LUSCOS Forum > Lokale Avdelinger

Julebord på Three Lions i Trondheim fredag 1. desember 2017

(1/4) > >>

Mac:
I tradisjonen tro gjentar vi suksessen fra tidligere år og arrangerer julebord på Three Lions i Trondheim også i år.

Det blir:
- Norsk eller engelsk julemiddag
- Quiz med premier
- TV-kamp mot Aston Villa kl. 20.45
- Leeds-musikk
- Rabaterte priser på øl
- Hyggelig stemning med likesinnede

Festen starter kl. 18.30. Juletallerken med en øl og dessert koster 350 kr + at vi legger på 50 kr til innkjøp av premier til quizen.

Du melder deg på ved å sende en mail til olemorten@leedsunited.no eller sender en SMS til 48036772. Deretter setter du inn 400 kr til konto: 4200 17 18554. Du er ikke påmeldt før pengene er inne på konto. Husk å oppgi om du ønsker norsk eller engelsk julemiddag.

HåvardK:
Litt opptatt av om Erling kommer - for å ha noen som helst sjanse på quizen  8) 8) 8)

Uansett bra at du holder koken, Ole!

Mac:

--- Sitat fra: HåvardK på Oktober 31, 2017, 19:23:52 ---Litt opptatt av om Erling kommer - for å ha noen som helst sjanse på quizen  8) 8) 8)

Uansett bra at du holder koken, Ole!

--- Slutt sitat ---

Takk for det, jeg regner med at du dukker opp Håvard 8)

PS! Har hørt rykter om Erling har arbeidshelg..

HåvardK:

--- Sitat fra: Mac på Oktober 31, 2017, 20:25:38 ---
--- Sitat fra: HåvardK på Oktober 31, 2017, 19:23:52 ---Litt opptatt av om Erling kommer - for å ha noen som helst sjanse på quizen  8) 8) 8)

Uansett bra at du holder koken, Ole!

--- Slutt sitat ---

Takk for det, jeg regner med at du dukker opp Håvard 8)

PS! Har hørt rykter om Erling har arbeidshelg..

--- Slutt sitat ---
Er en travel periode, skal bl a spille konsert på Verkstedhallen dagen etterpå. Men kan selvsagt drikke Pepsi Max på julebordet.


Not.

lojosang:

--- Sitat fra: HåvardK på Oktober 31, 2017, 23:06:15 ---
--- Sitat fra: Mac på Oktober 31, 2017, 20:25:38 ---
--- Sitat fra: HåvardK på Oktober 31, 2017, 19:23:52 ---Litt opptatt av om Erling kommer - for å ha noen som helst sjanse på quizen  8) 8) 8)

Uansett bra at du holder koken, Ole!

--- Slutt sitat ---

Takk for det, jeg regner med at du dukker opp Håvard 8)

PS! Har hørt rykter om Erling har arbeidshelg..

--- Slutt sitat ---
Er en travel periode, skal bl a spille konsert på Verkstedhallen dagen etterpå. Men kan selvsagt drikke Pepsi Max på julebordet.


Not.

--- Slutt sitat ---

Så Brutal Kuk varmer opp lokalet for dere dagen i forveien, Håvard? Praktisk!
Det ser veldig sannsynlig ut at det klaffer for bestyrtet tidligere quizvinner Jøsang også i år. Oppramsingsoppgaver er jeg god på. Hvis man ikke får minus for feile svar.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning