Skrevet av Emne: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV  (Lest 24276 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

leedslife

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #210 på: Februar 24, 2018, 18:43:44 »
og traore rødt kort for boro idag og må stå over kampen mot oss. takk gode gud for det.

B_Ød

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #211 på: Februar 24, 2018, 18:46:56 »
ikke for å stikke til noen spesielt, men det hadde vært moro å hørt hva som hadde blitt sagt, hvis det var Cooper og ikke Jansson som  headet ballen ut i rommet som skapte den eneste reelle sjansen Brentford hadde...der Felix holdt oss inne...
Ble faktisk ikke kommentert i det hele tatt, av noen, den sjansen Pontus forærer Brentford der....litt rart....
Ups & Ups!!

auren

Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #212 på: Februar 24, 2018, 18:52:08 »
Noen som kan gi et kortfattet sammendrag av kampen og hvordan hver enkelt spiller leverte?

Dårlig 1. omgang. OK+ andre omgang. Brentford best totalt sett i banespill, men knapt nok sjanser utenom målet. Forsvaret til Leeds bra. Saiz bra. Alioski kjempet som en helt men fikk lite til ellers. Resten helt OK.

auren

What??
2-1 i sjanser til Leeds i min bok. En del farligheter, nesten-sjanser og halvsjanser var det jo, men lite store sjanser.

auren
« Siste redigering: Februar 24, 2018, 19:05:08 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #213 på: Februar 24, 2018, 19:01:09 »
Min rating:
Wiedwald 8 En kjempe redning, ellers forholdsvis trygg. Blir ikke testa veldig.
Berardi 5
Janson 5
Cooper 5 Fint mål
Anita 4 runningsbøye delux
Alioski 5 jobber ræva av seg
O Kane 3 kanskje! En forferdelig dårlig fotballspiller for øyeblikket. Treffer ikke på en eneste passning i første. Eneste positive er når han avskjærer ett farlig innlegg.   
Philips 5 blir naturlig dårlig når du spiller alene på midten
Dallas 6
Saiz 6 rusten, spiller mye for seg selv.
Lasogga 6 blir bare bedre og bedre, men han trenger Hernandez

Fatter ikke at folk greier å dra noe positivt ut av denne kampen, annet en at vi berger 3p. Synes neste det er skandaløst att BIG Brentford får herje som de vill på Elland Road, før vi skårer. Noe bedre i andre omg. men kom igjen a! 

Tom S

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #214 på: Februar 24, 2018, 19:09:06 »
ikke for å stikke til noen spesielt, men det hadde vært moro å hørt hva som hadde blitt sagt, hvis det var Cooper og ikke Jansson som  headet ballen ut i rommet som skapte den eneste reelle sjansen Brentford hadde...der Felix holdt oss inne...
Ble faktisk ikke kommentert i det hele tatt, av noen, den sjansen Pontus forærer Brentford der....litt rart....

ja, rart...
...men, likevel ikkje rart...
If you know what I mean  ::)
COME ON LEEDS !!

karaba

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #215 på: Februar 24, 2018, 19:37:41 »
Herlig slite seier, jeg vet det er litt optimistisk, men vi har faktisk forsatt heng på Play-off plass.

Promotion 2010

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #216 på: Februar 24, 2018, 19:38:36 »
Bees manager Smith klaget på lengen på gresset!!!


Leeds United

Good game lads @BrentfordFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #217 på: Februar 24, 2018, 19:47:12 »
Ringside for første gang siden 2013. Synes vi slet før målet, uten de store hjertet i halsen-situasjonene. Etter den litt ufortjente ledelsen overtok vi kommandoen,  og skapte flere muligheter. Brentford var periodevis på høyde,  men ikke særlig farlige. Burde vunnet mer, men dommeren ville ikke det.

Bare Anita jeg er misfornøyd med, han hadde problemer hele kampen. O'Kane og Phillips gjorde mye bra som kanskje ikke vises i TV-ruta. Saiz klart best, skaper mer enn resten til sammen.
Hekta på Leeds siden 1974

Xern

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #218 på: Februar 24, 2018, 19:59:40 »
Wiedwald - 6 - En knallgod redning og en boksing (??) rett ut i farlig rom på frisparket i 88.
Anita - 5 - Jeg forstår meg ikke på at folk syns at Anita er et bedre valg på venstrebacken enn De Bock.
Cooper - 6
Jansson - 7
Berardi - 6
Phillips - 6
O'Kane - 4 - Helt katastrofe i første omgang, mirakel at det ikke ble mål imot på en av de mange feilpasningene han lagde midt på egen banehalvdel.
Dallas - 5
Saiz - 7
Alioski - 7
Lasogga - 6
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #219 på: Februar 24, 2018, 21:05:22 »
Min rating:
Wiedwald 8 En kjempe redning, ellers forholdsvis trygg. Blir ikke testa veldig.
Berardi 5
Janson 5
Cooper 5 Fint mål
Anita 4 runningsbøye delux
Alioski 5 jobber ræva av seg
O Kane 3 kanskje! En forferdelig dårlig fotballspiller for øyeblikket. Treffer ikke på en eneste passning i første. Eneste positive er når han avskjærer ett farlig innlegg.   
Philips 5 blir naturlig dårlig når du spiller alene på midten
Dallas 6
Saiz 6 rusten, spiller mye for seg selv.
Lasogga 6 blir bare bedre og bedre, men han trenger Hernandez

Fatter ikke at folk greier å dra noe positivt ut av denne kampen, annet en at vi berger 3p. Synes neste det er skandaløst att BIG Brentford får herje som de vill på Elland Road, før vi skårer. Noe bedre i andre omg. men kom igjen a!
Kampbilde helt som forventet. Vi møtte et lag i form som knuste Bham 5-0 for 4 dager siden. B står som vanlig høyt med kanskje divisjonens mest ballsikre midtbane, noe som passer vår spillestil dårlig. De har dog en svak forsvarsrekke + keeper som jeg hadde håpet vi skulle straffe hardere enn vi gjorde. Forventet egentlig en målrik kamp, som kunne slå alle veier. Sånn sett positivt at de ikke klarte å skape så mange farligheter, mye takket være en uvanlig (selv)sikker Felix i buret.  :)
Jon R.

ar9

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #220 på: Februar 24, 2018, 21:32:16 »
Var kanskje offside likevel...
Var nok en liten offside men rt jo ikke sikkert det ville blitt blåst vel?

Hvis dommeren virkelig stoppet spillet pga offside er det greit. Hvis ikke er det trist at ikke dommerstanden fokuserer mer på å bidra med flyt i spillet.
Tenker da på mer enn bare fordels situasjoner.
Generelt står fotball langt tilbake der i forhold til andre lag sporter.
Kunne blir scoret mange flere mål om dommerne tok en mer aktiv rolle mot sabotasje av spillet.

I håndball f.eks må angripende lag slippe ballen og fjerne seg umiddelbart når de blir blåst imot.
Dermed holdes tempoet i spillet oppe.
I fotball får spillerne lov til å tulle og tøyse lenge nok til at laget har kommet seg tilbake på rett side før spillet til slutt kan settes igang igjen.

Kai


Kai

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #222 på: Februar 24, 2018, 22:06:05 »
Var kanskje offside likevel...
Var nok en liten offside men rt jo ikke sikkert det ville blitt blåst vel?

Linjemannen holdt flagget nede.

Kontakinte

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #223 på: Februar 25, 2018, 09:47:58 »
Min rating:
Wiedwald 8 En kjempe redning, ellers forholdsvis trygg. Blir ikke testa veldig.
Berardi 5
Janson 5
Cooper 5 Fint mål
Anita 4 runningsbøye delux
Alioski 5 jobber ræva av seg
O Kane 3 kanskje! En forferdelig dårlig fotballspiller for øyeblikket. Treffer ikke på en eneste passning i første. Eneste positive er når han avskjærer ett farlig innlegg.   
Philips 5 blir naturlig dårlig når du spiller alene på midten
Dallas 6
Saiz 6 rusten, spiller mye for seg selv.
Lasogga 6 blir bare bedre og bedre, men han trenger Hernandez

Fatter ikke at folk greier å dra noe positivt ut av denne kampen, annet en at vi berger 3p. Synes neste det er skandaløst att BIG Brentford får herje som de vill på Elland Road, før vi skårer. Noe bedre i andre omg. men kom igjen a!
Kampbilde helt som forventet. Vi møtte et lag i form som knuste Bham 5-0 for 4 dager siden. B står som vanlig høyt med kanskje divisjonens mest ballsikre midtbane, noe som passer vår spillestil dårlig. De har dog en svak forsvarsrekke + keeper som jeg hadde håpet vi skulle straffe hardere enn vi gjorde. Forventet egentlig en målrik kamp, som kunne slå alle veier. Sånn sett positivt at de ikke klarte å skape så mange farligheter, mye takket være en uvanlig (selv)sikker Felix i buret.  :)
Sett i ettertid, er det fornuft i mye av det du sier Jon, MEN! Etter siste bortekamp mor Derby, så er det lov å håpe att vi ikke står igjen i startblokkene og hvertfall på hjemmebane med mange forventningsfulle supportere. Synes det er svakt, men det er klart med okane på midten, kan man ikke forvente å være særlig tight. Okane og Vieira er hvis man sammenlikner denne og Derby kampen veldig like i hvordan de opptrer på banen. Utrolig vimsete, og en helt merkelig dårlig passningsfot. Ligger stort sett i åpne rom. Virker ikke som de har den smartnessen til å se hvordan de skal posisjonere seg på overganger (som de i mange tilfeller skaper selv) :(. For meg er Forshaw og Philips det beste parret vi har pr. nå.
« Siste redigering: Februar 25, 2018, 10:36:31 av Kontakinte »

Promotion 2010

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #224 på: Februar 25, 2018, 10:48:34 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #225 på: Februar 25, 2018, 11:01:23 »
Andrea Radrizziani

Thank god the injuries to fan in accident outside the ground are not as severe as first suggested. Still very painful, stays in our prayers. Get well soon!

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #226 på: Februar 25, 2018, 11:42:15 »
Brentford klaget på dommer, lengden på gresset og dårlig Wifi. Før kampen presenterte de denne tweeten, som senere ble slettet!  :o


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #227 på: Februar 25, 2018, 15:30:41 »
Brentford klaget på dommer, lengden på gresset og dårlig Wifi. Før kampen presenterte de denne tweeten, som senere ble slettet!  :o



Hahaha, flaut hele opplegget.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Kamp:vs Brentford@ER lørdag 24/2/18 kl 16:00 LUTV
« Svar #228 på: Mars 21, 2018, 23:58:22 »
Andrea Radrizziani

Thank god the injuries to fan in accident outside the ground are not as severe as first suggested. Still very painful, stays in our prayers. Get well soon!

 :)


Plaster på såret:

https://www.leedsunited.com/news/community/23170/injured-whites-fan-visits-thorp-arch

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973