Skrevet av Emne: Sommervinduet 2018  (Lest 40612 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #90 på: Mai 15, 2018, 19:00:07 »
Tipper Orta har ferie frem til 9.juni  8)

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #91 på: Mai 16, 2018, 22:49:20 »
dean

Retained released list has to be done by Saturday as Phil says. So probably that which nixon is talking of. Assume some surprises via mutual terminations? #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

rd1

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #92 på: Mai 16, 2018, 22:56:20 »
Det er vel ikke noe poeng i å få opp håpet. Tipper vi blåser 10-15mp på «Orta kvalitet».
"Who needs Cantona??"

DenHviteYeboah

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #93 på: Mai 16, 2018, 23:18:05 »
Det er vel ikke noe poeng i å få opp håpet. Tipper vi blåser 10-15mp på «Orta kvalitet».
PH+Orta=championship :(

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #94 på: Mai 16, 2018, 23:35:13 »
Phil Hay
@PhilHay_YEP

Abel Hernandez is having a medical with the club this evening. Move should be completed tomorrow. #lufc

LOT meg nesten lure av denne, så så jeg plutselig at jeg ikke fulgte ham... Hmm...

Der var en strek nede i adressen som den virkelige Hay ikke hadde :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Sommervinduet 2018
« Svar #95 på: Mai 17, 2018, 15:44:45 »
Phil Hay
@PhilHay_YEP

Abel Hernandez is having a medical with the club this evening. Move should be completed tomorrow. #lufc

LOT meg nesten lure av denne, så så jeg plutselig at jeg ikke fulgte ham... Hmm...

Der var en strek nede i adressen som den virkelige Hay ikke hadde
Hva er egentlig straffen for slikt tullball?
Burde vært fengsel uten nett.
Kun finsk fjernsynsteater som tilgjengelig underholdning.

auren

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #96 på: Mai 17, 2018, 20:08:27 »
Det er vel ikke noe poeng i å få opp håpet. Tipper vi blåser 10-15mp på «Orta kvalitet».
PH+Orta=championship :(

Men hvis Orta klarer å dra i land Abel Hernandez, må du vel applaudere litt? Verdsatt til rundt 20 millioner pund for ikke lenge siden.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #97 på: Mai 17, 2018, 20:24:23 »
Lander vi hernandez får orta applaus a meg. Men vil se han evt prestere først før jeg spretter no chamis.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #98 på: Mai 17, 2018, 21:44:27 »
Ingen ting om Hernandez ( Abel) dessverre....
At vinduet er åpent nå (tidligere pga bl a VM ) er positivt.
PH har hatt praten ift hvem han vil ha inn, håper virkelig vi treffer og får inn kvalitet TIDLIG i dette vinduet .... kan gi oss reelt håp ( skummelt, men givende) inn i sommeren! ;)
 

DenHviteYeboah

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #99 på: Mai 17, 2018, 23:00:17 »
Det er vel ikke noe poeng i å få opp håpet. Tipper vi blåser 10-15mp på «Orta kvalitet».
PH+Orta=championship :(

Men hvis Orta klarer å dra i land Abel Hernandez, må du vel applaudere litt? Verdsatt til rundt 20 millioner pund for ikke lenge siden.

auren
Ja, han skal få applaus, men er jo usikker på om Hernandez har det fortsatt og eventuelt får det ut hos oss....forøvrig hørte jeg et ganske vilt rykte av en kompis i Leeds igår: at vi visstnok prøver oss på Wayne Rooney.....i mitt hode høres dette lite realistisk ut ;)

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #100 på: Mai 18, 2018, 07:19:45 »
Lander vi hernandez får orta applaus a meg. Men vil se han evt prestere først før jeg spretter no chamis.


Ä°ÅŸte Bozdemir'in 3 transferi!

Bursaspor Kulübü Başkan Adayı Ahmet Bozdemir, el sıkıştığı üç ismi açıkladı. Bozdemir, Alex Song, Stephane Mbia ve Abel Hernandes'le anlaştıklarını belirtti.




Da ble det Bursaspor da!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

roaldv

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #101 på: Mai 18, 2018, 07:53:18 »
Lander vi hernandez får orta applaus a meg. Men vil se han evt prestere først før jeg spretter no chamis.


Ä°ÅŸte Bozdemir'in 3 transferi!

Bursaspor Kulübü Başkan Adayı Ahmet Bozdemir, el sıkıştığı üç ismi açıkladı. Bozdemir, Alex Song, Stephane Mbia ve Abel Hernandes'le anlaştıklarını belirtti.




Da ble det Bursaspor da!
Nja, den er vel like lite bekreftet som ryktene til Leeds. La oss vente og se!

Sydhagen

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #102 på: Mai 18, 2018, 10:28:36 »
Idag kommer "retained list" fra Leeds, ifølge Hay.
På denne listen kommer f.eks. Pearce stå sammen med andre som er "out of contract".
Pearce er dog ønsket med videre av Leeds og tilbudt ny kontrakt.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-play-waiting-game-on-pearce-as-retained-list-is-due-to-be-released-1-9169633
« Siste redigering: Mai 18, 2018, 10:31:28 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

leedslife

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #103 på: Mai 18, 2018, 11:18:56 »
Det er vel ikke noe poeng i å få opp håpet. Tipper vi blåser 10-15mp på «Orta kvalitet».
PH+Orta=championship :(

Men hvis Orta klarer å dra i land Abel Hernandez, må du vel applaudere litt? Verdsatt til rundt 20 millioner pund for ikke lenge siden.

auren
Ja, han skal få applaus, men er jo usikker på om Hernandez har det fortsatt og eventuelt får det ut hos oss....forøvrig hørte jeg et ganske vilt rykte av en kompis i Leeds igår: at vi visstnok prøver oss på Wayne Rooney.....i mitt hode høres dette lite realistisk ut ;)
Det hadde vært signering det

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #104 på: Mai 18, 2018, 16:53:08 »
West Yorkshire Sports

NEWS: Leeds United have offered new contracts to young trio Tom Pearce, Kamil Miazek and Clarke Oduor.

Pierre-Michel Lasogga and Matthew Pennington have returned to their parent clubs following the end of their loans.

Romario Vieira is one of 4 players  released. #LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #105 på: Mai 18, 2018, 16:53:59 »
Hay

Players released - Romario Vieira, Matthew Keogh, Moise Kroma and Moses Abioye (all academy players). #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #106 på: Mai 18, 2018, 16:55:38 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #107 på: Mai 18, 2018, 17:11:24 »
Callum Oneill

@PhilHayYEP Do you know about Will Huffer and Matthew Downing as had them down as their contract expiring this year as well as Tom Godden, thanks! #lufc #mot


dean

Godden left the club months ago. Huffer signed a contract until end of next season - club announced that. Downing signed a contract in December until next January to allow him to recover from injury, only on football league contract changes list I think

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #108 på: Mai 22, 2018, 14:13:06 »
Veldig stille på forumet om dagen. Er folket spente på sommervinduet? Positive eller er vi skeptiske?

Jeg velger å være positiv og gleder meg. Tror det blir handlet på enda en høyere hylle i sommer. Mye bra vi er linket til. Er det snev av sannhet i noen av ryktene så lover det godt.

Ønsker meg inn:
Gunn, Yiadom, Bartley, Mcginn, Wilson, Abel og Maddison.

Ønsker ut:
Wiedwald, Lonergan, Conor (lån) Berardi, Anita, Bouy, O'Kane, Gomes (u23), Dallas, Sacko,Cibicki, Antonsson, Murphy. Lasogga og Pennington har reist hjem

Egne unggutter: Pearce, O'Connor, Hosannah, Diaz, Denton, Shackleton, Ideguchi, Rey, Dalby og Edmondson

Gunn

Ayling Bartley Pontus Pearce

Saiz Forshaw Mcginn

Wilson Abel Maddison

Subs: BPF, Yiadom, O'Connor, Vieira/Phillips, Alioski, Hernandez og Roberts

Hosannah, Diaz, Cooper, De Bock, Denton, Vieira/Phillips,Shakcleton, Ideguchi, Rey, Klich, Grot, Ekuban, Dalby, Edmundson, Roofe.

24 spillere + ungutter fra akademiet.

En jeg tror vil få sitt gjennombrudd og kanskje ta en plass i laget er Oriel Rey.

Andre som vil få sin debut er Dalby og Shackleton. Og det blir en del spilletid på O'Connor. Pearce gjør venstrebacken til sing egen. De Bock selges i januar :)

Litt dagdrømming på jobben er innafor :)

Leedsfan

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #109 på: Mai 26, 2018, 15:51:51 »
"Brighton har sikret seg den rumenske landslagsspissen Florin Andone. Han kommer fra Deportivo La Coruña.
19 timer siden
DEL

Den engelske klubben offentliggjorde overgangen fredag. Overgangssummen er ikke oppgitt, men ifølge britiske medier er den 5,25 millioner pund (57 millioner kroner).

25-åringen får en femårskontrakt. Overgangen fullføres når det internasjonale overgangsvinduet åpner 8. juni.

Andone scoret 19 mål på 69 kamper i løpet av to sesonger med Deportivo La Coruña. Klubben rykket nylig ned fra spansk toppserie.

– Vi er henrykt over at Florin har sagt ja til å komme hit. Vi har fulgt ham lenge, og han vil gi angrepsspillet vårt en ny dimensjon, sier manager Chris Hughton til Brightons nettsted.

Andone flyttet til Spania 12 år gammel, og har vært innom Castellón, Villarreal og Córdoba, før han gikk til Deportivo.

– Han jobber veldig hardt og har vist sin kvalitet både i spansk 1. divisjon og i landskamper, sier Hughton om angriperen med ett mål på 21 kamper for Romania."

Hadde vi signert denne karen så hadde det vel vært krise, putter for lite for klubb og landslag! Har vi fansen egentlig peiling på hva som vil styrke oss på banen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #110 på: Mai 26, 2018, 16:23:54 »
"Brighton har sikret seg den rumenske landslagsspissen Florin Andone. Han kommer fra Deportivo La Coruña.
19 timer siden
DEL

Den engelske klubben offentliggjorde overgangen fredag. Overgangssummen er ikke oppgitt, men ifølge britiske medier er den 5,25 millioner pund (57 millioner kroner).

25-åringen får en femårskontrakt. Overgangen fullføres når det internasjonale overgangsvinduet åpner 8. juni.

Andone scoret 19 mål på 69 kamper i løpet av to sesonger med Deportivo La Coruña. Klubben rykket nylig ned fra spansk toppserie.

– Vi er henrykt over at Florin har sagt ja til å komme hit. Vi har fulgt ham lenge, og han vil gi angrepsspillet vårt en ny dimensjon, sier manager Chris Hughton til Brightons nettsted.

Andone flyttet til Spania 12 år gammel, og har vært innom Castellón, Villarreal og Córdoba, før han gikk til Deportivo.

– Han jobber veldig hardt og har vist sin kvalitet både i spansk 1. divisjon og i landskamper, sier Hughton om angriperen med ett mål på 21 kamper for Romania."

Hadde vi signert denne karen så hadde det vel vært krise, putter for lite for klubb og landslag! Har vi fansen egentlig peiling på hva som vil styrke oss på banen?

Forskjellen er at Leeds signer spillere fra lavere divisjoner i andre land, men Deportivo faktisk spilte i toppdivisjonen. Men bevares. La oss drive med denne nedre del av tabellen i lavere divisjoner signeringer. Kanskje vi en gang lykkes, med en av 100 signeringer

Hallgeir *

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #111 på: Mai 26, 2018, 16:37:34 »
"Brighton har sikret seg den rumenske landslagsspissen Florin Andone. Han kommer fra Deportivo La Coruña.
19 timer siden
DEL

Den engelske klubben offentliggjorde overgangen fredag. Overgangssummen er ikke oppgitt, men ifølge britiske medier er den 5,25 millioner pund (57 millioner kroner).

25-åringen får en femårskontrakt. Overgangen fullføres når det internasjonale overgangsvinduet åpner 8. juni.

Andone scoret 19 mål på 69 kamper i løpet av to sesonger med Deportivo La Coruña. Klubben rykket nylig ned fra spansk toppserie.

– Vi er henrykt over at Florin har sagt ja til å komme hit. Vi har fulgt ham lenge, og han vil gi angrepsspillet vårt en ny dimensjon, sier manager Chris Hughton til Brightons nettsted.

Andone flyttet til Spania 12 år gammel, og har vært innom Castellón, Villarreal og Córdoba, før han gikk til Deportivo.

– Han jobber veldig hardt og har vist sin kvalitet både i spansk 1. divisjon og i landskamper, sier Hughton om angriperen med ett mål på 21 kamper for Romania."

Hadde vi signert denne karen så hadde det vel vært krise, putter for lite for klubb og landslag! Har vi fansen egentlig peiling på hva som vil styrke oss på banen?

Forskjellen er at Leeds signer spillere fra lavere divisjoner i andre land, men Deportivo faktisk spilte i toppdivisjonen. Men bevares. La oss drive med denne nedre del av tabellen i lavere divisjoner signeringer. Kanskje vi en gang lykkes, med en av 100 signeringer

Ja, alle spillere signert fra klubber i øverste liga, blir jo garantert en suksess.

Vi har et godt eksempel i vår egen klubb: Felix Wiedwald.

Du får alt til å høres så enkelt ut, men virkeligheten er dessverre en helt annen.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #112 på: Mai 26, 2018, 16:39:09 »
"Brighton har sikret seg den rumenske landslagsspissen Florin Andone. Han kommer fra Deportivo La Coruña.
19 timer siden
DEL

Den engelske klubben offentliggjorde overgangen fredag. Overgangssummen er ikke oppgitt, men ifølge britiske medier er den 5,25 millioner pund (57 millioner kroner).

25-åringen får en femårskontrakt. Overgangen fullføres når det internasjonale overgangsvinduet åpner 8. juni.

Andone scoret 19 mål på 69 kamper i løpet av to sesonger med Deportivo La Coruña. Klubben rykket nylig ned fra spansk toppserie.

– Vi er henrykt over at Florin har sagt ja til å komme hit. Vi har fulgt ham lenge, og han vil gi angrepsspillet vårt en ny dimensjon, sier manager Chris Hughton til Brightons nettsted.

Andone flyttet til Spania 12 år gammel, og har vært innom Castellón, Villarreal og Córdoba, før han gikk til Deportivo.

– Han jobber veldig hardt og har vist sin kvalitet både i spansk 1. divisjon og i landskamper, sier Hughton om angriperen med ett mål på 21 kamper for Romania."

Hadde vi signert denne karen så hadde det vel vært krise, putter for lite for klubb og landslag! Har vi fansen egentlig peiling på hva som vil styrke oss på banen?

Forskjellen er at Leeds signer spillere fra lavere divisjoner i andre land, men Deportivo faktisk spilte i toppdivisjonen. Men bevares. La oss drive med denne nedre del av tabellen i lavere divisjoner signeringer. Kanskje vi en gang lykkes, med en av 100 signeringer

Ja, alle spillere signert fra klubber i øverste liga, blir jo garantert en suksess.

Vi har et godt eksempel i vår egen klubb: Felix Wiedwald.

Du får alt til å høres så enkelt ut, men virkeligheten er dessverre en helt annen.

Enig, men det hele koker ned til kvaliteten på speiderne og den innkjøpsansvarlige i klubben. Og her har vi feila i mange mange år

Hallgeir *

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #113 på: Mai 26, 2018, 16:40:38 »
"Brighton har sikret seg den rumenske landslagsspissen Florin Andone. Han kommer fra Deportivo La Coruña.
19 timer siden
DEL

Den engelske klubben offentliggjorde overgangen fredag. Overgangssummen er ikke oppgitt, men ifølge britiske medier er den 5,25 millioner pund (57 millioner kroner).

25-åringen får en femårskontrakt. Overgangen fullføres når det internasjonale overgangsvinduet åpner 8. juni.

Andone scoret 19 mål på 69 kamper i løpet av to sesonger med Deportivo La Coruña. Klubben rykket nylig ned fra spansk toppserie.

– Vi er henrykt over at Florin har sagt ja til å komme hit. Vi har fulgt ham lenge, og han vil gi angrepsspillet vårt en ny dimensjon, sier manager Chris Hughton til Brightons nettsted.

Andone flyttet til Spania 12 år gammel, og har vært innom Castellón, Villarreal og Córdoba, før han gikk til Deportivo.

– Han jobber veldig hardt og har vist sin kvalitet både i spansk 1. divisjon og i landskamper, sier Hughton om angriperen med ett mål på 21 kamper for Romania."

Hadde vi signert denne karen så hadde det vel vært krise, putter for lite for klubb og landslag! Har vi fansen egentlig peiling på hva som vil styrke oss på banen?

Forskjellen er at Leeds signer spillere fra lavere divisjoner i andre land, men Deportivo faktisk spilte i toppdivisjonen. Men bevares. La oss drive med denne nedre del av tabellen i lavere divisjoner signeringer. Kanskje vi en gang lykkes, med en av 100 signeringer

Ja, alle spillere signert fra klubber i øverste liga, blir jo garantert en suksess.

Vi har et godt eksempel i vår egen klubb: Felix Wiedwald.

Du får alt til å høres så enkelt ut, men virkeligheten er dessverre en helt annen.

Enig, men det hele koker ned til kvaliteten på speiderne og den innkjøpsansvarlige i klubben. Og her har vi feila i mange mange år

Der er vi faktisk 100% enige, Håkon.  :)
Super Leeds since 1968

leedslife

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #114 på: Mai 26, 2018, 18:16:47 »
"Brighton har sikret seg den rumenske landslagsspissen Florin Andone. Han kommer fra Deportivo La Coruña.
19 timer siden
DEL

Den engelske klubben offentliggjorde overgangen fredag. Overgangssummen er ikke oppgitt, men ifølge britiske medier er den 5,25 millioner pund (57 millioner kroner).

25-åringen får en femårskontrakt. Overgangen fullføres når det internasjonale overgangsvinduet åpner 8. juni.

Andone scoret 19 mål på 69 kamper i løpet av to sesonger med Deportivo La Coruña. Klubben rykket nylig ned fra spansk toppserie.

– Vi er henrykt over at Florin har sagt ja til å komme hit. Vi har fulgt ham lenge, og han vil gi angrepsspillet vårt en ny dimensjon, sier manager Chris Hughton til Brightons nettsted.

Andone flyttet til Spania 12 år gammel, og har vært innom Castellón, Villarreal og Córdoba, før han gikk til Deportivo.

– Han jobber veldig hardt og har vist sin kvalitet både i spansk 1. divisjon og i landskamper, sier Hughton om angriperen med ett mål på 21 kamper for Romania."

Hadde vi signert denne karen så hadde det vel vært krise, putter for lite for klubb og landslag! Har vi fansen egentlig peiling på hva som vil styrke oss på banen?

Forskjellen er at Leeds signer spillere fra lavere divisjoner i andre land, men Deportivo faktisk spilte i toppdivisjonen. Men bevares. La oss drive med denne nedre del av tabellen i lavere divisjoner signeringer. Kanskje vi en gang lykkes, med en av 100 signeringer

Ja, alle spillere signert fra klubber i øverste liga, blir jo garantert en suksess.

Vi har et godt eksempel i vår egen klubb: Felix Wiedwald.

Du får alt til å høres så enkelt ut, men virkeligheten er dessverre en helt annen.

Enig, men det hele koker ned til kvaliteten på speiderne og den innkjøpsansvarlige i klubben. Og her har vi feila i mange mange år

Vi har feilet fordi vi ikke har hatt noe nettverk inntil nylig.
Vi må gi rad prosjektet lengre tid enn 12 måneder før vi konkluderer.
Modellen som jobbes etter er veldig moderne og på linje med hvordan de jobber og tenker de beste i Europa

DenHviteYeboah

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #115 på: Mai 26, 2018, 18:51:55 »
"Brighton har sikret seg den rumenske landslagsspissen Florin Andone. Han kommer fra Deportivo La Coruña.
19 timer siden
DEL

Den engelske klubben offentliggjorde overgangen fredag. Overgangssummen er ikke oppgitt, men ifølge britiske medier er den 5,25 millioner pund (57 millioner kroner).

25-åringen får en femårskontrakt. Overgangen fullføres når det internasjonale overgangsvinduet åpner 8. juni.

Andone scoret 19 mål på 69 kamper i løpet av to sesonger med Deportivo La Coruña. Klubben rykket nylig ned fra spansk toppserie.

– Vi er henrykt over at Florin har sagt ja til å komme hit. Vi har fulgt ham lenge, og han vil gi angrepsspillet vårt en ny dimensjon, sier manager Chris Hughton til Brightons nettsted.

Andone flyttet til Spania 12 år gammel, og har vært innom Castellón, Villarreal og Córdoba, før han gikk til Deportivo.

– Han jobber veldig hardt og har vist sin kvalitet både i spansk 1. divisjon og i landskamper, sier Hughton om angriperen med ett mål på 21 kamper for Romania."

Hadde vi signert denne karen så hadde det vel vært krise, putter for lite for klubb og landslag! Har vi fansen egentlig peiling på hva som vil styrke oss på banen?

Forskjellen er at Leeds signer spillere fra lavere divisjoner i andre land, men Deportivo faktisk spilte i toppdivisjonen. Men bevares. La oss drive med denne nedre del av tabellen i lavere divisjoner signeringer. Kanskje vi en gang lykkes, med en av 100 signeringer

Ja, alle spillere signert fra klubber i øverste liga, blir jo garantert en suksess.

Vi har et godt eksempel i vår egen klubb: Felix Wiedwald.

Du får alt til å høres så enkelt ut, men virkeligheten er dessverre en helt annen.

Enig, men det hele koker ned til kvaliteten på speiderne og den innkjøpsansvarlige i klubben. Og her har vi feila i mange mange år

Vi har feilet fordi vi ikke har hatt noe nettverk inntil nylig.
Vi må gi rad prosjektet lengre tid enn 12 måneder før vi konkluderer.
Modellen som jobbes etter er veldig moderne og på linje med hvordan de jobber og tenker de beste i Europa
Så du mener at vi skal gi Orta en sesong til før vi konkluderer med hans gjerning..?
Jeg har ingen tro på Rad prosjektet av den enkle grunn at Rad velger "snille" trenere som TC og PH. Orta er fortsatt  nr.2 i Leeds systemet og  vi har en trener med en ufattelig dårlig seiersrate både i Barnsley og Leeds. Det er utenfor min fatteevne at folk har klokkertro på både PH, Orta og Rad skal føre denne klubben til opprykk i løpet av de 4 neste årene :(

leedslife

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #116 på: Mai 26, 2018, 20:20:46 »
Jeg har tro ja.
Skjønner veldig godt at du ikke har tro.
Lever godt med det. Tror jeg fleste andre også gjør. Bortsett fra deg og kompisene dine fra leeds.

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #117 på: Juli 06, 2018, 19:56:16 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #118 på: Juli 06, 2018, 19:57:40 »
Overganger 2018/19

Her finner du full oversikt over sommerens overganger i Championship.

Dette inkluderer både kjøp og lån. Enkelte ungdomsspillere som har blitt frigitt etter forrige sesong vil ikke bli inkludert på denne siden.

Sist oppdatert: 03/07/18

Aston Villa:
Inn:

Ut:
Pierluigi Gollini (Atalanta), Jordan Amavi (Marseille), John Terry, Gabriel Agbonlahor (Frigitt),

Birmingham City:
Inn:
Kristian Pedersen (Union Berlin)

Ut:
Jason Lowe (Bolton Wanderers), Andrew Shinnie (Luton Town), Paul Robinson (Lagt opp), Cheick Keita (Utlånt til Eupen)

Blackburn Rovers:
Inn:
Joe Rothwell (Oxford United), Jacob Davenport (Manchester City)

Ut:
Liam Feeney, Elliott Ward (Frigitt)

Bolton Wanderers:
Inn:
Jason Lowe (Birmingham City), Erhun Oztumer (Walsall), Joe Pritchard (Tottenham Hotspur), Stephen Duke-McKenna (Everton), Chiori Johnson (Arsenal), Clayton Donaldson (Sheffield United)

Ut:
Chris Taylor (Blackpool), Derik Osede, Jan Kirchoff, Filipe Morais, Karl Henry, Darren Pratley, Mark Howard, Dorian Dervite, Aaron Wilbraham, Jem Karacan, Chinedu Obasi (Frigitt)

Brentford:
Inn:
Ezri Konza (Charlton Athletic),

Ut:
Konstantin Kerschbaumer (Ingolstadt), Theo Archibald (Utlån til Forest Green Rovers)

Bristol City:
Inn:
Marley Watkins (Norwich City), Adam Webster (Ipswich Town), Hakeeb Adelakun (Scunthorpe United), Andreas Weimann (Derby County)

Ut:
Scott Golbourne, Gary O`Neil, Arnold Garita, Luke Steele, Gustav Engvall (Frigitt), Aden Flint (Middlesbrough), Bobby Reid (Cardiff City), Zak Vyner (Utlån til Rotherham United)

Derby County:
Inn:

Ut:
Jason Shackell, Darren Bent, Chris Baird (Frigitt), Andreas Weimann (Bristol City)

Hull City:
Inn:
Eric Lichaj (Nottingham Forest)

Ut:
David Meyler (Reading), Michael Dawson (Nottingham Forest), Allan McGregor (Rangers), Sebastian Larsson (AIK), Abel Hernandez, Greg Olley, Greg Luer, Josh Clackstone (Frigitt), Max Clark (Vitesse)

Ipswich Town:
Inn:
Jordan Roberts (Crawley Town), Trevoh Chalobah (Lån fra Chelsea)

Ut:
Mustapha Carayol, David McGoldrick (Frigitt), Michael Crowe (Preston North End), Stephen Gleeson (Aberdeen), Adam Webster (Bristol City)

Leeds United:
Inn:
Lewis Baker (Lån fra Chelsea)

Ut:
Madger Gomes (Sochaux), Felix Wiedwald (Frankfurt),

Middlesbrough:
Inn:
Paddy McNair (Sunderland), Aden Flint (Bristol City)

Ut:
Antonio Barragan (Real Betis), Martin Cranie (Frigitt), Tomas Mejias (Omonia Nicosia),

Millwall:
Inn:

Ut:
Tim Cahill (Frigitt), Nadjim Abdou (Martigues), Noah Chesmain (Colchester United), Harry Toffolo (Lincoln City),

Norwich City:
Inn:
Emiliane Buendia (Getafe), Moritz Leitner (FC Augsburg), Ben Marshall (Wolverhampton Wanderers), Felix Passlack (Lån fra Dortmund), Teemu Pukki (Brøndby)

Ut:
Marley Watkins (Bristol City), Josh Murphy (Cardiff City), Ebou Adams (Ebbsfleet), Wes Hoolahan (Frigitt), James Maddison (Leicester City), Marcel Franke (Utlånt til Darmstadt)

Nottingham Forest:
Inn:
Joao Carvalho (Benfica), Diogo Goncalves (Lån fra Benfica), Michael Dawson (Hull City), Gil Bastiao Dias (Lån fra Monaco), Hillal Soudani (Dinamo Zagreb), Jack Robinson (QPR)

Ut:
Jack Hobbs, Lewis Walters, David Vaughan, Ashkan Dejagah (Frigitt), Chris Cohen (Lagt opp), Eric Lichaj (Hull City), Tyler Walker (Utlånt til Mansfield Town)

Preston North End:
Inn:
Graeme Burke (Shamrock Rovers), Jordan Storey (Exeter), Ryan Ledson (Oxford United), Michael Crowe (Ipswich Town), Andrew Hughes (Peterborough United),

Ut:
Greg Cunningham (Cardiff City), John Welsh (Frigitt)

Queens Park Rangers:
Inn:
Toni Leistner (Union Berlin)

Ut:
Nedum Onuoha, Jay-Emmanuel Thomas, Jamie Mackie, James Perch (Frigitt), Jack Robinson (Nottingham Forest)

Reading:
Inn:
Andy Yiadom (Barnsley), David Meyler (Hull City), John O`Shea (Sunderland),

Ut:
Sandro Wieser (Vaduz)

Rotherham United:
Inn:
Clark Robertson og Kyle Vassell (Blackpool), Zak Vyner (Lån fra Bristol City)

Ut:
Johnson Clarke-Harris (Coventry City)

Sheffield United
Inn:
Dean Henderson (Lån fra Manchester United)

Ut:
Louis Reed (Peterborough United), Clayton Donaldson (Bolton Wanderers), Chris Hussey (Cheltenham), James Hanson (AFC Wimbledon), David Brooks (AFC Bournemouth)

Sheffield Wednesday:
Inn:

Ut:
Jake Kean, Ross Wallace, Glenn Loovens (Frigitt), George Hirst (OH Leuven),

Stoke City:
Inn:
Benik Afobe (Wolverhampton Wanderers), Oghenekaro Etebo (Feirense), Adam Federici (AFC Bournemouth)

Ut:
Ramadan Sobhi (Huddersfield Town), Kevin Wimmer (Utlånt til Hannover), Glen Johnson, Stephen Ireland (Frigitt), Marc Muniesa (Girona), Lee Grant (Manchester United)

Swansea City:
Inn:

Ut:
Ki Sung-Yeung (Newcastle United), Adam King (Utlån til Peterborough United)

West Bromwich Albion:
Inn:
Sam Johnstone (Manchester United),

Ut:
Johnny Evans (Leicester City), Boaz Myhill, James Morrison, Claudio Yacob, Gareth McAuley (Frigitt), Ben Foster (Watford)

Wigan Athletic:
Inn:
Kai Naismith (Portsmouth), Leonardo Da Silva Lopes (Peterborough United), Christian Walton (Lån fra Brighton & Hove Albion), Reece James (Lån fra Chelsea)

Ut:
Andy Kellett (Notts County), David Perkins (Rochdale), Noel Hunt (Waterford), Craig Morgan (Fleetwood Town), Luke Burke, Donervon Daniels, Sam Stubbs, Reece James (Frigitt).
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jostein.

Sv: Sommervinduet 2018
« Svar #119 på: Juli 06, 2018, 20:58:35 »
Sjekk signeringene til Forrest, lukter opprykk lang vei. Begynner å bli veldig seint for oss nå. Regner med Bielsa gidde beskjed om hvilke spillere han ville ha da de startet forhandlingene. Hadde vært gull å hatt alle til oppkjøringen, tror fort det kan bli litt krise kjøp nå. Håper virkelig at de har de spillerne de vil ha nå, bare at det er kontrakt forhandlinger som drar ut  ;D
Leeds Carajo!