Skrevet av Emne: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV  (Lest 19651 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torpe-do

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #150 på: April 21, 2018, 18:48:54 »
Jeg må ærlig innrømme at dette laget er så karakterløst at jeg ikke bryr meg om hvem som drar og det har jeg aldri følt før!

Kjenner litt på det samme om dagen, men for min del er det framleis ikkje verre enn det var i ein periode under.. var det Warnock? Med Tonga, Green og den gjengen der. Då var det utelukkande grått og beige - eg har alvorlege problemar med å kome på spelarar som spelte akkurat i den perioden, hehe :)

Akademi-spelarane som nyleg er på veg igjennom + Ayling + Berardi + Pontus + kanskje Vieira og Phillips. Resten "bryr" eg meg katta om. Om ikkje eg burde inkludere Saiz på lista mi? Tja. Han vert nok eventuelt ikkje solgt for småpengar. Og då meiner det er heilt ok, forutsatt at pengane vert reinvestert i laget..... ja, akkurat...


Flott med siger i dag, då :) Prett!


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #151 på: April 21, 2018, 18:52:54 »
Vanvittig med sytepaver for tiden. Dere om det. Det er lov. Selv gleder jeg meg til grepene som tas i sommer og sesongen som kommer. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

roaldv

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #152 på: April 21, 2018, 18:57:57 »
Vanvittig med sytepaver for tiden. Dere om det. Det er lov. Selv gleder jeg meg til grepene som tas i sommer og sesongen som kommer. :)
Enig. 3p i dag er rein bonus. Men har definitivt forventninger på transfer-markedet i sommer!

GeirO

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #153 på: April 21, 2018, 18:58:17 »
Vanvittig med sytepaver for tiden. Dere om det. Det er lov. Selv gleder jeg meg til grepene som tas i sommer og sesongen som kommer. :)
Jeg også.
Dvs., håper grepene er bedre enn de siste 15 somrene.
Dvs., det så et par måneder ut som om grepene sist sommer var gode nok (men det var de alstå ikke - med fasiten i hånd)

PS! Til de som tror vi får mange penger for Saiz, så tror ikke jeg det etter en slik...skal vi si varierende sesong.
MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #154 på: April 21, 2018, 18:58:23 »
Vanvittig med sytepaver for tiden. Dere om det. Det er lov. Selv gleder jeg meg til grepene som tas i sommer og sesongen som kommer. :)

Eller gruglede sg

Kato

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #155 på: April 21, 2018, 19:12:35 »
Vanvittig med sytepaver for tiden. Dere om det. Det er lov. Selv gleder jeg meg til grepene som tas i sommer og sesongen som kommer. :)

Helt enig. Ikke enkelt å møte et lag som sloss for livet. Verste er ikke at det sytes, verre at det samme skal gjentas til det uendelige. Vi har jo forstått nå at noen vil ha Heckingbottom ut.
 

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #156 på: April 21, 2018, 19:13:53 »
Vanvittig med sytepaver for tiden. Dere om det. Det er lov. Selv gleder jeg meg til grepene som tas i sommer og sesongen som kommer. :)

Helt enig. Ikke enkelt å møte et lag som sloss for livet. Verste er ikke at det sytes, verre at det samme skal gjentas til det uendelige. Vi har jo forstått nå at noen vil ha Heckingbottom ut.

Tar den, skal roe meg ned helt til han får sparken!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #157 på: April 21, 2018, 19:14:49 »
Vanvittig med sytepaver for tiden. Dere om det. Det er lov. Selv gleder jeg meg til grepene som tas i sommer og sesongen som kommer. :)

Helt enig. Ikke enkelt å møte et lag som sloss for livet. Verste er ikke at det sytes, verre at det samme skal gjentas til det uendelige. Vi har jo forstått nå at noen vil ha Heckingbottom ut.
Du treffer vel spikeren der. Syting etter dårlige prestasjoner er naturlig. Det er gjentakelsene som gjør at jeg ikke lenger gidder å komme med motargumenter...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #158 på: April 21, 2018, 19:25:44 »
2-1. Skal jeg liksom juble for noe som burde ha vært selvsagt? Leeds må opp flere hakk i 2. omgang for å roe meg ned. At man slår Barnsley på hjemmebane burde være selvsagt.
Hva i svarte er det for spørsmål? Selvfølgelig skal du juble for Leedsmål.
- Leif Olav

Kickthemdown

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #159 på: April 21, 2018, 19:29:57 »
Saiz ble dritsur for bytte.....
Begynner å bli skikkelig lei den karen. Syter og peier med armene sine hele tiden.  :-\ Elendig etter sitt comeback fra suspensjon har han også vært.

Selg hvis summen blir god nok.

Blank_File

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #160 på: April 21, 2018, 19:53:03 »
Vanvittig med sytepaver for tiden. Dere om det. Det er lov. Selv gleder jeg meg til grepene som tas i sommer og sesongen som kommer. :)

Helt enig. Ikke enkelt å møte et lag som sloss for livet. Verste er ikke at det sytes, verre at det samme skal gjentas til det uendelige. Vi har jo forstått nå at noen vil ha Heckingbottom ut.
Du treffer vel spikeren der. Syting etter dårlige prestasjoner er naturlig. Det er gjentakelsene som gjør at jeg ikke lenger gidder å komme med motargumenter...
Korrekt. We knoooow liksom...

ibster

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #161 på: April 21, 2018, 19:59:51 »
Phil Hay‏ @PhilHayYEP · 31 min31 minutter siden 
Temper from Saiz, kicking a bottle of water away as he enters the dug-out. #lufc

En manager vil da si at det er denne holdninen en spiller skal vise, ingen skal like å bli tatt ut eller benket.
Bare det ikke går utover andre spillere er dette ikke noe problem.

Herlig med seier og viktig for PH å vinne mot Barnsley. Tap i dag hadde han vært ferdig.

Tror Saiz vil komme seg videre, noen spiller bedre andre sutrer seg avgårde.

Jansson er jo en som spiller dårligere og samtidig sutrer for å komme seg videre.

Hernandez prøver, men får det ikke helt til. Nå holder B'ham seg oppe og da er det reunion for Pablo snart.

Jeg må ærlig innrømme at dette laget er så karakterløst at jeg ikke bryr meg om hvem som drar og det har jeg aldri følt før!
Godt sagt

Annesj

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #162 på: April 21, 2018, 22:51:25 »
Phil Hay‏ @PhilHayYEP · 31 min31 minutter siden 
Temper from Saiz, kicking a bottle of water away as he enters the dug-out. #lufc

En manager vil da si at det er denne holdninen en spiller skal vise, ingen skal like å bli tatt ut eller benket.
Bare det ikke går utover andre spillere er dette ikke noe problem.

Herlig med seier og viktig for PH å vinne mot Barnsley. Tap i dag hadde han vært ferdig.

Tror Saiz vil komme seg videre, noen spiller bedre andre sutrer seg avgårde.

Jansson er jo en som spiller dårligere og samtidig sutrer for å komme seg videre.

Hernandez prøver, men får det ikke helt til. Nå holder B'ham seg oppe og da er det reunion for Pablo snart.

Jeg må ærlig innrømme at dette laget er så karakterløst at jeg ikke bryr meg om hvem som drar og det har jeg aldri følt før!
Godt sagt

Enig. Tar sommern som den kommer. Desom blir blir å de som drar ja de kommer jeg ikke til å savne.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Borge

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #163 på: April 21, 2018, 23:44:18 »
Jeg må ærlig innrømme at dette laget er så karakterløst at jeg ikke bryr meg om hvem som drar og det har jeg aldri følt før!

Kjenner litt på det samme om dagen, men for min del er det framleis ikkje verre enn det var i ein periode under.. var det Warnock? Med Tonga, Green og den gjengen der. Då var det utelukkande grått og beige - eg har alvorlege problemar med å kome på spelarar som spelte akkurat i den perioden, hehe :)

Akademi-spelarane som nyleg er på veg igjennom + Ayling + Berardi + Pontus + kanskje Vieira og Phillips. Resten "bryr" eg meg katta om. Om ikkje eg burde inkludere Saiz på lista mi? Tja. Han vert nok eventuelt ikkje solgt for småpengar. Og då meiner det er heilt ok, forutsatt at pengane vert reinvestert i laget..... ja, akkurat...


Flott med siger i dag, då :) Prett!

Mulig det var kjedelig fotball, men Warnock (og Bamba) ser ut til å ha stø kurs mot det gode selskap i divisjonen over oss...og jeg ville heller vært der med kjedelig fotball enn i championship med dårlig fotball:-)
Tenker at det også sier noe om forumets evne til å vurdere både managere og spillere, men det er det sikkert mange som ikke er enige i her:-)
Borge

Cherry

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #164 på: April 22, 2018, 01:13:33 »
Neste år er vi 100 år.
Perfekt kulisse/ anledning for opprykk.
Håper Radz ser på muligheten for og bli historisk på flere måter.... :D
 

Sydhagen

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #165 på: April 22, 2018, 23:07:49 »
Was anyone else at the match yesterday & surprised/annoyed/dismayed/*insert own* that no senior player or even a culpable player went to O'Connor after the own goal?

I'm sure Cooper would've.

What does it say about team spirit?

O'Connor's mental attitude after spoke volumes.


Tenkte ikke over dette igår, men veldig merkelig at ikke de mer erfarne gutta støttet Paudie etter selvmålet.
Vi trenger å få inn menn med baller i dette laget.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Annesj

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #166 på: April 23, 2018, 07:55:38 »
Ikke overrasket egentlig. Spillere som Jansson for eksempel slår meg ikke som en samlende karakter. Snarere tvert imot. Det gjør heller ingen a de andre utpå der. INGEN utviser noe autoritet. Ã… det er disse typene vi må få inn. Troppen oser usikkerhet i alle bauer å kanter.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #167 på: April 23, 2018, 08:07:35 »
Ikke overrasket egentlig. Spillere som Jansson for eksempel slår meg ikke som en samlende karakter. Snarere tvert imot. Det gjør heller ingen a de andre utpå der. INGEN utviser noe autoritet. Ã… det er disse typene vi må få inn. Troppen oser usikkerhet i alle bauer å kanter.

Det er vel kanskje derfor han aldri har hatt bindet på seg.
 

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #168 på: April 23, 2018, 08:14:50 »
Saiz ble dritsur for bytte.....
Begynner å bli skikkelig lei den karen. Syter og peier med armene sine hele tiden.  :-\ Elendig etter sitt comeback fra suspensjon har han også vært.

Selg hvis summen blir god nok.

Se på reaksjonen hans etter BPF gir han huden full etter at han har reddet et sikkert mål. Er drittlei han selv og tror de klubbene som har fulgt han har begynt å tvile for lenge siden om de skal hente han til sommeren.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #169 på: April 23, 2018, 08:20:43 »
Saiz ble dritsur for bytte.....
Begynner å bli skikkelig lei den karen. Syter og peier med armene sine hele tiden.  :-\ Elendig etter sitt comeback fra suspensjon har han også vært.

Selg hvis summen blir god nok.

Se på reaksjonen hans etter BPF gir han huden full etter at han har reddet et sikkert mål. Er drittlei han selv og tror de klubbene som har fulgt han har begynt å tvile for lenge siden om de skal hente han til sommeren.

Så på highlights nå fra LUTV.  Han har ikke ett kroppsspråk som gavner laget nei...er redd han ikke "forstår" engelsk fotball - teamspirit generelt.....ikke bra det der.
 

Annesj

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #170 på: April 23, 2018, 08:28:00 »
Ikke overrasket egentlig. Spillere som Jansson for eksempel slår meg ikke som en samlende karakter. Snarere tvert imot. Det gjør heller ingen a de andre utpå der. INGEN utviser noe autoritet. Ã… det er disse typene vi må få inn. Troppen oser usikkerhet i alle bauer å kanter.

Det er vel kanskje derfor han aldri har hatt bindet på seg.

Nettopp. Glad i å vise seg frem for fansen når han spiller godt å laget gjør det bra. I motgang ere syting og kjefting og utviser en type holdning å mentalitet jeg ikke syns spes om. Legger seg end i tide å utide. Vi har en slik til å det er saiz. Så har man del unge gutter som bare er med ref. Vieira og phillips. Pablo burde vært mer samlende med sin erfaring, men også han kan syte når han ikke har flyten. Ã… hvor han har huet om dagen er ikke godt å si. Så har man grå mus i roofe og alioski i tillegg til førstereisguttene BPF, Oconnor og Pearce.

Hvor er lederegenskapene i troppen vår? Ã… da tenker jeg på hele stallen. Kun Cooper er i nærheten. Ã… det er for lite. 

For meg er det åpenbart hvilke typer vi bør lete etter denne sommeren. Trenger ikke være kapteiner alle sammen men typer som kommuniserer, jager og pusher. Både med kjeften å beina. Selv om vi spiller godt så har vi ikke disse typene i stallen. Litt av forklaringen på en så solid kollaps når motgangen kom? Jeg tror det.

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #171 på: April 23, 2018, 08:53:12 »
Moscowhite, Daniel Chapman, beskriver kampen på sedvanlig velformulert vis:

Leeds United 2-1 Barnsley: Worth Talking About
In 2017-18, Free, Leeds United, Leeds United Match Reports 2017/18 by Moscowhite • D
aniel ChapmanApril 22, 2018
The grudge match of the weekend, a hard fought battle for valuable supremacy, a demonstration of intensity that captivated a region. No, a nation. No, actually, nah. The first staging of Heckingbottom Cup Final was as bland a serving of grey potatoes as it sounds. At least we know our coaching staff took this big event seriously; assistant Jamie Clapham did the post-match press duties, something he said he and his boss had planned as soon as they took the jobs at Leeds. So we know they were prepared for at least one aspect of this match.

Perhaps we should be grateful to players like Kalvin Phillips and Samu Saiz for giving us something other than the football to talk about. In Kalvin’s case, it’s his hair; braided into cornrows for the Aston Villa game, for Barnsley he added a stick-up top-knot, taking the award for crimes against hair right at the end of the season, unless Ezgjan Alioski can come up with a way to reclaim what was rightfully his. The players can do what they like with their hair, and heaven knows it’s a better way to spend an afternoon than going down the pub and working on a gambling problem like in the old days, but after about half an hour Phillips’ seemed to be regretting not having his old freeform curls, because half his match was spent tucking loose braids back inside the band. Again, it’s known now that O’Leary’s team used to spend matches passing a fifty pence piece from player to player as part of a weird ritual game, but still, ours is a midfield that requires concentration on the football. Ronaldo Vieira has it, and we’re fortunate that we have Adam Forshaw too, back on the pitch as a late substitute.

The other hot topic was Saiz’s temper, that got a lot of people — and his goalkeeper — irate, but I don’t know, how can you stay mad at him when he’s so adorable? If he’s going to kick water bottles about and have a tantrum on the bench when he’s taken off, I’ll take that over Pierre-Michel Lassoga, who is more likely to throw an equivalent tantrum about being brought on. Paul Heckingbottom laughed a while ago when asked about the enigma of Saiz, because he’d already figured out that his behaviour means you always know what he’s thinking. He’s not just honest, he’s a constant oversharer, when others might stiffen their upper lips and hide what they’re feeling.

At the moment Saiz is obviously feeling pissed off, about everything; he’s come back from his ban with a hamstring injury that has restricted his minutes on the pitch and his ability to do what he used to do when he’s on it, and he’s trapped himself into a cycle of trying to do too much and achieving less and less, while the team has deteriorated around him. He needs a wondergoal to reassure him that there’s still magic in those boots. He also needs, when Bailey Peacock-Farrell comes out of his goal to yell at him for not getting a tackle in as Connor Mahoney ran into the box, leaving Peacock-Farrell to make a close range wondersave, to treat his teammate with more respect than he would give to some interfering referee. Saiz threw his arms about and made it a proper strop while Vieira tried to get him to calm down, and it’s hard to say whether Saiz always reacts like this when held to account by his teammates, or if he was just shocked, because it’s probably the first time this season that it has happened, which is a bigger problem than Saiz being moody. It’s not news to say that Saiz is a sulky so-and-so, because he is, and we’ve known that for long enough now that we either live with it, or we don’t. But it is news that our young players aren’t standing for standards that have been normal in the first team for too long; Peacock-Farrell could have picked any one of about four players that didn’t do anything about Mahoney.

Bailey Peacock-Farrell’s development from a nimble but sullen figure in the nets to a pro of such senior standing that he can bring beatdowns to the players in front of him is a sign of maturity nobody expected in his tenth first team game. But now in every game Peacock-Farrell is making one or two saves that nobody would expect him to make, standing up inscrutable and steadfast when his defenders are not always being helpful. Maybe a game is coming when, without warning, he’ll crack and start blubbing like a child who has wandered confidently far on their own, turned around, and suddenly realised they can’t see their parents; but if he keeps this up, he could be playing in the Premier League before that happens.

His young comrade Tom Pearce gave Leeds the lead in the first half, giving us at least some soccer worth talking about. He scored his goal by taking possession on halfway, moving forward, and finding no arguments persuasive enough to stop him shooting himself. Most Leeds players lately haven’t needed convincing to pass on responsibility, but Pearce, after a moment’s hesitation natural to a boy playing with men, decided he was adult enough to shoot. The ball cracked low across the keeper and into the corner of the goal, and Pearce celebrated like a big kid, emulating a Pablo knee slide by not sliding but bouncing off the turf. If the celebration was like Hernandez, the goal was like Terry Cooper, fizzing from full back into the attack, something Pearce has been doing by habit in the U23s. Suspend cynicism for a moment and imagine Pearce could be that good; or settle for simpler pleasures, and think about how the only full back we’ve seen score a goal like this for a long time is Gaetano Berardi, and we regarded that as a historic event.

Paudie O’Connor didn’t have Pearce’s luck, but his own goal shouldn’t leave any lasting impression. It might toughen him up, as if he needs it. It was hardly his fault; Barnsley, allowed to dominate after Leeds scored, worked their way into United’s final third and refused to leave it. The ball went to the left wing and was crossed low enough to make Pontus Jansson’s attempt to clear it with a header as absurd as it was useless; Giuseppe Bellusci would have been impressed, but O’Connor wasn’t, as the ball hit him and went in. Earlier Jansson had been whacked in the side of the head by a shot and turned to the Kop and roared, as if challenging anyone to accuse him of faking a concussion now; perhaps proving his brick-heading credentials was behind his bizarre choice not to use his legs.

Leeds listened to a half-time telling off and acted on it, retaking the lead within five minutes; Pearce flicked a ball a long way down the left line, and Kemar Roofe turned it into a goal, beating players on the byline and crossing low for Alioski to put the ball in. Something at last for the EA10 social media machine, although Ezgjan was caught for a moment between his trademarked (probably) finger-heart celebration for the cameras and showing his appreciation to Roofe. It was a good goal, but there wasn’t much good afterwards; Leeds regressed again, as if they’re fearful of dominating a match and find it easier to defend, and if Kieffer Moore had finished his chance it would have been a draw. That doesn’t do justice to what Moore actually did, but it stunned the stadium into silence at the time, and even after watching replay after replay I can find nothing to say. There was a cross, and he was two yards from goal, with an equal distance to each post, and he kicked the ball or tried to, and the ball went wide. Like I say: there’s nothing you can say.

Which takes us to full-time. Leeds United won at football, at long last, and Tom Pearce will remember it forever. The rest of us didn’t see much worth remembering, or anything worth talking about. Two games left in the search for distracting football, versus two more trips to the barbers for Kalvin Phillips. Stay tuned. ◉

https://www.thesquareball.net/leeds-united/leeds-united-2-1-barnsley-worth-talking/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Square Ball

Sv: Kamp: vs Barnsley @ Elland Road, 21/4 2018 kl 16.00, på LUTV
« Svar #172 på: April 23, 2018, 10:55:08 »
Phillips og Saiz som får gjennomgå av Chapman har sannelig gått fra heltestatus til den andre enden av skalaen
i løpet av sesongen.Etter å ha åpnet glimrende begge to.Phillips sto med 5 mål på de første 15 kampene,og har
ikke scort siden oktober.Saiz hadde 9 scoringer før utgangen av november og har ikke puttet siden.
Men alikevel,kun to brikker i fryktelig mye annet som har gått galt