Skrevet av Emne: Når får Paul Heckingbottom sparken?  (Lest 44433 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Josch

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #240 på: April 21, 2018, 19:00:53 »
Det som er vås er å ansette noksagter som Evans, TC og PH. Som jeg forstår det, ønsker folk Leeds opp i PL. Med ansettelser som de forannevte er denne målsettingen totalt urealistisk. Ja, vås. Skal Leeds opp i PL må kneppet på treneransettelsene skrus opp adskillige hakk. Er et ønske om Wenger urealistisk, ja da er ønsker om Leeds i PL urealistiske. Da har vi dømt denne klubben til evig middelhavsfareri i Championship. Mye kan tyde på at Rad ikke evner å lede Leeds opp til PL. Det han har gjort hittil overbeviser ikke meg i så måte.

Jeg er ikke enig. Jeg tror at når tiden er inne (når det er lov å bruke mye penger) så vil riktig coach og spillere bli ansatt for å rykke opp. Jeg vil tro at denne og neste sesong ikke har mål om direkte opprykk. TC og PH er bare noen trenere som er med i  kort tid på denne reisen.

PH er bra nok for Rad på det stadiet vi er på nå. PH får sjansen i august og må gå hvis fansen forlanger det. Neste sesong er en "transportetappe" mot bedre økonomi neste sommer. Glem at PH skal ta Leeds til PL. Det er ikke ambisjonen neste sesong heller.
« Siste redigering: April 21, 2018, 19:02:31 av Josch »

Torpe-do

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #241 på: April 21, 2018, 19:07:29 »
Brendan Rodgers er ein kar eg har hatt sansen for, særskilt for det han gjorde med Swansea i si tid. Med erfaring med opprykk ifrå Championship via Playoff med eit lag som Swansea skulle ein tru han innehar bra med relevant erfaring. Samtidig har han i ettertid jobba både engelsk og skotsk PL, noko som skulle tilseie eit bra nettverk i nyttige og relevante "jobbmarknadar" (type rekruttering). Så får heller Radrizzani få på plass ein sportsleg ledar med skills til å stå for hovudansvaret av organiseringa av speidarnettet utanom GB.

Under Swansea var vel Rodgers ein umerritert manager. Men eg har eit inntrykk av at han er ein kar som likar ein god utfordring. Hans relasjon med Liverpool er kanskje ikkje heller noko bakdel, med tanke på at Radrizzani tydelegvis er på godfot med Daglish (var vel Daglish som under ein lunsj med Radrizzani gjorde han oppmerksom på potensialet hjå Leeds, har eg høyrt)

Er eg heilt på villspor når eg tenker at å få på plass Rodgers har eit snev av realisme i seg, eller kva tenkjer de? Går ein manager ifrå garantert spel om CL, men ein temmeleg uinteressant skotsk liga, til engelsk Championship med lovnader om (forhåpentlegvis) eit ok+ interessant prosjekt i Leeds United?

Leedsfan

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #242 på: April 21, 2018, 19:11:27 »
Brendan Rodgers er ein kar eg har hatt sansen for, særskilt for det han gjorde med Swansea i si tid. Med erfaring med opprykk ifrå Championship via Playoff med eit lag som Swansea skulle ein tru han innehar bra med relevant erfaring. Samtidig har han i ettertid jobba både engelsk og skotsk PL, noko som skulle tilseie eit bra nettverk i nyttige og relevante "jobbmarknadar" (type rekruttering). Så får heller Radrizzani få på plass ein sportsleg ledar med skills til å stå for hovudansvaret av organiseringa av speidarnettet utanom GB.

Under Swansea var vel Rodgers ein umerritert manager. Men eg har eit inntrykk av at han er ein kar som likar ein god utfordring. Hans relasjon med Liverpool er kanskje ikkje heller noko bakdel, med tanke på at Radrizzani tydelegvis er på godfot med Daglish (var vel Daglish som under ein lunsj med Radrizzani gjorde han oppmerksom på potensialet hjå Leeds, har eg høyrt)

Er eg heilt på villspor når eg tenker at å få på plass Rodgers har eit snev av realisme i seg, eller kva tenkjer de? Går ein manager ifrå garantert spel om CL, men ein temmeleg uinteressant skotsk liga, til engelsk Championship med lovnader om (forhåpentlegvis) eit ok+ interessant prosjekt i Leeds United?

Har vært linka til Arsenal, men han kunne vært fantastisk. Husker fotballen Swansea spilte når de rykka opp, helt fenomenal!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

raggen

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #243 på: April 21, 2018, 19:14:51 »
Rodgers er vel aktuell på ryktebørsen som Arsenal manager så er vel rimelig out of our league
Forever Leeds United!!!!!!!!

Bjorn

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #244 på: April 21, 2018, 23:40:44 »
Źźzzzzzzzzzzzzzzzzz
Marching On! 4276

Hallgeir *

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #245 på: April 21, 2018, 23:48:36 »
Źźzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kan du utdype litt mer?
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #246 på: April 21, 2018, 23:50:42 »
Źźzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kan du utdype litt mer?
Min teori er: at de gidder å diskutere managere i den kategorien...de kommer ALDRI til Leeds slik tingene er....

Promotion 2010

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #247 på: April 22, 2018, 00:05:08 »
Tror ikke PH får sparken, før evt. etter ca 10-12 første kamper neste sesong, gitt at vi ligger et godt stykke ned på nedre halvdel av tabellen da.

Seieren i dag mot Barnsley har ikke så mye å si, men skulle det bli full pott mot Norwich og QPR, så er han så og si sikret å fortsette, selv om jeg personlig tror han får fortsette uansett.

Det er akkurat dette jeg er redd for og da er neste sesong spolert!

Kan Radz virkelig gamble på at PH skal få dette til å funke? Galskap spør du meg!

Galskap er det ikke, etter min mening. Gambling? Ja, kanskje. Men jeg tror det er meget få manageremner som man sikkert kan vite gir suksess og suksess fort.
Sikret suksess bare gjennom å besette et "sikkert manageremne" er ikke den eneste faktoren som spiller inn.

Jeg tror ikke det er noen som vet sikkert at PH ikke duger.

Jeg mener det "sikreste" manageremnet vi har ansatt siden 1950-tallet, var George Graham.
Resten, både de med suksess og de uten suksess eller middels suksess, har ikke vært sikre, heller ikke Wilkinson eller DOL, og absolutt ikke Don Revie.


Uten George G, ingen Oleary suksess!!!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Reaney

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #248 på: April 22, 2018, 00:59:18 »
O'Leary var ingen suksess. Vant ingenting med et stjernespekket lag. Pinlig svakt. Lee Bowyer måtte til Birmingham for å vinne trofe.

Hallgeir *

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #249 på: April 22, 2018, 01:06:38 »
O'Leary var ingen suksess. Vant ingenting med et stjernespekket lag. Pinlig svakt. Lee Bowyer måtte til Birmingham for å vinne trofe.

O'Leary vant ingen titler, men klubben tok flest poeng i 2000. Vi var i en semifinale i Champions League året etter.

Hvorfor poster du et innlegg som dette? Hvilken agenda har du egentlig?
Super Leeds since 1968

berlin

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #250 på: April 22, 2018, 08:32:25 »
Tror ikke PH får sparken, før evt. etter ca 10-12 første kamper neste sesong, gitt at vi ligger et godt stykke ned på nedre halvdel av tabellen da.

Seieren i dag mot Barnsley har ikke så mye å si, men skulle det bli full pott mot Norwich og QPR, så er han så og si sikret å fortsette, selv om jeg personlig tror han får fortsette uansett.

Det er akkurat dette jeg er redd for og da er neste sesong spolert!

Kan Radz virkelig gamble på at PH skal få dette til å funke? Galskap spør du meg!

Galskap er det ikke, etter min mening. Gambling? Ja, kanskje. Men jeg tror det er meget få manageremner som man sikkert kan vite gir suksess og suksess fort.
Sikret suksess bare gjennom å besette et "sikkert manageremne" er ikke den eneste faktoren som spiller inn.

Jeg tror ikke det er noen som vet sikkert at PH ikke duger.

Jeg mener det "sikreste" manageremnet vi har ansatt siden 1950-tallet, var George Graham.
Resten, både de med suksess og de uten suksess eller middels suksess, har ikke vært sikre, heller ikke Wilkinson eller DOL, og absolutt ikke Don Revie.


Uten George G, ingen Oleary suksess!!!!!

George Graham la et godt grunnlag ja, og DOL var hans assistent.
DOL var kanskje heldig med både gode "årganger" fra akademiet og ekstremt høyt eller grenseløst spillerbudjsett,
men jeg mener han gjorde en god jobb, som han selv kan ta mye ære for.

Reaney

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #251 på: April 22, 2018, 08:35:25 »
Var et svar på innlegget foran som viste til O'Leary suksess. Mange skal ha det til at han hadde suksess. Min agenda er å tone ned hans betydning. Overhode ingen stor manager. En stor manager hadde minst vunnet et par titler med det mannskapet Leeds hadde disse årene.

Promotion 2010

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #252 på: April 22, 2018, 08:41:35 »
Var et svar på innlegget foran som viste til O'Leary suksess. Mange skal ha det til at han hadde suksess. Min agenda er å tone ned hans betydning. Overhode ingen stor manager. En stor manager hadde minst vunnet et par titler med det mannskapet Leeds hadde disse årene.


Et fantastisk lag som dessverre ble utvannet av kostbare spillere som Fowler og Johnson, og verst av alt som faktisk var langt unna trofeer selv om vi var på toppen av tabellen inn i det nye årtusenet.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #253 på: April 22, 2018, 09:44:52 »
Hadde ikke store managere da heller. Dol, Peter reid og venables.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #254 på: April 22, 2018, 10:03:38 »
Hadde ikke store managere da heller. Dol, Peter reid og venables.

Hehe, nei, bevares. To av tre nådde milepælen 'landslagstrener' men det er da  ingenting...  :P
(Reid på U21 men anyways)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #255 på: April 22, 2018, 10:46:24 »
Fantastisk at vi skal bruke en tråd om PH til å rakke ned på DOL.

Hallgeir *

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #256 på: April 22, 2018, 11:35:31 »
Fantastisk at vi skal bruke en tråd om PH til å rakke ned på DOL.

Det er vel ikke mange som ikke blir rakket ned på for tiden.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #257 på: April 22, 2018, 11:51:27 »
Fantastisk at vi skal bruke en tråd om PH til å rakke ned på DOL.
DOL er vel gårsdagens nytt, og hører vel strengt tatt ikke hjemme her? Men man bør kunne diskutere Rogers. Urealistisk? Vel, det som er urealistisk er å tro at bakgårdsmanagere som Evans, TC og PH skal få oss opp i PL. Med PH ved roret i 2018/19 vil middelmådigheten sementeres ytterligere. Og jeg vil ikke høre noen klaging fra folk som støtter PH dersom det går slik. Prediksjon for tabellplassering i 2018/19: 12 - 18. Med en veldig god sesong greier vi kanskje 9. plass (WOW).
Leeds må sikte høyere. Går vi ikke etter store navn, vil vi aldri få dem. Så får man heller tåle noen avslag underveis. Har ikke noen tro på at Gunners går etter Rogers. Han vant ingenting i Liverpool, og Arsenal må sikte etter folk som har trofe-erfaring. Rogers i et opprykksjagende Leeds derimot, har jeg mer tro på. Har vi ikke råd til Rogers (som enkelte hevder), har vi faktisk ikke råd til å rykke opp til PL. Nei, spark PH nå, og gå etter Rogers.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

samadhi

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #258 på: April 22, 2018, 12:30:33 »
Fantastisk at vi skal bruke en tråd om PH til å rakke ned på DOL.
DOL er vel gårsdagens nytt, og hører vel strengt tatt ikke hjemme her? Men man bør kunne diskutere Rogers. Urealistisk? Vel, det som er urealistisk er å tro at bakgårdsmanagere som Evans, TC og PH skal få oss opp i PL. Med PH ved roret i 2018/19 vil middelmådigheten sementeres ytterligere. Og jeg vil ikke høre noen klaging fra folk som støtter PH dersom det går slik. Prediksjon for tabellplassering i 2018/19: 12 - 18.


Greit, men da skal vi ikke ha jubling fra kritikerne heller om det går bra. Kun forsatt surmuling fra den kanten er godkjent  :)
marching on together,
derudaf forever...

HåvardK

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #259 på: April 22, 2018, 12:59:30 »
Fantastisk at vi skal bruke en tråd om PH til å rakke ned på DOL.

Det er vel ikke mange som ikke blir rakket ned på for tiden.
Kanskje ikke, men syns ikke det er et godt nok argument for å ta for seg DOL i akkurat denne tråden.

berlin

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #260 på: April 22, 2018, 13:26:36 »
DOL "kom inn" i tråden via meg, tror jeg. Men man må lese posten min for å skjønne at det ikke handler om DOL,
men om hvor mange "sikre" manageransettelser Leeds har hatt, som har gitt eller ikke har gitt suksess, så DOL kom som en bisetning hvor Revie, Wilkinson, Graham og DOL ble nevnt.

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så skråsikkert at vi kommer til å bli rævva neste sesong med PH.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor vi nærmest er garantert suksess ved å ansette en manager med et såkalt "navn" og en god CV (som manager).


leedslife

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #261 på: April 22, 2018, 14:59:16 »
Hadde ikke store managere da heller. Dol, Peter reid og venables.

Hehe, nei, bevares. To av tre nådde milepælen 'landslagstrener' men det er da  ingenting...  :P
(Reid på U21 men anyways)

Joda for all del. Var jo ingenting å si på de den tiden vi ansatte de.
Reid hadde vel hatt ok suksess i Sunderland og.
Men er langt sprang fra de til Wenger og Ranieri. To av de største managerene fotballen har fostret.
Hvis vi i 2003 fikk Terry Venables inn, kan man ikke forvente at vi pr nu skal kunne klare å få inn Wenger. Går jo ikke på ambisjoner. Går på å være realistisk.

Mange unge trenere som har fått kometkarrierer etter å ha fått sjansen i lavere divisjonen. Kan godt være PH er mannen.Time Will show.

Litt morsomt i forhold til hele situasjonen.
Wenger har jo egentlig blitt ganske avskiltet de siste årene. Akkurat som da vi hentet Venables.
Skjønner ikke helt den hypen med han heller.
Vi snakker om vi ikke har en plan b. Wenger? Mannen er jo så sta at det er helt vilt. Har jo ikke hatt noen plan b siste 6-7 årene med Arsenal. Uansett å mange som har påpekt at det koster de titler.
« Siste redigering: April 22, 2018, 15:05:03 av leedslife »

DenHviteYeboah

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #262 på: April 22, 2018, 15:26:29 »
Fantastisk at vi skal bruke en tråd om PH til å rakke ned på DOL.
DOL er vel gårsdagens nytt, og hører vel strengt tatt ikke hjemme her? Men man bør kunne diskutere Rogers. Urealistisk? Vel, det som er urealistisk er å tro at bakgårdsmanagere som Evans, TC og PH skal få oss opp i PL. Med PH ved roret i 2018/19 vil middelmådigheten sementeres ytterligere. Og jeg vil ikke høre noen klaging fra folk som støtter PH dersom det går slik. Prediksjon for tabellplassering i 2018/19: 12 - 18. Med en veldig god sesong greier vi kanskje 9. plass (WOW).
Leeds må sikte høyere. Går vi ikke etter store navn, vil vi aldri få dem. Så får man heller tåle noen avslag underveis. Har ikke noen tro på at Gunners går etter Rogers. Han vant ingenting i Liverpool, og Arsenal må sikte etter folk som har trofe-erfaring. Rogers i et opprykksjagende Leeds derimot, har jeg mer tro på. Har vi ikke råd til Rogers (som enkelte hevder), har vi faktisk ikke råd til å rykke opp til PL. Nei, spark PH nå, og gå etter Rogers.
Helt enig i alt du skriver! Vi må ha et bra navn for å trekke til seg spillere. Hvilke spillere ønsker seg til middelmådige PH? Dette er en litt bedre utgave enn Hockaday, men likevel langt unna hva denne klubben skal gå etter. Orta og PH bak spakene er en varslet katastrofe >:(

Jon R

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #263 på: April 22, 2018, 21:01:51 »
Fantastisk at vi skal bruke en tråd om PH til å rakke ned på DOL.

Det er vel ikke mange som ikke blir rakket ned på for tiden.
Det beste er å rakke ned på alt som har med Leeds United å gjøre, dvs rakke ned på alt unntatt sin egen fortreffelighet ift negative prediksjoner.
Jon R.

Eriksen55

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #264 på: April 22, 2018, 23:19:39 »
Tror ikke folk vet, eller vil ta innover seg hvor mye en såkalt topp manager egentlig tjener.

Minner om at Håvard Nordtveit tjente 60 millioner kroner i året i West Ham. En godt under middels spiller. Bilic  tjente mer. Wenger enda mer. Han hadde nok ikke kommet for 20 mill i uka engang! Rodgers tjener vel nå 20-30 mill i året. Han skal nok ha en del mer for å bryte med Celtic for å gå til Leeds.

Mener dere virkelig at vi skal blåse 40,50,60,70 eller 80 millioner i året på en manager??

Kjekt å vite hvem som mener det ifh til seriøsitet i senere diskusjoner.  ;) ;D

Annesj

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #265 på: April 23, 2018, 08:01:35 »
Tror ikke folk vet, eller vil ta innover seg hvor mye en såkalt topp manager egentlig tjener.

Minner om at Håvard Nordtveit tjente 60 millioner kroner i året i West Ham. En godt under middels spiller. Bilic  tjente mer. Wenger enda mer. Han hadde nok ikke kommet for 20 mill i uka engang! Rodgers tjener vel nå 20-30 mill i året. Han skal nok ha en del mer for å bryte med Celtic for å gå til Leeds.

Mener dere virkelig at vi skal blåse 40,50,60,70 eller 80 millioner i året på en manager??

Kjekt å vite hvem som mener det ifh til seriøsitet i senere diskusjoner.  ;) ;D


Ikke nok med det med lønn, men Celtic spiller CL hvert eneste år. Han vil sikkert gå fra det å ned til CC  ::) ::) 
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #266 på: April 23, 2018, 08:11:09 »
Tror ikke folk vet, eller vil ta innover seg hvor mye en såkalt topp manager egentlig tjener.

Minner om at Håvard Nordtveit tjente 60 millioner kroner i året i West Ham. En godt under middels spiller. Bilic  tjente mer. Wenger enda mer. Han hadde nok ikke kommet for 20 mill i uka engang! Rodgers tjener vel nå 20-30 mill i året. Han skal nok ha en del mer for å bryte med Celtic for å gå til Leeds.

Mener dere virkelig at vi skal blåse 40,50,60,70 eller 80 millioner i året på en manager??

Kjekt å vite hvem som mener det ifh til seriøsitet i senere diskusjoner.  ;) ;D


Ikke nok med det med lønn, men Celtic spiller CL hvert eneste år. Han vil sikkert gå fra det å ned til CC  ::) ::)

Orta og Radrizzani har litt av en jobb hvis kravene for å gjøre oss fans fornøyd ligger på nivå med Wenger og Brendan Rogers. Da er det noen her inne som jeg tror har tøffe tider som Leeds-fans foran seg.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #267 på: April 23, 2018, 08:56:47 »
Tror ikke folk vet, eller vil ta innover seg hvor mye en såkalt topp manager egentlig tjener.

Minner om at Håvard Nordtveit tjente 60 millioner kroner i året i West Ham. En godt under middels spiller. Bilic  tjente mer. Wenger enda mer. Han hadde nok ikke kommet for 20 mill i uka engang! Rodgers tjener vel nå 20-30 mill i året. Han skal nok ha en del mer for å bryte med Celtic for å gå til Leeds.

Mener dere virkelig at vi skal blåse 40,50,60,70 eller 80 millioner i året på en manager??

Kjekt å vite hvem som mener det ifh til seriøsitet i senere diskusjoner.  ;) ;D


Ikke nok med det med lønn, men Celtic spiller CL hvert eneste år. Han vil sikkert gå fra det å ned til CC  ::) ::)

Orta og Radrizzani har litt av en jobb hvis kravene for å gjøre oss fans fornøyd ligger på nivå med Wenger og Brendan Rogers. Da er det noen her inne som jeg tror har tøffe tider som Leeds-fans foran seg.

20-30 mill pund i året synes jeg er greit hvis vi får en meritert manager. Managerlønna går nok ikke under FFP

Leedsfan

Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #268 på: April 23, 2018, 09:01:54 »
Tror ikke folk vet, eller vil ta innover seg hvor mye en såkalt topp manager egentlig tjener.

Minner om at Håvard Nordtveit tjente 60 millioner kroner i året i West Ham. En godt under middels spiller. Bilic  tjente mer. Wenger enda mer. Han hadde nok ikke kommet for 20 mill i uka engang! Rodgers tjener vel nå 20-30 mill i året. Han skal nok ha en del mer for å bryte med Celtic for å gå til Leeds.

Mener dere virkelig at vi skal blåse 40,50,60,70 eller 80 millioner i året på en manager??

Kjekt å vite hvem som mener det ifh til seriøsitet i senere diskusjoner.  ;) ;D


Ikke nok med det med lønn, men Celtic spiller CL hvert eneste år. Han vil sikkert gå fra det å ned til CC  ::) ::)

Orta og Radrizzani har litt av en jobb hvis kravene for å gjøre oss fans fornøyd ligger på nivå med Wenger og Brendan Rogers. Da er det noen her inne som jeg tror har tøffe tider som Leeds-fans foran seg.

20-30 mill pund i året synes jeg er greit hvis vi får en meritert manager. Managerlønna går nok ikke under FFP

WHAT? Nesten hele turnoveren vår skal betale en mann (eller kvinne). Moderatorene må gjerne gi meg en irettesettelse, men det er det dummeste innlegget jeg noen gang har lest her på forumet.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Paul Heckingbottom sparken?
« Svar #269 på: April 23, 2018, 09:58:24 »
Tror ikke folk vet, eller vil ta innover seg hvor mye en såkalt topp manager egentlig tjener.

Minner om at Håvard Nordtveit tjente 60 millioner kroner i året i West Ham. En godt under middels spiller. Bilic  tjente mer. Wenger enda mer. Han hadde nok ikke kommet for 20 mill i uka engang! Rodgers tjener vel nå 20-30 mill i året. Han skal nok ha en del mer for å bryte med Celtic for å gå til Leeds.

Mener dere virkelig at vi skal blåse 40,50,60,70 eller 80 millioner i året på en manager??

Kjekt å vite hvem som mener det ifh til seriøsitet i senere diskusjoner.  ;) ;D


Ikke nok med det med lønn, men Celtic spiller CL hvert eneste år. Han vil sikkert gå fra det å ned til CC  ::) ::)

Orta og Radrizzani har litt av en jobb hvis kravene for å gjøre oss fans fornøyd ligger på nivå med Wenger og Brendan Rogers. Da er det noen her inne som jeg tror har tøffe tider som Leeds-fans foran seg.

20-30 mill pund i året synes jeg er greit hvis vi får en meritert manager. Managerlønna går nok ikke under FFP

WHAT? Nesten hele turnoveren vår skal betale en mann (eller kvinne). Moderatorene må gjerne gi meg en irettesettelse, men det er det dummeste innlegget jeg noen gang har lest her på forumet.

Vel. Mener Raddikken alvor. Da betaler han av egen lomme. Bomkjøpene er jo dyrere enn en riktig ansettelse i sjefstolen. Gråt, Ekuban, Sacko, O`Kane, Cibicki med flere. Eller mener du dette er bedre anvendte penger, enn å lønne en topp manager i sjefstolen som da ikke går under FFP reglene