Skrevet av Emne: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017  (Lest 24835 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« på: November 20, 2017, 18:51:03 »
Blir en tøff kamp. Redd for at vi her møter et desidert bedre lag enn Bjørg, og vi går på et tap.
Men jeg ser at det reklameres med live sending på LUTV. Er dette bilder, eller bare lyd
« Siste redigering: November 21, 2017, 15:02:06 av h.b »

auren

Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #1 på: November 20, 2017, 19:01:52 »
Kampen vises jo LUTV, så de viser den også på ER ja.

Tor vi klarer uavgjort her. 0-0. Samme lag som sist.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #2 på: November 20, 2017, 22:37:59 »
Blir en tøff kamp. Redd for at vi her møter et desidert bedre lag enn Bjørg, og vi går på et tap.
Men jeg ser at det reklameres med live sending på LUTV. Er dette bilder, eller bare lyd
Begynner å bli svært gammelt nytt nå men Leeds har rettigheter til videostreaming av alle Leeds kamper som ikke broadcastes live på TV.  ;)
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #3 på: November 20, 2017, 22:56:16 »
Blir en tøff kamp. Redd for at vi her møter et desidert bedre lag enn Bjørg, og vi går på et tap.
Men jeg ser at det reklameres med live sending på LUTV. Er dette bilder, eller bare lyd
Begynner å bli svært gammelt nytt nå men Leeds har rettigheter til videostreaming av alle Leeds kamper som ikke broadcastes live på TV.  ;)

Er ikke det bare hjemmekampene da

ar9

Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #4 på: November 20, 2017, 23:29:25 »
Blir en lei nøtt.
Men enda godt vi tok 3 p mot Bjørg. Det lettet litt av presset på dansken, svensken og resten av spillergruppa. Ulvene har til nå bevist at de er ett knepp opp.
Så her har vi vel egentlig alt å vinne.

h.b

  • Gjest
Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #5 på: November 21, 2017, 08:51:45 »
Kunne tenkt meg å sett Ekuban og Roofe i tospann på topp. Da får vi fart og bevegelighet, som er en mangelvare

Runar

Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #6 på: November 21, 2017, 09:17:28 »
Blir en tøff kamp. Redd for at vi her møter et desidert bedre lag enn Bjørg, og vi går på et tap.
Men jeg ser at det reklameres med live sending på LUTV. Er dette bilder, eller bare lyd
Begynner å bli svært gammelt nytt nå men Leeds har rettigheter til videostreaming av alle Leeds kamper som ikke broadcastes live på TV.  ;)

Er ikke det bare hjemmekampene da


Nei, så tett som du følger Leeds så har du ikke fått med deg det? Opp i ringa nå h.b  ;)
 

h.b

  • Gjest
Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #7 på: November 21, 2017, 09:19:45 »
Blir en tøff kamp. Redd for at vi her møter et desidert bedre lag enn Bjørg, og vi går på et tap.
Men jeg ser at det reklameres med live sending på LUTV. Er dette bilder, eller bare lyd
Begynner å bli svært gammelt nytt nå men Leeds har rettigheter til videostreaming av alle Leeds kamper som ikke broadcastes live på TV.  ;)

Er ikke det bare hjemmekampene da


Nei, så tett som du følger Leeds så har du ikke fått med deg det? Opp i ringa nå h.b  ;)

Hakke tenkt på det når det er bortekamper. For har da sett bortekampene på tv kanaler. Hadde nok valgt en tv kanal fremfor LeedsUnited TV på grunn av dårlig streaming fra LUTV , hvor man detter ut og inn iblant

Annesj

Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #8 på: November 21, 2017, 09:26:04 »
Blir en tøff kamp. Redd for at vi her møter et desidert bedre lag enn Bjørg, og vi går på et tap.
Men jeg ser at det reklameres med live sending på LUTV. Er dette bilder, eller bare lyd
Begynner å bli svært gammelt nytt nå men Leeds har rettigheter til videostreaming av alle Leeds kamper som ikke broadcastes live på TV.  ;)

Er ikke det bare hjemmekampene da


Nei, så tett som du følger Leeds så har du ikke fått med deg det? Opp i ringa nå h.b  ;)

Hakke tenkt på det når det er bortekamper. For har da sett bortekampene på tv kanaler. Hadde nok valgt en tv kanal fremfor LeedsUnited TV på grunn av dårlig streaming fra LUTV , hvor man detter ut og inn iblant


Streaminga fra LUTV er helt gull den, men så forventer jeg verken HD eller 4K. Bare jeg får sett match å det er bedre enn grøt så er jeg meget fornøyd. Men folk er kravstore skjønner jeg. At det noen ganger er litt ustabilitet lever jeg også godt med. Det er ikke sky sports vi snakker om.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #9 på: November 21, 2017, 09:29:21 »
Blir en tøff kamp. Redd for at vi her møter et desidert bedre lag enn Bjørg, og vi går på et tap.
Men jeg ser at det reklameres med live sending på LUTV. Er dette bilder, eller bare lyd
Begynner å bli svært gammelt nytt nå men Leeds har rettigheter til videostreaming av alle Leeds kamper som ikke broadcastes live på TV.  ;)

Er ikke det bare hjemmekampene da


Nei, så tett som du følger Leeds så har du ikke fått med deg det? Opp i ringa nå h.b  ;)

Hakke tenkt på det når det er bortekamper. For har da sett bortekampene på tv kanaler. Hadde nok valgt en tv kanal fremfor LeedsUnited TV på grunn av dårlig streaming fra LUTV , hvor man detter ut og inn iblant


Streaminga fra LUTV er helt gull den, men så forventer jeg verken HD eller 4K. Bare jeg får sett match å det er bedre enn grøt så er jeg meget fornøyd. Men folk er kravstore skjønner jeg. At det noen ganger er litt ustabilitet lever jeg også godt med. Det er ikke sky sports vi snakker om.

Enig i dette. Men det burde kunne løses på en bedre måte. Har ikke Raddiken folk som jobber med markedsføring og inne i tv verdene for tungt allerede i sin organisasjon. Da burde det være enkelt å få til enda bedre sendinger. Og man burde kunne få en app for Apple tv, slik at man ikke trengte å sitte med iPhonen sin, og overføre bildene til apple tv

Annesj

Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #10 på: November 21, 2017, 09:33:56 »
Tror neppe radikken har jobbet veldig mye med dette med alt som har skjedd siden han har kommet inn. Forventer forbedring å ikkeno ferdig produkt fra første ses. App på apple tv er vel ikke bare de som bestemmer. Men kan hende det kommer. Jeg er dog meget fornøyd foreløpig.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #11 på: November 21, 2017, 09:42:32 »
så ulv mot Fulham i helgen, og ble ikke veldig skremt..sikkert hvassere hjemme, men læll. Det som allikevel slo meg var at de virket ekstremt effektive, men sitter forsvaret som mot boro, bør det helt klart være muligheter for poeng her..
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #12 på: November 21, 2017, 10:12:32 »
En app på Apple TV burde være en selvfølge, men ikke forvent det med det første, Håkon. Og det de problemene LUTV har hatt i starten, er det bare å smøre seg med tålmodighet. Eurosport Player eksempelvis har ikke fungert siden i sommer.
Marching on together!

Bjorn

Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #13 på: November 21, 2017, 12:20:25 »
så ulv mot Fulham i helgen, og ble ikke veldig skremt..sikkert hvassere hjemme, men læll. Det som allikevel slo meg var at de virket ekstremt effektive, men sitter forsvaret som mot boro, bør det helt klart være muligheter for poeng her..

Kollektivt er nok Wolves akkurat der de vil være og forventet å være før sesongen. De kan slå alle om de er konsentrert nok og har dagen. Men de er ikke uovervinnelige! Leeds var ikke ventet så høyt, men har vi dagen, kan vi slå hvem som helst i denne divisjonen og sikkert minst halvparten i PL og. Jeg velger å tro tross vår lille formdupp at Wolves har større press på seg til å levere enn vi har og vi har dermed en utmerket mulighet til å vinne her. 
Marching On! 4276

Leedsgutt

Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #14 på: November 21, 2017, 12:37:06 »
Dra dit uten frykt. Ikke noe å tape i denne kampen.
Alt press er på Wolves for å fortsette steamen de er i.
1p ville vært godkjent.

ArneS

Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #15 på: November 21, 2017, 14:53:01 »
W O L V E R H A M P T O N   T R I V I A

Wolverhampton er en by i West Midlands med ca 250.000 innbyggere.   West Midlands er samlet balløyas tredje største byområde, mens Wolverhampton og dens Wulfrunians isolert sett er nr 12.  Likevel fikk ikke byen City-status før i 2000, men kan på grunn av dette smykke seg med tittelen Milennium city.  Byen er oppkalt etter Lady Wulfrun, og navnet stammer fra ca  985.  I 1385 er navnet Wolveren Hampton benyttet.

Byen vokste med ull-handelen, og etter den industrielle revolusjon tok det helt av.  Gruvedrift, bilindustri, stål, motorsykler o.a.  Verdens første kjøretøy som passerte 200mph (320 kmt) var bygget i Wolverhampton. I dag er det luftfartsindustrien som dominerer sammen med service-sektoren.
Ullhandelen i middelalderen har satt sine spor, bl.a ved at flere av byens smalere gater har Fold i navnet, eksempelvis Farmers Fold og Victoria Fold.  Det kan også tyde på at Wolverhampton var stedet hvor man for første gang fikk Newcomen Steam Engine til å fungere.

I 1832 fikk byen sin første parlamentsrepresentasjon.   Byen ble et jernbaneknutepunkt for flere linjer.  Også kanalsystemet gjorde at Wolverhampton var samferdselsmessig sentral.  Jeg har selv tatt kanalbåt rundt West Midlands (basically), og der tøffet vi stille på vestsiden av byen.  Jeg husker også at det var et knutepunkt her, med flere kanaler som møtte hverandre.

Mellom 1868 og 1975 var det over 200 ulike sykkelfabrikker i byen, hvorav ingen eksisterer i dag.  Den mest kjente av disse var Viking Cycles Ltd. , og de hadde et lag som totalt dominerte britisk sykkelsport på 1950-tallet.
Wolverhampton er nordligste stasjon på Midland Metro bybanesystem.  Trolleybusser kom til byen i 1923, og en kort periode i 1930 hadde byen verdens største trolleybuss-system.  I Princes Square ble Englands første automatiske trafikklys tatt i bruk i 1927. 

Byen fikk masse innvandrere i etterkrigstiden, og i dag utgjør bl.a Sikher 7% av befolkningen. 

Wolverhamptons mest kjente bidrag til musikkens verden er Slade.  Andre band herfra er Cornershop og The Mighty Lemon Drops. 

Foruten football, er friidrett, sykkel, racing (hest, greyhound og motor).
Kjente personer fra Wolverhampton:  Anita Lonsborough (svømmer), Tessa Sanderson (Friidrett), Vikram Solanki (Cricket), Eric Idle, Liam Payne (One Direction), Robert Plant.

Wolverhampton Wanderers FC  Wolves.   
Grunnlagt I 1877 som St Luke’s.  Fusjonerte med den lokale Cricket og fotballklubben The Wanderers i 1879, og tok navnet Wolverhampton Wanderers.  Klubben var en av de 12 originale grunnleggerne av Football League i 1888.  Den første Football League kampen ever var mellom Wolves og Aston Villa. 
Wolves ble nr 3 i ligaens første sesong, og tapte cupfinalen.  1889 tok klubben i bruk Molineux Stadium, og der er klubben enda som vi vet. 
Første trofe kom i 1893 da klubben vant FA-cupen.  Neste kom i 1908 (også da FA-cup seier), men da hadde klubben allerede spilt 2 sesonger i 2. divisjon.  I 1923 rykket man ned til nivå 3, men som i 2013/14 så rykket man rett opp igjen.  Det ble et etterlengtet opprykk til 1. divisjon i 1932, og på tredvetallet etablerte klubben seg som en av de ledende klubbene.  Det ble 2 andreplasser i serien og et cupfinaletap og så en supseier igjen i 1939. 

Wolves’ definitivt største periode var på 1950-tallet.  Anført av legenden Billy Wright (nettopp, ja – han med tippetipsene - En spiller som i løpet av 541 Wolveskamper og 105 caps aldri ble booket) ble Wolves seriemester for første gang i 1953/54.  Nye mesterskap ble det i 1957/58 og 1958/59.  Klubben arrangerte også vennskapskamper mot europeiske storlag, og var dermed sterkt medvirkende til å få i stand de europeiske turneringene vi kjenner så godt til i dag.  Bl.a ble det daværende ungarske storlaget Honved slått, og lokalpressen utropte prompte klubben som «Champions of the world». 

1960-tallet startet med ny FA-Cup seier og nesten «The Double», men så møtte man sportslig motgang.  Manager Cullis fikk sparken etter 12 sesonger i 1964, og det ble nedrykk igjen etter over 30 sesonger på øverste nivå.  2 sesonger senere rykket man opp igjen.  I mellomtiden hadde klubben faktisk spilt en sommersesong i USA, der man gjorde et forsøk på å få i stand en fotball-liga.  De spilte i Western Division under navnet Los Angeles Wolves.  Vant denne, og slo vinnerne av Eastern Division (Washington Whips – som egentlig var skotske Aberdeen FC) i finalen.

Klubben ble nr 4 i ligaen i 1971, og kvalifiserte seg til UEFA-cupen.  De slo ut Juventus og Ferencvaros, og kom til finalen der det ble tap mot Spurs.  I 1974 vant klubben ligacupfinalen etter å ha slått Manchester City 2-1.  Wolves vant også ligacupen i 1980 etter 1-0 over Nottingham Forest.  Det ble mye økonomisk rot, oppkjøp og nedrykk i løpet av 80-tallet.  Kommunen kjøpte Molineux i 1986, og klubben rykket for første gang ned i 4. divisjon.  I 1988 og 1989 vant klubben hhv 4. og 3 divisjon, godt hjulpet av storscorer Steve Bull.  Selv om det ble gjort økonomiske forsøk på opprykk til PL gjennom hele 90-tallet, ble det ikke med mer enn et par play-off finaletap før de endelig lyktes i 2003.  Det ble direkte nedrykk igjen, og et par nye sesonger i Championship.  Mick McCarthy tok klubben opp igjen i PL i 2010.  2 strevsomme sesonger endte med nedrykk igjen i 2011/12. 

Ståle Solbakken ble klubbens første ikke-britiske manager, men fikk fyken etter 6 måneder med svingende resultater.  Erstatteren Dean Saunders gjorde det for så vidt enda verre, og det ble nytt nedrykk.  League One-oppholdet ble kortvarig, og endte med mesterskap og klubbrekord med 103 poeng i 2013/14.  Siden har klubben vært en like medioker championshipklubb som oss.  Denne sesongen er satsingen justert opp et par hakk, og klubben har i skrivende stund et godt grep om opprykk.

Molineux Stadium har i dag en kapasitet på 31 700, med planer om en utvidelse til 36 000.  Rekorden er fra 1939 mot Liverpool på drøye 61 000!

Klubbens største rivaler er WBA.  Det er 12 miles mellom klubbene, og kampene kalles The Black Country Derby. 
Wolves er nr 5 på all-time adelskalenderen i Football League, bak Scum, Arsenal, Liverpool og Preston NE.  De er den 9. mest suksessrike klubben med 13 trofeer. 

Derek Parkin har 501 kamper.
Steve Bull har 306 mål for Wolves
Kjøpte Ruben Neves fra Porto for £15,8 mill sommeren 2017..
Solgte Steven Fletcher til Sunderland i 2012 for £14 mill.
Spilte 21 kamper uten tap i 2005.  Vant 9 kamper på rad januar-mars 2014.
Vant League One med 103 poeng i 2013/2014.  Rykket ned fra PL med 25 poeng i 2011/2012.
Fikk og scoret på Football Leagues første straffespark i 1891.
Klubben er den eneste som har scoret over 100 mål i 4 sesonger på rad 1957/58 – 1960/61.
Ble første klubb som passerte 7 000 ligamål i 2005.
Klubben rykket ned fra gamle Division one til Division four påfølgende sesonger, dvs 3 nedrykk på rad.  Div 1 i 1983/84, div 4 i 1986/87.

Managere (utvalg):  Stan Cullis, Tommy Docherty, Graham Turner, Graham Taylor, Glenn Hoddle, Mick McCarthy, Ståle Solbakken, Kenny Jackett, Walter Zenga, Pau lLambert, Nuno Espirito Santo

Spillere (utvalg):
Nathan Blake, Dougie Freedman, Gunnar Halle, Robbie Keane, Andy Keogh, Jermaine Pennant, Sam Vokes, Andy Lonergan
 
Steffen Iversen, Håvard Flo,

Billy Wright, Stan Cullis, Ade Akinbiyi, Darren Anderton, Sebastien Bassong, Dave Beasant, Marcus Bent, Joachim Björklund, Björn B Sigurdarson, Jay Bothroyd, Steve Bull, Derek Parkin, Henri Camara, Carlton Cole, Carl Cort, Gordon Cowans, Alan Dodd, Derek Dougan, Jermaine Easter, Sylvan Ebanks-Blake, Darren Ferguson, Tim Flowers, Bobby Gould, Marlon Harewood, Kenny Hibbit, Tom Huddlestone, Carl Ikeme, Paul Ince, Denis Irwin, Joleon Lescott, Seyi Olofinjana, Phil Parkes, Cyrille Regis, Iwan Roberts, Steve Sedgley, Hans Segers, Alan Sunderland, Jon Dadi Bodvarsson,
Den 17. mann

Promotion 2010

Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #16 på: November 21, 2017, 14:58:25 »
Blir en tøff kamp. Redd for at vi her møter et desidert bedre lag enn Bjørg, og vi går på et tap.
Men jeg ser at det reklameres med live sending på LUTV. Er dette bilder, eller bare lyd

H.b: Kan du rette opp trådtittelen så den gir mening og blir søkbar!
        På forhånd, takk!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #17 på: November 21, 2017, 15:02:46 »
Blir en tøff kamp. Redd for at vi her møter et desidert bedre lag enn Bjørg, og vi går på et tap.
Men jeg ser at det reklameres med live sending på LUTV. Er dette bilder, eller bare lyd

H.b: Kan du rette opp trådtittelen så den gir mening og blir søkbar!
        På forhånd, takk!

Bedre nå lille pusekatt  ;) ;) ;) ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #18 på: November 21, 2017, 15:39:05 »
Phil Hay‏
@PhilHayYEP
Thomas Christiansen and Caleb Ekuban press conferences coming up at 12.30pm. #lufc

Smashing guy is Ekuban. Said his father would badger him to watch and copy Yeboah (a fellow Ghanaian). “I’d say ‘okay dad but it’s not that easy!” #lufc

Ekuban believes he’s good enough to be first choice striker at Leeds but thinks most of the forwards around him are too. Was happy with how he started here before his injury. #lufc

Ekuban mentioned at the start that Lasogga is out “for a couple of weeks.” Will see what Christiansen says about Lasogga’s fitness shortly. Club said he was ill on Sunday. #lufc

Christiansen says Lasogga was ill at the weekend and “we’ll see if he is okay to come back in.” Indicated that Stuart Dallas is fit. #lufc

Christiansen said he wants Leeds to go on a run now. Thinks Wolves are the best team in the league but said they do have weaknesses. “Few, but they have.” #lufc
 
Christiansen said he’s enjoyed the job regardless of the tough spell he’s been through. “When we were unbeaten and in a good run I was the best. Then we go on a bad run and I should be sacked. This is football. I did not invent that.” #lufc

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #19 på: November 21, 2017, 18:29:17 »
Blir en tøff kamp. Redd for at vi her møter et desidert bedre lag enn Bjørg, og vi går på et tap.
Men jeg ser at det reklameres med live sending på LUTV. Er dette bilder, eller bare lyd
Begynner å bli svært gammelt nytt nå men Leeds har rettigheter til videostreaming av alle Leeds kamper som ikke broadcastes live på TV.  ;)

Er ikke det bare hjemmekampene da


Nei, så tett som du følger Leeds så har du ikke fått med deg det? Opp i ringa nå h.b  ;)

Hakke tenkt på det når det er bortekamper. For har da sett bortekampene på tv kanaler. Hadde nok valgt en tv kanal fremfor LeedsUnited TV på grunn av dårlig streaming fra LUTV , hvor man detter ut og inn iblant

Du har aldri det valget.

Jon R

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #20 på: November 21, 2017, 19:51:46 »
Prøver å komme meg inn på siden hvor jeg kjøper tilgang til dagens match. Har gjort dette mange ganger før men nå finner jeg rett og slett ikke ut av. Har gått inn på matchcentre og International match center men kommer meg ikke videre til noe subscription vindu. Flere som sliter???? :-[
Jon R.

kongsmo

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #21 på: November 21, 2017, 19:58:20 »
Kampen spilles vel ikke før i morgen

Sent fra min E5823 via Tapatalk

"SNIFFER"

Jon R

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #22 på: November 21, 2017, 20:06:30 »
Kampen spilles vel ikke før i morgen

Sent fra min E5823 via Tapatalk
Skulle være morgendagens. Jobber sent i morgen og liker å bestille i god tid.  ;)
Jon R.

LEO

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #23 på: November 21, 2017, 22:55:05 »
Håper vi stiller med samme lag men det er fristen å be om Dallas skal inn. :-[
 

ar9

Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #24 på: November 21, 2017, 22:58:46 »
Håper vi stiller med samme lag men det er fristen å be om Dallas skal inn.

Hvem vil du da ha ut?

Promotion 2010

Sv: Wolves borte Onsdag 22.11.17.
« Svar #25 på: November 21, 2017, 23:43:53 »
Blir en tøff kamp. Redd for at vi her møter et desidert bedre lag enn Bjørg, og vi går på et tap.
Men jeg ser at det reklameres med live sending på LUTV. Er dette bilder, eller bare lyd

H.b: Kan du rette opp trådtittelen så den gir mening og blir søkbar!
        På forhånd, takk!

Bedre nå lille pusekatt  ;) ;) ;) ;)


Jeeeeee!!!

Takk!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #26 på: November 21, 2017, 23:49:18 »
Wolves utnytter sin mer berømte motstander:


Heading for a sizeable crowd against Leeds United tomorrow but still chance to join them with tickets available for Wolves fans.  Reminder too that if you purchase for Leeds then can purchase for Bolton on Saturday at half price.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #27 på: November 22, 2017, 11:51:09 »
Matchday!  8)

Grugleder meg litt til i kveld. Vi møter divisjonens beste lag på bortebane. Vi får bare håpe at vi klarer å prestere på toppnivået vårt. For gjør vi det, så har vi absolutt muligheten til å hente både 1 og 3 poeng. Regner med samme lag som sist. Men her bør det påpekes at Wolves har en ekstra hviledag fra helgen, mens Barnsley (vår neste motstander lørdag formiddag) også vil få en ekstra hviledag til den kampen. Kan derfor tenkes at TC gjør en eller to endringer. Aktuelle spillere som kan komme inn er O`Kane, Dallas og Lasogga. Tipper likevel på uforandret lag, og så heller noen bytter frem til helgens derby-match.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #28 på: November 22, 2017, 12:14:35 »
Matchday!  8)

Grugleder meg litt til i kveld. Vi møter divisjonens beste lag på bortebane. Vi får bare håpe at vi klarer å prestere på toppnivået vårt. For gjør vi det, så har vi absolutt muligheten til å hente både 1 og 3 poeng. Regner med samme lag som sist. Men her bør det påpekes at Wolves har en ekstra hviledag fra helgen, mens Barnsley (vår neste motstander lørdag formiddag) også vil få en ekstra hviledag til den kampen. Kan derfor tenkes at TC gjør en eller to endringer. Aktuelle spillere som kan komme inn er O`Kane, Dallas og Lasogga. Tipper likevel på uforandret lag, og så heller noen bytter frem til helgens derby-match.

MOT!

auren

Håper okane IKKE kommer inn men. Tror på uforandret lag.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

willum

Sv: Kamp:vs Wolverhampton@Molineux Onsdag 22/11-2017
« Svar #29 på: November 22, 2017, 12:15:56 »
Prøver å komme meg inn på siden hvor jeg kjøper tilgang til dagens match. Har gjort dette mange ganger før men nå finner jeg rett og slett ikke ut av. Har gått inn på matchcentre og International match center men kommer meg ikke videre til noe subscription vindu. Flere som sliter???? :-[

Hadde samme problemet i går, da var ikke "International streaming" en av valgmulighetene på https://www.leedsunited.com/subscription-area. Men det er fikset nå. Tilgang kjøpt!