Skrevet av Emne: Kamp:vs Derby County på Pride Park Stadium, onsdag 21/2-18 kl. 20:45 Viasport3  (Lest 32779 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kontakinte

Tyskern er bare latterlig dårlig, Berardi+ og Pontus++ de er forsvaret vårt i dag. Cooper og bukken holder ikke standard i Championship dessverre. På midten spilte vi med en mann mindre så lenge Vieira var "på". Tror mange blir blenda av navn og alder her?. Synes ikke Phillips får nok kred for å stabilisere midtbanen etter han kommer inn, i tillegg til gode avleveringer fremover. Super Saiz, vi skaper noe med en gang han kommer på.   

Kontakinte

Sv: Kamp:vs Derby County på Pride Park Stadium, onsdag 21/2-18 Viasport3
« Svar #301 på: Februar 21, 2018, 23:10:21 »
Utrolig dårlig forsvarsspill som skaper denne sjansen!!!  >:( >:( >:( >:(
Felix som lager corner når han ikke prater med forsvaret. Utrolig.
Vi vet vel ingenting om han ropte (selv om forsvaret prøver å legge skylda på han)
Dermed vet vi at han ikke ropte.. Hvorfor skulle ellers Cooper nesten ta av hodet hans ? Ikke forsvar udugelighet. Da ser du litt sånn ut selv....
Ã… hinte til at andre her er udugelige for å påpeke fakta kan man vel holde seg for god for.
Synes et greit prinsipp kan være å innhente tilstrekkelig med grunnlagsmatariale før man avsier dommen. Forøvrig føler jeg meg ikke udugelig....
Si ifra når du er ferdig da så får vi se. Så spent på din konklusjon  ;D
Ringte Felix nå: Han sa han ropte, så da var det ikke hans feil likevel..... :P
Sikker på at han forstod hva du spurte om ;D

Myhre10

Så ikke kampen, men forstår av de fleste kommentarene her at dette nok en gang var en forferdelig kamp av Leeds.

To tips:

1. Se kampene.
2. Ikke hør på forumet. Vi var gode i dag.

Hehe, ja det var nok ment som et lite stikk til all negativiteten på forumet. I nær sagt hver kamp blir det kommentert at det er den dårligste kamp Leeds noen gang har spilt...

Leedsfan

Så ikke kampen, men forstår av de fleste kommentarene her at dette nok en gang var en forferdelig kamp av Leeds.

To tips:

1. Se kampene.
2. Ikke hør på forumet. Vi var gode i dag.

 Første omgang var vi dårlige, siste 45 minuttene gode. Fortsatt så er vi ikke gode i 90 minutter.

Derby hadde 25 forsøk på å putte. Det er litt vel mange. De hadde bare 4 skudd på mål så de hadde ikke pussa kanonen!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Jeg synes 2. omgang var bra! Særlig de 20 siste før Derbys famøse utligning. Bare synd at Heck ikke kom inn før.

GeirO

Sv: Kamp:vs Derby County på Pride Park Stadium, onsdag 21/2-18 Viasport3
« Svar #305 på: Februar 21, 2018, 23:19:25 »
Utrolig dårlig forsvarsspill som skaper denne sjansen!!!  >:( >:( >:( >:(
Felix som lager corner når han ikke prater med forsvaret. Utrolig.
Vi vet vel ingenting om han ropte (selv om forsvaret prøver å legge skylda på han)
Dermed vet vi at han ikke ropte.. Hvorfor skulle ellers Cooper nesten ta av hodet hans ? Ikke forsvar udugelighet. Da ser du litt sånn ut selv....
Ã… hinte til at andre her er udugelige for å påpeke fakta kan man vel holde seg for god for.
Synes et greit prinsipp kan være å innhente tilstrekkelig med grunnlagsmatariale før man avsier dommen. Forøvrig føler jeg meg ikke udugelig....
Si ifra når du er ferdig da så får vi se. Så spent på din konklusjon  ;D
Ringte Felix nå: Han sa han ropte, så da var det ikke hans feil likevel..... :P
Sikker på at han forstod hva du spurte om ;D
Hast du geschrien, Felix? ropte jeg i mobilen og han svarte Jawohl! Og så kan det jo hende at ropet forsvant i publikumsbråker, kven kveit?
MOT

GeirO

Sv: Kamp:vs Derby County på Pride Park Stadium, onsdag 21/2-18 Viasport3
« Svar #306 på: Februar 21, 2018, 23:20:41 »
Jeg synes 2. omgang var bra! Særlig de 20 siste før Derbys famøse utligning. Bare synd at Heck ikke kom inn før.
Heck er vel over the top, du mener kanskje Saiz?
MOT

ar9

Så ikke kampen, men forstår av de fleste kommentarene her at dette nok en gang var en forferdelig kamp av Leeds.

To tips:

1. Se kampene.
2. Ikke hør på forumet. Vi var gode i dag.

Hehe, ja det var nok ment som et lite stikk til all negativiteten på forumet. I nær sagt hver kamp blir det kommentert at det er den dårligste kamp Leeds noen gang har spilt...

Dette var absolutt en bra bortekamp av Leeds motstanden tatt i betraktning.
Etter Saiz kom inn kjørte vi dessuten kampen i perioder. Når vi da mister 3p 2 min på overtid er det umulig å ikke bli skuffet å se etter enkle forklaringer.
Men sannheten er vel at Derbys 2.mål like gjerne kunne kommet ved 5-6 andre tilfeller.
Hvorpå vi da kunne kåret andre syndebukker.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp:vs Derby County på Pride Park Stadium, onsdag 21/2-18 Viasport3
« Svar #308 på: Februar 21, 2018, 23:23:20 »
Jeg synes 2. omgang var bra! Særlig de 20 siste før Derbys famøse utligning. Bare synd at Heck ikke kom inn før.
Heck er vel over the top, du mener kanskje Saiz?
Jeg har stor tro på PH jeg. Ihvertfall langt større enn TC!

Kontakinte

Sv: Kamp:vs Derby County på Pride Park Stadium, onsdag 21/2-18 Viasport3
« Svar #309 på: Februar 21, 2018, 23:25:18 »
Utrolig dårlig forsvarsspill som skaper denne sjansen!!!  >:( >:( >:( >:(
Felix som lager corner når han ikke prater med forsvaret. Utrolig.
Vi vet vel ingenting om han ropte (selv om forsvaret prøver å legge skylda på han)
Dermed vet vi at han ikke ropte.. Hvorfor skulle ellers Cooper nesten ta av hodet hans ? Ikke forsvar udugelighet. Da ser du litt sånn ut selv....
Ã… hinte til at andre her er udugelige for å påpeke fakta kan man vel holde seg for god for.
Synes et greit prinsipp kan være å innhente tilstrekkelig med grunnlagsmatariale før man avsier dommen. Forøvrig føler jeg meg ikke udugelig....
Si ifra når du er ferdig da så får vi se. Så spent på din konklusjon  ;D
Ringte Felix nå: Han sa han ropte, så da var det ikke hans feil likevel..... :P
Sikker på at han forstod hva du spurte om ;D
Hast du geschrien, Felix? ropte jeg i mobilen og han svarte Jawohl! Og så kan det jo hende at ropet forsvant i publikumsbråker, kven kveit?
:D

auren

Marginer i fotball. Med litt mer flyt hadde Lasogga scoret i siste sekund mot BC og vi hadde holdt 2-1 mot Derby istedet for å kløne det til. Og vipps: 3 poeng bak 6. plassen. Istedet er vi 8 bak og oppgaven ser nærmest umulig ut...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Dessuten synes jeg det er tøysete å gi Felix skylda for 2-2 målet...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Er vel kanskje verdt å merke seg at Derby ligger på 4. plass uten å ha en spesielt elendig trend de siste kampene, at vi skulle vinne idag låg liksom ikke helt i kortene. Syns vi viser mer og mer positive tendenser!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

baste

Er vel kanskje verdt å merke seg at Derby ligger på 4. plass uten å ha en spesielt elendig trend de siste kampene, at vi skulle vinne idag låg liksom ikke helt i kortene. Syns vi viser mer og mer positive tendenser!
+1

flynn

Dessuten synes jeg det er tøysete å gi Felix skylda for 2-2 målet...

auren

Du pleier å komme med kompetente og reflekterte betraktninger auren, men her mener jeg du burde se på bevisene en gang til. Ingen tvil om at Felix er skyld i at vi gir bort en unødvendig corner. Så får han dele ansvaret med resten av gjengen for at man ikke klarer å forhindre scoring i mølja som oppstår.

flynn

Bellini

Vet ikke om det er noen grunn til å juble men 2-2 borte mot Derby er ok. 1 omg er egentlig en katastrofe synes Leeds fremstår svak uten evne til å holde på ballen og fremstår litt veike i duellene.
Målet vårt kommer ut av ingenting og er super prestasjon både passningen opp og nedtaket til Dallas passning inn til Lasogga er glimrende men det var også det eneste å glede seg over.

Så hva er problemet.

1. Wiedwald har nå spilt mange kamper og jeg har til gode å sitte etter en kamp å være imponert enda, synes han fremstår jevnt over passiv og usikker og veldig ofte ser det ut som om han må bruke litt tid på å reagere og så blir han for sein!! litt sein ut i feltet og ender med å bomme på ballen eller neste bom sånn at den sklit til en motspiller, han er litt sein på streken og han ser ut til å kommunisere dårlig med resten av forsvaret og det gjør de nervøse. Synes det fremstår som årets blemme å selge Green og hente Felix!! Skal ikke slakte han helt men han ser ikke ut som en keeper som er god nok for et opprykksjagende lag. Mener han fint kunne ha tatt begge måla i dag ingen tabber, men på det første er jo Derby spilleren alene gjennom men Felix kommer ut et 10 del seint og en slags sideveis stil en god keeper hadde vært rasker ut for å stresse og frontet angreperen inn slags stjerne for å dekke mest mulig. PÃ… mål 2 kommer det fra kort hold men det er null reaksjon ser ikke ut som om han har i seg en sånn gut feeling der han reagerer på innstinkt av å lukte at et sånn skudd kommer.

2. Midtbane og Evnen til å ta tak i kampen var totalt fraværende i 1 omg. ser at flere har 4shaw på poeng men synes han var svak spes. 1 omg. han prøvde og skal ha for innsattsen men nesten vær gang han prøvde å ta med ball og dra av en mann så mistet han ballen, Viera vant noen dueller med sleit også masse med å skape noe med ballen etter at den var vunnet. Håper å tror at dette retter seg for etter at Saiz kom inn ser en hvor mye det betyr å ha spillere som kan holde på ballen og dra av spillere Saiz har dette og en ser at Derby blir litt mer forsiktige 4shaw spiller seg opp for han kan holde seg til det han er god på og spille passninger

3. De Bock!! vi har et venstre beck problem iværtfall hvis vi skal dømme etter idag, var på hæla i hele kampen mye slevspar, bommer på ballen, hårreisende tilbakespill. Men her er alternativene få så vi får vel håpe at dette bare var en dårlig dag!!




auren

Dessuten synes jeg det er tøysete å gi Felix skylda for 2-2 målet...

auren

Du pleier å komme med kompetente og reflekterte betraktninger auren, men her mener jeg du burde se på bevisene en gang til. Ingen tvil om at Felix er skyld i at vi gir bort en unødvendig corner. Så får han dele ansvaret med resten av gjengen for at man ikke klarer å forhindre scoring i mølja som oppstår.

flynn

Deler av skylden er jeg med på. Men ikke hovedansvaret. Det er som å gi en spiller ansvaret for baklengs ved en feilpasning utover sidelinja, hvorpå det blir mål på innkastet etterpå. Som målene til BC feks.

Forumet elsker å ta enkeltspillere. Enten det er fortjent, litt fortjent eller ufortjent...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Milou

Vi er heldige som kan gå til pause med uavgjort, men kampen sett under eit så er det Derby som har størst grunn til å vere nøgd med sluttresultatet. Saiz viser nok ein gang kor viktig han er for vårt offensive spel. I dag er han ikkje heilt ven med ballen og skaper vel ikkje så veldig mykje utanom pasningen til Alioski (som strengt tatt ikkje var så vanskeleg å slå).  Imidlertid så tør laget å halde meir på ballen når Saiz er der og det er verdt å merke seg korleis Saiz konstant beveger seg for å vere spelbar.

Elles er eg glad for å sjå Alioski tilbake. Blir alltid i godt humør av å sjå innsatsen hans. Lassogga, Forshaw og forsvaret minus De Bock hadde ein god dag. Enkelte feil av Cooper og ein stygg feil av Berardi, men syns dei totalt sett gjer ein god kamp. Ingen store feil av Wiedwald, men han virkar usikker i dag og skaper usikkerheit rundt seg.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Solid defensivt av Dallas:

 
LUFCDATA
@LUFCDATA
Stuart Dallas won SEVEN tackles vs. Derby, more than any other player on the pitch for either side.

Solid defensive display and provided a superb assist for Lasogga. #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B_Ød

ok...så var denne historie...bring on Brentford!!!!!!!

MOT!!!!!!!!!!
Ups & Ups!!

Annesj

Cooper var dessverre tilbake der vi kjenner han. En spiller som må ty til kamuflerte holdinger for å ikke gjøre flere feil enn han gjør. Liker ikke det. Viste bedre takter før i sesongen. Ville helst hatt Pennington inne der faktisk. Men men. Roofe er svak nok en gang å bør ikke spille på en stund. Vieira også skremmende svak og ble definitivt preget av å ikke pådra seg et gult nr 2. Neste må phillips starte. Wiedwald bør byttes med Lonergan. Selvom jeg vet Lonergan ikke akkurat imponerte sist han fikk sjansen, men kommunikasjon er viktig å der tror jeg Lonergan vil bidra til mer trygghet. Wiedwald er ekstremt ukomfortabel på alle dødballer imot å det sprer uro på defensive dødballer å er nok en god grunn til at vi slipper så enormt med billige mål imot om dagen.

Syns vi er kneppet bedre kamp for kamp nå å det er positivt. Måtte den utviklingen fortsette.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

stian

Så ikke kampen, men forstår av de fleste kommentarene her at dette nok en gang var en forferdelig kamp av Leeds.

To tips:

1. Se kampene.
2. Ikke hør på forumet. Vi var gode i dag.

Hehe, ja det var nok ment som et lite stikk til all negativiteten på forumet. I nær sagt hver kamp blir det kommentert at det er den dårligste kamp Leeds noen gang har spilt...

Dette var absolutt en bra bortekamp av Leeds motstanden tatt i betraktning.
Etter Saiz kom inn kjørte vi dessuten kampen i perioder. Når vi da mister 3p 2 min på overtid er det umulig å ikke bli skuffet å se etter enkle forklaringer.
Men sannheten er vel at Derbys 2.mål like gjerne kunne kommet ved 5-6 andre tilfeller.
Hvorpå vi da kunne kåret andre syndebukker
.

Et klokt og velfundert innlegg. Som Drillo alltid sa i sine glansdager - "fotball består av feil". I stedet for enkeltsituasjoner må vi vurdere prestasjoner og da ser vi nok alle det samme, nemlig at vi p.t. har for mange spillere som gjør for enkle feil. Noen av dem er kanskje rett og slett for dårlig, mens andre hever seg med bedre selvtillit. Selv mener jeg, i likhet med mange andre på forumet, at Wiedwald rett og slett er for dårlig. Vieira kommer til å reise seg igjen, det samme tror jeg om Phillips. De Bock har ikke vært her lenge nok til at vi kan trekke en endelig konklusjon, men jeg er skeptisk.

Men det viktigste er at vi er i ferd med å snu trenden, og det mot vanskelig motstand.

leedslife

Vet ikke om det er noen grunn til å juble men 2-2 borte mot Derby er ok. 1 omg er egentlig en katastrofe synes Leeds fremstår svak uten evne til å holde på ballen og fremstår litt veike i duellene.
Målet vårt kommer ut av ingenting og er super prestasjon både passningen opp og nedtaket til Dallas passning inn til Lasogga er glimrende men det var også det eneste å glede seg over.

Så hva er problemet.

1. Wiedwald har nå spilt mange kamper og jeg har til gode å sitte etter en kamp å være imponert enda, synes han fremstår jevnt over passiv og usikker og veldig ofte ser det ut som om han må bruke litt tid på å reagere og så blir han for sein!! litt sein ut i feltet og ender med å bomme på ballen eller neste bom sånn at den sklit til en motspiller, han er litt sein på streken og han ser ut til å kommunisere dårlig med resten av forsvaret og det gjør de nervøse. Synes det fremstår som årets blemme å selge Green og hente Felix!! Skal ikke slakte han helt men han ser ikke ut som en keeper som er god nok for et opprykksjagende lag. Mener han fint kunne ha tatt begge måla i dag ingen tabber, men på det første er jo Derby spilleren alene gjennom men Felix kommer ut et 10 del seint og en slags sideveis stil en god keeper hadde vært rasker ut for å stresse og frontet angreperen inn slags stjerne for å dekke mest mulig. PÃ… mål 2 kommer det fra kort hold men det er null reaksjon ser ikke ut som om han har i seg en sånn gut feeling der han reagerer på innstinkt av å lukte at et sånn skudd kommer.

2. Midtbane og Evnen til å ta tak i kampen var totalt fraværende i 1 omg. ser at flere har 4shaw på poeng men synes han var svak spes. 1 omg. han prøvde og skal ha for innsattsen men nesten vær gang han prøvde å ta med ball og dra av en mann så mistet han ballen, Viera vant noen dueller med sleit også masse med å skape noe med ballen etter at den var vunnet. Håper å tror at dette retter seg for etter at Saiz kom inn ser en hvor mye det betyr å ha spillere som kan holde på ballen og dra av spillere Saiz har dette og en ser at Derby blir litt mer forsiktige 4shaw spiller seg opp for han kan holde seg til det han er god på og spille passninger

3. De Bock!! vi har et venstre beck problem iværtfall hvis vi skal dømme etter idag, var på hæla i hele kampen mye slevspar, bommer på ballen, hårreisende tilbakespill. Men her er alternativene få så vi får vel håpe at dette bare var en dårlig dag!!

Enig mdf mye av dette Bellini.Tror nok en keeper er noe vi bør vurdere og bruke mye penger på til sommeren. Samt en makker til Pontus. Ellers kan vi prøve og klone Saiz så er vi reddet inn offensivt .
« Siste redigering: Februar 22, 2018, 10:02:04 av leedslife »

Xern

Vet ikke om det er noen grunn til å juble men 2-2 borte mot Derby er ok. 1 omg er egentlig en katastrofe synes Leeds fremstår svak uten evne til å holde på ballen og fremstår litt veike i duellene.
Målet vårt kommer ut av ingenting og er super prestasjon både passningen opp og nedtaket til Dallas passning inn til Lasogga er glimrende men det var også det eneste å glede seg over.

Så hva er problemet.

1. Wiedwald har nå spilt mange kamper og jeg har til gode å sitte etter en kamp å være imponert enda, synes han fremstår jevnt over passiv og usikker og veldig ofte ser det ut som om han må bruke litt tid på å reagere og så blir han for sein!! litt sein ut i feltet og ender med å bomme på ballen eller neste bom sånn at den sklit til en motspiller, han er litt sein på streken og han ser ut til å kommunisere dårlig med resten av forsvaret og det gjør de nervøse. Synes det fremstår som årets blemme å selge Green og hente Felix!! Skal ikke slakte han helt men han ser ikke ut som en keeper som er god nok for et opprykksjagende lag. Mener han fint kunne ha tatt begge måla i dag ingen tabber, men på det første er jo Derby spilleren alene gjennom men Felix kommer ut et 10 del seint og en slags sideveis stil en god keeper hadde vært rasker ut for å stresse og frontet angreperen inn slags stjerne for å dekke mest mulig. PÃ… mål 2 kommer det fra kort hold men det er null reaksjon ser ikke ut som om han har i seg en sånn gut feeling der han reagerer på innstinkt av å lukte at et sånn skudd kommer.

2. Midtbane og Evnen til å ta tak i kampen var totalt fraværende i 1 omg. ser at flere har 4shaw på poeng men synes han var svak spes. 1 omg. han prøvde og skal ha for innsattsen men nesten vær gang han prøvde å ta med ball og dra av en mann så mistet han ballen, Viera vant noen dueller med sleit også masse med å skape noe med ballen etter at den var vunnet. Håper å tror at dette retter seg for etter at Saiz kom inn ser en hvor mye det betyr å ha spillere som kan holde på ballen og dra av spillere Saiz har dette og en ser at Derby blir litt mer forsiktige 4shaw spiller seg opp for han kan holde seg til det han er god på og spille passninger

3. De Bock!! vi har et venstre beck problem iværtfall hvis vi skal dømme etter idag, var på hæla i hele kampen mye slevspar, bommer på ballen, hårreisende tilbakespill. Men her er alternativene få så vi får vel håpe at dette bare var en dårlig dag!!

Enig mdf mye av dette Bellini.Tror nok en keeper er noe vi bør vurdere og bruke mye penger på til sommeren. Samt en makker til Pontus. Ellers kan vi prøve og klone Saiz så er vi reddet inn offensivt .
Vi trenger en ny keeper, ja. Tror dog ikke at Saiz blir solgt. Håper vi kjøper ut Lasogga, han har bevist seg i et lag som ellers er totalt ute av form og blottet for selvtillit. Vi trenger nok forøvrig forsterkninger på diverse andre områder.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

leedslife

beste kampen fra Okane på en god stund i går. Ingen personlige feil som førte til mål

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
beste kampen fra Okane på en god stund i går. Ingen personlige feil som førte til mål

 ;D ;D ;D

Reaney

Sesongen er  mest sannsynlig over,  og de beste spillerne forsvinner til PL til sommeren. Sånn er det og ikke lykkes i Championship dessverre.

DenHviteYeboah

Sesongen er  mest sannsynlig over,  og de beste spillerne forsvinner til PL til sommeren. Sånn er det og ikke lykkes i Championship dessverre.
I følge enkelte så er det jo ikke måte på hva Rad lykkes med....

Xern

Sesongen er  mest sannsynlig over,  og de beste spillerne forsvinner til PL til sommeren. Sånn er det og ikke lykkes i Championship dessverre.
I følge enkelte så er det jo ikke måte på hva Rad lykkes med....
Er enig i at om vi ikke klarer playoff, så er jo sesongen per definisjon en skuffelse. Vi har også gjort for mange dårlige kjøp, og ansettelsen/sparkingen av Christiansen er vel det tristeste hittil under Radrizzani. Om vi skal klare playoff/opprykk i løpet av de to-tre neste sesongene må vi lære av feilene som har blitt gjort hittil.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

DenHviteYeboah

Sesongen er  mest sannsynlig over,  og de beste spillerne forsvinner til PL til sommeren. Sånn er det og ikke lykkes i Championship dessverre.
I følge enkelte så er det jo ikke måte på hva Rad lykkes med....
Er enig i at om vi ikke klarer playoff, så er jo sesongen per definisjon en skuffelse. Vi har også gjort for mange dårlige kjøp, og ansettelsen/sparkingen av Christiansen er vel det tristeste hittil under Radrizzani. Om vi skal klare playoff/opprykk i løpet av de to-tre neste sesongene må vi lære av feilene som har blitt gjort hittil.
Det kommer ikke til å bli bedre så lenge Orta plukker ut hvem som skal kjøpes. Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor en selvlært spanjol som aldri har spilt foppall eller vært trener på et høyt nivå skal vurdere hvilke spillere som er gode nok. Dette er etter min mening en alvorlig feilvurdering fra Rad som vil gi negative økonomiske og sportslige konsekvenser :(