Skrevet av Emne: Utlånt spiller: Jack Harrison  (Lest 69069 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #60 på: Januar 26, 2019, 19:00:09 »
Totalt sett har han vært ineffektiv og impotent denne sesongen! Spilte mye bedre på høyrevingen i dag og hvis han skal spille så må han spille der, venstrevingen er ikke noe for han!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

veteranen

  • Gjest
Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #61 på: Januar 26, 2019, 19:01:56 »
Var en av hans beste kamper for Leeds idag.
Problemet er at vi er avhengig av bedre kvalitet utover. Vi vil spille mange type kamper som dette utover nå. Lag som kjemper med alt de har for poeng.

Han blir spilt opp i gode situasjoner, men ender som regel ut i ingenting.
Avhengig av å få inn en kvalitetsspiller som kan ta vekk litt a presset fra Pablo.
Har ikke Pablo dagen så sliter vi offensivt.
Clarke har vært en åpenbaring i høst/jul, men ganske tydelig at han er mer effektiv fra benken.

I tidligere kamper ble jeg ofte forbauset over hvor mye tid og rom Clarke fikk når han hadde ballen i beina. Nå er de andre lagene mer obs på Clarke og hans kvaliteter. De gir ham i utgangspunktet mindre rom/tid enn før, og går bevisst i kroppen på ham så fort han er i nærheten av ballen. Og da sliter Clarke langt mer, naturlig nok.

Clarke er et stort talent, men han har mye å lære.
Resten sesongen får han heller være et oppfriskende andre omgangs-innbytte.

RoarG

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #62 på: Januar 26, 2019, 19:06:48 »
Totalt sett har han vært ineffektiv og impotent denne sesongen! Spilte mye bedre på høyrevingen i dag og hvis han skal spille så må han spille der, venstrevingen er ikke noe for han!
Dette var noe av det bedre jeg har sett av Harrison, spesielt i 2. omgang. Noen irriterende ballmist, men virker villig til å bidra fremover.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #63 på: Januar 26, 2019, 19:16:58 »
Totalt sett har han vært ineffektiv og impotent denne sesongen! Spilte mye bedre på høyrevingen i dag og hvis han skal spille så må han spille der, venstrevingen er ikke noe for han!
Dette var noe av det bedre jeg har sett av Harrison, spesielt i 2. omgang. Noen irriterende ballmist, men virker villig til å bidra fremover.
Leeds beste offensive spiller denne kampen, uten at det er noe kvalitetstegn akkurat i dag.

Jon R

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #64 på: Januar 26, 2019, 20:12:19 »
Helt utrolig at de som har hakket på Alioski i månedsvis ikke hakker på Harrison nå! Ble en assist til slutt i dag, men snakk om frustrerende type til tider! Han ser vel seg som en høyreving og der er han definitivt best. Håper noen andre kommer inn for han, men hvis Bielsa skal gi han mer tid så må han ut på høyrevingen det meste av tiden!

Kampen idag var langt fra det verste vi har sett av Harrison denne sesongen, uten jeg dermed sier at han var veldig god.

Til neste kamp mot Norwich vil vi uansett ha flere alternativer på kant.
Pontus er tilbake, noe som betyr at Phillips igjen tar ankerrollen på midtbanen. Da kan eventuelt  Forshaw og Klich fylle de mer offensive midtbanerollene, mens Pablo da i så fall kan ta plass på høyrekant.

Skulle også Douglas være klar igjen neste lørdag, kan Allioski flyttes frem på venstrekant - og dermed har vi enda flere kant-alternativer.

Dessuten regner jeg med at det blir handlet spiller(e) innen utgangen av denne måneden.
Daniel James kan f.eks brukes på begge kanter (ikke på samme tid, riktignok!) og også i en tier-rolle.
Philips fikk gult idag. Betyr det karantene neste kamp mon tro?
Jon R.

Lucas the Kop Cat

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #65 på: Januar 26, 2019, 20:20:41 »
Helt utrolig at de som har hakket på Alioski i månedsvis ikke hakker på Harrison nå! Ble en assist til slutt i dag, men snakk om frustrerende type til tider! Han ser vel seg som en høyreving og der er han definitivt best. Håper noen andre kommer inn for han, men hvis Bielsa skal gi han mer tid så må han ut på høyrevingen det meste av tiden!

Kampen idag var langt fra det verste vi har sett av Harrison denne sesongen, uten jeg dermed sier at han var veldig god.

Til neste kamp mot Norwich vil vi uansett ha flere alternativer på kant.
Pontus er tilbake, noe som betyr at Phillips igjen tar ankerrollen på midtbanen. Da kan eventuelt  Forshaw og Klich fylle de mer offensive midtbanerollene, mens Pablo da i så fall kan ta plass på høyrekant.

Skulle også Douglas være klar igjen neste lørdag, kan Allioski flyttes frem på venstrekant - og dermed har vi enda flere kant-alternativer.

Dessuten regner jeg med at det blir handlet spiller(e) innen utgangen av denne måneden.
Daniel James kan f.eks brukes på begge kanter (ikke på samme tid, riktignok!) og også i en tier-rolle.
Philips fikk gult idag. Betyr det karantene neste kamp mon tro?
Mener det ble sagt på LUTV.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


kongsmo

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #66 på: Januar 26, 2019, 20:34:52 »
Han står ikke på risk of suspensjon lista her https://www.transfermarkt.co.uk/championship/sperrenausfaelle/wettbewerb/GB2

Sent fra min H8324 via Tapatalk

"SNIFFER"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #67 på: Januar 26, 2019, 20:39:53 »
Daniel James kan f.eks brukes på begge kanter (ikke på samme tid, riktignok!) og også i en tier-rolle.

Nå må du ikke undervurdere hva Marcelo kan utrette  ;D ;D ;D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #68 på: Januar 26, 2019, 20:46:36 »
Philips fikk gult idag. Betyr det karantene neste kamp mon tro?
Han er på 6 gule ifølge denne (kanskje 7 nå da?).
Må først sone ved 10 :)

https://www.soccervista.com/cards-Championship-2018_2019-856081.html
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #69 på: Januar 26, 2019, 20:59:20 »
Philips fikk gult idag. Betyr det karantene neste kamp mon tro?
Han er på 6 gule ifølge denne (kanskje 7 nå da?).
Må først sone ved 10 :)

https://www.soccervista.com/cards-Championship-2018_2019-856081.html
Men er det ikke noe med at etter et rødt er veien til suspensjon ved påfølgende gule, enda kortere? 
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #70 på: Januar 26, 2019, 21:02:06 »
Philips fikk gult idag. Betyr det karantene neste kamp mon tro?
Han er på 6 gule ifølge denne (kanskje 7 nå da?).
Må først sone ved 10 :)

https://www.soccervista.com/cards-Championship-2018_2019-856081.html
Men er det ikke noe med at etter et rødt er veien til suspensjon ved påfølgende gule, enda kortere?

Aldri hørt om :o

Står ikke noe her i alle fall

http://www.thefa.com/news/2018/jul/31/red-yellow-cards-technical-area-2018-19
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #71 på: Januar 27, 2019, 17:23:28 »
Lufcdata

Jack Harrison vs. Rotherham:

49 touches
27 passes
6 crosses
5 chances created
5 tackles won
2 take-ons
1 shot on-target
1 assist

Very impressive display in and out of possession. Huge work rate and created a high volume of chances.  #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #72 på: Januar 27, 2019, 18:26:01 »
Helt utrolig at de som har hakket på Alioski i månedsvis ikke hakker på Harrison nå! Ble en assist til slutt i dag, men snakk om frustrerende type til tider! Han ser vel seg som en høyreving og der er han definitivt best. Håper noen andre kommer inn for han, men hvis Bielsa skal gi han mer tid så må han ut på høyrevingen det meste av tiden!

Forstår ikke helt dette innlegget. Synes Harrison spilte en av sine beste kamper i går.

HåvardK

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #73 på: Januar 27, 2019, 18:45:59 »
Helt utrolig at de som har hakket på Alioski i månedsvis ikke hakker på Harrison nå! Ble en assist til slutt i dag, men snakk om frustrerende type til tider! Han ser vel seg som en høyreving og der er han definitivt best. Håper noen andre kommer inn for han, men hvis Bielsa skal gi han mer tid så må han ut på høyrevingen det meste av tiden!

Forstår ikke helt dette innlegget. Synes Harrison spilte en av sine beste kamper i går.
Litt spesielt at en etterspør hakking på en Leeds-spiller. I tillegg til assisten (som altså førte til vinnermålet) hadde han en glimrende stikker til Allioski, som dessverre fikk det litt for travelt.

Leedsfan

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #74 på: Januar 27, 2019, 18:58:12 »
Helt utrolig at de som har hakket på Alioski i månedsvis ikke hakker på Harrison nå! Ble en assist til slutt i dag, men snakk om frustrerende type til tider! Han ser vel seg som en høyreving og der er han definitivt best. Håper noen andre kommer inn for han, men hvis Bielsa skal gi han mer tid så må han ut på høyrevingen det meste av tiden!

Forstår ikke helt dette innlegget. Synes Harrison spilte en av sine beste kamper i går.
Litt spesielt at en etterspør hakking på en Leeds-spiller. I tillegg til assisten (som altså førte til vinnermålet) hadde han en glimrende stikker til Allioski, som dessverre fikk det litt for travelt.

Kan forstå TK20, litt diffust det innlegget! Personlig så har Harrison skuffet meg veldig, blir ikke mye ut av det han bedriver. I 2. omgang så var han bra, og da spilte han på høyrevingen. I 1. omgang så var problemet at vingene ikke funket i det hele tatt, meget frustrerende å se på.

Etterlyser ikke hakking, men synes det er helt utrolig at noen er skånet for hakking mens andre får det ufortjent.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

leedslife

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #75 på: Januar 27, 2019, 19:15:35 »
Helt utrolig at de som har hakket på Alioski i månedsvis ikke hakker på Harrison nå! Ble en assist til slutt i dag, men snakk om frustrerende type til tider! Han ser vel seg som en høyreving og der er han definitivt best. Håper noen andre kommer inn for han, men hvis Bielsa skal gi han mer tid så må han ut på høyrevingen det meste av tiden!

Forstår ikke helt dette innlegget. Synes Harrison spilte en av sine beste kamper i går.
Litt spesielt at en etterspør hakking på en Leeds-spiller. I tillegg til assisten (som altså førte til vinnermålet) hadde han en glimrende stikker til Allioski, som dessverre fikk det litt for travelt.

Kan forstå TK20, litt diffust det innlegget! Personlig så har Harrison skuffet meg veldig, blir ikke mye ut av det han bedriver. I 2. omgang så var han bra, og da spilte han på høyrevingen. I 1. omgang så var problemet at vingene ikke funket i det hele tatt, meget frustrerende å se på.

Etterlyser ikke hakking, men synes det er helt utrolig at noen er skånet for hakking mens andre får det ufortjent.

2 mål og 2 assist nå på 22 kamper. Blir ofte spilt opp i gode posisjoner (gode løp uten ball), men veldig ubesluttsom. Litt som Ekuban i fjor. Kom til målsjanser, men manglet det lille ekstra som skiller de som står på og utenfor pallen.

HåvardK

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #76 på: Januar 27, 2019, 20:48:31 »
Helt utrolig at de som har hakket på Alioski i månedsvis ikke hakker på Harrison nå! Ble en assist til slutt i dag, men snakk om frustrerende type til tider! Han ser vel seg som en høyreving og der er han definitivt best. Håper noen andre kommer inn for han, men hvis Bielsa skal gi han mer tid så må han ut på høyrevingen det meste av tiden!

Forstår ikke helt dette innlegget. Synes Harrison spilte en av sine beste kamper i går.
Litt spesielt at en etterspør hakking på en Leeds-spiller. I tillegg til assisten (som altså førte til vinnermålet) hadde han en glimrende stikker til Allioski, som dessverre fikk det litt for travelt.

Kan forstå TK20, litt diffust det innlegget! Personlig så har Harrison skuffet meg veldig, blir ikke mye ut av det han bedriver. I 2. omgang så var han bra, og da spilte han på høyrevingen. I 1. omgang så var problemet at vingene ikke funket i det hele tatt, meget frustrerende å se på.

Etterlyser ikke hakking, men synes det er helt utrolig at noen er skånet for hakking mens andre får det ufortjent.

2 mål og 2 assist nå på 22 kamper. Blir ofte spilt opp i gode posisjoner (gode løp uten ball), men veldig ubesluttsom. Litt som Ekuban i fjor. Kom til målsjanser, men manglet det lille ekstra som skiller de som står på og utenfor pallen.
Han har ikke levert på øverste hylle, men særlig andre omgang i går var bra. Jeg tror han har mer inne, men trenger tydeligvis mye spilletid for å ta nivået over tid. Syns også han har vært ubesluttsom og ikke minst upresis på siste pasning, men de to stikkerne i går var det klasse over.

leedslife

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #77 på: Februar 03, 2019, 12:44:14 »
Rettferdiggjør mr Harrison en posisjon i startoppstillingen lengre?
Brukes han fordi alternativene er for dårlige?

Hva har skjedd med relasjonene på sidene som var så gode på begynnelsen av sesongen.

For n*te gang ble han byttet ut til pause.

Johnnyj

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #78 på: Februar 03, 2019, 13:06:26 »
Rettferdiggjør mr Harrison en posisjon i startoppstillingen lengre?
Brukes han fordi alternativene er for dårlige?

Hva har skjedd med relasjonene på sidene som var så gode på begynnelsen av sesongen.

For n*te gang ble han byttet ut til pause.
Denne kampen var han så dårlig at han burde blitt byttet ut etter 20 min. Fikk ikke til noe som helst.
Han mistet ballen mer enn han greide å sende den videre. Kjælte med ballen og brukte gjerne 2,3,4 touch for mye. Utfordret ikke mann EN eneste gang. Begredelig forestilling.

Men samtidig spilte Ayling en av sine verste kamper for oss, også. Så det var ikke bare Harrison som sviktet.


Hallgeir *

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #79 på: Februar 03, 2019, 13:08:40 »
Rettferdiggjør mr Harrison en posisjon i startoppstillingen lengre?
Brukes han fordi alternativene er for dårlige?

Hva har skjedd med relasjonene på sidene som var så gode på begynnelsen av sesongen.

For n*te gang ble han byttet ut til pause.

Det betyr vel at vi ikke har en fast starter på høyre ving, dvs. en som er god nok for 90 minutter (Harrison / Clarke), alternativt at Pablo spiller der.

Konklusjon: Vi mangler en fast ving på den plassen, en som er god nok for 90 minutter.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #80 på: Februar 15, 2019, 09:18:00 »
God kamp av Jack mot Swansea:

Winger on Swansea City win.

Leeds United winger Jack Harrison spoke to LUTV following the 2-1 victory against Swansea City at Elland Road.

Harrison netted his second goal in three games on home soil, with a first half glancing header.

The winger, on loan from Manchester City, was delighted to get the three points and find the back of the net.

“We knew it was important going into this game and we knew we had to show up,” said Harrison.

“We started off really well, towards the end of the game we could have managed it a little bit better, but that is something we can improve on, but it was great to get the three points.

“If we want to be the top team and get promoted and finish first, these are the little details we need to focus on and to look at.

“I was thrilled to get a goal, we’ve worked on ways I can contribute to crosses from Gjanni in wide positions and that was one of the movements we’ve worked on.

“It was a great ball and I got the flick on and it was in the back of the net.

“We’re going to have a few days off to rest up and recover well now and we will come back next week and make sure we are well prepared and ready for the next game.

“We can’t focus on what is going on around the league, we have to control what we can control and take it game by game, it’s important not to get too far ahead of ourselves.”
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #81 på: April 14, 2019, 00:41:56 »
Mer og mer imponert over han her. Han har en fabelaktig førstetouch på det nivået her. Jobber helt utrolig og skaper åpning på åpning med sitt tempo.

https://www.bbc.co.uk/sounds/play/p076fhw9

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #82 på: April 14, 2019, 09:52:47 »
Mer og mer imponert over han her. Han har en fabelaktig førstetouch på det nivået her. Jobber helt utrolig og skaper åpning på åpning med sitt tempo.

https://www.bbc.co.uk/sounds/play/p076fhw9

Jeg må innrømme at jeg ønsket å få inn en annen en liten stund før han putta! Bedre i dag, men blir litt for omstendelig for meg til tider, virker som han tenker på hva han skal gjøre og så blir det en mellomting. Allikevel så elsker jeg når "syndebukkene" mine viser at jeg tar feil, akkurat som i går!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #83 på: April 14, 2019, 23:45:01 »
Bra løpskraft på venstresida nå!

Kato

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #84 på: April 15, 2019, 08:29:53 »
Hadde lørdag en egenskap ingen andre var i nærheten av, putte kula i mål. Det må aldri undervurderes.
 

leedslife

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #85 på: April 15, 2019, 08:50:35 »
Hadde lørdag en egenskap ingen andre var i nærheten av, putte kula i mål. Det må aldri undervurderes.

Skulle kanskje ønsket mer mål og assist fra Harrison..
Løpene inn i feltet derimot skal ingen ta han på. Flere kamper han kommer i gode posisjoner inne i motstanderens 16meter.

Faen blir spennende dette. Norwich sliter med det offensive spillet med Buendia ute. Sheff Utd har for meg virket sluttkjørt de siste kampene.
Vi har jo vist tidligere at vi kan gå på en skrell mot hvem som helst.

berlin

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #86 på: April 15, 2019, 08:56:30 »
Hadde lørdag en egenskap ingen andre var i nærheten av, putte kula i mål. Det må aldri undervurderes.

Helt klart. Harrison kan faktisk bli uvurderlig i de siste kampene, om han også tar med seg litt "forhøyet selvtillit".
Kommer til å starte de siste 4 kampene, banna bein.

Men etter min mening så lukter det mål av Bamford. Tror han putter mot Wigan om vi spiller som mot Sheff W.
« Siste redigering: April 15, 2019, 20:24:38 av berlin »

Bjorn

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #87 på: April 15, 2019, 10:05:26 »
Jeg ønsker Jack med videre om vi kan! Han har virkelig vokst seg inn i laget og innehar ferdigheter som er knallbra. Veldig god arbeidsmoral!
Marching On! 4276

Jon R

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #88 på: April 15, 2019, 11:03:53 »
Jeg ønsker Jack med videre om vi kan! Han har virkelig vokst seg inn i laget og innehar ferdigheter som er knallbra. Veldig god arbeidsmoral!
Harrison er god og har ferdigheter og potensiale til å ta PL nivået, det er jeg sikker på. Håper vi signer han permanent til sommeren.
Jon R.

berlin

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #89 på: April 15, 2019, 11:52:39 »
Jeg ønsker Jack med videre om vi kan! Han har virkelig vokst seg inn i laget og innehar ferdigheter som er knallbra. Veldig god arbeidsmoral!
Harrison er god og har ferdigheter og potensiale til å ta PL nivået, det er jeg sikker på. Håper vi signer han permanent til sommeren.

Jeg vil tro muligheten definitivt er der, det hadde den ikke vært hvis Harrison hadde vært en MEGAHIT i Leeds,
ellers han hadde blitt priset for høyt.
Jeg tviler på om moderklubben har han i sine planer for neste sesong.

Kan bli en bargain, uansett CS eller PL.
« Siste redigering: April 15, 2019, 20:23:00 av berlin »