Skrevet av Emne: Ex-Manager / Head coach: Marcelo Bielsa  (Lest 403584 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #960 på: Februar 07, 2019, 07:30:37 »
Dønn solid intervju. Dugarry og Leboeuf steg mange hakk nå.

Mye lavmål blant fotballeksperter. Det skyldes kanskje mye heading av ball?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #961 på: Februar 07, 2019, 08:04:12 »
Dønn solid intervju. Dugarry og Leboeuf steg mange hakk nå.

Mye lavmål blant fotballeksperter. Det skyldes kanskje mye heading av ball?

Salim Lamrani
@SalimLamraniOff

Just ask the Vélodrome and the fans of Marseille if they had more emotions with Marcelo Bielsa or with Christophe Dugarry and Frank Leboeuf...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #962 på: Februar 07, 2019, 19:57:04 »
Dønn solid intervju. Dugarry og Leboeuf steg mange hakk nå.

Mye lavmål blant fotballeksperter. Det skyldes kanskje mye heading av ball?
Det, i kombinasjon med fransk arroganse = dårlig kombo. Håper noen stapper en fransk baguett opp i toern på dem begge.
Jon R.

veteranen

  • Gjest
Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #963 på: Februar 08, 2019, 03:25:25 »
Det mest absurde med kritikken fra Leboeuf og Dugarry var kommentaren om at Bielsa ikke viste journalister respekt, angivelig fordi han ikke så dem inn i øynene når han snakket til dem.
Sannheten er at jeg for min del knapt noen gang tidligere har opplevd en trener som svarer så konkret, utfyllende og respektfylt på alle spørsmål som blir stilt ham av journalister.
 
Alex Ferguson f.eks, var veldig opptatt av å kontroll på både journalister og spørsmål. Hvis så en journalist dristet seg til å formulere et spørsmål Ferguson ikke likte, ble AF fort muggen - og journalisten risikerte å bli svartelistet. Og på grunn av Ferguson's suksess (og dermed også makt og innflytelse) var det svært få som turde å utfordre ham, antagelig i frykt for å bli utstøtt fra det gode selskap. Resultatet av det hele ble jo da også at pressekonferanser med Ferguson stort sett var dørgende kjedelige saker.
Mourinho's oppførsel på pressekonferanser var enda verre. Der kan man virkelig snakke om et forvokst ego i fri utfoldelse.

Så til dette med at Bielsa ikke ser journalister inn i øynene når han svarer på spørsmål. Det er riktig, som regel ser han gjerne ned i bordet mens han lytter, tenker eller snakker fag og svarer på spørsmål. Men hovedsaken her må jo være at han alltid svarer - utfyllende - på de spørsmålene han får - ikke hvor han holder blikket! Dessuten er det nok av andre trenere som ser journalister inn i øynene og prater regelrett svada når de svarer på spørsmål de blir stilt.

Men Bielsa kan også se journalister inn i hvitøyet - og holde blikket - når han blir engasjert nok. Han gjorde det før kampen mot Derby da han ble konfrontert om den såkalte spionsaken. Han gjorde det også på pressekonferansen etter kampen, da han været at han ville bli forsøkt fremstilt som en fjusker. Det ville han ikke ha hengende på seg - og formidlet sitt budskap med styrke. Gjennom ord, blikk og kroppspråk.

Frank Leboeuf har jeg tidligere betraktet som en drittsekk. Antagelig er dette noe som har festet seg hos meg etter kampen mot Chelsea på Stamford Bridge i desember 1999. Vi vant kampen 2-0 (begge mål scoret av "goalgetteren" Stephen McPhail).
Leboeuf utmerket seg i den kampen med en rekke ufinheter og gjentatte nedsparkinger av Harry Kewell. Og det endte jo også med at han ble utvist i andre omgang. Eller - det endte jo ikke der. Han forsatte sin drittsekkoppførsel også etter han var tildelt det røde kortet, og Chelsea-folket hadde sitt svare strev med å geleide han av banen.

Med sitt infame angrep på Marcelo Bielsa viser Frank Leboeuf at han fremdeles er en drittsekk.

HåvardK

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #964 på: Februar 08, 2019, 11:52:23 »
Det mest absurde med kritikken fra Leboeuf og Dugarry var kommentaren om at Bielsa ikke viste journalister respekt, angivelig fordi han ikke så dem inn i øynene når han snakket til dem.
Sannheten er at jeg for min del knapt noen gang tidligere har opplevd en trener som svarer så konkret, utfyllende og respektfylt på alle spørsmål som blir stilt ham av journalister.
 
Alex Ferguson f.eks, var veldig opptatt av å kontroll på både journalister og spørsmål. Hvis så en journalist dristet seg til å formulere et spørsmål Ferguson ikke likte, ble AF fort muggen - og journalisten risikerte å bli svartelistet. Og på grunn av Ferguson's suksess (og dermed også makt og innflytelse) var det svært få som turde å utfordre ham, antagelig i frykt for å bli utstøtt fra det gode selskap. Resultatet av det hele ble jo da også at pressekonferanser med Ferguson stort sett var dørgende kjedelige saker.
Mourinho's oppførsel på pressekonferanser var enda verre. Der kan man virkelig snakke om et forvokst ego i fri utfoldelse.

Så til dette med at Bielsa ikke ser journalister inn i øynene når han svarer på spørsmål. Det er riktig, som regel ser han gjerne ned i bordet mens han lytter, tenker eller snakker fag og svarer på spørsmål. Men hovedsaken her må jo være at han alltid svarer - utfyllende - på de spørsmålene han får - ikke hvor han holder blikket! Dessuten er det nok av andre trenere som ser journalister inn i øynene og prater regelrett svada når de svarer på spørsmål de blir stilt.

Men Bielsa kan også se journalister inn i hvitøyet - og holde blikket - når han blir engasjert nok. Han gjorde det før kampen mot Derby da han ble konfrontert om den såkalte spionsaken. Han gjorde det også på pressekonferansen etter kampen, da han været at han ville bli forsøkt fremstilt som en fjusker. Det ville han ikke ha hengende på seg - og formidlet sitt budskap med styrke. Gjennom ord, blikk og kroppspråk.

Frank Leboeuf har jeg tidligere betraktet som en drittsekk. Antagelig er dette noe som har festet seg hos meg etter kampen mot Chelsea på Stamford Bridge i desember 1999. Vi vant kampen 2-0 (begge mål scoret av "goalgetteren" Stephen McPhail).
Leboeuf utmerket seg i den kampen med en rekke ufinheter og gjentatte nedsparkinger av Harry Kewell. Og det endte jo også med at han ble utvist i andre omgang. Eller - det endte jo ikke der. Han forsatte sin drittsekkoppførsel også etter han var tildelt det røde kortet, og Chelsea-folket hadde sitt svare strev med å geleide han av banen.

Med sitt infame angrep på Marcelo Bielsa viser Frank Leboeuf at han fremdeles er en drittsekk.
Dagens beste innlegg. Kanskje årets, ja til og med sesongens beste.

leedslife

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #965 på: Februar 08, 2019, 15:26:06 »
Det mest absurde med kritikken fra Leboeuf og Dugarry var kommentaren om at Bielsa ikke viste journalister respekt, angivelig fordi han ikke så dem inn i øynene når han snakket til dem.
Sannheten er at jeg for min del knapt noen gang tidligere har opplevd en trener som svarer så konkret, utfyllende og respektfylt på alle spørsmål som blir stilt ham av journalister.
 
Alex Ferguson f.eks, var veldig opptatt av å kontroll på både journalister og spørsmål. Hvis så en journalist dristet seg til å formulere et spørsmål Ferguson ikke likte, ble AF fort muggen - og journalisten risikerte å bli svartelistet. Og på grunn av Ferguson's suksess (og dermed også makt og innflytelse) var det svært få som turde å utfordre ham, antagelig i frykt for å bli utstøtt fra det gode selskap. Resultatet av det hele ble jo da også at pressekonferanser med Ferguson stort sett var dørgende kjedelige saker.
Mourinho's oppførsel på pressekonferanser var enda verre. Der kan man virkelig snakke om et forvokst ego i fri utfoldelse.

Så til dette med at Bielsa ikke ser journalister inn i øynene når han svarer på spørsmål. Det er riktig, som regel ser han gjerne ned i bordet mens han lytter, tenker eller snakker fag og svarer på spørsmål. Men hovedsaken her må jo være at han alltid svarer - utfyllende - på de spørsmålene han får - ikke hvor han holder blikket! Dessuten er det nok av andre trenere som ser journalister inn i øynene og prater regelrett svada når de svarer på spørsmål de blir stilt.

Men Bielsa kan også se journalister inn i hvitøyet - og holde blikket - når han blir engasjert nok. Han gjorde det før kampen mot Derby da han ble konfrontert om den såkalte spionsaken. Han gjorde det også på pressekonferansen etter kampen, da han været at han ville bli forsøkt fremstilt som en fjusker. Det ville han ikke ha hengende på seg - og formidlet sitt budskap med styrke. Gjennom ord, blikk og kroppspråk.

Frank Leboeuf har jeg tidligere betraktet som en drittsekk. Antagelig er dette noe som har festet seg hos meg etter kampen mot Chelsea på Stamford Bridge i desember 1999. Vi vant kampen 2-0 (begge mål scoret av "goalgetteren" Stephen McPhail).
Leboeuf utmerket seg i den kampen med en rekke ufinheter og gjentatte nedsparkinger av Harry Kewell. Og det endte jo også med at han ble utvist i andre omgang. Eller - det endte jo ikke der. Han forsatte sin drittsekkoppførsel også etter han var tildelt det røde kortet, og Chelsea-folket hadde sitt svare strev med å geleide han av banen.

Med sitt infame angrep på Marcelo Bielsa viser Frank Leboeuf at han fremdeles er en drittsekk.
Dagens beste innlegg. Kanskje årets, ja til og med sesongens beste.

Henger meg på denne

RoarG

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #966 på: Februar 10, 2019, 13:07:22 »
Evertons manager, Marco Silva, i hardt vær. Kan miste jobben. Angivelig er Bielsa et mål som en mulig erstatter. Denne avisa oppgir ikke noen kilder som grunnlag for spekulasjonene sine, dog. Men først må jo Silva miste jobben, skal dette scenarioet i det hele tatt bli en mulighet.

https://talksport.com/football/491660/everton-leeds-united-bielsa-marco-silva-sack/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #967 på: Februar 10, 2019, 13:14:33 »
Evertons manager, Marco Silva, i hardt vær. Kan miste jobben. Angivelig er Bielsa et mål som en mulig erstatter. Denne avisa oppgir ikke noen kilder som grunnlag for spekulasjonene sine, dog. Men først må jo Silva miste jobben, skal dette scenarioet i det hele tatt bli en mulighet.

https://talksport.com/football/491660/everton-leeds-united-bielsa-marco-silva-sack/
Kan jo tenkes at det er interessant for Bielsa, men ikke midt i sesongen, det er jeg 100% trygg på.

RoarG

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #968 på: Februar 10, 2019, 13:44:31 »
Evertons manager, Marco Silva, i hardt vær. Kan miste jobben. Angivelig er Bielsa et mål som en mulig erstatter. Denne avisa oppgir ikke noen kilder som grunnlag for spekulasjonene sine, dog. Men først må jo Silva miste jobben, skal dette scenarioet i det hele tatt bli en mulighet.

https://talksport.com/football/491660/everton-leeds-united-bielsa-marco-silva-sack/
Kan jo tenkes at det er interessant for Bielsa, men ikke midt i sesongen, det er jeg 100% trygg på.
Anser denne saken som rent klikkhoreri.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cannavaro

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #969 på: Februar 14, 2019, 11:16:38 »
Plukket opp fra intervju med Forshaw pre-match mot Swansea igår ;   Bielsa har en ca 20 min prat med hver enkelt spiller som var involvert i kamp,noen dager senere.  Der går han gjennom en analyse av spilleren i kampen, hvordan oppgaver ble løst, forbedringspotensiale, utvikling m.m.   En nesten samme prosedyre gjør han også FØR hver enkelt kamp på spillerhotellet.  Da går han gjennom tilsvarende arbeidsoppgaver, muligheter/begrensninger, taktiske valg etc.   Dette viser igjen hvor grundig  og profesjonell Bielsa er i arbeidet sitt.  Han får et nærmere forhold også til spillerne på denne måten.

Videre at han krediterte gårsdagens seier til Jack Clarke......fantastisk.  Og hvilke tanker får en ung gutt av dette ??  massiv støtte av treneren....fantastisk !!

Bielsa bruker sin fritid i Leeds til å reise litt rundt og bli kjent på balløya, oppdage nye byer og steder.  Han sier han er mye sammen med familie og venner også, han liker visstnok å spasere mye.  Har sett en del bilder på SOME hvor Leeds fans plutselig påtreffer Marcelo når han er ute og går, og han stiller villig opp på selfies......herlig type.  Ville helst tenkt å kalle ham Dr. Bielsa eller Prof. Bielsa....det rimer bedre med hele fyren syns jeg....
MFLU - Miracles For Leeds United

Promotion 2010

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #970 på: Februar 14, 2019, 11:34:22 »
Plukket opp fra intervju med Forshaw pre-match mot Swansea igår ;   Bielsa har en ca 20 min prat med hver enkelt spiller som var involvert i kamp,noen dager senere.  Der går han gjennom en analyse av spilleren i kampen, hvordan oppgaver ble løst, forbedringspotensiale, utvikling m.m.   En nesten samme prosedyre gjør han også FØR hver enkelt kamp på spillerhotellet.  Da går han gjennom tilsvarende arbeidsoppgaver, muligheter/begrensninger, taktiske valg etc.   Dette viser igjen hvor grundig  og profesjonell Bielsa er i arbeidet sitt.  Han får et nærmere forhold også til spillerne på denne måten.

Videre at han krediterte gårsdagens seier til Jack Clarke......fantastisk.  Og hvilke tanker får en ung gutt av dette ??  massiv støtte av treneren....fantastisk !!

Bielsa bruker sin fritid i Leeds til å reise litt rundt og bli kjent på balløya, oppdage nye byer og steder.  Han sier han er mye sammen med familie og venner også, han liker visstnok å spasere mye.  Har sett en del bilder på SOME hvor Leeds fans plutselig påtreffer Marcelo når han er ute og går, og han stiller villig opp på selfies......herlig type.  Ville helst tenkt å kalle ham Dr. Bielsa eller Prof. Bielsa....det rimer bedre med hele fyren syns jeg....

Han er vel fra Rosario i Argentina. Langt tilbake i tråden står det endel om familien til Marcelo. Han har kone og to døtre!

Mulig kona er med på lasset eller kanskje hun bor i Argentina og pendler til balløya!


Bielsa har vel sagt at han liker området rundt Leeds i Yorkshire for det minner ham om hjemme, altså Rosario!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #971 på: Februar 14, 2019, 15:15:21 »
Bielsa har vel sagt at han liker området rundt Leeds i Yorkshire for det minner ham om hjemme, altså Rosario!  :)


Xern

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #972 på: Februar 14, 2019, 15:23:30 »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Patrick

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #973 på: Februar 15, 2019, 10:17:47 »
God repotasje om Bielsa i nyeste Josimar.Siterer noe (velkjent for de fleste)om å være spiller under Bielsa.en blir ikke
bare fysisk sliten,men også mentalt og følelsesmessig sliten.Konkuransenivået er så høyt at det er vanskelig å
holde trykket oppe i perioder.Ikke alle mennesker er like,eller tenker likt eller reagerer likt.Og stilen til Bielsa,
treningsøktene hans ,krever kontinuitet.Det er vanskelig.
Nettopp dette surrer i mitt hode,holder vi koken i de siste 14?.Eller tåler engelsk tæl og vilje dette bedre enn
Bielsas tidligere lag

HåvardK

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #974 på: Februar 15, 2019, 15:21:48 »
Bielsa har vel annonsert en fire dagers ferie/treningsfri denne uka; fra torsdag til mandag, så vidt jeg forsto. Høres ut som et fornuftig grep, spør du meg.

Andersen

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #975 på: Februar 15, 2019, 17:31:39 »
Tror dette vil gjøre laget godt , 4 dager fri fra trening , lade batteriene .

Reaney

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #976 på: Februar 15, 2019, 19:24:49 »
Leeds har ALDRI vært gode etter spillerfri. Skrekkeksempelet var den gangen Bowyer, Woodgate og Dubury skapte skandale i "Leeds by night". Måtte dette bli første gangen det kommer noe godt ut av det.

Hallgeir *

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #977 på: Februar 15, 2019, 20:06:27 »
Leeds har ALDRI vært gode etter spillerfri. Skrekkeksempelet var den gangen Bowyer, Woodgate og Dubury skapte skandale i "Leeds by night". Måtte dette bli første gangen det kommer noe godt ut av det.

Jeg synes det er vanskelig å skjønne hvorfor du (nesten) alltid trekker fram noe negativt. Finner du aldri noe positivt rundt klubben som det er verdt å skrive om?
Super Leeds since 1968

Blank_File

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #978 på: Februar 15, 2019, 20:21:15 »
Leeds har ALDRI vært gode etter spillerfri. Skrekkeksempelet var den gangen Bowyer, Woodgate og Dubury skapte skandale i "Leeds by night". Måtte dette bli første gangen det kommer noe godt ut av det.

Jeg synes det er vanskelig å skjønne hvorfor du (nesten) alltid trekker fram noe negativt. Finner du aldri noe positivt rundt klubben som det er verdt å skrive om?
Er det ikke bare å la være å bry seg? Jeg scroller bare fort forbi uansett hva denne mannen sier, men syns det er synd at andre orker å gi det oppmerksomhet.

Buddy

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #979 på: Februar 15, 2019, 21:05:25 »
Jeg innbiller meg at mannen som nicket er lånt fra, så noe mer positivt på det meste, og var en som tente andres gnist i stedet for å kvele ethvert positivt tilløp. Arrester meg om jeg tar feil.

Killa

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #980 på: Februar 15, 2019, 21:08:59 »
Leeds har ALDRI vært gode etter spillerfri. Skrekkeksempelet var den gangen Bowyer, Woodgate og Dubury skapte skandale i "Leeds by night". Måtte dette bli første gangen det kommer noe godt ut av det.

Jeg synes det er vanskelig å skjønne hvorfor du (nesten) alltid trekker fram noe negativt. Finner du aldri noe positivt rundt klubben som det er verdt å skrive om?
Er det ikke bare å la være å bry seg? Jeg scroller bare fort forbi uansett hva denne mannen sier, men syns det er synd at andre orker å gi det oppmerksomhet.

Enig,  jeg scroller også fort videre når det er innlegg fra han. 100% av innleggene er negative, sutrete, konspiratoriske og grinete.
Bare å neglisjere.

flynn

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #981 på: Februar 16, 2019, 01:21:05 »
Men, er selve påstanden riktig, altså: er Leeds alltid svake etter en spillepause?
Siden fakta dreper enhver debatt gjorde jeg litt research nå. Jeg har sett på perioden etter opprykket fra L1, altså de siste åtte sesongene pluss inneværende.
Jeg har videre tatt med kamper der det er mer enn 8 dager siden den foregående (ikke medregnet seriestarten)

Da har vi 14 seire, 8 uavgjorte og 14 tap. Total målforskjell er hårfint i pluss, 45-43.
Selv om denne poengfangsten ikke er veldig imponerende så er det heller ikke dekning for påstanden om at vi alltid er dårlige. Fake news!

flynn


Promotion 2010

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #982 på: Februar 16, 2019, 10:19:53 »
Richardo Alves

OH NO! #Bielsaball again!
#LeedsUnited goal vs #SwanseaCity
Patience in the build up, mobility to attract and create space, overload one side and then rotate and explore the other side, attack the finishing zones
#RicardoAlves @CoachPaintCH @LUFC #Bielsa #ElLoco #LUFC

https://twitter.com/thericardoalvez/status/1096009661193568256?s=12

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #983 på: Februar 16, 2019, 19:57:56 »
Merk merk merk

Leeds boss Marcelo Bielsa tells club who should REPLACE him at Elland Road

By Aaron Stokes 09.02, 16 Feb 2019 UPDATED 16.02, 16 Feb 2019
Marcelo Bielsa has reportedly backed Juan Carlos Osorio to replace him (Pic: Getty)
LEEDS UNITED boss Marcelo Bielsa has reportedly told the club who to appoint when he leaves the club.

The Whites are top of the Championship and expected to achieve promotion to the Premier League in the coming months.

Bielsa is under contract at Leeds until 2020 and has shown no signs of wanting to leave the club after his strong start.

But according to reports in South America, the Elland Road chief has already told his bosses who they should appoint when he departs.

Diario Expreso claim that Bielsa has backed Juan Carlos Osorio to take over the reins when his contract expires.

The duo are close friends due to their work together in South America.

Osorio recently stood down as Paraguay boss after only one match at the helm.

But the 57-year-old is probably better known for his three years in charge of Mexico, where he oversaw 52 matches.

"For my own family reasons, unfortunately I can't continue in the job," said Osorio as he left Paraguay this week.

Marcelo Bielsa has reportedly told Leeds chiefs who to appoint when he leaves (Pic: Getty)
Juan Carlos Osorio recently resigned as Paraguay manager (Pic: Getty)
"I'd like to thank you all for your support.

"It brought me pride to manage, lead and train the national team."

Leeds are out of action until next weekend when Bolton travel to Elland Road.

And Bielsa is planning to explore the Yorkshire countryside during his side's break.

Reports suggest Bielsa has backed Osorio to replace him (Pic: DIAIRIO EXPRESO)
“I’ll take advantage of these days to rest,” he said.

“I like to walk and I like to visit the places I don’t know in this region. What I like to do the most is to visit this area of England.

“I have many secrets to discover here and I’ll take advantage of this time to be with my family and my friends.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #984 på: Februar 17, 2019, 08:52:25 »

Dan Leadbeater har funnet Bielsa på vei gjennom Yorkshire

Man of the people, Bielsa loves a @CostaCoffee #marcelobielsa #bielsa #LUFC #LeedsUnited #costacoffee

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #985 på: Februar 17, 2019, 09:31:08 »

Dan Leadbeater har funnet Bielsa på vei gjennom Yorkshire

Man of the people, Bielsa loves a @CostaCoffee #marcelobielsa #bielsa #LUFC #LeedsUnited #costacoffee


Hahaha. Tenk at han går i det tøyet også.

Killa

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #986 på: Februar 17, 2019, 10:50:36 »
Han sitter på café og analyserer Boltons defensive strukturer.... :o

GeirO

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #987 på: Februar 17, 2019, 17:19:02 »
Han sitter på café og analyserer Boltons defensive strukturer.... :o
Ser ut som om kafeen er i Bolton og at han akkurat har vært på trening..... :o
MOT

Killa

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #988 på: Februar 18, 2019, 00:11:46 »
Han sitter på café og analyserer Boltons defensive strukturer.... :o
Ser ut som om kafeen er i Bolton og at han akkurat har vært på trening..... :o

Boltons trening mente du ja...? Sikkert ingen der som kjenner han igjen, hehe....  ;D

Promotion 2010

Sv: Manager / Head coach: Marcelo Bielsa
« Svar #989 på: Februar 18, 2019, 23:13:58 »
En video til ære for Bielsas tid i Ledds United:

https://m.youtube.com/watch?v=XWsJsjvmC9Q&feature=youtu.be

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973