Skrevet av Emne: EX-Head Coach Paul Heckingbottom  (Lest 168779 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Annesj

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #150 på: Februar 07, 2018, 13:57:52 »
Jeg velger hekken. Tror spillerne vil vokse under hekken.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #151 på: Februar 07, 2018, 13:59:30 »
Holder meg til Bottom jeg

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #152 på: Februar 07, 2018, 14:17:14 »
The Heckmeister!

kongsmo

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #153 på: Februar 07, 2018, 14:18:38 »
Hva tror folket om kaptein. Hender vel at nye trenere vil velge egen kaptein?

Sent fra min E5823 via Tapatalk
Forshaw! Han går i krigen! Og Pontus!

Trenger en organisator, en leder utpå der.. Så enten Cooper eller Foreshaw.
Pontus er mer en showmann enn en leder.
Grøsser når jeg ser Hernadez også som kaptein. Sier litt om balansen i laget.
Vil ikke ha Cooper, han er ikke god nok spillemessig til å være kaptein...

Sent fra min E5823 via Tapatalk

"SNIFFER"

Gufrias

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #154 på: Februar 07, 2018, 15:41:48 »
Holder meg til Bottom jeg
Hva med HB, som i HeckingBottom?  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #155 på: Februar 07, 2018, 15:43:55 »
Holder meg til Bottom jeg
Hva med HB, som i HeckingBottom?  ;)

Kjedelig å omtale meg selv hele tiden, selv om jeg er en sjøldigger da  ;) ;D ;D ;)

stian

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #156 på: Februar 07, 2018, 16:10:36 »
HB som manager låter litt spesielt i LUSCOS-sammenheng

Eriksen55

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #157 på: Februar 07, 2018, 16:13:17 »
Holder meg til Bottom jeg
Hva med HB, som i HeckingBottom?  ;)

Kjedelig å omtale meg selv hele tiden, selv om jeg er en sjøldigger da  ;) ;D ;D ;)

Stemmer for HB. Da slipper vi kanskje å høre HB skrike HB ut og HB er udugelig  ;) ;D

h.b

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #158 på: Februar 07, 2018, 16:15:09 »
Holder meg til Bottom jeg
Hva med HB, som i HeckingBottom?  ;)

Kjedelig å omtale meg selv hele tiden, selv om jeg er en sjøldigger da  ;) ;D ;D ;)

Stemmer for HB. Da slipper vi kanskje å høre HB skrike HB ut og HB er udugelig  ;) ;D

lol. Jeg er min aller største kritikker. Da blir det enda mere skriking

Eriksen55

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #159 på: Februar 07, 2018, 16:18:11 »
Holder meg til Bottom jeg
Hva med HB, som i HeckingBottom?  ;)

Kjedelig å omtale meg selv hele tiden, selv om jeg er en sjøldigger da  ;) ;D ;D ;)

Stemmer for HB. Da slipper vi kanskje å høre HB skrike HB ut og HB er udugelig  ;) ;D

lol. Jeg er min aller største kritikker. Da blir det enda mere skriking

Har på følelsen at du kan være kritisk ja  ;)

ibster

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #160 på: Februar 07, 2018, 16:55:37 »
Er det opplest og vedtatt at vi skal kalle han Hekken? Kjenner allerede nå at jeg ikke er så glad i den slængen.  ???
Veldig enig! Eg går heller for den tradisjonelle PH :)
Støttes!
+1.
PH, da tenker jeg på Phil Hay.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #161 på: Februar 07, 2018, 18:06:58 »
Report hints at key Leeds United change under Heckingbottom

Published 17 mins ago on February 7, 2018
By Alfie Burns

A report from Leeds Live have been debating how Leeds United could line-up under Paul Heckingbottom, with it thought that the Whites could move away from their favoured 4-2-3-1 formation.
Under Garry Monk last season and this year under Thomas Christiansen, Leeds have favoured a 4-2-3-1 formation, with two holding midfielders and a more advanced central player – usually Samuel Saiz or Pablo Hernandez.

However, Christiansen’s sacking on Sunday evening, combined with Heckingbottom’s appointment less than 48 hours later could see a shake-up at Elland Road, with the former Barnsley boss favouring a 4-1-4-1 formation.

Heckingbottom’s favoured formation sees one midfielder sit, with two in a more advanced position with more licence to join the striker.

Leeds currently sit 10th in the Championship table, seven points adrift of the top-six, however, the Whites are hoping Heckingbottom’s appointment will lead to an upturn in results, with the Whites without a victory across all competitions since Boxing Day.

Heckingbottom will take charge of his first game this weekend against Sheffield United at Bramall Lane, with the new Leeds boss welcoming back Kalvin Phillips and Eunan O’Kane from suspension.
The Verdict

Leeds’ 4-2-3-1 formation looked to have been found out, both under Monk and Christiansen, with the Whites failing to adapt to in-game situations.
A change in formation would be welcome at Elland Road, but Leeds’ supporters will have their concerns over where Saiz would fit into a 4-1-4-1 formation.
How Heckingbottom sets Leeds up against Sheffield United will be interesting, with the Whites in desperate need of some positive results.

https://footballleagueworld.co.uk/report-hints-at-key-leeds-united-change-under-heckingbottom/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #162 på: Februar 07, 2018, 18:10:23 »
Svea joiner i ordspill-juntaen :)

Svea‏
@VGSvea
Den nye Leeds-manageren, Paul Heckingbottom får med seg Danny Higginbotham og tidligere cricket-mester Ian Botham som assistenter i kaoset.


...og Charles Berstad henger seg på:
 
Charles Berstad
@CharlesBerstad
 Replying to @VGSvea
Mr Pommeroy, Mr Winterbottom og Admiral Von Schneider også i "backroom staff"
« Siste redigering: Februar 07, 2018, 18:12:12 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #163 på: Februar 07, 2018, 18:35:14 »
Ser fram til kampene starter, så får vi annet å skrive om enn kallenavn.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #164 på: Februar 07, 2018, 19:04:19 »
Ser fram til kampene starter, så får vi annet å skrive om enn kallenavn.
Jeg tror jeg går for Phillern.  8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #165 på: Februar 07, 2018, 20:26:43 »
Ser fram til kampene starter, så får vi annet å skrive om enn kallenavn.
Jeg tror jeg går for Phillern.  8)

Allerede opptatt: Phil Collins (Genesis)
Super Leeds since 1968

lojosang

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #166 på: Februar 07, 2018, 20:34:20 »
Heckingbottom - Hockaday - i samme gate?? Bare trist jeg - og så har jeg bursdag i dag også?
Rykke opp til Championship mot sparken etter sju kamper på syvende nivå eller noe sånt? Ja, jøssda. Kliss likt, det.
- Leif Olav

lojosang

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #167 på: Februar 07, 2018, 20:35:50 »
Dette er jeg positiv til. Mange ting som taler for denne karen. Ã… seff mange ting som taler imot. Sånn er det med ALLE som tar over leeds i dag. Uansett PL erfaring CC erfaring eller ikke. Stiller meg back hekken og støtter dette fullt ut. Måtte dette bli mannen som drar oss opp a søla. Da ere mange som må se seg i speilet.

Heck ville selv ha denne jobben utifra det jeg leser. Jeg velger å se det som en med BALLER i den situasjonen vi er i mtp både frustrerte fans OG spillere samt skadesituasjonen og suspensjoner.

En med baller er akkurat det vi trenger. En med krigsinnstilling. Håper vi ser en helt annen mentalitet fremover ute på banen. 

Litt komisk å lese alle forsmådde leedsfans reaksjoner. Nesten som tenåringsjentene som ikke hadde sjans på han kjendisen i baren på byn. Man kan ikke komme med et navn folk kjenner som viser at leeds mener "alvor" når man blir spurt hvem som trener leeds for tida. DET smerter nok mange mest. Hekken ere vel knapt noen som har hørt om. Ã… det er for meg helt i orden så lenge han lykkes. Time will show. Eneste gang jeg har hatt vondt for å stille meg bak en manager var the hock.
Hvis han er ansatt på grunn av eierskap til baller er jeg redd det står VIRKELIG dårlig til med økonomien. :)
- Leif Olav

Xern

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #168 på: Februar 07, 2018, 20:37:15 »
Ser fram til kampene starter, så får vi annet å skrive om enn kallenavn.
Jeg tror jeg går for Phillern.  8)

Allerede opptatt: Phil Collins (Genesis)
Filler'n altså   ::)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #169 på: Februar 07, 2018, 20:43:06 »
Hecky eller Hecks


MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

lojosang

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #170 på: Februar 07, 2018, 20:45:42 »
AR er en Gud sammenlignet med de fryktelige eierne vi hadde før ham. At han ikke er verdens beste eier er helt på sin plass, men for meg gikk vi fra Helvete til himmelen da vi byttet ut Cellino med Radrizzani. At det lar vente seg på å nå paradis går helt fint for meg noen år til...

auren

Her ligger noe av grunnen til noen ikke alltid er kritisk mot Rad. Man hatet Cellino så mye at alt Rad gjør blir sammenliknet med Cellino. Da blir det en tilbedelse og man mister all kritisk sans.

Alt er ikke så lett for Radrizzani heller. Jeg tror det er vanskeligere å drive fotballklubb enn business.
La oss si det sånn, at hvis Kaci Kullmann Five var Leedsfan ville Rad, som Obama, fått fredsprisen i første regjeringsår.

Det er vel forresten ennå ikke for seint.
- Leif Olav

lojosang

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #171 på: Februar 07, 2018, 20:52:31 »
Alltid morsomt med gamle bilder :)

https://twitter.com/RITGK/status/960993959236521984

Gamle?

Dette er fra i går!  ;)
Har han spart håret siden han forlot Leeds ages ago? :o


For øvrig, har vi alle blitt enig om at Heckingbottom herved er omdøpt til Hekken, eller skal vi ta en runde på det også?  ;D
PH!

PH- eller PH+ alt etter hvordan det går?
Da må jeg som kjemiker få minne om at en nedgang på 1 for pH betyr ti ganger surere. Noe som vel også må bety at ting blir tusen ganger bedre for hver trepoenger.
- Leif Olav

Lucas the Kop Cat

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #172 på: Februar 07, 2018, 20:52:41 »
AR er en Gud sammenlignet med de fryktelige eierne vi hadde før ham. At han ikke er verdens beste eier er helt på sin plass, men for meg gikk vi fra Helvete til himmelen da vi byttet ut Cellino med Radrizzani. At det lar vente seg på å nå paradis går helt fint for meg noen år til...

auren

Her ligger noe av grunnen til noen ikke alltid er kritisk mot Rad. Man hatet Cellino så mye at alt Rad gjør blir sammenliknet med Cellino. Da blir det en tilbedelse og man mister all kritisk sans.

Alt er ikke så lett for Radrizzani heller. Jeg tror det er vanskeligere å drive fotballklubb enn business.
La oss si det sånn, at hvis Kaci Kullmann Five var Leedsfan ville Rad, som Obama, fått fredsprisen i første regjeringsår.

Det er vel forresten ennå ikke for seint.
Ihvertfall for sent for Kaci.

lojosang

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #173 på: Februar 07, 2018, 20:54:57 »
Ser fram til kampene starter, så får vi annet å skrive om enn kallenavn.
Jeg tror jeg går for Phillern.  8)
Lillebror til Søren.
- Leif Olav

Xern

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #174 på: Februar 07, 2018, 20:58:54 »
Alltid morsomt med gamle bilder :)

https://twitter.com/RITGK/status/960993959236521984

Gamle?

Dette er fra i går!  ;)
Har han spart håret siden han forlot Leeds ages ago? :o


For øvrig, har vi alle blitt enig om at Heckingbottom herved er omdøpt til Hekken, eller skal vi ta en runde på det også?  ;D
PH!

PH- eller PH+ alt etter hvordan det går?
Da må jeg som kjemiker få minne om at en nedgang på 1 for pH betyr ti ganger surere. Noe som vel også må bety at ting blir tusen ganger bedre for hver trepoenger.
Humørsvingninger i garderoben, sa du?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

lojosang

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #175 på: Februar 07, 2018, 21:08:54 »
Alltid morsomt med gamle bilder :)

https://twitter.com/RITGK/status/960993959236521984

Gamle?

Dette er fra i går!  ;)
Har han spart håret siden han forlot Leeds ages ago? :o


For øvrig, har vi alle blitt enig om at Heckingbottom herved er omdøpt til Hekken, eller skal vi ta en runde på det også?  ;D
PH!

PH- eller PH+ alt etter hvordan det går?
Da må jeg som kjemiker få minne om at en nedgang på 1 for pH betyr ti ganger surere. Noe som vel også må bety at ting blir tusen ganger bedre for hver trepoenger.
Humørsvingninger i garderoben, sa du?
Tenk hvordan det hadde gått om pH hadde vært måleenhet første sesong i League 1!
- Leif Olav

Xern

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #176 på: Februar 07, 2018, 21:10:46 »
Alltid morsomt med gamle bilder :)

https://twitter.com/RITGK/status/960993959236521984

Gamle?

Dette er fra i går!  ;)
Har han spart håret siden han forlot Leeds ages ago? :o


For øvrig, har vi alle blitt enig om at Heckingbottom herved er omdøpt til Hekken, eller skal vi ta en runde på det også?  ;D
PH!

PH- eller PH+ alt etter hvordan det går?
Da må jeg som kjemiker få minne om at en nedgang på 1 for pH betyr ti ganger surere. Noe som vel også må bety at ting blir tusen ganger bedre for hver trepoenger.
Humørsvingninger i garderoben, sa du?
Tenk hvordan det hadde gått om pH hadde vært måleenhet første sesong i League 1!
Da hadde det ikke vært humørsvingninger, da snakker vi etseskader.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

lojosang

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #177 på: Februar 07, 2018, 21:12:55 »
AR er en Gud sammenlignet med de fryktelige eierne vi hadde før ham. At han ikke er verdens beste eier er helt på sin plass, men for meg gikk vi fra Helvete til himmelen da vi byttet ut Cellino med Radrizzani. At det lar vente seg på å nå paradis går helt fint for meg noen år til...

auren

Her ligger noe av grunnen til noen ikke alltid er kritisk mot Rad. Man hatet Cellino så mye at alt Rad gjør blir sammenliknet med Cellino. Da blir det en tilbedelse og man mister all kritisk sans.

Alt er ikke så lett for Radrizzani heller. Jeg tror det er vanskeligere å drive fotballklubb enn business.
La oss si det sånn, at hvis Kaci Kullmann Five var Leedsfan ville Rad, som Obama, fått fredsprisen i første regjeringsår.

Det er vel forresten ennå ikke for seint.
Ihvertfall for sent for Kaci.
Ups. Beklager. I mitt hode er det jo fortsatt Francis Sejersted som er leder av den komiteen.
- Leif Olav

lojosang

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #178 på: Februar 07, 2018, 21:14:32 »
Alltid morsomt med gamle bilder :)

https://twitter.com/RITGK/status/960993959236521984

Gamle?

Dette er fra i går!  ;)
Har han spart håret siden han forlot Leeds ages ago? :o


For øvrig, har vi alle blitt enig om at Heckingbottom herved er omdøpt til Hekken, eller skal vi ta en runde på det også?  ;D
PH!

PH- eller PH+ alt etter hvordan det går?
Da må jeg som kjemiker få minne om at en nedgang på 1 for pH betyr ti ganger surere. Noe som vel også må bety at ting blir tusen ganger bedre for hver trepoenger.
Humørsvingninger i garderoben, sa du?
Tenk hvordan det hadde gått om pH hadde vært måleenhet første sesong i League 1!
Da hadde det ikke vært humørsvingninger, da snakker vi etseskader.
Noe sjelen min fikk daglig med Giftdvergen som sjef.

Mulig noen kam kritisere meg for å avspore denne tråden pittelitt nå.
- Leif Olav

Xern

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #179 på: Februar 07, 2018, 21:17:35 »
Alltid morsomt med gamle bilder :)

https://twitter.com/RITGK/status/960993959236521984

Gamle?

Dette er fra i går!  ;)
Har han spart håret siden han forlot Leeds ages ago? :o


For øvrig, har vi alle blitt enig om at Heckingbottom herved er omdøpt til Hekken, eller skal vi ta en runde på det også?  ;D
PH!

PH- eller PH+ alt etter hvordan det går?
Da må jeg som kjemiker få minne om at en nedgang på 1 for pH betyr ti ganger surere. Noe som vel også må bety at ting blir tusen ganger bedre for hver trepoenger.
Humørsvingninger i garderoben, sa du?
Tenk hvordan det hadde gått om pH hadde vært måleenhet første sesong i League 1!
Da hadde det ikke vært humørsvingninger, da snakker vi etseskader.
Noe sjelen min fikk daglig med Giftdvergen som sjef.

Mulig noen kam kritisere meg for å avspore denne tråden pittelitt nå.
Hvem anser du som "giftdvergen"?

Ja, nå er du håpløs.   ::)
« Siste redigering: Februar 07, 2018, 21:41:12 av Xern... »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly