Skrevet av Emne: Kamper i championship sesongen 18/19  (Lest 153441 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

berlin

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1020 på: April 22, 2019, 17:38:35 »
Man kan ikke se på Norwich som noe bedre lag enn Leeds, Sheff U eller Villa, denne sesongen.

Nå er ikke kampen over, og skulle ikke forundre meg om Norwich igjen skårer på overtid, som de har gjort så mange ganger denne sesongen. På mange måter deres varemerke, gir aldri opp.

Leeds' varemerke har vært "Bielsa-ball".

Sheff U vet jeg ikke hvordan jeg skal karakterisere.

Dean Smith har vel etterhvert fått satt sitt preg på Villa, godt hjulpet av Grealish sin gjeninntreden.
Men de har nok også vært heldige en del ganger siste 10 kamper. Hadde ingen lett kamp mot Millwall i dag,
men halte i land en seier.

Hadde vært kult med Stoke seier i dag, må jeg si. Da kan de kan finne på å rakne helt i siste kamp borte mot Villa,
om de bare skulle ha 2 poengs ledelse til Sheff U og Leeds.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28805
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1021 på: April 22, 2019, 17:48:22 »
Blir det U i Norwch-kampen og Leeds vinner vil jeg ikke se bort fra det det blir Norwich som havner på tredjeplassen. De har ikke enkle kamper igjen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1022 på: April 22, 2019, 17:50:06 »
Blir det U i Norwch-kampen og Leeds vinner vil jeg ikke se bort fra det det blir Norwich som havner på tredjeplassen. De har ikke enkle kamper igjen...

De bør helst tape. For jeg tror ikke vi tar igjen målforskjellen deres. Vi kan faktisk ende opp med at alle lagene får lik poengsum og at måldifferansen avgjør... De slår nok Blackburn hjemme, men kan få det tøft borte mot Villa i den siste kampen. Skal vi ha sjanse må de avgi poeng mot Blackburn.

auren
« Siste redigering: April 22, 2019, 17:51:54 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1023 på: April 22, 2019, 17:51:34 »
Blir det U i Norwch-kampen og Leeds vinner vil jeg ikke se bort fra det det blir Norwich som havner på tredjeplassen. De har ikke enkle kamper igjen...

De bør helst tape. For jeg tror ikke vi tar igjen målforskjellen deres. Vi kan faktisk enda opp med at alle algene får lik poengsum og at måldifferansen avgjør...

auren

Ja, det er problem med algevekst i divisjonen.

RoarG

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1024 på: April 22, 2019, 17:51:53 »
Blir det U i Norwch-kampen og Leeds vinner vil jeg ikke se bort fra det det blir Norwich som havner på tredjeplassen. De har ikke enkle kamper igjen...
Uansett, vi må gjøre jobben selv. Sanke våre egne poeng. Nytter ikke å håpe at andre skal snuble.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1025 på: April 22, 2019, 17:53:29 »
Farlig Norwich-frispark 1 min før slutt. Blir vel mål da...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1026 på: April 22, 2019, 17:55:03 »
Slutt. 2-2. Kan bli spennende dette, men da må vi vinne i kveld. Noe som jeg frykter at vi ikke gjør nå...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1027 på: April 22, 2019, 17:56:04 »
Hva i all verden? Hvorfor har ikke Norwich skåret i 90 + n minutter i denne matchen? Skandale? Hva feiler det laget?

Farke(n) om jeg vet.  8)

RoarG

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1028 på: April 22, 2019, 17:57:26 »
Tammy Abraham skadet for Villa. Spiller ikke mot Leeds på søndag.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-tammy-abraham-injury-16164668
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

berlin

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1029 på: April 22, 2019, 18:08:43 »
Og så er det plutselig Derby som har best sjanse til å ta 6.plassen.

For en divisjon!!

Nå håper jeg bare at vi slår Brentford, og da er jammen ikke sikker på på hvilke to lag av Norwich, Sheff U og Leeds, som rykker opp direkte. Blackburn hjemme og Villa borte er ikke lette kamper for Norwich.

Men taper vi i dag så vil Norwich være så godt som klare for direkte opprykk, for da vil vi være 6 poeng bak og minst 9 må dårligere målforskjell, med 2 kamper igjen å spille. Men det gjelder den ENE direkte opprykksplassen, vi har fortsatt sjanse til direkte opprykk med tap i dag.

Bananskall kan hvilket som helst lag gå på, selv om Sheff U er store favoritter mot Ipswich.



Promotion 2010

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1030 på: April 23, 2019, 22:22:07 »
Lufclewis

Sorry for the "negativity" tonight everyone, had a bit of a wobble but I've seen the light now.

#NCFC
Norwich 0-1 Blackburn
Villa 2-0 Norwich

#SUFC
Sheff Utd 1-1 Ipswich
Stoke 1-1 Sheff Utd

#LUFC
Leeds 1-0 Villa
Ipswich 0-7 Leeds

We're going up as f**king champions


 ;D 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1031 på: April 27, 2019, 17:36:17 »
WBA ligger under. Det betyr at Villa har mye å spille for på søndag mot Leeds. Kanskje.

RoarG

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1032 på: April 27, 2019, 18:19:17 »
WBA ligger under. Det betyr at Villa har mye å spille for på søndag mot Leeds. Kanskje.
Det Villa best kan oppnå er å bytte plass med WBA (gitt at ikke WBA går forbi Leeds). Da skal de uansett spille mot hverandre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1033 på: April 27, 2019, 18:24:58 »
0-0 etter 9 min mellom Sheffield Unted og Ipswich. Det er lov å håpe på et under.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1034 på: April 27, 2019, 18:28:45 »
Blades nærmer seg mål. Ipswich er sloppy bakover.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1035 på: April 27, 2019, 18:39:23 »
Halvspilt omgang. Ipswich fullt på høyde nå. Sheff Utd virker litt nervøse. Men Ipswich er såpass dårlige bakover at Sheff Utd vil komme til masse sjanser likevel.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1036 på: April 27, 2019, 18:39:55 »
Hogan scorer. 1-0 til Blades  >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1037 på: April 27, 2019, 18:45:16 »
Hogan scorer. 1-0 til Blades  >:(

auren
Kan ikke si at jeg er spesielt overrasket av dette. Vi forspilte sjansene til 2. plass da vi tapte mot Wigan.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1038 på: April 27, 2019, 18:47:17 »
Hogan scorer. 1-0 til Blades  >:(

auren
Kan ikke si at jeg er spesielt overrasket av dette. Vi forspilte sjansene til 2. plass da vi tapte mot Wigan.

Vi har forspilt mange sjanser denne sesongen dessverre. De to beste lagene rykker opp. Så får vi bare håpe at vi fortjener den siste plassen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1039 på: April 27, 2019, 18:50:03 »
Hogan scorer. 1-0 til Blades  >:(

auren
Kan ikke si at jeg er spesielt overrasket av dette. Vi forspilte sjansene til 2. plass da vi tapte mot Wigan.

Vi har forspilt mange sjanser denne sesongen dessverre. De to beste lagene rykker opp. Så får vi bare håpe at vi fortjener den siste plassen...

auren
For mye av Tulle-Leeds hang igjen fra i fjor. Men, forbedringen er jo påtakelig. Bare synd det ikke var nok. For all del, muligheter i kvalik.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1040 på: April 27, 2019, 19:03:40 »
Pause. 1-0. Fullt fortjent. Men Blades har ikke imponert, men Ipswich er pissedårlig, så dette må jo gå veien for hjemmelaget.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1041 på: April 27, 2019, 19:34:24 »
Blades vinner. Skulle det mot formodning bli uavgjort, tror jeg ikke vi skal juble for mye. For tiden er vi ikke gode nok til å slå Villa. Hvis ikke ting endrer seg fort...
MOT

auren

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1042 på: April 27, 2019, 19:44:45 »
2-0. Velkommen play off  :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1043 på: April 27, 2019, 20:02:04 »
Da er det bare å gratulere sirkus Leeds med tidenes skivebom. Ã…rets match mot Aston Villa med max en billett pr. hode blir nå årets minst betydningsfulle hjemmekamp. Tenker på norske fans som gikk helt bananas for å sikre seg billett. Ja da! Vet at WBA vant, sånn at noen klarer sikkert å skape sin egen ramme rundt kampens viktighet. Men la det være sagt. Denne kampen hadde ALDRI som intensjon om å bli kampen om å bli nr. 3 eller nr. 4. Jeg påpekte etter Birmingham kampen for noen uker siden at Villa kampen kunne bli mer eller mindre betydningsløs. Aldri har jeg vel tatt imot så mye dritt pga det. Men dessverre er det noe med Leeds som gjorde at jeg fikk rett.

Så velkommen play offs for et lag med 7 semifinaletap og 7 finaletap etter 1972 (ingen seire). Etter min mening har vi rota bort tidenes mulighet for opprykk til PL.
« Siste redigering: April 27, 2019, 20:04:48 av Reaney »

GeirO

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1044 på: April 27, 2019, 20:04:26 »
Da er det bare å gratulere sirkus Leeds med tidenes skivebom. Ã…rets match mot Aston Villa med max en billett pr. hode blir nå årets minst betydningsfulle hjemmekamper. Norske fans som gikk helt bananas for å sikre seg billett. Ja da! Vet at WBA vant, sånn at noen klarer sikkert å skape sin egen ramme rundt kampens viktighet. Men la det være sagt. Denne kampen hadde ALDRI som intensjon om kampen om å bli nr. 3 eller nr. 4. Jeg påpekte etter Birmingham kampen for noen uker siden at Villa kampen kunne bli av liten interesse. Aldri har jeg vel tatt imot så mye dritt pga det. Men dessverre er det noe med Leeds som gjorde at jeg dessverre fikk rett.

Så velkommen play offs  for et lag med 7 semifinaletap og 7 finaletap etter 1972 (ingen seire). Etter min mening har vi rota bort tidenes mulighet for opprykk til PL.
Men er vi i PL om noen uker ler vi av disse dagene.
MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1045 på: April 27, 2019, 20:07:14 »
Da er det bare å gratulere sirkus Leeds med tidenes skivebom. Ã…rets match mot Aston Villa med max en billett pr. hode blir nå årets minst betydningsfulle hjemmekamper. Norske fans som gikk helt bananas for å sikre seg billett. Ja da! Vet at WBA vant, sånn at noen klarer sikkert å skape sin egen ramme rundt kampens viktighet. Men la det være sagt. Denne kampen hadde ALDRI som intensjon om kampen om å bli nr. 3 eller nr. 4. Jeg påpekte etter Birmingham kampen for noen uker siden at Villa kampen kunne bli av liten interesse. Aldri har jeg vel tatt imot så mye dritt pga det. Men dessverre er det noe med Leeds som gjorde at jeg dessverre fikk rett.

Så velkommen play offs  for et lag med 7 semifinaletap og 7 finaletap etter 1972 (ingen seire). Etter min mening har vi rota bort tidenes mulighet for opprykk til PL.
Men er vi i PL om noen uker ler vi av disse dagene.

Kommer ikke til å skje. Vi ryker i semin. Negativ. Javisst. Men la,Get er for dårlig, og vi har overprestert denne sesongen. Men dessverre er laget utbrent

RoarG

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1046 på: April 27, 2019, 20:09:52 »
Da er det bare å gratulere sirkus Leeds med tidenes skivebom. Ã…rets match mot Aston Villa med max en billett pr. hode blir nå årets minst betydningsfulle hjemmekamper. Norske fans som gikk helt bananas for å sikre seg billett. Ja da! Vet at WBA vant, sånn at noen klarer sikkert å skape sin egen ramme rundt kampens viktighet. Men la det være sagt. Denne kampen hadde ALDRI som intensjon om kampen om å bli nr. 3 eller nr. 4. Jeg påpekte etter Birmingham kampen for noen uker siden at Villa kampen kunne bli av liten interesse. Aldri har jeg vel tatt imot så mye dritt pga det. Men dessverre er det noe med Leeds som gjorde at jeg dessverre fikk rett.

Så velkommen play offs  for et lag med 7 semifinaletap og 7 finaletap etter 1972 (ingen seire). Etter min mening har vi rota bort tidenes mulighet for opprykk til PL.
Men er vi i PL om noen uker ler vi av disse dagene.

Kommer ikke til å skje. Vi ryker i semin. Negativ. Javisst. Men la,Get er for dårlig, og vi har overprestert denne sesongen. Men dessverre er laget utbrent
Tull. Får ny giv når man har et veldig konkret siktemål.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1047 på: April 27, 2019, 20:10:56 »
2-0. Velkommen play off  :(

auren

Velger å istemme, i postivt fortegn...... vi får da nok en sjanse for PL. ;)
 

h.b

  • Gjest
Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1048 på: April 27, 2019, 20:13:40 »
Da er det bare å gratulere sirkus Leeds med tidenes skivebom. Ã…rets match mot Aston Villa med max en billett pr. hode blir nå årets minst betydningsfulle hjemmekamper. Norske fans som gikk helt bananas for å sikre seg billett. Ja da! Vet at WBA vant, sånn at noen klarer sikkert å skape sin egen ramme rundt kampens viktighet. Men la det være sagt. Denne kampen hadde ALDRI som intensjon om kampen om å bli nr. 3 eller nr. 4. Jeg påpekte etter Birmingham kampen for noen uker siden at Villa kampen kunne bli av liten interesse. Aldri har jeg vel tatt imot så mye dritt pga det. Men dessverre er det noe med Leeds som gjorde at jeg dessverre fikk rett.

Så velkommen play offs  for et lag med 7 semifinaletap og 7 finaletap etter 1972 (ingen seire). Etter min mening har vi rota bort tidenes mulighet for opprykk til PL.
Men er vi i PL om noen uker ler vi av disse dagene.

Kommer ikke til å skje. Vi ryker i semin. Negativ. Javisst. Men la,Get er for dårlig, og vi har overprestert denne sesongen. Men dessverre er laget utbrent
Tull. Får ny giv når man har et veldig konkret siktemål.

Leæeds er i en negativ formkurve, utbrente og slitne, samt mangler spilleren som kan avgjøre. Bare å ta Hernandez ut av kampen, og Leeds taper

willum

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1049 på: April 27, 2019, 20:22:40 »
Etter min mening har vi rota bort tidenes mulighet for opprykk til PL.

Jepp. Det er sånn det føles nå.