Skrevet av Emne: Ex-spiller: Tom Pearce  (Lest 25194 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Ex-spiller: Tom Pearce
« Svar #120 på: August 09, 2019, 10:41:43 »
Jeg hadde sansen for TP men det har ligget i kortene lengen at han ville gå i dette vinduet.

Strømmen av 19-21 åringer ut tolker jeg som nok et tegn på at progresjonen og ambisjonsnivået i klubben går i riktig retning. Nåløyet blir stadig trangere for akademiespillere og de som slår igjennom de neste åra vil sannsynligvis holde veldig høy kvalitet.

Laget må vel først bli bedre før nåløyet skal bli så mye trangere. Men T. Pearce mistet Bielsa tilliten til ifjor og det må være ok. Da hadde han jo jobbet med han i 6 mnd.

Vil si at laget vårt har blitt vesentlig bedre etter 1 år med Bielsa-ball. Det er nesten som natt og dag. Både kollektivt og individuelt. Enkelte spillere kan isolert sett være gode, men faller gjennom pga spillestilen Bielsa innprenter. 

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Ex-spiller: Tom Pearce
« Svar #121 på: August 09, 2019, 10:47:25 »
Jeg hadde sansen for TP men det har ligget i kortene lengen at han ville gå i dette vinduet.

Strømmen av 19-21 åringer ut tolker jeg som nok et tegn på at progresjonen og ambisjonsnivået i klubben går i riktig retning. Nåløyet blir stadig trangere for akademiespillere og de som slår igjennom de neste åra vil sannsynligvis holde veldig høy kvalitet.

Laget må vel først bli bedre før nåløyet skal bli så mye trangere. Men T. Pearce mistet Bielsa tilliten til ifjor og det må være ok. Da hadde han jo jobbet med han i 6 mnd.

Vil si at laget vårt har blitt vesentlig bedre etter 1 år med Bielsa-ball. Det er nesten som natt og dag. Både kollektivt og individuelt. Enkelte spillere kan isolert sett være gode, men faller gjennom pga spillestilen Bielsa innprenter. 

auren
+ 1.

Når Runar har fått drukket hele morgenkaffen og fått opp blodsukkeret vil også han være enig i dette.  :D
Jon R.

Leedsfan

Sv: Ex-spiller: Tom Pearce
« Svar #122 på: August 09, 2019, 10:51:43 »
Jeg hadde sansen for TP men det har ligget i kortene lengen at han ville gå i dette vinduet.

Strømmen av 19-21 åringer ut tolker jeg som nok et tegn på at progresjonen og ambisjonsnivået i klubben går i riktig retning. Nåløyet blir stadig trangere for akademiespillere og de som slår igjennom de neste åra vil sannsynligvis holde veldig høy kvalitet.

Laget må vel først bli bedre før nåløyet skal bli så mye trangere. Men T. Pearce mistet Bielsa tilliten til ifjor og det må være ok. Da hadde han jo jobbet med han i 6 mnd.

Laget må jo være vesentlig bedre, før solgte vi spillere som hadde spilt mer eller mindre fast til League One. Nå ender jo fringe spillere i Championship klubber, et stort steg videre dette!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Ex-spiller: Tom Pearce
« Svar #123 på: August 09, 2019, 10:54:09 »
Jeg hadde sansen for TP men det har ligget i kortene lengen at han ville gå i dette vinduet.

Strømmen av 19-21 åringer ut tolker jeg som nok et tegn på at progresjonen og ambisjonsnivået i klubben går i riktig retning. Nåløyet blir stadig trangere for akademiespillere og de som slår igjennom de neste åra vil sannsynligvis holde veldig høy kvalitet.

Laget må vel først bli bedre før nåløyet skal bli så mye trangere. Men T. Pearce mistet Bielsa tilliten til ifjor og det må være ok. Da hadde han jo jobbet med han i 6 mnd.

Laget må jo være vesentlig bedre, før solgte vi spillere som hadde spilt mer eller mindre fast til League One. Nå ender jo fringe spillere i Championship klubber, et stort steg videre dette!
Noen til og med i Premoer League!  :D
Jon R.

RoarG

Sv: Ex-spiller: Tom Pearce
« Svar #124 på: November 05, 2019, 18:39:00 »
Gått trått for unge Pearce etter overgangen til Wigan. Det må nok skader ta skylda for. Får håpe at han får karrieren på skinner igjen.

https://www.hitc.com/en-gb/2019/11/05/whats-happening-with-ex-leeds-talent-tom-pearce/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020