Skrevet av Emne: EX-Head Coach Paul Heckingbottom  (Lest 169892 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #30 på: Februar 05, 2018, 23:17:18 »
Sakset fra en Barnsley supporter:
«Big loss to the club and the town. We were falling for years really, lacking an identity, stockpiling mercenary ageing players. Lee Johnson after a terrible run started to turn it around with a few wins then Hecky took over and we never looked back. Bottom four of league One to a promotion in the play-offs at Wembley. Along with a JPT Trophy win also at Wembley in the same period of time.
He gave us back some pride and as the saying goes ‘one of own’ was delivering what every fan wants, a young hungry attacking side. Last season we were good, very good really. For a newly promoted team. The board at the time pulled the rug from under him and sold out best players. We have carried on selling and not replacing and now we are struggling.”

http://peacockandsmiley.com/5760/paul-heckingbottom-barnsley-fan-view/

Ikke ofte man ser at supportere er så positive til manageren når dem ligger nest sist på tabellen.

Helt sikker på at kvaliteten i stallen er der.  Har spillerne vært innvolvert i avgangen så bør motivasjonen være høy nå, og frustrasjonen bør være borte. Jeg liker veldig godt det jeg har lest om han. Han er en motivator som gir mye av seg selv. Elsker å jobbe med spillere som vil utvikle seg! Altså, skal du spille så må du vise det! Han er heller ikke redd for å slippe til unggutter. Det har vi jo en del av nå  :)

Faen heller da. Er det ikke bedre med en som vil vise seg frem, vise hva han er god for. En som hele tiden vil bli bedre enn en som bare tar på seg en ekstra jobb for å spe på pensjonen!

Med Tc var jeg skeptisk, men ble fort gla i fyren. Hvem ble ikke det etter den starten?  Nå har jeg trua fra dag en. Tror vi har truffet bra denne gangen. Våres største fiende vil være fansen hvis det går trått i de neste fire tøffe kampene.

Neste kamp kan ikke komme fort nok nå.

PS. Dette er ikke ironi  :)
Veldig bra Eriksen. Jeg blir veldig glad for denne type innlegg, spesielt når så mange allerede har svingt øksa. ( vurderer serr å aldri mer lese alt det negative pisset på WACCOE og engelske Leedsforum på FB ). Ta med at mange av Barnsleygutta fremhever angrepsspillet de viste ifjor, frem til de tre beste offensive spillerne ble solgt i et og samme transfervindu og ikke erstattet.
Jon R.

GeirO

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #31 på: Februar 05, 2018, 23:18:38 »
Er det litt rart at det drar ut? Forhandlingsproblemer? Vi får se....

Gjør meg noen tanker om at en staut Yorkshiremann ikke har bruk for typer som Saiz og Alioski....vi får se (igjen).
MOT

Eriksen55

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #32 på: Februar 05, 2018, 23:19:59 »
Hva skal han kalles? Kan jo ikke sitte å skrive Heckingbottom når vi skal klage på bytter underveis i kamper.

HB har lagt sin elsk på Bottom, men føler ikke at vi er der enda  :)

auren

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #33 på: Februar 05, 2018, 23:23:25 »
Hva skal han kalles? Kan jo ikke sitte å skrive Heckingbottom når vi skal klage på bytter underveis i kamper.

HB har lagt sin elsk på Bottom, men føler ikke at vi er der enda  :)

Tror han ble kalt Hecky av Barnsley-fansen. PH er jo en enkel forkortning også. Går det rævva med ham er Bottom det klart beste  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #34 på: Februar 05, 2018, 23:24:44 »
Er det litt rart at det drar ut? Forhandlingsproblemer? Vi får se....

Gjør meg noen tanker om at en staut Yorkshiremann ikke har bruk for typer som Saiz og Alioski....vi får se (igjen).

Vil tro at Radden vil være der når det blir offisielt. Han tar nok treningen på formiddagen først.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #35 på: Februar 05, 2018, 23:25:22 »
Er det litt rart at det drar ut? Forhandlingsproblemer? Vi får se....

Gjør meg noen tanker om at en staut Yorkshiremann ikke har bruk for typer som Saiz og Alioski....vi får se (igjen).

Heldigvs ikke noen deadline frist å rekke. En god natts søvn før han starter med å selge inn sine tanker til gutta på treningen i morgen.

Alioski vil endelig få muligheten til å blomstre. Hvis han blir omtalt som flopp etter sesongen så kan dere putte meg i bøtta sammen med DHY og HB!

GeirO

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #36 på: Februar 05, 2018, 23:27:17 »

HECK:

exclamation, nounï„‘  uk ​   /hek/ us ​   /hek/ informal 
      ï…³      ​   
an expression of usually slight anger or surprise, or a way of adding force to a statement, question, etc.:

Oh heck! It's later than I thought.

Where the heck have you been?
MOT

Torpe-do

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #37 på: Februar 05, 2018, 23:43:16 »
Skal bli godt å sjå intervjuer på engelsk igjen, kjenner eg. Om det skulle vise seg at han har for vane å starte 9 av 10 svar med «well..» blir eg litt lei meg.

Over til det saklege: Velkomen (gitt det ordnar seg, då!)! Her skal du verkeleg få prøvd deg, gitt! Kjem rett i elden, det er sikkert og visst!


Sent from my iPhone using Tapatalk

rd1

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #38 på: Februar 05, 2018, 23:50:21 »
Noen som har info om formasjon, samt hvilken spillestil hecky står for?

Så får vi se, selv om mange av oss er skeptiske
"Who needs Cantona??"

Reaney

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #39 på: Februar 05, 2018, 23:55:12 »
Jeg kan ikke fatte hvordan det er mulig å ansette en manager fra samme liga, som har 1 seier på de siste 16 kampene. Altså svakere "record" enn han vi sparker.

Eriksen55

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #40 på: Februar 06, 2018, 00:02:38 »
Jeg kan ikke fatte hvordan det er mulig å ansette en manager fra samme liga, som har 1 seier på de siste 16 kampene. Altså svakere "record" enn han vi sparker.

Det har sine grunner. Han ble ribbet for spillere i sommer og fikk ikke erstattet dem. Han tok over Barnsley på 18 plass i league one og førte dem opp vi PO og opp til 14 plass i CC. I tilegg vant han malingscupen i opprykksåret. Hvis du googler og leser litt så finner du mye interessant.

Eriksen55

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #41 på: Februar 06, 2018, 00:14:38 »
Noen som har info om formasjon, samt hvilken spillestil hecky står for?

Så får vi se, selv om mange av oss er skeptiske

I utgangspunktet offensivt spill og 4-4-2. Mer direkte og mindre possesion. Har sjekket start oppstillingen på de fleste kampene til Barnsley så langt i år, der går 4-4-2 igjen. 4-1-4-1 og 4-4-1-1 brukes jevnt. Tydelig at han varierer litt. Borte mot villa spilte han 5-3-2.

Tror fortsatt 4-2-3-1 kan bli formasjonen.

Det som kan bli spennende hvis det blir endring i formasjon blir bruken av Saiz og Hernandez. Og hvem blir venstreving?

Dette blir spennende!

Blank_File

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #42 på: Februar 06, 2018, 00:15:26 »
Jeg er uvanlig skeptisk. Tror ikke jeg har vært så skeptisk siden Hockaday ble ansatt. Litt mer positiv etter å ha hørt omtalen av han i Barnsley og en del "kjennere". Han skal få all min kjærleik og støtte uansett hva jeg tenker nå.

Jon R

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #43 på: Februar 06, 2018, 00:19:37 »
Jeg er uvanlig skeptisk. Tror ikke jeg har vært så skeptisk siden Hockaday ble ansatt. Litt mer positiv etter å ha hørt omtalen av han i Barnsley og en del "kjennere". Han skal få all min kjærleik og støtte uansett hva jeg tenker nå.
Nemlig. Det er liksom jobben vår det.  :)
Jon R.

lojosang

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #44 på: Februar 06, 2018, 01:08:50 »
Hva skal han kalles? Kan jo ikke sitte å skrive Heckingbottom når vi skal klage på bytter underveis i kamper.

HB har lagt sin elsk på Bottom, men føler ikke at vi er der enda  :)
Hekken dekker begge deler av navnet hans.
- Leif Olav

Xern

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #45 på: Februar 06, 2018, 01:27:07 »
Hva skal han kalles? Kan jo ikke sitte å skrive Heckingbottom når vi skal klage på bytter underveis i kamper.

HB har lagt sin elsk på Bottom, men føler ikke at vi er der enda  :)
Hekken dekker begge deler av navnet hans.
Liker Hekken.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #46 på: Februar 06, 2018, 06:23:50 »
Hva skal han kalles? Kan jo ikke sitte å skrive Heckingbottom når vi skal klage på bytter underveis i kamper.

HB har lagt sin elsk på Bottom, men føler ikke at vi er der enda  :)
Hekken dekker begge deler av navnet hans.
Liker Hekken.

Jeg også. Stiller mer bak den

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #47 på: Februar 06, 2018, 06:57:36 »
Fortsatt ikke bekreftet. Venter med å kommentere inntil det er noe å kommentere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #48 på: Februar 06, 2018, 07:13:30 »
Headingbottom ;D

HåvardK

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #49 på: Februar 06, 2018, 07:20:54 »
Skal bli godt å sjå intervjuer på engelsk igjen, kjenner eg. Om det skulle vise seg at han har for vane å starte 9 av 10 svar med «well..» blir eg litt lei meg.

Over til det saklege: Velkomen (gitt det ordnar seg, då!)! Her skal du verkeleg få prøvd deg, gitt! Kjem rett i elden, det er sikkert og visst!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Helt enig. Ble mye tåkeprat på TC. Hecky behersker nok engelsk bedre.

Cherry

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #50 på: Februar 06, 2018, 07:36:20 »
Har faktisk ikke blitt annonsert ennå ::).
Hmm. Tok det for god fisk at dette var annonsert. Litt usikker på hva vi gjør nå. Policyen er jo at vi aldri skal opprette tråder på nye spillere eller andre som ikke er offentliggjort på den offisielle siden ennå...

Mi rång, var liiiiitt kjapp- men fast fisk fra i morges da.... ;)
Tar med seg Jamie Clapham som assistent... mener han han har gålla mot oss tidligere. :(
Håper dette virkelig er ett friskt pust inn i gruppa da... og for oss ;)
 

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #51 på: Februar 06, 2018, 07:49:15 »
Største skuffelsen har lagt seg. Ikke annet valg enn å støtte klubben og bottom i dette, selv om jeg fremdeles mener det er feil signal og manglende ambisjoner, så stiller jeg meg bak coachen og ønsker han lykke til med Leeds

B_Ød

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #52 på: Februar 06, 2018, 08:14:08 »
Største skuffelsen har lagt seg. Ikke annet valg enn å støtte klubben og bottom i dette, selv om jeg fremdeles mener det er feil signal og manglende ambisjoner, så stiller jeg meg bak coachen og ønsker han lykke til med Leeds

YAY!!!!!!!!!  ;D...da går dette vegen!!
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #53 på: Februar 06, 2018, 08:15:17 »
Etter det jeg leser, så blir jeg mer og mer fornøyd ift ansettelsen.
Yorkshiremann, gjort mer eller mindre gull av gråstein i Barnsley - en klar spillestil.... :)

Utfordringen for en kar som Hecky blir oss..........rett og slett......oss fans.
 

Jon R

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #54 på: Februar 06, 2018, 08:17:39 »
Største skuffelsen har lagt seg. Ikke annet valg enn å støtte klubben og bottom i dette, selv om jeg fremdeles mener det er feil signal og manglende ambisjoner, så stiller jeg meg bak coachen og ønsker han lykke til med Leeds
Tommel opp Håkon.  :)
Jon R.

kongsmo

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #55 på: Februar 06, 2018, 08:20:22 »
Største skuffelsen har lagt seg. Ikke annet valg enn å støtte klubben og bottom i dette, selv om jeg fremdeles mener det er feil signal og manglende ambisjoner, så stiller jeg meg bak coachen og ønsker han lykke til med Leeds


Sent fra min E5823 via Tapatalk

"SNIFFER"

Johnoen

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #56 på: Februar 06, 2018, 08:26:39 »
Heckingbottom - Hockaday - i samme gate?? Bare trist jeg - og så har jeg bursdag i dag også?

Cherry

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #57 på: Februar 06, 2018, 08:29:37 »
Dette innlegget sier det meste........positivitet som stort sett blir halshogd av kommentarer .....thats us  :o

http://www.weallloveleeds.co.uk/latest/leeds-set-for-superb-appointment
 

auren

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #58 på: Februar 06, 2018, 08:31:49 »
Heckingbottom - Hockaday - i samme gate?? Bare trist jeg - og så har jeg bursdag i dag også?

Gratulerer med dagen da, Johnoen  :) 8)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #59 på: Februar 06, 2018, 08:32:06 »
Dette er jeg positiv til. Mange ting som taler for denne karen. Ã… seff mange ting som taler imot. Sånn er det med ALLE som tar over leeds i dag. Uansett PL erfaring CC erfaring eller ikke. Stiller meg back hekken og støtter dette fullt ut. Måtte dette bli mannen som drar oss opp a søla. Da ere mange som må se seg i speilet.

Heck ville selv ha denne jobben utifra det jeg leser. Jeg velger å se det som en med BALLER i den situasjonen vi er i mtp både frustrerte fans OG spillere samt skadesituasjonen og suspensjoner.

En med baller er akkurat det vi trenger. En med krigsinnstilling. Håper vi ser en helt annen mentalitet fremover ute på banen. 

Litt komisk å lese alle forsmådde leedsfans reaksjoner. Nesten som tenåringsjentene som ikke hadde sjans på han kjendisen i baren på byn. Man kan ikke komme med et navn folk kjenner som viser at leeds mener "alvor" når man blir spurt hvem som trener leeds for tida. DET smerter nok mange mest. Hekken ere vel knapt noen som har hørt om. Ã… det er for meg helt i orden så lenge han lykkes. Time will show. Eneste gang jeg har hatt vondt for å stille meg bak en manager var the hock. 
« Siste redigering: Februar 06, 2018, 08:37:50 av Annesj »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds