avstemning

Hvilke Leeds-spillere bør økses?

Felix Wiedwald
46 (18.3%)
Andrew Lonergan
20 (7.9%)
Luke Ayling
0 (0%)
Liam Cooper
3 (1.2%)
Pontus Jansson
0 (0%)
Kalvin Phillips
1 (0.4%)
Ronaldo Vieira
0 (0%)
Laurens De Bock
4 (1.6%)
Eunan O'Kane
32 (12.7%)
Stuart Dallas
3 (1.2%)
Ezgjan Alioski
0 (0%)
Kemar Roofe
0 (0%)
Caleb Ekuban
8 (3.2%)
Hadi Sacko
36 (14.3%)
Pawel Cibicki
29 (11.5%)
Andy Forshaw
0 (0%)
Pablo Hernandez
0 (0%)
Samuel Saiz
1 (0.4%)
Mateusz Klich
3 (1.2%)
Markus Antonsson
25 (9.9%)
Conor Shaugnessy
2 (0.8%)
Jay-Roy Grot
13 (5.2%)
Lewie Coyle
1 (0.4%)
Vurnon Anita
22 (8.7%)
Getano Berardi
3 (1.2%)

Stemmer totalt: 59

Avstemning er avsluttet: Mai 31, 2018, 17:16:21

Skrevet av Emne: Opprydding i stallen.  (Lest 6928 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Opprydding i stallen.
« Svar #30 på: Mai 08, 2018, 20:57:46 »
Orta er nr. 2 i Rad systemet. Slik det virker på meg så bruker Rad Orta som foppallfaglig mentor. Kan aldri tenke meg at han sparker Orta, dessverre :(
Ganske spesiell situasjon må jeg si. De 2 foppallfaglige Rad har under seg - Orta og PH har begge feilet denne sesongen. dette skal det altså bli opprykk av folkens? Yeah right....

RoarG

Sv: Opprydding i stallen.
« Svar #31 på: Mai 11, 2018, 21:00:14 »
Så har de to første spillerne forlatt oss. Ikke uventet ble de lånespillerne Pennington og Lassoga som forlot oss. Pennington skrev under ny kontrakt med Everton, og Lassoga ble vel ikke noen hit, og med den lønna forventet folk seg bedre. Begge to får takk for innsatsen av meg.
Mer spennende blir de å se hvilke av våre egne spillere som må finne seg ny arbeidsgiver. Et råtips er at Luke Murphy blir fristilt. Om han havner i Burton gjenstår å se.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Opprydding i stallen.
« Svar #32 på: August 29, 2019, 11:14:50 »
Etter 17/18-sesongen satt karakteristikkene løst. Mange av de vi ville ha bort da er her ennå. Noen storspiller t.o.m. Kanskje en påminnelse om at bastante meninger ikke alltid er riktige meninger? :-\ Viser vel bare hvor viktig det er å treffe med treneransettelsen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Opprydding i stallen.
« Svar #33 på: August 29, 2019, 11:49:15 »
Synes dette er ganske kraftige skyts til både spillerne og spesielt Orta:

Resultatene taler for seg selv. Statistikk lyver ikke. Sportslig har dette vært en tung tid. Mange skyter etter Paul, men vær litt realistisk - jeg ser ikke at noen hadde kunne gjør noe mer ut av dette laget i løpet av denne perioden. Til det er spillerstallen delvis for dårlig, delvis satt sammen feil.
Hovedproblemet er at Leeds-stallen fremstår i dag ikke som et samlet lag. Det gjorde ikke laget i februar når vi kom og det gjør det heller ikke nå. Til det spriker det for mye i alle retninger både sportslig, «gruppeklima» og sammensetningen. Det er flere på dette laget som rett og slett ikke holder nivået. Her må det gjøre store forandringer.

På meg virker det som det ulmer i klubben for øyeblikket...

auren

"Samme" laget som Bielsa tok til nye høyder forrige sesong. Problemet var neppe stallen, men kvaliteten på trenerne vi har hatt de siste sesonger.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Opprydding i stallen.
« Svar #34 på: August 29, 2019, 11:56:25 »
Synes dette er ganske kraftige skyts til både spillerne og spesielt Orta:

Resultatene taler for seg selv. Statistikk lyver ikke. Sportslig har dette vært en tung tid. Mange skyter etter Paul, men vær litt realistisk - jeg ser ikke at noen hadde kunne gjør noe mer ut av dette laget i løpet av denne perioden. Til det er spillerstallen delvis for dårlig, delvis satt sammen feil.
Hovedproblemet er at Leeds-stallen fremstår i dag ikke som et samlet lag. Det gjorde ikke laget i februar når vi kom og det gjør det heller ikke nå. Til det spriker det for mye i alle retninger både sportslig, «gruppeklima» og sammensetningen. Det er flere på dette laget som rett og slett ikke holder nivået. Her må det gjøre store forandringer.

På meg virker det som det ulmer i klubben for øyeblikket...

auren

"Samme" laget som Bielsa tok til nye høyder forrige sesong. Problemet var neppe stallen, men kvaliteten på trenerne vi har hatt de siste sesonger.

auren
Rad mente jo at stallen holdt nivå til kvalik. Han fikk jo rett.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stian

Sv: Opprydding i stallen.
« Svar #35 på: August 29, 2019, 11:59:18 »
Synes dette er ganske kraftige skyts til både spillerne og spesielt Orta:

Resultatene taler for seg selv. Statistikk lyver ikke. Sportslig har dette vært en tung tid. Mange skyter etter Paul, men vær litt realistisk - jeg ser ikke at noen hadde kunne gjør noe mer ut av dette laget i løpet av denne perioden. Til det er spillerstallen delvis for dårlig, delvis satt sammen feil.
Hovedproblemet er at Leeds-stallen fremstår i dag ikke som et samlet lag. Det gjorde ikke laget i februar når vi kom og det gjør det heller ikke nå. Til det spriker det for mye i alle retninger både sportslig, «gruppeklima» og sammensetningen. Det er flere på dette laget som rett og slett ikke holder nivået. Her må det gjøre store forandringer.

På meg virker det som det ulmer i klubben for øyeblikket...

auren

"Samme" laget som Bielsa tok til nye høyder forrige sesong. Problemet var neppe stallen, men kvaliteten på trenerne vi har hatt de siste sesonger.

auren
Rad mente jo at stallen holdt nivå til kvalik. Han fikk jo rett.

Synes egentlig denne tråden viser at mange av bidragsyterne har hatt helt rett med tanke på hvem som burde være først ut døra. Klich var den spilleren det først og fremst ble bommet på, men hans forvandling var det ikke mange som så komme. Konklusjon: LUSCOS-medlemmer er langt mer fotballkyndige enn andre supportere.

Cherry

Sv: Opprydding i stallen.
« Svar #36 på: August 29, 2019, 11:59:36 »
Greit å fått en oversikt pt ift hvem vi faktisk har i "stallen" - inkl U23 spillere.

Er vel de som har fått offisielt draktnummer som kan medregnes...

Noen som vet noe mer om O Kane f eks?
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Opprydding i stallen.
« Svar #37 på: August 29, 2019, 12:03:40 »

Noen som vet noe mer om O Kane f eks?
O'Kane er det lett å svare på. Han er i opptrening etter sin langvarige skade. Man vil gi ham en sjanse til å bli 'fit' før han må finne seg ny klubb.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Opprydding i stallen.
« Svar #38 på: August 29, 2019, 12:27:10 »

Noen som vet noe mer om O Kane f eks?
O'Kane er det lett å svare på. Han er i opptrening etter sin langvarige skade. Man vil gi ham en sjanse til å bli 'fit' før han må finne seg ny klubb.
I motsetning til de andre fringe spillerne.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Opprydding i stallen.
« Svar #39 på: August 29, 2019, 15:00:05 »
Artig lesning om tilstandsvurderinger pr mai 2018 i denne tråden. Retrospektivt er jo Claphams vurdering av stallen interessant, ikke minst at det nærmest var "umulig" å få til resultater med denne gjengen. Yeah right.  ::)
Jon R.

Runar

Sv: Opprydding i stallen.
« Svar #40 på: August 29, 2019, 16:17:35 »
Artig lesning om tilstandsvurderinger pr mai 2018 i denne tråden. Retrospektivt er jo Claphams vurdering av stallen interessant, ikke minst at det nærmest var "umulig" å få til resultater med denne gjengen. Yeah right.  ::)
[/b]


Var vel ikke så feil, er jo vanvittige endringer i stallen gjort fra 17/18 til 18/19 sesongen.

Er jo historieforfalskning og hevde at det er "samme laget"...

13 spillere ut fra 17/18 solgt eller lånt ut.
Wiedwald
Lonergan
Anita
CBJ
De Bock
Pennington
O`Kane
Sacko
Cibicki
Ekuban
Lassogga
Jay-Roy Grot
Paudie O`Connor


 og 5 spillere inn Blackman, Brown, Bamford, Douglas og Harrison.... I tillegg så er var Clarke og Shackleton involvert i førstelagsgruppen direkte. Shackelton hadde knapt nok trent med førstelaget året før. Samt Klich som var borte når Clapham var i Leeds.... Teller da 8 nye spillere i førstelagstroppen ved sesongstart 18/19 kontra året før.

Det er jo en stor forskjell på den gruppen du jobber med. At mange av spillerne Bielsa brukte i fjor var her i fjor er jo sant, men det er jo en grunn til at han kunne kaste 13 spillere og bare hente inn 5 nye. Stallen vi hadde var feil satt sammen og altfor stor.