avstemning

Hva er din mening om Paul Heckingbottom?

Heckingbottom er helt utmerket og kommer til å få suksess
1 (1.5%)
Jeg er lei av å sparke hovedtrenere flere ganger per år. La Heckingbottom få litt mer tid til å vise om han duger
37 (56.1%)
Heckingbottom er ubrukelig og burde ha vært sparket for lenge siden
19 (28.8%)
Ingen av delene
9 (13.6%)

Stemmer totalt: 64

Avstemning er avsluttet: Juni 10, 2018, 10:52:25

Skrevet av Emne: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?  (Lest 10600 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« på: Mai 27, 2018, 10:52:25 »
Ser at fleire vil beholde Heckingbottom.
Litt facts om sluttabellen i året Championship:
1. Wolves - proven manager? Yes!
2. Cardiff - proven manager? Yes!
3. Fulham - proven manager? Yes!
4. Aston Villa - proven manager? Yes!
5. Middlesbrough - proven manager? Yes!
6. Derby - proven manager? Yes?
7. Preston - proven manager? Yes?

Er det noko vits i å diskutere om erfaring har noko å seie? Nope, men motbevis meg gjerne.
Støtter deg i dette!
Men det er visst vedtatt her på forumet at Heckinbottom er helt utmerket og kommer til å få suksess...
Jeg tolker ikke innleggene på forumet slik. Men la oss se...
« Siste redigering: Mai 27, 2018, 12:40:23 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Sv: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #1 på: Mai 27, 2018, 10:56:45 »
Velger middelveien. Ikke trygg på at han er riktig mann, men vil gi han mer tid. Oppskrifta på sportslig fiasko er å sparke managere hver 3. måned.
 

Promotion 2010

Sv: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #2 på: Mai 27, 2018, 11:38:41 »
Velger middelveien. Ikke trygg på at han er riktig mann, men vil gi han mer tid. Oppskrifta på sportslig fiasko er å sparke managere hver 3. måned.

Godt sagt!



Men jeg er bekymret:
- manglende innsats
- manglende struktur
- manglende resultater
- gode spillere ble dårlige
- ingen sto frem til tross for at PH visstnok er god med spillerne


Sitter igjen med et stort ?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

Sv: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #3 på: Mai 27, 2018, 11:55:15 »
Det er ikke slik at alle spillere er både gull og gråstein i ethvert spillesystem, og at det er opp til manageren å få dem til å bli gull. En manager MÃ… ha et transfervindu og en preseason før vi feller en dom. Ingen kan være i tvil om at PH tok over et lag på vei ned.

Med den historikken Leeds har hatt er jeg mildt sagt overrasket over at det hyles etter managerbytte hver 6. mnd. Vi kan vel alle være enige om at vi hadde ønsket oss et større navn, men Leeds er langt unna å være førstevalg for de beste managerne i divisjonen.

Svaret på om PH har noe å fare med har vi etter sesongen 2018/2019. Slutt å gnål om hvorvidt PH er for talentløs og om Radrizzani er for fattig, begynn og gled dere til sesongstart!

h.b

  • Gjest
Sv: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #4 på: Mai 27, 2018, 12:13:51 »
Det er ikke slik at alle spillere er både gull og gråstein i ethvert spillesystem, og at det er opp til manageren å få dem til å bli gull. En manager MÃ… ha et transfervindu og en preseason før vi feller en dom. Ingen kan være i tvil om at PH tok over et lag på vei ned.

Med den historikken Leeds har hatt er jeg mildt sagt overrasket over at det hyles etter managerbytte hver 6. mnd. Vi kan vel alle være enige om at vi hadde ønsket oss et større navn, men Leeds er langt unna å være førstevalg for de beste managerne i divisjonen.

Svaret på om PH har noe å fare med har vi etter sesongen 2018/2019. Slutt å gnål om hvorvidt PH er for talentløs og om Radrizzani er for fattig, begynn og gled dere til sesongstart!

Hvorfor må en coach få et transfervindu. Greit nok. La han få et vindu, men uten innflytelse på hvilke spillere som skal hentes eller selges. Det er realiteten til en coach. Han skal gjøre det han har tilråde bedre enn forgjengeren. En manager kan ha sitt å si, men Leeds pr dags dato er bygget på coachrollen. Da har i grunn Bottom null å si på innkjøp eller salg

Kato

Sv: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #5 på: Mai 27, 2018, 13:01:12 »
Det er ikke slik at alle spillere er både gull og gråstein i ethvert spillesystem, og at det er opp til manageren å få dem til å bli gull. En manager MÃ… ha et transfervindu og en preseason før vi feller en dom. Ingen kan være i tvil om at PH tok over et lag på vei ned.

Med den historikken Leeds har hatt er jeg mildt sagt overrasket over at det hyles etter managerbytte hver 6. mnd. Vi kan vel alle være enige om at vi hadde ønsket oss et større navn, men Leeds er langt unna å være førstevalg for de beste managerne i divisjonen.

Svaret på om PH har noe å fare med har vi etter sesongen 2018/2019. Slutt å gnål om hvorvidt PH er for talentløs og om Radrizzani er for fattig, begynn og gled dere til sesongstart!

Hvorfor må en coach få et transfervindu. Greit nok. La han få et vindu, men uten innflytelse på hvilke spillere som skal hentes eller selges. Det er realiteten til en coach. Han skal gjøre det han har tilråde bedre enn forgjengeren. En manager kan ha sitt å si, men Leeds pr dags dato er bygget på coachrollen. Da har i grunn Bottom null å si på innkjøp eller salg

Da burde du kanskje kanalisere større del av frustrasjonen din mot Orta.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #6 på: Mai 27, 2018, 13:03:22 »
Det er ikke slik at alle spillere er både gull og gråstein i ethvert spillesystem, og at det er opp til manageren å få dem til å bli gull. En manager MÃ… ha et transfervindu og en preseason før vi feller en dom. Ingen kan være i tvil om at PH tok over et lag på vei ned.

Med den historikken Leeds har hatt er jeg mildt sagt overrasket over at det hyles etter managerbytte hver 6. mnd. Vi kan vel alle være enige om at vi hadde ønsket oss et større navn, men Leeds er langt unna å være førstevalg for de beste managerne i divisjonen.

Svaret på om PH har noe å fare med har vi etter sesongen 2018/2019. Slutt å gnål om hvorvidt PH er for talentløs og om Radrizzani er for fattig, begynn og gled dere til sesongstart!

Hvorfor må en coach få et transfervindu. Greit nok. La han få et vindu, men uten innflytelse på hvilke spillere som skal hentes eller selges. Det er realiteten til en coach. Han skal gjøre det han har tilråde bedre enn forgjengeren. En manager kan ha sitt å si, men Leeds pr dags dato er bygget på coachrollen. Da har i grunn Bottom null å si på innkjøp eller salg

Da burde du kanskje kanalisere større del av frustrasjonen din mot Orta.

Muligens, men Bottom har gjort det dårligere enn TC, så derfor er skytsen retta mot den som utfører jobben dårlig

DenHviteYeboah

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #7 på: Mai 27, 2018, 15:24:45 »
Heckinbottom er ingen av delene. Han er derimot en helt utmerket middelmådighet. Klubben vil verken gå fremover eller bakover med PH. Den vil stå stille og aldri komme høyere enn 8. plass....

Bjorn

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #8 på: Mai 27, 2018, 15:30:33 »
Heckinbottom er ingen av delene. Han er derimot en helt utmerket middelmådighet. Klubben vil verken gå fremover eller bakover med PH. Den vil stå stille og aldri komme høyere enn 8. plass....

Det vet du fint lite om..
Marching On! 4276

DenHviteYeboah

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #9 på: Mai 27, 2018, 18:50:04 »
Heckinbottom er ingen av delene. Han er derimot en helt utmerket middelmådighet. Klubben vil verken gå fremover eller bakover med PH. Den vil stå stille og aldri komme høyere enn 8. plass....

Det vet du fint lite om..
Akkurat som deg!

auren

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #10 på: Mai 27, 2018, 20:43:16 »
Heckinbottom er ingen av delene. Han er derimot en helt utmerket middelmådighet. Klubben vil verken gå fremover eller bakover med PH. Den vil stå stille og aldri komme høyere enn 8. plass....

Her skal jeg være til dels enig. Stemte ingen av delene jeg også. Mener Rad og co. alvor burde de skaffet oss en kvalitetscoach. Jeg tror ikke Leeds kommer topp 6 med PH bak spakene kommende sesong.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #11 på: Mai 27, 2018, 21:34:32 »
Jeg tror ikke Rad innerst inn drømmer om at PH skal føre oss til play off eller opprykk. Kontraktstiden tyder på det. PH er en mellomløsning mens Rad jobber med klubben i et større bilde.

Det er litt rart dette. Forventninger bygger seg alltid opp på sommeren når vi ikke spiller tøffe seriekamper. I høst vil Leeds slite igjen med PH, om ikke så ille som denne våren. At PH kommer ut av sommeren som en helt "ny" coach (forvandling) har jeg liten tro på.

Kato

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #12 på: Mai 27, 2018, 22:15:58 »
Jeg tror ikke Rad innerst inn drømmer om at PH skal føre oss til play off eller opprykk. Kontraktstiden tyder på det. PH er en mellomløsning mens Rad jobber med klubben i et større bilde.

Det er litt rart dette. Forventninger bygger seg alltid opp på sommeren når vi ikke spiller tøffe seriekamper. I høst vil Leeds slite igjen med PH, om ikke så ille som denne våren. At PH kommer ut av sommeren som en helt "ny" coach (forvandling) har jeg liten tro på.

Sa de kanskje om Warnock i Cardiff i fjor sommer også.
 

Jon R

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #13 på: Mai 27, 2018, 22:49:11 »
Finnes det virkelig supportere med «klokketro» på PH? Jeg tror ikke det. Regner sannsynligheten for at han er borte før jul som svært stor, ikke minst fordi han har store deler av supporterskaren på ryggen før den nye sesongen er i gang. Håper på et mirakel og at han blir en ny Eddie Howe.
Jon R.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #14 på: Mai 27, 2018, 23:10:26 »
Jeg tror/mener at PH er en meget dyktig manager...men at han er det på et nivå for lavt ift hva vi ønsker og søker...
I sona 'nedre halvdel CC/øvre halvdel L' er nok PH's korrekte arena...vi MÃ… legge lista høyere!!!


We are Leeds...MOT!!!  ;)
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Kato

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #15 på: Mai 28, 2018, 08:49:16 »
Finnes det virkelig supportere med «klokketro» på PH? Jeg tror ikke det. Regner sannsynligheten for at han er borte før jul som svært stor, ikke minst fordi han har store deler av supporterskaren på ryggen før den nye sesongen er i gang. Håper på et mirakel og at han blir en ny Eddie Howe.

Jeg tror denne avstemmingen ble laget for å sette litt søkelys på retorikken til noen av deltakerne på forumet. Det ble slengt ut påstander mot noen av oss som ikke er så hissige på sparking at vi "hadde klokketro" på Heckingbottom.

Som pollen viser er det ingen av oss som har det. Vi ønsker bare nyansene i det store bildet. Conte er ikke Gud når han vinner ligaen med Chelsea, han er heller ikke totalt ubrukelig når de blir nummer 5 året etterpå.

Alt er altså ikke svart-hvitt. Og denne pollen er en fin måte å dokumentere at forumet stort sett ikke er i ene eller andre enden.
 

Cannavaro

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #16 på: Mai 28, 2018, 10:14:26 »
Det kan alltid være smart å forholde seg til litt statistikk vedr. managere.  Da får man feeling på hvor bra utførelsen er.  Vedr. PH så er saken klar, på 16 kamper har han fått 4 seire, det er en vinnerprosent på skarve 25 %, og han har 16 poeng som gir 1.00 PPG (points per game).   Det er veldig svake resultater. På nivå med Hockaday og litt bedre enn Rösler.
Jeg er også kritisk til PH fordi han klarte ikke skape noe entusiasme eller noe nytt rundt laget i de kampene han har styrt.  Han får pluss for å teste ut lokale unggutter i klubben.  Utover dette så er vi ikke blitt bedre organisert defensivt, vi har ikke noe nytt spillemønster, det er ikke noen fokus områder som er uttalt og som vi skulle bli bedre på.  Vi fikk flere mål mot oss på defensiv dødball. Han vil starte neste sesong med en MINUS i margen.  Han er avhengig av en god seriestart for å unngå sparken, og det vil kunne oppleves som en krise for klubben om han får fyken før spilte 10 serierunder.  Bedre å ta denne avgjørelsen nå : Gi han sparken, få inn en ny manager som kan gjøre forberedelser i 2 1/2 mnd før seriestart.  Liker ikke holdning om at manageren skal bli bare fordi vi har en statistikk ved bytte av manager de siste åra som er fæl.  Vi må faktisk bytte manager til vi finner den som er riktig og som skaper resultater og entusiasme i klubben.  Det gjør ikke godeste Paul Heckingbottom dessverre.   Sikkert en hyggelig fyr, men resultatene taler for seg...
MFLU - Miracles For Leeds United

Kato

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #17 på: Mai 28, 2018, 10:25:52 »
Det kan alltid være smart å forholde seg til litt statistikk vedr. managere.  Da får man feeling på hvor bra utførelsen er.  Vedr. PH så er saken klar, på 16 kamper har han fått 4 seire, det er en vinnerprosent på skarve 25 %, og han har 16 poeng som gir 1.00 PPG (points per game).   Det er veldig svake resultater. På nivå med Hockaday og litt bedre enn Rösler.
Jeg er også kritisk til PH fordi han klarte ikke skape noe entusiasme eller noe nytt rundt laget i de kampene han har styrt.  Han får pluss for å teste ut lokale unggutter i klubben.  Utover dette så er vi ikke blitt bedre organisert defensivt, vi har ikke noe nytt spillemønster, det er ikke noen fokus områder som er uttalt og som vi skulle bli bedre på.  Vi fikk flere mål mot oss på defensiv dødball. Han vil starte neste sesong med en MINUS i margen.  Han er avhengig av en god seriestart for å unngå sparken, og det vil kunne oppleves som en krise for klubben om han får fyken før spilte 10 serierunder.  Bedre å ta denne avgjørelsen nå : Gi han sparken, få inn en ny manager som kan gjøre forberedelser i 2 1/2 mnd før seriestart.  Liker ikke holdning om at manageren skal bli bare fordi vi har en statistikk ved bytte av manager de siste åra som er fæl.  Vi må faktisk bytte manager til vi finner den som er riktig og som skaper resultater og entusiasme i klubben.  Det gjør ikke godeste Paul Heckingbottom dessverre.   Sikkert en hyggelig fyr, men resultatene taler for seg...

Statistikk kan brukes til så mangt. Vi vant 2 av de 3 siste. Jeg synes 16 kamper er for lite til å rette opp en skakkjørt skute. Se på de to månedene før han forlot, vi var jo helt forferdelige.
 

ragnar

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #18 på: Mai 28, 2018, 10:41:02 »
PH fikk en dårlig start. Gode trenere klarer å sette sitt stempel på et lag asap. Gjerne ikke offensivt, men på det defensive og det strukturelle. Tar gjerne noen kamper, men det skal være tydelig rimelig kjapt. Etter 16 kamper skal man ihvertfall se klare forbedringer.

Når det er sagt så er det ikke bra at det er usikkerhet om PH har tillitt hos rad eller ei. Dette vil jo svekke autoriteten til PH. Enten så er PH trener eller ei.
*In El Loco we trust!*

Andersen

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #19 på: Mai 28, 2018, 11:57:44 »
Begynner å bli dritt lei at vi sparker treneren 1-2 ganger pr sesong ! Er alltid det samme spørsmålet ved juletider, eller i feb/mars ! Får hikkebøtta sparken nå i sommer før ligaen sparker i gang igjen , burde Raddikken virkelig grave dypt i lommeboka og ansette en meritert trener ! som har vunnet noe , og kan holde spillergruppa på tå hev hele sesongen ! Må bare innrømme at interessen for laget er labert , og forventningene for hver ny sesong er blitt borte , men Leeds er laget , selv om laget er lagt bort på hylla for øyeblikket .

Cherry

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #20 på: Mai 28, 2018, 12:40:34 »
Dette er og blir en "Neverendingstory" så lenge vi ikke har suksess ....MEN
jeg velger og tro og mene at vi i år hadde en "ubalansert " stall, fyllt opp av Hr Orta som ikke
visste hva som skulle til av spillere som taklet Championship.

La nå PH få dette vinduet, og forhåpentligvis sine spillere på plass, samtidig som Orta virkelig
gjør en "jubileums- innsats" med NY,  STOR transferkitty fra 49èrs penger og Radrizzani sine grunker - slik at
vi får de spillerne til kubben som man trenger.....3-4 meget gode signeringer!

DA har vi alle trua når August kommer igjen!
 

B_Ød

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #21 på: Mai 28, 2018, 12:49:21 »
jeg har trua allerede jeg  ;D
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #22 på: Mai 28, 2018, 17:57:12 »
jeg har trua allerede jeg  ;D
Basert på hva..?

B_Ød

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #23 på: Mai 28, 2018, 20:45:44 »
jeg har trua allerede jeg  ;D
Basert på hva..?

fordi jeg føler jeg må...uten trua kan jeg like gjerne gi opp hele greia, og det ønsker jeg ikke.
Ups & Ups!!

Gufrias

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #24 på: Mai 28, 2018, 22:06:01 »
jeg har trua allerede jeg  ;D
Basert på hva..?

fordi jeg føler jeg må...uten trua kan jeg like gjerne gi opp hele greia, og det ønsker jeg ikke.
Jeg gleder meg heller over de små ting... spenningen foran og under hver kamp, gleden etter et godt resultat, euforien etter en scoring, spekulasjonene rundt et transfervindu og så videre. Høy tabellplassering er en bonus som gir et ekstra løft, men jeg lar ikke lykken stå og falle på opprykk - et privilegium som bare blir tre av 24 lag til del. Det er så vanskelig at ikke en gang den dyreste stallen og en av de mest meritterte trenerne i divisjonen er noen garanti (se Aston Villa).
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #25 på: Mai 28, 2018, 22:26:22 »
jeg har trua allerede jeg  ;D
Basert på hva..?

fordi jeg føler jeg må...uten trua kan jeg like gjerne gi opp hele greia, og det ønsker jeg ikke.
Jeg gleder meg heller over de små ting... spenningen foran og under hver kamp, gleden etter et godt resultat, euforien etter en scoring, spekulasjonene rundt et transfervindu og så videre. Høy tabellplassering er en bonus som gir et ekstra løft, men jeg lar ikke lykken stå og falle på opprykk - et privilegium som bare blir tre av 24 lag til del. Det er så vanskelig at ikke en gang den dyreste stallen og en av de mest meritterte trenerne i divisjonen er noen garanti (se Aston Villa).

Interessant vinkling. Du ser det store i de små ting og får dermed mer å glede deg over enn oss som stadig venter på et opptrykk ! 

Leeds kan jo gå fremover som klubb selv om PH ikke gjør suksess i Leeds de neste 12 mnd. Han er nok ferdig neste sommer
uansett.

Han fortjener skadefri tropp, nye spillere og spillere som ikke stadig er suspendert. Da blir han vurdert rettferdig.

RoarG

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #26 på: Mai 28, 2018, 23:51:27 »
PH er feil ansettelse i utgangspunktet. Tror ikke denne klubben rikker seg en millimeter i riktig retning med han ved roret. Rad får gjøre som han vil. Avsettes PH nå vil jeg se en proven manager. Skal Leeds rykke opp må vi ha utmerkete spillere og en suksessrik manager. At Leeds har havnet i et middelmådighetens vakum, bør ikke overraske noen. Sitter PH ut sesongen får man forvente seg nok en "trå vannet"-sesong, et sted mellom 8 og 14.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #27 på: Mai 30, 2018, 13:48:49 »
PH er feil ansettelse i utgangspunktet. Tror ikke denne klubben rikker seg en millimeter i riktig retning med han ved roret. Rad får gjøre som han vil. Avsettes PH nå vil jeg se en proven manager. Skal Leeds rykke opp må vi ha utmerkete spillere og en suksessrik manager. At Leeds har havnet i et middelmådighetens vakum, bør ikke overraske noen. Sitter PH ut sesongen får man forvente seg nok en "trå vannet"-sesong, et sted mellom 8 og 14.
å nei, så enkelt er det ikke...dette er quick fix ;) problemet er komplekst og dypt sammensatt, som kun noen ytterst få på forumet forstår....

B_Ød

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #28 på: Mai 30, 2018, 14:00:05 »
PH er feil ansettelse i utgangspunktet. Tror ikke denne klubben rikker seg en millimeter i riktig retning med han ved roret. Rad får gjøre som han vil. Avsettes PH nå vil jeg se en proven manager. Skal Leeds rykke opp må vi ha utmerkete spillere og en suksessrik manager. At Leeds har havnet i et middelmådighetens vakum, bør ikke overraske noen. Sitter PH ut sesongen får man forvente seg nok en "trå vannet"-sesong, et sted mellom 8 og 14.
å nei, så enkelt er det ikke...dette er quick fix ;) problemet er komplekst og dypt sammensatt, som kun noen ytterst få på forumet forstår....

en annen ting er jo at man rykker direkte opp hvis man ender på 1ste eller 2dre plass.
Ups & Ups!!

Kato

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #29 på: Mai 30, 2018, 14:28:51 »
PH er feil ansettelse i utgangspunktet. Tror ikke denne klubben rikker seg en millimeter i riktig retning med han ved roret. Rad får gjøre som han vil. Avsettes PH nå vil jeg se en proven manager. Skal Leeds rykke opp må vi ha utmerkete spillere og en suksessrik manager. At Leeds har havnet i et middelmådighetens vakum, bør ikke overraske noen. Sitter PH ut sesongen får man forvente seg nok en "trå vannet"-sesong, et sted mellom 8 og 14.

Høres ut som god medisin det. Rart at ikke alle bruker den resepten da.