avstemning

Hvilken av nykommerne skuffet mest?

Samuel Saiz
1 (1.9%)
Jean Pierre Lassoga
6 (11.1%)
Jay-Roy Grot
2 (3.7%)
Vurnon Anita
5 (9.3%)
Felix Wiedwald
22 (40.7%)
Andrew Lonergan
1 (1.9%)
Matthew Pennington
1 (1.9%)
Laurens De Bock
1 (1.9%)
Caleb Ekuban
3 (5.6%)
Adam Forshaw
0 (0%)
Mateusz Klich
3 (5.6%)
Pawel Cibicki
2 (3.7%)
Ezgjan Alioski
3 (5.6%)
Cameron Bortwick-Jackson
4 (7.4%)

Stemmer totalt: 53

Avstemning er avsluttet: Mai 10, 2018, 14:16:01

Skrevet av Emne: Ã…rets flopp  (Lest 2889 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Ã…rets flopp
« på: Mai 07, 2018, 14:16:01 »
En stemme. Ingen fra eget akademi, bare spillere som kommer fra andre klubber. Sacko ikke med, da han var på lån hos oss i fjor.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Ã…rets flopp
« Svar #1 på: Mai 07, 2018, 14:27:40 »
Av de vi kjøpte i sesongen som gikk, så synes jeg Wiedwald er den største skuffelsen. Han er den eneste jeg kan klart si at jeg absolutt ikke ønsker å ha med videre. Helt merkelige opptredener han har hatt. Fra å være best til være fullstendig krise.

Ekuban hadde jeg ingen forventninger til og Lasogga er bare lånt, og forøvrig kun en flopp sett i lys av forventninger. Jeg hadde regnet med at hadde flere strenger å spille på. Lonergan tenkte jeg på som en all right 2. Keeper så blir feil å karakterisere han som en flopp.

Men når alt kommer til alt så er jeg ikke så glad i å dømme en spiller nedenom og hjem etter en sesong når de ikke kjenner divisjonen.

RoarG

Sv: Ã…rets flopp
« Svar #2 på: Mai 07, 2018, 17:39:26 »
Valgte Cibicki. Har ikke tatt sjansen på et lag hvor flankeplassen i grunnen har vært up for grabs. Derav flopp. Wiedwald har vært en stor skuffelse, men ikke en flopp. Han har kamper hvor han har vist klasse, og det trekker såpass mye opp at han ikke faller ned i flopp-kategorien. Regner med at han blir back up, for jeg tror ikke at Lonergan blir med videre. Regner, og håper på, en ny keeper, enten som 1.-keeper eller som back up for BPF.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

samadhi

Sv: Ã…rets flopp
« Svar #3 på: Mai 07, 2018, 18:08:22 »
Velger Lasogga på grunn av forventningene.
Ble hentet inn som stjerne med høy lønn. Skulle score målene våre, men har ikke levert godt nok.
Hadde en periode der han scoret mye mål og så ut som en som ville nå 20 mål, men så sluknet han. Ser tung og treig ut.
Som en journalist i Tyskland sa, når Lasogga ikke scorer er han alltid den dårligeste spilleren på banen.
marching on together,
derudaf forever...

Gufrias

Sv: Ã…rets flopp
« Svar #4 på: Mai 07, 2018, 19:24:13 »
Du verden, her var det mye fint å velge i!
Skal man ta Wiedwald, som presterte å spille seg ut av laget to ganger?
Lonergan, som var så svak at Wiedwald måtte få en ny sjanse?
Lasogga, som hadde alt for få lysglimt til å forsvare ryktet og lønnsslippen?
Cibicki, som ikke var i nærheten av en plass som var ledig til den som ville ha den?
Anita, som enten var rundingsbøye eller stallfyll fra høyt nivå?

Eller... en så sterk kandidat når trådstarter har fortrengt deg: Bortevekk-Jackson!
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Sv: Ã…rets flopp
« Svar #5 på: Mai 07, 2018, 19:47:26 »
Gadd ikke ta med BW-Jackson. Men, rettet opp. Også han kan stemmes på.
« Siste redigering: Mai 07, 2018, 20:00:55 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

TK20

Sv: Ã…rets flopp
« Svar #6 på: Mai 07, 2018, 20:20:14 »
Endte opp med Alioski, faktisk. Synes han har vært jevnt over svært dårlig. Anerkjenner at flere spillere har vært dårligere enn ham isolert sett, men hele Alioski-pakka bar lovnad om mye mer enn hva vi har fått servert. Fancy sveis og gjennomført SoMe-avdeling bidrar bare til å dra opp hypen mer og gjør fallet større.

Promotion 2010

Sv: Ã…rets flopp
« Svar #7 på: Mai 07, 2018, 20:42:43 »
Min stemme går til Pontus Jansson! Har knapt nok sett en svakere favoritt i sin andre-sesong i Leeds United!

En SKAM, Mr Jansson!  >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Ã…rets flopp
« Svar #8 på: Mai 07, 2018, 23:25:25 »
Endte opp med Alioski, faktisk. Synes han har vært jevnt over svært dårlig. Anerkjenner at flere spillere har vært dårligere enn ham isolert sett, men hele Alioski-pakka bar lovnad om mye mer enn hva vi har fått servert. Fancy sveis og gjennomført SoMe-avdeling bidrar bare til å dra opp hypen mer og gjør fallet større.
Nei, snakk om skivebom. Alioski er den som har spilt flest kamper i år, har brukt tid til å venne seg til divisjonen, fikk årets mål, jobber alltid knallhardt, også er han årets flopp, over Grot, Wiedwald, Borthwick-Jackson med flere? Øøøh  :o :o
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Trålern1975

Sv: Ã…rets flopp
« Svar #9 på: Mai 07, 2018, 23:52:31 »
Allioski er vel den Leedsspillern med flest taklinger og det som ving, jobber iherdig og gir jernet! Anita derimot... der har du flopp!

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ã…rets flopp
« Svar #10 på: Mai 07, 2018, 23:58:45 »
Seks kamper karantene pga. spytting...DET er flopp!!!   >:( :-\ :-[
MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

sportcarl1

Sv: Ã…rets flopp
« Svar #11 på: Mai 08, 2018, 01:20:35 »
Wiedwald tätt följd av Anita
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ã…rets flopp
« Svar #12 på: Mai 08, 2018, 06:06:01 »
Bottom fulgt av TC

ar9

Sv: Ã…rets flopp
« Svar #13 på: Mai 10, 2018, 14:26:07 »
Manure-gutten får min stemme

RoarG

Sv: Ã…rets flopp
« Svar #14 på: Mai 10, 2018, 15:26:47 »
Da er avstemningen avsluttet. En meget stor minoritet mente at "Ã…rets flopp" er Felix Wiedwald, med hele 40.7% av stemmene. Det var langt foran nr. 2 på lista, Jean-Pierre Lasogga (11.1%). Som en sa det: "har prestert av spille seg ut av laget 2 ganger". Vi håpte vel alle at tysk keeper skulle bli en hit, men ikke alle tyske keepere er av samme støpning som Manuel Neuer. Blir vi kvitt Wiedwald i løpet av sommeren, da? Not so sure. Tror Lonergan vandrer ut porten først, og en back up-keeper må vi ha.
Vel, dette er vel den type avstemning som den godeste Felix neppe er stolt av å vinne, så jeg tror jeg avstår fra å gratulere ham.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020