Skrevet av Emne: Spiller: Georginio Rutter  (Lest 9753 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stian

Sv: Spiller: Georginio Rutter
« Svar #60 på: Desember 24, 2023, 13:56:11 »
Rutter-gutten kan bli så god som han selv ønsker. Han har et herlig driv med ballen, god fysikk og nærteknikk.  Det er fortsatt mye han kan utvikle og bli bedre på, men utvilsomt et stort talent !  Igjen så er han et eksempel på hvordan fans kan ta ubønnhørlig feil, han var utilpass i PL med sine korte innhopp.  Det handler om å gi unggutter selvtillit, og da gjerne ved at de får godt med kamp minutter og blir tatt ut i start-elleveren.  Meslier, Gray, Summerville er også eksempler på det.  Samtidig er det viktig at man har riktig nivå og arena for å utvikle seg.  Det er helt tydelig at Championship passer bra for flere av våre unggutter. Tidvis er det også sånn at det er vanskeligere for andre unge å slå igjennom (Gelhardt, Cresswell, Schack) når konkurrentene presterer bra. Det blir spennende å følge utviklingen på de unge, særlig Gray og Rutter som vi ser får mye spilletid denne sesongen.

Med såpass mange unggutter på vei opp og fram så kan et år i Championship være en «blessing in disguise». De spillerne, Rutter spesielt, som virket livredde i fjor virker i år proppfulle av selvtillit foran et fullsatt Elland Road. Tror Farke skal ha mye cred for å bygge trygghet rundt denne gjengen. Rutter begynner å bli så bra at det virkelige gjennombruddet kan komme når som helst. For all del - han har allerede slått igjennom, men fortsatt er det mye uferdig talent over ham. Hvis han tar et nytt steg som målscorer (aks setter flere av gigasjansene sine han allerede kommer til), så blir han ekstremt ettertraktet. En typisk spiller som lagene rett bak de fire store håper på å plukke akkurat før de virkelig blir berømte.

Tror nok både Summerville og Rutter har det gøy i Leeds for tiden, men jeg tipper det er ekstremt viktig å rykke opp i mai for å beholde dem. Slik det ser ut nå, er de for gode og lovende til å spille flere sesonger i Championship.

Kato

Sv: Spiller: Georginio Rutter
« Svar #61 på: Desember 25, 2023, 10:43:17 »
Syns avslutningsferdighetene til Summerville og James har sett bedre ut jo lengre sesongen har gått. Tipper det fyres av noen skudd i løpet av uka. Georginio neste mann med fremskritt der?

Eriksen55

Sv: Spiller: Georginio Rutter
« Svar #62 på: Desember 25, 2023, 22:41:53 »
Syns avslutningsferdighetene til Summerville og James har sett bedre ut jo lengre sesongen har gått. Tipper det fyres av noen skudd i løpet av uka. Georginio neste mann med fremskritt der?

Tror nok at Rutter skyter bra og har en ok skuddteknikk. Tror det handler om selvtillit og ro. Setter han noen mål fremover øker selvtilliten og han blir roligere når han skal sette ballen i mål. Tror rett og slett Rutter blir veldig stresset når han kommer til sjanser.

Vi scorer uansett nok mål. Soleklart flest assist på Rutter. Med normal uttelling hadde han luktet på 30 målpoeng snart. Det trenger ikke løsne foran mål for Rutter før PL neste år  :)

ar9

Sv: Spiller: Georginio Rutter
« Svar #63 på: Desember 26, 2023, 10:48:01 »
Når jeg ser extended highlights etter kamp slår det meg nesten hver gang hvor viktige hans bidrag er.
Tar imot ballen feilvendt med motspillere i ryggen med ytterst få ballmist utifra forutsetningene.
Vender opp, skrudde, vektede pasninger med innside og utside. Uegoistisk, blid, positiv.
En falsk 10’er?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cannavaro

Sv: Spiller: Georginio Rutter
« Svar #64 på: Desember 26, 2023, 12:27:12 »
Når jeg ser extended highlights etter kamp slår det meg nesten hver gang hvor viktige hans bidrag er.
Tar imot ballen feilvendt med motspillere i ryggen med ytterst få ballmist utifra forutsetningene.
Vender opp, skrudde, vektede pasninger med innside og utside. Uegoistisk, blid, positiv.
En falsk 10’er?


Sent from my iPhone using Tapatalk

ja sjekk Ipswich kampen ; jeg sjekket repriser på målene der og Rutter er viktig bidragsyter til 3 av målene, unntatt da corner-målet til Struijk.  Komboen med Summerville/Rutter er giftig offensivt for oss.
MFLU - Miracles For Leeds United

Sydhagen

Sv: Spiller: Georginio Rutter
« Svar #65 på: Februar 09, 2024, 20:12:41 »
Denne er fin




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ingve1960

Sv: Spiller: Georginio Rutter
« Svar #66 på: Februar 25, 2024, 18:35:27 »
Siden jeg har kommentert rutter I annen tråd vil jeg utdype litt.først jeg elsker å har dennespilleren i lagetvårt.men det er fasinerene å se hvor mye som tålereres av populere spillere kontra middels.
Vi hadde raphina/saiz som hadde veldig mange kamper under middels men hvar godtatt p.g.a det spektakulære.

Så rutter, vil påstå at jeg aldrig har sett en spiller med høyere prosent balltap i en omg enn mot lester, potensielle minst 3 baklengs men reddet av fantastisk def sentralinja greuv kamara, rodon ampadu, 90 %trenere hadde tatt av i pausen..
Farke er kald og vurderer risiko mot å få rutter på skinner mot litt trettere ben, og for en kamp fra 70 og ut, avgjørende..

Ellers storkoser jeg meg med det vi presterer. Topp manager, keeper og ung hb ⚽️⚽️😄😄

GaryMac

Sv: Spiller: Georginio Rutter
« Svar #67 på: Februar 25, 2024, 19:06:06 »
Siden jeg har kommentert rutter I annen tråd vil jeg utdype litt.først jeg elsker å har dennespilleren i lagetvårt.men det er fasinerene å se hvor mye som tålereres av populere spillere kontra middels.
Vi hadde raphina/saiz som hadde veldig mange kamper under middels men hvar godtatt p.g.a det spektakulære.

Så rutter, vil påstå at jeg aldrig har sett en spiller med høyere prosent balltap i en omg enn mot lester, potensielle minst 3 baklengs men reddet av fantastisk def sentralinja greuv kamara, rodon ampadu, 90 %trenere hadde tatt av i pausen..
Farke er kald og vurderer risiko mot å få rutter på skinner mot litt trettere ben, og for en kamp fra 70 og ut, avgjørende..

Ellers storkoser jeg meg med det vi presterer. Topp manager, keeper og ung hb ⚽️⚽️😄😄
Har ikke sett hele Leicester-kampen på nytt, men på den 10-minutteren med Highlights som ligger på Youtube er det 2-3 store sjanser til Leicester på overganger, men jeg kan ikke se at Rutter er skyld i balltapene. Derimot ser jeg at han gjør en enorm jobb før 1-1, en jobb ingen andre i laget kunne ha gjort. Han er også stor på 2-1, og på 3-1 viser han også at han er vanskelig å ta ballen fra når han er i fart. Uten Rutter tror jeg vi hadde tapt denne kampen.
Kanskje vet sentrallinja at de må holde litt igjen når Rutter begynner å gå med ball (og slik klarer de å hindre baklengs), fordi det fort kommer et balltap - eller en enorm sjanse hvis han lykkes.

ingve1960

Sv: Spiller: Georginio Rutter
« Svar #68 på: Februar 25, 2024, 19:12:49 »
Riktig det garymac men gutta ordner ofte opp på 2ball  uten dette kunne det blitt skummelt. Husker bamford får skyld og tyn for mål mot i et mer normalt balltap som enner med mål etter flere pass

auren

Sv: Spiller: Georginio Rutter
« Svar #69 på: Februar 25, 2024, 21:15:23 »
Siden jeg har kommentert rutter I annen tråd vil jeg utdype litt.først jeg elsker å har dennespilleren i lagetvårt.men det er fasinerene å se hvor mye som tålereres av populere spillere kontra middels.
Vi hadde raphina/saiz som hadde veldig mange kamper under middels men hvar godtatt p.g.a det spektakulære.

Så rutter, vil påstå at jeg aldrig har sett en spiller med høyere prosent balltap i en omg enn mot lester, potensielle minst 3 baklengs men reddet av fantastisk def sentralinja greuv kamara, rodon ampadu, 90 %trenere hadde tatt av i pausen..
Farke er kald og vurderer risiko mot å få rutter på skinner mot litt trettere ben, og for en kamp fra 70 og ut, avgjørende..

Ellers storkoser jeg meg med det vi presterer. Topp manager, keeper og ung hb ⚽️⚽️
Har ikke sett hele Leicester-kampen på nytt, men på den 10-minutteren med Highlights som ligger på Youtube er det 2-3 store sjanser til Leicester på overganger, men jeg kan ikke se at Rutter er skyld i balltapene. Derimot ser jeg at han gjør en enorm jobb før 1-1, en jobb ingen andre i laget kunne ha gjort. Han er også stor på 2-1, og på 3-1 viser han også at han er vanskelig å ta ballen fra når han er i fart. Uten Rutter tror jeg vi hadde tapt denne kampen.
Kanskje vet sentrallinja at de må holde litt igjen når Rutter begynner å gå med ball (og slik klarer de å hindre baklengs), fordi det fort kommer et balltap - eller en enorm sjanse hvis han lykkes.
Synes jobben han gjør på 2-1 målet er den aller største prestasjonen.  Vi mister ballen og Leicester er på vei opp i angrep, Rutter gjør en helt strålende takling og spiller så med James eller Roberts, får den tilbake, dribler et par spillere (og her er han helt på stålet), gir den videre til Gray og resten er historie. Han vinner kampen for oss, ingen tvil! På 1-1 er han litt heldig, mister egentlig ballen, men så går den i hælen til Vestergaard og detter perfekt til Roberts. Rykket og driblingene forut for 3-1 er også enorme.

Hørte på Square ball podcasten og der viste de til en statistikk som sa at Rutter mistet ballen 21 (!!) ganger i 1. omgang. Det er normalt sett like mye han mister ballen i en hel kamp visstnok. Så er spm om det er pga motstanderen, spilleforholdene (så vått/glatt ut) eller at han ikke helt hadde dagen, før det plutselig løsnet på tampen da Bamford og James kom inn og rommene ble større.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Sv: Spiller: Georginio Rutter
« Svar #70 på: Februar 25, 2024, 21:58:55 »


Siden jeg har kommentert rutter I annen tråd vil jeg utdype litt.først jeg elsker å har dennespilleren i lagetvårt.men det er fasinerene å se hvor mye som tålereres av populere spillere kontra middels.
Vi hadde raphina/saiz som hadde veldig mange kamper under middels men hvar godtatt p.g.a det spektakulære.

Så rutter, vil påstå at jeg aldrig har sett en spiller med høyere prosent balltap i en omg enn mot lester, potensielle minst 3 baklengs men reddet av fantastisk def sentralinja greuv kamara, rodon ampadu, 90 %trenere hadde tatt av i pausen..
Farke er kald og vurderer risiko mot å få rutter på skinner mot litt trettere ben, og for en kamp fra 70 og ut, avgjørende..

Ellers storkoser jeg meg med det vi presterer. Topp manager, keeper og ung hb
Har ikke sett hele Leicester-kampen på nytt, men på den 10-minutteren med Highlights som ligger på Youtube er det 2-3 store sjanser til Leicester på overganger, men jeg kan ikke se at Rutter er skyld i balltapene. Derimot ser jeg at han gjør en enorm jobb før 1-1, en jobb ingen andre i laget kunne ha gjort. Han er også stor på 2-1, og på 3-1 viser han også at han er vanskelig å ta ballen fra når han er i fart. Uten Rutter tror jeg vi hadde tapt denne kampen.
Kanskje vet sentrallinja at de må holde litt igjen når Rutter begynner å gå med ball (og slik klarer de å hindre baklengs), fordi det fort kommer et balltap - eller en enorm sjanse hvis han lykkes.
Hørte på Square ball podcasten og der viste de til en statistikk som sa at Rutter mistet ballen 21 (!!) ganger i 1. omgang. Det er normalt sett like mye han mister ballen i en hel kamp visstnok.

auren


21 ganger kan da umulig stemme. FotMob har 4 ganger der han er fratatt ballen og ialt 14 forsøk på driblinger.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


GeirO

Sv: Spiller: Georginio Rutter
« Svar #71 på: Februar 25, 2024, 22:52:51 »


Siden jeg har kommentert rutter I annen tråd vil jeg utdype litt.først jeg elsker å har dennespilleren i lagetvårt.men det er fasinerene å se hvor mye som tålereres av populere spillere kontra middels.
Vi hadde raphina/saiz som hadde veldig mange kamper under middels men hvar godtatt p.g.a det spektakulære.

Så rutter, vil påstå at jeg aldrig har sett en spiller med høyere prosent balltap i en omg enn mot lester, potensielle minst 3 baklengs men reddet av fantastisk def sentralinja greuv kamara, rodon ampadu, 90 %trenere hadde tatt av i pausen..
Farke er kald og vurderer risiko mot å få rutter på skinner mot litt trettere ben, og for en kamp fra 70 og ut, avgjørende..

Ellers storkoser jeg meg med det vi presterer. Topp manager, keeper og ung hb
Har ikke sett hele Leicester-kampen på nytt, men på den 10-minutteren med Highlights som ligger på Youtube er det 2-3 store sjanser til Leicester på overganger, men jeg kan ikke se at Rutter er skyld i balltapene. Derimot ser jeg at han gjør en enorm jobb før 1-1, en jobb ingen andre i laget kunne ha gjort. Han er også stor på 2-1, og på 3-1 viser han også at han er vanskelig å ta ballen fra når han er i fart. Uten Rutter tror jeg vi hadde tapt denne kampen.
Kanskje vet sentrallinja at de må holde litt igjen når Rutter begynner å gå med ball (og slik klarer de å hindre baklengs), fordi det fort kommer et balltap - eller en enorm sjanse hvis han lykkes.
Hørte på Square ball podcasten og der viste de til en statistikk som sa at Rutter mistet ballen 21 (!!) ganger i 1. omgang. Det er normalt sett like mye han mister ballen i en hel kamp visstnok.

auren


21 ganger kan da umulig stemme. FotMob har 4 ganger der han er fratatt ballen og ialt 14 forsøk på driblinger.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

4 må være for lite. Husker en femminuttrrsperiode hvor han mistet ballen fire ganger.
MOT

ingve1960

Sv: Spiller: Georginio Rutter
« Svar #72 på: Februar 25, 2024, 23:05:45 »
Jeg kan tenke meg ca 20 hele kampen heltekstremt.  . Kampen mot lester tror jeg han har dobbel så mange som nest verst. Men er kongen og leverer når det det trengs

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Georginio Rutter
« Svar #73 på: Februar 25, 2024, 23:38:47 »
12 kamper igjen og pr nå er Georgi joint leder i kampen om assist-tronen i divisjonen.
Men litt bak har vi også to andre som kan blande seg inn...

1 Leif Davis                     Ipswich         12
1 Kiernan Dewsbury-Hall  Leicester       12
1 Georginio Rutter           Leeds            12
4 Adam Armstrong          Southampton 11
5 Abdul Fatawu               Leicester        9
5 Sorba Thomas              Huddersfield   9
5 Gabriel Sara                 Norwich          9
8 Crysencio Summerville  Leeds              8
9 Joe Ralls                       Cardiff            7
9 Daniel James                 Leeds            7
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Spiller: Georginio Rutter
« Svar #74 på: Februar 26, 2024, 08:08:11 »


Siden jeg har kommentert rutter I annen tråd vil jeg utdype litt.først jeg elsker å har dennespilleren i lagetvårt.men det er fasinerene å se hvor mye som tålereres av populere spillere kontra middels.
Vi hadde raphina/saiz som hadde veldig mange kamper under middels men hvar godtatt p.g.a det spektakulære.

Så rutter, vil påstå at jeg aldrig har sett en spiller med høyere prosent balltap i en omg enn mot lester, potensielle minst 3 baklengs men reddet av fantastisk def sentralinja greuv kamara, rodon ampadu, 90 %trenere hadde tatt av i pausen..
Farke er kald og vurderer risiko mot å få rutter på skinner mot litt trettere ben, og for en kamp fra 70 og ut, avgjørende..

Ellers storkoser jeg meg med det vi presterer. Topp manager, keeper og ung hb
Har ikke sett hele Leicester-kampen på nytt, men på den 10-minutteren med Highlights som ligger på Youtube er det 2-3 store sjanser til Leicester på overganger, men jeg kan ikke se at Rutter er skyld i balltapene. Derimot ser jeg at han gjør en enorm jobb før 1-1, en jobb ingen andre i laget kunne ha gjort. Han er også stor på 2-1, og på 3-1 viser han også at han er vanskelig å ta ballen fra når han er i fart. Uten Rutter tror jeg vi hadde tapt denne kampen.
Kanskje vet sentrallinja at de må holde litt igjen når Rutter begynner å gå med ball (og slik klarer de å hindre baklengs), fordi det fort kommer et balltap - eller en enorm sjanse hvis han lykkes.
Hørte på Square ball podcasten og der viste de til en statistikk som sa at Rutter mistet ballen 21 (!!) ganger i 1. omgang. Det er normalt sett like mye han mister ballen i en hel kamp visstnok.

auren


21 ganger kan da umulig stemme. FotMob har 4 ganger der han er fratatt ballen og ialt 14 forsøk på driblinger.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk
Hør på Squareball podcast fra ca 07:40. Lost
Possession 21 ganger i første omgang. Rodon: 12 ganger. Betyr vel også feilpasninger i tillegg til å drible og rote vekk ballen.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Georginio Rutter
« Svar #75 på: Mars 07, 2024, 21:31:54 »
You can't not love the guy, som det skrives her.

Waliserne spotter Georgio og måå jo spørre ham :)

https://x.com/liambruce__/status/1765673023422513183?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan