avstemning

Hva er din mening om Paul Heckingbottom?

Heckingbottom er helt utmerket og kommer til å få suksess
1 (1.5%)
Jeg er lei av å sparke hovedtrenere flere ganger per år. La Heckingbottom få litt mer tid til å vise om han duger
37 (56.1%)
Heckingbottom er ubrukelig og burde ha vært sparket for lenge siden
19 (28.8%)
Ingen av delene
9 (13.6%)

Stemmer totalt: 64

Avstemning er avsluttet: Juni 10, 2018, 10:52:25

Skrevet av Emne: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?  (Lest 10713 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #60 på: Juni 01, 2018, 13:21:50 »
Trådstarter spør om frelser eller fiasko?

Det ble fiasko.
er paven katolikk?

Du kan glede over å bli kvitt Heckingbottom, men i det større perspektiv er det ingen gledens dag for Leeds United. Det er bare enda en bekreftelse på at vi ikke er på rett spor. Elendighetens kjerne kan enkelt beskrives ved at vi i februar betalte Barnsley kompensasjon for å få Heckingbottom. I dag, 4 måneder senere, betaler vi kompensasjon til Heckingbottom for å bli kvitt han.
« Siste redigering: Juni 01, 2018, 13:25:57 av Kato »
 

DenHviteYeboah

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #61 på: Juni 01, 2018, 13:41:33 »
Trådstarter spør om frelser eller fiasko?

Det ble fiasko.
er paven katolikk?

Du kan glede over å bli kvitt Heckingbottom, men i det større perspektiv er det ingen gledens dag for Leeds United. Det er bare enda en bekreftelse på at vi ikke er på rett spor. Elendighetens kjerne kan enkelt beskrives ved at vi i februar betalte Barnsley kompensasjon for å få Heckingbottom. I dag, 4 måneder senere, betaler vi kompensasjon til Heckingbottom for å bli kvitt han.
Enig i dette, men jeg vil nok en gang minne om enkeltes hyllester av Rad i løpet av det første året....selv om jeg ikke liker PH så er jeg ikke for denne formen for drift av en fotballklubb.

auren

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #62 på: Juni 01, 2018, 13:47:05 »
Trådstarter spør om frelser eller fiasko?

Det ble fiasko.
er paven katolikk?

Du kan glede over å bli kvitt Heckingbottom, men i det større perspektiv er det ingen gledens dag for Leeds United. Det er bare enda en bekreftelse på at vi ikke er på rett spor. Elendighetens kjerne kan enkelt beskrives ved at vi i februar betalte Barnsley kompensasjon for å få Heckingbottom. I dag, 4 måneder senere, betaler vi kompensasjon til Heckingbottom for å bli kvitt han.
Enig i dette, men jeg vil nok en gang minne om enkeltes hyllester av Rad i løpet av det første året....selv om jeg ikke liker PH så er jeg ikke for denne formen for drift av en fotballklubb.

Rad sin styring i 2017 skal han rettmessig ha mye applaus for. I 2018 derimot har det vært mer negativt enn positivt. Sparking av to managere og nytt crest som ble slaktet. Ansettelsen av PH var svært merkelig i februar. Den fremstår enda mer merkelig nå.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #63 på: Juni 01, 2018, 14:41:08 »
Trådstarter spør om frelser eller fiasko?

Det ble fiasko.
er paven katolikk?

Du kan glede over å bli kvitt Heckingbottom, men i det større perspektiv er det ingen gledens dag for Leeds United. Det er bare enda en bekreftelse på at vi ikke er på rett spor. Elendighetens kjerne kan enkelt beskrives ved at vi i februar betalte Barnsley kompensasjon for å få Heckingbottom. I dag, 4 måneder senere, betaler vi kompensasjon til Heckingbottom for å bli kvitt han.
Enig i dette, men jeg vil nok en gang minne om enkeltes hyllester av Rad i løpet av det første året....selv om jeg ikke liker PH så er jeg ikke for denne formen for drift av en fotballklubb.

Rad sin styring i 2017 skal han rettmessig ha mye applaus for. I 2018 derimot har det vært mer negativt enn positivt. Sparking av to managere og nytt crest som ble slaktet. Ansettelsen av PH var svært merkelig i februar. Den fremstår enda mer merkelig nå.

auren
Flere vil vel legge til et noe eiendommelig valg av post-seasonmatch-åsted også.

Josch

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #64 på: Juni 01, 2018, 16:54:53 »
Rad burde gjort mer for å beholde Monk. Et sikkert kort i motsetning til å eksperimentere med TC og PH. Grove tabber sett i etterant. Vanskelig å skjønne hva han tenkte. Hvorfor forandre på noe som fungerer? Det er verdt å merke seg at Monk ville vekk fra Rad.

Hekkingbottom ble til slutt Rock Bottom.

h.b og DHY fikk 100% rett. PH og TC var for dårlige. Gratulerer til tross for mye kjeft fra mange på forumet.

Gufrias

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #65 på: Juni 01, 2018, 17:40:30 »
Stenger denne avstemmingen nå, jeg. PH er oppsagt, og da er poenget borte.
Moderator må gjerne flytte denne tråden inn i ex-headcoach-tråden.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: POLL: Paul Heckingbottom: Frelser eller fiasko?
« Svar #66 på: Juni 01, 2018, 20:56:07 »
Han ble en STOR fiasko uansett hvordan man vrir og vender på det!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.