Skrevet av Emne: Ex-bidragsytere på forumet  (Lest 7562 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Ex-bidragsytere på forumet
« Svar #30 på: Februar 27, 2018, 11:35:51 »
Nå skal jeg ikke si at jeg er noen ekstrem bidragsyter her, for det meste er jeg her for å sope opp litt info for meg selv, men jeg lister meg uansett utpå kanten med mine tanker rundt denne trådens mening.

De fleste av brukerne er nok her for å lese om rykter og interessante diskusjoner rundt klubben, og for å være ærlig er dette (som nevnt under) noe det har vært mindre og mindre av. En mulig grunn til at disse "super-brukerne" forsvinner er at man er ute etter nettopp ryktene om intriger, nysignereinger eller andre aktiviteter rundt klubben i tillegg til en god diskusjon. Det blir bare flere og flere kilder til andre ryktebørser, Twitter er jo et relativt godt eksempel med Phil Hay (og flere) i spissen. Når diskusjonene og meningene blir slaktet som galskap og alt ender med at TC må gå, hvorfor lese ryktet 4 timer senere på forumet når man kan få det direkte på telefonen via Twitter?

Kanskje flere av innleggene som dreper gode diskusjoner eller drar diskusjonene ut i digresjon på digresjon oftere burde bli moderert/fjernet?


Mulig det "dreper" noe aktivitet til å begynne med, men jeg kan forstå at folk velger å holde sine reflekterte tanker for seg selv, eventuelt flytte de til andre forum, når alle diskusjoner ender opp i at MC var en fjert, TC må gå eller SoMe-avdelingen til Leeds er på syre.

All respekt til moderatorene som gjør jobben i dag på sin egen fritid, men en liten "tuning" hadde i jeg satt pris på. Ofte er det gjentagende hvem som gang på gang dreper en god diskusjon med smakløse argumenter og i noen tilfeller personangrep (ingen nevnt, ingen glemt..). Samtidig skal de som "stand their ground", men underbygger det med relevante fakta og meninger få lov til å herje tilnærmet fritt.


Disclaimer: dette er mitt inntrykk av hvordan diskusjonene ofte ender - uten å mene at alle diskusjoner ender som dritt på fjøsveggen. Til dere som daglig bidrar med rykter og reflektere innlegg: kudos!
Så det skal bli meningstyranni her inne? Så alle negative innlegg om klubben skal fjernes? Vel, da fjerner jeg meg selv fra forumet. At noen få orakler skal definere hva som er gode og dårlige innlegg? og at de dårlige fjernes? Det blir for dumt :(
Du tok dette personlig?
JA! ;)

lojosang

Sv: Ex-bidragsytere på forumet
« Svar #31 på: Februar 27, 2018, 12:22:13 »
Hvem jaget bort alle kvinnene, damene og jentene hver gang de dukket opp her?

Noen forsvant stille, andre med litt mer krutt!!!


Synd!

"Alle"? Jeg kan vel huske en som skrev jevnlig en periode så lenge jeg har vært her. Sikker på dette ikke er noe du har drømt?  ;D
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Ex-bidragsytere på forumet
« Svar #32 på: Februar 27, 2018, 13:01:11 »
Hvem jaget bort alle kvinnene, damene og jentene hver gang de dukket opp her?

Noen forsvant stille, andre med litt mer krutt!!!


Synd!

"Alle"? Jeg kan vel huske en som skrev jevnlig en periode så lenge jeg har vært her. Sikker på dette ikke er noe du har drømt?  ;D

"Alle" var litt ironisk sagt, for de kvinnelige bidragsyterne er dessverre få. Var det Mari hun het hun som trakk seg pga nedsettende kommentarer fordi hun var jente?

Synd hvis man blir nødt til å skrive under med et pseudonym hvis man ikke er gråtende, lett skallet mann i 50-årene!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Ex-bidragsytere på forumet
« Svar #33 på: Februar 27, 2018, 13:28:32 »
Har vært på forumet her i ganske mange år og fulgt med for å holde meg oppdatert på ulike ting rundt Leeds og fordi det er interessant og se hvor folk samles for å se kamper osv. Har egentlig vært ganske passiv i diskusjoner inntil det siste egentlig.
Men husker for mange år siden en som kalte seg bremner eller noe. Han skrev jo så tastaturet sprakk her, men så plutselig forsvant han.
Noen som vet hva som skjedde med han? dabbet interessen, byttet lag? eller er han under et annet navn?

auren

Sv: Ex-bidragsytere på forumet
« Svar #34 på: Februar 27, 2018, 13:46:52 »
Har vært på forumet her i ganske mange år og fulgt med for å holde meg oppdatert på ulike ting rundt Leeds og fordi det er interessant og se hvor folk samles for å se kamper osv. Har egentlig vært ganske passiv i diskusjoner inntil det siste egentlig.
Men husker for mange år siden en som kalte seg bremner eller noe. Han skrev jo så tastaturet sprakk her, men så plutselig forsvant han.
Noen som vet hva som skjedde med han? dabbet interessen, byttet lag? eller er han under et annet navn?

Hvis det var han her du sikter til, så var han sist aktiv i 2007. Så noe har nok skjedd...:

http://forum.leedsunited.no/index.php?action=profile;area=showposts;u=18


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Ex-bidragsytere på forumet
« Svar #35 på: Februar 27, 2018, 14:06:26 »
Hvem jaget bort alle kvinnene, damene og jentene hver gang de dukket opp her?

Noen forsvant stille, andre med litt mer krutt!!!


Synd!

"Alle"? Jeg kan vel huske en som skrev jevnlig en periode så lenge jeg har vært her. Sikker på dette ikke er noe du har drømt?  ;D

"Alle" var litt ironisk sagt, for de kvinnelige bidragsyterne er dessverre få. Var det Mari hun het hun som trakk seg pga nedsettende kommentarer fordi hun var jente?

Synd hvis man blir nødt til å skrive under med et pseudonym hvis man ikke er gråtende, lett skallet mann i 50-årene!

flere sånne ...så trekker jeg meg også....snakker om spiker'n på hodet!  ;)
Ups & Ups!!

samadhi

Sv: Ex-bidragsytere på forumet
« Svar #36 på: Februar 27, 2018, 14:12:37 »
Har vært på forumet her i ganske mange år og fulgt med for å holde meg oppdatert på ulike ting rundt Leeds og fordi det er interessant og se hvor folk samles for å se kamper osv. Har egentlig vært ganske passiv i diskusjoner inntil det siste egentlig.
Men husker for mange år siden en som kalte seg bremner eller noe. Han skrev jo så tastaturet sprakk her, men så plutselig forsvant han.
Noen som vet hva som skjedde med han? dabbet interessen, byttet lag? eller er han under et annet navn?

Hvis det var han her du sikter til, så var han sist aktiv i 2007. Så noe har nok skjedd...:

http://forum.leedsunited.no/index.php?action=profile;area=showposts;u=18


auren

16 innlegg i starten av januar 2007 (2379 innlegg til sammen, som var veldig mye den gang), for så bare å forsvinne. Høres rart ut.
marching on together,
derudaf forever...

leedslife

Sv: Ex-bidragsytere på forumet
« Svar #37 på: Februar 27, 2018, 14:45:11 »
ja der har vi han. han forsvant vel sammen med Smith  :(

lojosang

Sv: Ex-bidragsytere på forumet
« Svar #38 på: Februar 27, 2018, 16:24:23 »
Hvem jaget bort alle kvinnene, damene og jentene hver gang de dukket opp her?

Noen forsvant stille, andre med litt mer krutt!!!


Synd!

"Alle"? Jeg kan vel huske en som skrev jevnlig en periode så lenge jeg har vært her. Sikker på dette ikke er noe du har drømt?  ;D

"Alle" var litt ironisk sagt, for de kvinnelige bidragsyterne er dessverre få. Var det Mari hun het hun som trakk seg pga nedsettende kommentarer fordi hun var jente?

Synd hvis man blir nødt til å skrive under med et pseudonym hvis man ikke er gråtende, lett skallet mann i 50-årene!

Ingen tvil om at også jeg støtter retten til å ha hår på OEF!  ;D
- Leif Olav

Gufrias

Sv: Ex-bidragsytere på forumet
« Svar #39 på: Februar 28, 2018, 17:11:30 »
Hvem jaget bort alle kvinnene, damene og jentene hver gang de dukket opp her?

Noen forsvant stille, andre med litt mer krutt!!!


Synd!

"Alle"? Jeg kan vel huske en som skrev jevnlig en periode så lenge jeg har vært her. Sikker på dette ikke er noe du har drømt?  ;D

"Alle" var litt ironisk sagt, for de kvinnelige bidragsyterne er dessverre få. Var det Mari hun het hun som trakk seg pga nedsettende kommentarer fordi hun var jente?

Synd hvis man blir nødt til å skrive under med et pseudonym hvis man ikke er gråtende, lett skallet mann i 50-årene!

Ingen tvil om at også jeg støtter retten til å ha hår på OEF!  ;D
Men så skriver jo også du under pseudonym  ;)
Hekta på Leeds siden 1974