roofe
 Grot.

Dennis

Ser for meg at Leicester stiller forholdsvis sterke i dag med en "ny" trener som startet med seier i helga og sikkert er både gira på et cup run og å forankre den gode starten. Starter Vardy og Mahrez på banen eller benken?
Marching on together!

B_Ød

Zappa-konsert i kveld, så må støtte meg til oppdateringer her på forum  ;)...pleier jo å være meget bra de....
Ups & Ups!!

Bjorn

Forventer ikke allverden av resultat for oss, men forventer at laget vi sender utpå der, enn om 2-3 rekka, kjemper det de kan og gjør en bra figur. Kan fort bli en skrell for Leicester sin del dette om vi angriper. Vi får håpe på en sjanse i neste runde. En billett til europacup-spill er da noe.  8)
Marching On! 4276

RoarG

Forventer ikke allverden av resultat for oss, men forventer at laget vi sender utpå der, enn om 2-3 rekka, kjemper det de kan og gjør en bra figur. Kan fort bli en skrell for Leicester sin del dette om vi angriper. Vi får håpe på en sjanse i neste runde. En billett til europacup-spill er da noe8)
No comment. ;)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Wiedwald
CMB-Shaughnessy-pennington/jansson- Anita

Klich- phillips

Cibicki-hernandez-roofe
 Grot.
CMB?

Tenker du på Cameron Borthwick-Jackson?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Wiedwald
CMB-Shaughnessy-pennington/jansson- Anita

Klich- phillips

Cibicki-hernandez-roofe
 Grot.
CMB?

Tenker du på Cameron Borthwick-Jackson?

auren
Han tenker antagelig på Cameron Michael Borthwick- Jackson.
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Wiedwald
CMB-Shaughnessy-pennington/jansson- Anita

Klich- phillips

Cibicki-hernandez-roofe
 Grot.
CMB?

Tenker du på Cameron Borthwick-Jackson?

auren
Han tenker antagelig på Cameron Michael Borthwick- Jackson.

I så fall tar han feil Han heter nemlig Cameron Jake Borthwick-Jackson  :) 

https://no.wikipedia.org/wiki/Cameron_Borthwick-Jackson
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Wiedwald
CMB-Shaughnessy-pennington/jansson- Anita

Klich- phillips

Cibicki-hernandez-roofe
 Grot.
CMB?

Tenker du på Cameron Borthwick-Jackson?

auren
Han tenker antagelig på Cameron Michael Borthwick- Jackson.

I så fall tar han feil Han heter nemlig Cameron Jake Borthwick-Jackson  :) 

https://no.wikipedia.org/wiki/Cameron_Borthwick-Jackson
CJB, da?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Nørgaard

Zappa-konsert i kveld, så må støtte meg til oppdateringer her på forum  ;)...pleier jo å være meget bra de....

Er han ikke død?

Anyway håber på 11 nye til start i aften

DenHviteYeboah

Zappa-konsert i kveld, så må støtte meg til oppdateringer her på forum  ;)...pleier jo å være meget bra de....
Du verden, dette har gått meg hus forbi ;D
Dette må være et comeback på linje med Lazarus ;D ;D