Skrevet av Emne: EX-Head Coach Paul Heckingbottom  (Lest 169888 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #240 på: Februar 13, 2018, 17:57:22 »
LUFCdata

Good line from Heckingbottom: "Nobody wins anything unless they overachieve. The overriding factor at any club is building a winning team. But, within that you need players who are determined to get better regardless of their stature. Only when you get that you will succeed."

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #241 på: Februar 13, 2018, 19:11:22 »
LUFCdata

Good line from Heckingbottom: "Nobody wins anything unless they overachieve. The overriding factor at any club is building a winning team. But, within that you need players who are determined to get better regardless of their stature. Only when you get that you will succeed."
Vinnerskalle?
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #242 på: Februar 13, 2018, 19:12:35 »
Leeds United: New man at helm happy to give Elland Road youth a shot at the ‘big time’

Lee Sobot
Published: 17:00 Tuesday 13 February 2018
 Leeds United head coach, Paul Heckingbottom. PIC: Jonathan Gawthorpe
Leeds United head coach, Paul Heckingbottom. PIC: Jonathan Gawthorpe
PAUL HECKINGBOTTOM says youngsters will be given every chance as part of his tenure at Leeds United with the head coach committed to improving and promoting precocious talent from within.


Heckingbottom has become head coach at a club with a rich tradition of developing Academy stars at a time when United have recently invested heavily in the club’s development sides.

 Tom Pearce scored in a 5-1 win for Leeds United Under-23s against Nottingham Forest last Friday. PIC: Jonathan Gawthorpe
Tom Pearce scored in a 5-1 win for Leeds United Under-23s against Nottingham Forest last Friday. PIC: Jonathan Gawthorpe
A raft of players have been brought in to bolster both the club’s under-23s and under-18s and Heckingbottom says he will have no hesitation in promoting youngsters should their talents be deemed strong enough for the first team.

United’s under-23s hit form with a vengeance when hammering Nottingham Forest 5-1 at Thorp Arch on Friday as Oliver Sarkic, Oriol Rey, Adrian Balboa, Paudie O’Connor and Tom Pearce all netted while United’s under-18s are top of their league after continuing their fine season on Sunday when beating Burnley 4-2 with Ryan Edmondson bagging a hat-trick supported by a strike from young Bulgarian ace Kun Temenuzhkov.

“If they are good enough, young players will get a chance,” said Heckingbottom.

“It’s part of a process, and if you have the structure and set-up right – and you can provide opportunity just by organisation – naturally people will get opportunities.

“That in itself can breed that determination and drive, because you have no-one at the club sitting around and thinking, ‘I am never going to play here, what am I doing here?’.

“Everyone is turning up to work to get better, to improve. You can build an intensity to how you train and play, and then transfer that to the pitch.

“Yes, people will say ‘Paul developed this player or that player, that comes from this approach’. But it isn’t me being extra special and turning you into a left winger, all of a sudden.

“They have been part of the process, and I am part of that process. It hasn’t been just down to me. It is a process I believe in.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #243 på: Februar 14, 2018, 23:23:43 »
Håper Hecky bruker spillerne der de er best.
Roofe har aldri vært spesielt god på ving, benk han. Dallas er mye bedre på venstre kant.
Trudde Kalvin ville gjøre det bra når han fikk en litt mer offensiv rolle nu sist, er vel ikke god nok enda?  Hernandez inn i 10 rollen takk, og 2 spisser på topp.

4-3-1-2  :)


kongsmo

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #244 på: Februar 14, 2018, 23:29:17 »
4-3-1-2 er vel et system uten vinger nesten? Spent på hvordan du vil sette opp midtbanen, er iallefall ikke rom for både dallas og alioski der!

Sent fra min E5823 via Tapatalk

"SNIFFER"

baste

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #245 på: Februar 15, 2018, 00:06:31 »
4-3-1-2 er vel et system uten vinger nesten? Spent på hvordan du vil sette opp midtbanen, er iallefall ikke rom for både dallas og alioski der!

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Vil ikke skryt av det vingspillet vi har levet i år. Kan virke som Hecky vil spille 4-3-3
Men 4-3-1-2 trur æ passa bedre. Uansett, bli spennende å se om han klarer å snu den elendige trenden vi er inne i.

3 defansive på midten,  4Shaw, Anita og Kalvin, i 10- rollen Hernandes( Saiz ) og Lasogga og Roberts på topp.

MOT

SupALeedS

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #246 på: Februar 15, 2018, 01:07:57 »
                           Wiedwald
Anita.        Jansson.     Cooper.   De Brock

             Vieira.     Forshaw.    Phillips

                                Pablo

                 Lassogga.      Ekuban


Håper på dette laget neste match!
Alex

berlin

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #247 på: Februar 15, 2018, 02:56:21 »
                           Wiedwald
Anita.        Jansson.     Cooper.   De Brock

             Vieira.     Forshaw.    Phillips

                                Pablo

                 Lassogga.      Ekuban


Håper på dette laget neste match!

Cooper er suspendert mot Bristol City. Han og Saiz og Berardi også. Alle disse 3 er tilgjengelige igjen mot Derby.

kongsmo

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #248 på: Februar 15, 2018, 06:56:19 »
4-3-1-2 er vel et system uten vinger nesten? Spent på hvordan du vil sette opp midtbanen, er iallefall ikke rom for både dallas og alioski der!

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Vil ikke skryt av det vingspillet vi har levet i år. Kan virke som Hecky vil spille 4-3-3
Men 4-3-1-2 trur æ passa bedre. Uansett, bli spennende å se om han klarer å snu den elendige trenden vi er inne i.

3 defansive på midten,  4Shaw, Anita og Kalvin, i 10- rollen Hernandes( Saiz ) og Lasogga og Roberts på topp.

MOT
Ja, enig i det med vingspillet i år! I en slik formasjon er vi avhengig av minst en meget bevegelig spiss som beveger seg ut på kantene. Mulig ekuban er svaret?

Med 4-3-3 blir det jo mere vingspill, men da mister vi hernandez, evt han får ikke spille i sin beste posisjon

Sent fra min E5823 via Tapatalk
« Siste redigering: Februar 15, 2018, 06:58:12 av kongsmo »
"SNIFFER"

ar9

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #249 på: Februar 16, 2018, 00:13:37 »
4-3-1-2 er vel et system uten vinger nesten? Spent på hvordan du vil sette opp midtbanen, er iallefall ikke rom for både dallas og alioski der!

Sent fra min E5823 via Tapatalk

Vil ikke skryt av det vingspillet vi har levet i år. Kan virke som Hecky vil spille 4-3-3
Men 4-3-1-2 trur æ passa bedre. Uansett, bli spennende å se om han klarer å snu den elendige trenden vi er inne i.

3 defansive på midten,  4Shaw, Anita og Kalvin, i 10- rollen Hernandes( Saiz ) og Lasogga og Roberts på topp.

MOT
Ja, enig i det med vingspillet i år! I en slik formasjon er vi avhengig av minst en meget bevegelig spiss som beveger seg ut på kantene. Mulig ekuban er svaret?

Med 4-3-3 blir det jo mere vingspill, men da mister vi hernandez, evt han får ikke spille i sin beste posisjon

Sent fra min E5823 via Tapatalk

4-3-1-2 med 3 defensive.......
Synes det lukter baller som kommer ned med snø på av dette systemet.
Da er det vel ikke rom for en ‘halfling’ i 10’er rollen? Dessuten blir det vel dårlig med innlegg i boks?

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #250 på: Februar 18, 2018, 18:48:08 »
Det virker som om Hecky har mistet garderoben allerede!



Dette prosjektet er det INGEN som har troen på!



 >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Nørgaard

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #251 på: Februar 18, 2018, 19:25:30 »
Det virker som om Hecky har mistet garderoben allerede!



Dette prosjektet er det INGEN som har troen på!



 >:(

Det er du stadig sikker på?

HåvardK

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #252 på: Februar 18, 2018, 19:30:23 »
Svak firer sist, svak treer nå. Feil å la O´Kane spille sammen med det soleklare førstevalget Forshaw. Tar lang tid før han bytter også. Ble fryktelig baktunge i første omgang, og skapte en fattig sjanse. Det holder ikke, og formasjonen bør få skylda.
Så kan en si at byttene snudde kampen, men det stemmer egentlig ikke. Det var gode prestasjoner av Pablo og Lasogga som lagde det første målet, mens Roofe for en gangs skyld vinner en duell etter corner. Vi får naturlig nok blod på tann, og legger press på Robins, men det skulle da også bare mangle med det trøkket det var på tribunene.
Sacko skaper liv og røre, men er såpass uforutsigbar også for medspillere at jeg syns det er et pussig valg å bruke ham i kamp etter kamp.
Kalvin plasserte seg i det minste lenger opp på banen enn O´Kane, men preget ikke kampen, bortsett fra å få et idiotisk gult kort. Jeg stiller spørsmål ved holdningene hans; tror han er godt fornøyd med å være lokal stjerne, og bryr seg egentlig ikke så mye om hvordan det går med laget.
Roofe scoret et viktig mål, men var ellers for sen i det meste. Ikke PH´s feil, selvfølgelig, men jeg håper det blir bedre når vi får spillere tilbake etter karantene.

Mr. Leeds

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #253 på: Februar 18, 2018, 19:32:25 »
Det virker som om Hecky har mistet garderoben allerede!



Dette prosjektet er det INGEN som har troen på!



 >:(

Ingen god dag dette, men litt tidlig enda vel?  :) 1 poeng på en rævva dag er egentlig ikke ille!

Resten av sesongen bør nok handle om å forberede neste sesong.. Prøve ut de på u23 eller u18 - lite å tape på det nå tenker jeg. Sjansen for playoff er rimelig liten. Forberedelser til neste sesong fra nå av.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

RoarG

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #254 på: Februar 18, 2018, 20:21:39 »
Det virker som om Hecky har mistet garderoben allerede!



Dette prosjektet er det INGEN som har troen på!



 >:(
::)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #255 på: Februar 18, 2018, 20:22:30 »
Det virker som om Hecky har mistet garderoben allerede!



Dette prosjektet er det INGEN som har troen på!



 >:(

Etter to kamper..?  ::) ::)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Runar

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #256 på: Februar 18, 2018, 21:36:04 »
Svak firer sist, svak treer nå. Feil å la O´Kane spille sammen med det soleklare førstevalget Forshaw. Tar lang tid før han bytter også. Ble fryktelig baktunge i første omgang, og skapte en fattig sjanse. Det holder ikke, og formasjonen bør få skylda.
Så kan en si at byttene snudde kampen, men det stemmer egentlig ikke. Det var gode prestasjoner av Pablo og Lasogga som lagde det første målet, mens Roofe for en gangs skyld vinner en duell etter corner. Vi får naturlig nok blod på tann, og legger press på Robins, men det skulle da også bare mangle med det trøkket det var på tribunene.
Sacko skaper liv og røre, men er såpass uforutsigbar også for medspillere at jeg syns det er et pussig valg å bruke ham i kamp etter kamp.
Kalvin plasserte seg i det minste lenger opp på banen enn O´Kane, men preget ikke kampen, bortsett fra å få et idiotisk gult kort. Jeg stiller spørsmål ved holdningene hans; tror han er godt fornøyd med å være lokal stjerne, og bryr seg egentlig ikke så mye om hvordan det går med laget.
Roofe scoret et viktig mål, men var ellers for sen i det meste. Ikke PH´s feil, selvfølgelig, men jeg håper det blir bedre når vi får spillere tilbake etter karantene.

Hvilken firer og treer snakker du egentlig om?
Sacko spiller vel på ingen måte kamp etter kamp? Kom innpå på slutten sist og kom innpå i dag. IKKE startet en eneste kamp i Championship i år
 

HåvardK

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #257 på: Februar 18, 2018, 22:47:55 »
Svak firer sist, svak treer nå. Feil å la O´Kane spille sammen med det soleklare førstevalget Forshaw. Tar lang tid før han bytter også. Ble fryktelig baktunge i første omgang, og skapte en fattig sjanse. Det holder ikke, og formasjonen bør få skylda.
Så kan en si at byttene snudde kampen, men det stemmer egentlig ikke. Det var gode prestasjoner av Pablo og Lasogga som lagde det første målet, mens Roofe for en gangs skyld vinner en duell etter corner. Vi får naturlig nok blod på tann, og legger press på Robins, men det skulle da også bare mangle med det trøkket det var på tribunene.
Sacko skaper liv og røre, men er såpass uforutsigbar også for medspillere at jeg syns det er et pussig valg å bruke ham i kamp etter kamp.
Kalvin plasserte seg i det minste lenger opp på banen enn O´Kane, men preget ikke kampen, bortsett fra å få et idiotisk gult kort. Jeg stiller spørsmål ved holdningene hans; tror han er godt fornøyd med å være lokal stjerne, og bryr seg egentlig ikke så mye om hvordan det går med laget.
Roofe scoret et viktig mål, men var ellers for sen i det meste. Ikke PH´s feil, selvfølgelig, men jeg håper det blir bedre når vi får spillere tilbake etter karantene.

Hvilken firer og treer snakker du egentlig om?
Sacko spiller vel på ingen måte kamp etter kamp? Kom innpå på slutten sist og kom innpå i dag. IKKE startet en eneste kamp i Championship i år
Jeg snakker om mine egne terningkast; en ikke helt uvanlig vurderingsform i sportsbransjen. Jeg registrerer ikke annet enn at PH, som TC i de siste kampene, setter inn Sacko i et forsøk på å snu kampene. Så langt har ikke det ført frem.

Jon R

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #258 på: Februar 19, 2018, 16:33:41 »
Svak firer sist, svak treer nå. Feil å la O´Kane spille sammen med det soleklare førstevalget Forshaw. Tar lang tid før han bytter også. Ble fryktelig baktunge i første omgang, og skapte en fattig sjanse. Det holder ikke, og formasjonen bør få skylda.
Så kan en si at byttene snudde kampen, men det stemmer egentlig ikke. Det var gode prestasjoner av Pablo og Lasogga som lagde det første målet, mens Roofe for en gangs skyld vinner en duell etter corner. Vi får naturlig nok blod på tann, og legger press på Robins, men det skulle da også bare mangle med det trøkket det var på tribunene.
Sacko skaper liv og røre, men er såpass uforutsigbar også for medspillere at jeg syns det er et pussig valg å bruke ham i kamp etter kamp.
Kalvin plasserte seg i det minste lenger opp på banen enn O´Kane, men preget ikke kampen, bortsett fra å få et idiotisk gult kort. Jeg stiller spørsmål ved holdningene hans; tror han er godt fornøyd med å være lokal stjerne, og bryr seg egentlig ikke så mye om hvordan det går med laget.
Roofe scoret et viktig mål, men var ellers for sen i det meste. Ikke PH´s feil, selvfølgelig, men jeg håper det blir bedre når vi får spillere tilbake etter karantene.

Hvilken firer og treer snakker du egentlig om?
Sacko spiller vel på ingen måte kamp etter kamp? Kom innpå på slutten sist og kom innpå i dag. IKKE startet en eneste kamp i Championship i år
Jeg snakker om mine egne terningkast; en ikke helt uvanlig vurderingsform i sportsbransjen. Jeg registrerer ikke annet enn at PH, som TC i de siste kampene, setter inn Sacko i et forsøk på å snu kampene. Så langt har ikke det ført frem.
Merkelig konklusjon, Håvard. Sacko blir byttet inn på 0-2, er frisk og lykkes med mye. Kampen åpnet opp når han kom inn og backen deres fikk kjørt seg. Vi vinner 2-0 med Sacko på banen, og burde strengt tatt hatt minst et mål til.
Jon R.

ingve1960

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #259 på: Februar 19, 2018, 18:42:15 »
Enig med jon,jeg har vert kritisk til sacko lenge men denne gang bidrar han veldig bra og kampen skifter totalt kvalitet,.Synes PH gjør bra bytter denne gang,synd vi misser to store i sluttminuttene..

Runar

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #260 på: Februar 19, 2018, 21:47:48 »
Svak firer sist, svak treer nå. Feil å la O´Kane spille sammen med det soleklare førstevalget Forshaw. Tar lang tid før han bytter også. Ble fryktelig baktunge i første omgang, og skapte en fattig sjanse. Det holder ikke, og formasjonen bør få skylda.
Så kan en si at byttene snudde kampen, men det stemmer egentlig ikke. Det var gode prestasjoner av Pablo og Lasogga som lagde det første målet, mens Roofe for en gangs skyld vinner en duell etter corner. Vi får naturlig nok blod på tann, og legger press på Robins, men det skulle da også bare mangle med det trøkket det var på tribunene.
Sacko skaper liv og røre, men er såpass uforutsigbar også for medspillere at jeg syns det er et pussig valg å bruke ham i kamp etter kamp.
Kalvin plasserte seg i det minste lenger opp på banen enn O´Kane, men preget ikke kampen, bortsett fra å få et idiotisk gult kort. Jeg stiller spørsmål ved holdningene hans; tror han er godt fornøyd med å være lokal stjerne, og bryr seg egentlig ikke så mye om hvordan det går med laget.
Roofe scoret et viktig mål, men var ellers for sen i det meste. Ikke PH´s feil, selvfølgelig, men jeg håper det blir bedre når vi får spillere tilbake etter karantene.

Hvilken firer og treer snakker du egentlig om?
Sacko spiller vel på ingen måte kamp etter kamp? Kom innpå på slutten sist og kom innpå i dag. IKKE startet en eneste kamp i Championship i år
Jeg snakker om mine egne terningkast; en ikke helt uvanlig vurderingsform i sportsbransjen. Jeg registrerer ikke annet enn at PH, som TC i de siste kampene, setter inn Sacko i et forsøk på å snu kampene. Så langt har ikke det ført frem.

Misforsto det du mente med firere og treere på forrige innlegg, forsto ikke at det var en rating på prestasjon.

Ikke? Gikk ikke kampen fra 0-2 til 2-2 etter at han kom inn?

Sacko har knapt nok vært brukt i år, dessverre vil jeg si. Sacko i seg selv er ikke noe fotballspiller å skrive hjem om, men han i et lag kan gi ringvirkninger og positiv effekt. Ikke fordi han står for så mange mål poeng, men mye fordi han er en trussel som motstanderen må ta hensyn til. Ofte ved å begrense backens mulighet til å løpe ukritisk i angrep, eller ved at de dobler på han slik at han ikke skal kunne utfordre og nytt rom åpner seg opp andre steder på banen. Men mest av alt fordi færre lag tørr å stå høyt når Leeds har Sacko på banen og derfor legger seg lavere, det passet Wood ypperlig som da fikk stå i boksen og leke spiss, det kan ha samme effekt på Lasogga. Så er det opp til andre spillere å slå den gode ballen inn foran mål, men med Sacko på banen øker ofte muligheten til å vi spiller oss til slike situasjon.
 

Xern

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #261 på: Februar 19, 2018, 22:42:55 »
Det virker som om Hecky har mistet garderoben allerede!



Dette prosjektet er det INGEN som har troen på!



 >:(
Hahaha  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

HåvardK

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #262 på: Februar 19, 2018, 23:52:22 »
Svak firer sist, svak treer nå. Feil å la O´Kane spille sammen med det soleklare førstevalget Forshaw. Tar lang tid før han bytter også. Ble fryktelig baktunge i første omgang, og skapte en fattig sjanse. Det holder ikke, og formasjonen bør få skylda.
Så kan en si at byttene snudde kampen, men det stemmer egentlig ikke. Det var gode prestasjoner av Pablo og Lasogga som lagde det første målet, mens Roofe for en gangs skyld vinner en duell etter corner. Vi får naturlig nok blod på tann, og legger press på Robins, men det skulle da også bare mangle med det trøkket det var på tribunene.
Sacko skaper liv og røre, men er såpass uforutsigbar også for medspillere at jeg syns det er et pussig valg å bruke ham i kamp etter kamp.
Kalvin plasserte seg i det minste lenger opp på banen enn O´Kane, men preget ikke kampen, bortsett fra å få et idiotisk gult kort. Jeg stiller spørsmål ved holdningene hans; tror han er godt fornøyd med å være lokal stjerne, og bryr seg egentlig ikke så mye om hvordan det går med laget.
Roofe scoret et viktig mål, men var ellers for sen i det meste. Ikke PH´s feil, selvfølgelig, men jeg håper det blir bedre når vi får spillere tilbake etter karantene.

Hvilken firer og treer snakker du egentlig om?
Sacko spiller vel på ingen måte kamp etter kamp? Kom innpå på slutten sist og kom innpå i dag. IKKE startet en eneste kamp i Championship i år
Jeg snakker om mine egne terningkast; en ikke helt uvanlig vurderingsform i sportsbransjen. Jeg registrerer ikke annet enn at PH, som TC i de siste kampene, setter inn Sacko i et forsøk på å snu kampene. Så langt har ikke det ført frem.

Misforsto det du mente med firere og treere på forrige innlegg, forsto ikke at det var en rating på prestasjon.

Ikke? Gikk ikke kampen fra 0-2 til 2-2 etter at han kom inn?

Sacko har knapt nok vært brukt i år, dessverre vil jeg si. Sacko i seg selv er ikke noe fotballspiller å skrive hjem om, men han i et lag kan gi ringvirkninger og positiv effekt. Ikke fordi han står for så mange mål poeng, men mye fordi han er en trussel som motstanderen må ta hensyn til. Ofte ved å begrense backens mulighet til å løpe ukritisk i angrep, eller ved at de dobler på han slik at han ikke skal kunne utfordre og nytt rom åpner seg opp andre steder på banen. Men mest av alt fordi færre lag tørr å stå høyt når Leeds har Sacko på banen og derfor legger seg lavere, det passet Wood ypperlig som da fikk stå i boksen og leke spiss, det kan ha samme effekt på Lasogga. Så er det opp til andre spillere å slå den gode ballen inn foran mål, men med Sacko på banen øker ofte muligheten til å vi spiller oss til slike situasjon.
Skal moderere meg litt. Sacko har alt for dårlige innlegg, men så lenge han velger å la andre ta seg av dette, kan han være en trussel. På søndag kombinerte han fint med Anita ved et par anledninger, og da ble det farligheter. Så gjenstår det å se om Berardi er tilbake på høyre back på onsdag. Da blir vi igjen statiske på backplass, og en dimensjon forsvinner.

Promotion 2010

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #263 på: Februar 20, 2018, 17:48:57 »
Phil Hay

Heckingbottom: "Sunday is what I like about the job. If we'd got a winner we'd have gone through the whole range of emotions. The challenge is making sound decisions when it's chaos around you."

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #264 på: Februar 22, 2018, 01:10:14 »
Tredje kamp på rad uten seier for PH. Er ikke overbevist av vurderingene så langt. To sittende midtbanespillere førte til at vi ble veldig baktunge i første omgang. Så ut som om vi spilte med fire stoppere til tider.
Og at Anita spilte seg ut av troppen sist er uforståelig. Berra er populær, men svært begrenset som fotballspiller. Var han i det hele tatt over midtstreken?
Mitt terningkast etter denne kampen er en treer. Enkelte spillere viste mer innsats enn sist, men kvaliteten på fotballspillet er fortsatt svært varierende.

auren

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #265 på: Februar 22, 2018, 08:14:54 »
Han vingler veldig. Han sliter med å komponere en god nok midtbaneduo. Sist var det O'Kane som var makker for 4Shaw. Han satt på tribunen i går. I går var det Vieira. Han bør vel også sitte på tribunen etter forestillingen mot Derby. Så da er det vel duket for Phillips mot Brentford på lørdag? Regner derfor med vi får enda nye rokeringer i laget til helgen.

Og så må spillerne møte opp når dommeren blåser i fløyta. Dette er tredje gangen på rad vi ikke presterer i første omgang. Dette har vel også skjedd en del under TCs ledelse, men i alle av PH sine kamper.

Men det er også snakk om marginer. Som jeg nevnte i kamptråden, så ville vi med litt mer flyt tatt tre poeng mot BC (Lasoggas heading i tverra sekunder før slutt) og 3 poeng i går kveld. Da hadde vi vært 3 poeng fra 6. plassen. Men det vil seg ikke for Leeds etter nyttår. Vi er det eneste laget uten seier i 2018, og snart skriver vi mars måned. Kommer den første mot Brentford, som knuste Bham 5-0 på tirsdag?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #266 på: Februar 22, 2018, 08:39:57 »
Sacko, som gjorde en god figur forrige kamp, fikk ikke spilletid her (i etterkant ser den vurderingen ut til å ha vært riktig). Anita som spilte bra forrige kamp får ikke engang være med i kamptroppen (han burde started. Berardi tilfører laget NADA offensivt). O'Kane er fortjent ikke med i troppen - men det kan jo stilles spørsmålstegn til denne bestandige rokkeringen (Første kamp var han kaptein, neste ikke lenger kaptein og nå i tredje kamp er han ikke med i kamptroppen). Jeg er usikker på hva en slik rokkering gjør med spillerne. Hvis gode forestillinger ala Anita ikke fører til spilletid videre, hva da?

Positivt: Byttene Hecky har gjort har vært gode, og har kommet tidlig nok til å gjøre nytte. Mange av våre foregående managere ventet gjerne for lenge med byttene eller gjorde dårlige bytter (Grot for Lasogga f.eks, slik TC ofte gjorde).

HåvardK

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #267 på: Februar 22, 2018, 10:14:18 »
Sacko, som gjorde en god figur forrige kamp, fikk ikke spilletid her (i etterkant ser den vurderingen ut til å ha vært riktig). Anita som spilte bra forrige kamp får ikke engang være med i kamptroppen (han burde started. Berardi tilfører laget NADA offensivt). O'Kane er fortjent ikke med i troppen - men det kan jo stilles spørsmålstegn til denne bestandige rokkeringen (Første kamp var han kaptein, neste ikke lenger kaptein og nå i tredje kamp er han ikke med i kamptroppen). Jeg er usikker på hva en slik rokkering gjør med spillerne. Hvis gode forestillinger ala Anita ikke fører til spilletid videre, hva da?

Positivt: Byttene Hecky har gjort har vært gode, og har kommet tidlig nok til å gjøre nytte. Mange av våre foregående managere ventet gjerne for lenge med byttene eller gjorde dårlige bytter (Grot for Lasogga f.eks, slik TC ofte gjorde).
Dette kan jo forsvares med at han må bli kjent med spillerne, selvsagt. Men flere gjorde et poeng av at PH var en mester i "man management". Ser ikke helt at behandlingen av O´Kane og ikke minst Anita tyder på det. Hørte de ble satt til løpeøkter i går mens resten av troppen forberedte seg til kamp.
I andre situasjoner fører som regel et trenerbytte til (kortsiktig) positiv endring. Det kan en vel ikke si gjelder for PH. Tror ikke han fører oss opp til PL, dessverre (noe det selvsagt er alt for tidlig å fastslå).

samadhi

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #268 på: Februar 22, 2018, 11:49:01 »
Vi har 3 kamper på 6 dager, da synes jeg det er helt innafor å rullere på laget.
Noe TC fikk kritikk for var mangel på endring. Samme taktikk og ofte samme spillere som fikk sjansen. Dette var også noe Rad kritiserte han for i ettertid også.

At vi da får inn en ny coach som gjør endringer synes jeg er helt greitt. Han rullerer stort sett på de spillerne som er jevngode.
De få nøkkelspillerne vi har i Jansson, Forshaw, Hernandez og Lasogga (og helt sikkert Saiz etterhvert) får jo spille.

O`Kane har vært elendig i flere kamper og fansen vil ha han ut. Når han så bli vraket blir PH nesten beskylt for å rullere for mye.

Ã… rullere på laget er en måte å involvere alle spillere, å ha mange i kampform og for PH sin del den viktigeste veien å gå for å bli kjent med spillerne.

Vi kan klage så mye vi vil over prestasjoner, resultater og spillere, men enn så lenge fortjener PH å få ro og tålmodighet til å gjøre sin greie og bli kjent med denne klubben.
marching on together,
derudaf forever...

HåvardK

Sv: Head Coach Paul Heckingbottom
« Svar #269 på: Februar 22, 2018, 12:27:55 »
Vi har 3 kamper på 6 dager, da synes jeg det er helt innafor å rullere på laget.
Noe TC fikk kritikk for var mangel på endring. Samme taktikk og ofte samme spillere som fikk sjansen. Dette var også noe Rad kritiserte han for i ettertid også.

At vi da får inn en ny coach som gjør endringer synes jeg er helt greitt. Han rullerer stort sett på de spillerne som er jevngode.
De få nøkkelspillerne vi har i Jansson, Forshaw, Hernandez og Lasogga (og helt sikkert Saiz etterhvert) får jo spille.

O`Kane har vært elendig i flere kamper og fansen vil ha han ut. Når han så bli vraket blir PH nesten beskylt for å rullere for mye.

Ã… rullere på laget er en måte å involvere alle spillere, å ha mange i kampform og for PH sin del den viktigeste veien å gå for å bli kjent med spillerne.

Vi kan klage så mye vi vil over prestasjoner, resultater og spillere, men enn så lenge fortjener PH å få ro og tålmodighet til å gjøre sin greie og bli kjent med denne klubben.
Greit å rullere på laget; det syns jeg kan være riktig. Men det er en prinsipiell forskjell på å bli benket og det å bli utelatt av troppen etter å ha spilt sin første kamp på lenge, og gjort det bra (Anita). Virker umusikalsk og demotiverende på meg, men tar forbehold om at det skjer ting i kulissene som vi ikke får vite.