Skrevet av Emne: Kamper i championship sesongen 18/19  (Lest 153350 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1050 på: April 27, 2019, 20:42:13 »
Da er det bare å gratulere sirkus Leeds med tidenes skivebom. Ã…rets match mot Aston Villa med max en billett pr. hode blir nå årets minst betydningsfulle hjemmekamper. Norske fans som gikk helt bananas for å sikre seg billett. Ja da! Vet at WBA vant, sånn at noen klarer sikkert å skape sin egen ramme rundt kampens viktighet. Men la det være sagt. Denne kampen hadde ALDRI som intensjon om kampen om å bli nr. 3 eller nr. 4. Jeg påpekte etter Birmingham kampen for noen uker siden at Villa kampen kunne bli av liten interesse. Aldri har jeg vel tatt imot så mye dritt pga det. Men dessverre er det noe med Leeds som gjorde at jeg dessverre fikk rett.

Så velkommen play offs  for et lag med 7 semifinaletap og 7 finaletap etter 1972 (ingen seire). Etter min mening har vi rota bort tidenes mulighet for opprykk til PL.
Men er vi i PL om noen uker ler vi av disse dagene.

Kommer ikke til å skje. Vi ryker i semin. Negativ. Javisst. Men la,Get er for dårlig, og vi har overprestert denne sesongen. Men dessverre er laget utbrent
Tull. Får ny giv når man har et veldig konkret siktemål.

Leæeds er i en negativ formkurve, utbrente og slitne, samt mangler spilleren som kan avgjøre. Bare å ta Hernandez ut av kampen, og Leeds taper
BS. Kvalik er ikke seriekamper, hvor en form ikke har så mye å si. Mye mer henger på om lagene treffer dagen, enn om de er inne i en god/dårlig trend.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1051 på: April 27, 2019, 20:51:33 »
Nå blir de neste to kamper rene treningskamper for Leeds, mens Derby/Boro må ta seg helt ut.

Form og trend teller ikke når play off starter ca 10. mai om to uker.

leedslife

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1052 på: April 27, 2019, 21:06:15 »
Jeg tror og vi går inn i play offen utbrente.


Hallgeir *

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1053 på: April 27, 2019, 21:43:58 »
Nå blir de neste to kamper rene treningskamper for Leeds, mens Derby/Boro må ta seg helt ut.

Form og trend teller ikke når play off starter ca 10. mai om to uker.
[/quote

Da kjenner du Bielsa dårlig.
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1054 på: April 27, 2019, 21:47:03 »
Viste at opprykket røyk på overgangsvinduets siste dag i Januar 2019. Bare Leeds som klarer å levere så elendig når man bare trenger det siste pushet for å lykkes.

Grattis Rad - What a f**k up.

GeirO

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1055 på: April 27, 2019, 22:46:02 »
Jeg tror og vi går inn i play offen utbrente.
Vei ikke hva utbrent betyr, men vår form kan bare bli bedre, mens Villa, WBA og Derbys form kan bare bli dårligere.....perfekt!!
MOT

Reaney

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1056 på: April 27, 2019, 22:53:58 »
Etter dagens resultater er dette en av de tristeste Leeds dager som jeg har opplevd. Vi hadde tidenes sjanse til å rykke opp, men i velkjent Leeds ånd så snubler vi når det gjelder som mest. Vi hadde tidenes mulighet mot Wigan, men klarte det ingen andre ville ha klart. Brenne straffe, miste ledelsen og slippe inn 2 mål mot 10 mann og tape kampen mot ligaens dårligste bortelag. Forstå det den som kan.

Håvard

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1057 på: April 27, 2019, 22:59:37 »
Det har vært snakk om fotball depresjon i fohold til RBK i radio siste dagene. Siste uka har jeg hatt skikkelig depresjon. Dårlig med søvn...siste jeg tete er Leeds....første om morgenen (ofte midt på natta) om Leeds. Jeg er ikke fotballfaglig sterk, men ett eller annet har gått helt feil i vår.

I eurfoniskt steming på fredagskampen mor WBA  bestillte jeg nye drakter, bortedrakt med nr 9 på ryggen, den hvite med Pablo bak. Dn første skulle brukest frem til opprykket var klart...den hvite skulle på når opprykket var klart- Begge vart med på påsketur til Granca...Jeg var helt sikkert på at opprykket var klart etterat vi slo SW.

Før påske var jeg også i sving for å komme til Leeds denne helga. Tenk å være i byen dagen da opprykket vart klart, men etter påske eller retter sagt etter Milvwall slo en liten depreson inn. Har nesten ikke vært innen Luscos sine siden heller i redd for å få varige men. Det har berre vært vondt.

Håpet mitt nå er at vi vinner playoff1 som vi gjorde når vi sist rykket opp. Da med 10 mann etter at Max ble utvist (etter mitt ringe minne) Og det er mot de beste lagene vi har vunnet i år så...

Måtte i kveld gratulere min Norwich kompis med opprykket. Det er enda godt jeg ikke kjenner en SU tilhenger.

Men vi gir oss aldri. For we are Leeds aren't we ? kaanskje det blir Londi\on tur i mai ?

MOT



Promotion 2010

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1058 på: April 28, 2019, 00:22:59 »
Det har vært snakk om fotball depresjon i fohold til RBK i radio siste dagene. Siste uka har jeg hatt skikkelig depresjon. Dårlig med søvn...siste jeg tete er Leeds....første om morgenen (ofte midt på natta) om Leeds. Jeg er ikke fotballfaglig sterk, men ett eller annet har gått helt feil i vår.

I eurfoniskt steming på fredagskampen mor WBA  bestillte jeg nye drakter, bortedrakt med nr 9 på ryggen, den hvite med Pablo bak. Dn første skulle brukest frem til opprykket var klart...den hvite skulle på når opprykket var klart- Begge vart med på påsketur til Granca...Jeg var helt sikkert på at opprykket var klart etterat vi slo SW.

Før påske var jeg også i sving for å komme til Leeds denne helga. Tenk å være i byen dagen da opprykket vart klart, men etter påske eller retter sagt etter Milvwall slo en liten depreson inn. Har nesten ikke vært innen Luscos sine siden heller i redd for å få varige men. Det har berre vært vondt.

Håpet mitt nå er at vi vinner playoff1 som vi gjorde når vi sist rykket opp. Da med 10 mann etter at Max ble utvist (etter mitt ringe minne) Og det er mot de beste lagene vi har vunnet i år så...

Måtte i kveld gratulere min Norwich kompis med opprykket. Det er enda godt jeg ikke kjenner en SU tilhenger.

Men vi gir oss aldri. For we are Leeds aren't we ? kaanskje det blir Londi\on tur i mai ?

MOT


Det var nok ikke playoff, men vi havnet på 2.plass blant annet på grunn av innsatsen med 10 mann mot Bristol Rovers i 2010!!!

 ;D 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1059 på: April 28, 2019, 08:57:01 »
Som Leedssupporter i over 40 år er det ikke vanskelig å spå hva som skjer dessverre:
Vi møter Derby i playoff. Det blir masse skriverier i avisene igjen om "Spygate". Derby slår oss ut og sutrekoppen Frank Lampard får sin hevn og kommer til å hovere i avisene. Alle Leedssupportere føler seg nok en gang pissa på, og å ryke ut for Lampard gir en ekstra smertedimensjon  :(
Hvis vi mot alle odds skulle klare å komme til finalen, så er dessverre sjansen overveldende for å tape. Vi er den klubben som har mest å tape på dette( jeg vil hevde mer enn Villa) Spillerne har vist mange ganger denne sesongen at de ikke takler presset :( Vi har ikke vunnet noe som helst i cuper siden 1972...
Slik er det å være Leedssupporter :( Jeg er så knust at det ikke kan beskrives. Dette er verre enn den verste kjærlighetssorg :( Vi hadde endelig sjansen etter 15 år med rot, men vi klarte selvfølgelig å rote det til. Det er så deprimerende at jeg ikke finner ord.....
Beklager negativt innlegg :o

Dylan

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1060 på: April 28, 2019, 09:10:09 »
Nå blir de neste to kamper rene treningskamper for Leeds, mens Derby/Boro må ta seg helt ut.

Form og trend teller ikke når play off starter ca 10. mai om to uker.
En kan da ikke ta alle sorgene på forskudd. Playoff lever sitt eget liv, kanskje er det vi som har en god dag!! Tapet mot SU ble for tøft i forhold til direkte opprykk, 6 poeng som ble for kostbare når vi snubla på slutten.
Nå er det cupspill, og tross Leeds sine bravader der de siste årene er jeg optimist til det motsatt er bevisst.

HåvardK

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1061 på: April 28, 2019, 09:57:45 »
Etter dagens resultater er dette en av de tristeste Leeds dager som jeg har opplevd. Vi hadde tidenes sjanse til å rykke opp, men i velkjent Leeds ånd så snubler vi når det gjelder som mest. Vi hadde tidenes mulighet mot Wigan, men klarte det ingen andre ville ha klart. Brenne straffe, miste ledelsen og slippe inn 2 mål mot 10 mann og tape kampen mot ligaens dårligste bortelag. Forstå det den som kan.
Enda mer uforståelig for meg er følelsen av at noen her inne ser ut til å ha en slags pervers glede av at det går dårlig med Leeds. Det blir jeg nesten tristere av.

ar9

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1062 på: April 28, 2019, 09:58:34 »
Som Leedssupporter i over 40 år er det ikke vanskelig å spå hva som skjer dessverre:
Vi møter Derby i playoff. Det blir masse skriverier i avisene igjen om "Spygate". Derby slår oss ut og sutrekoppen Frank Lampard får sin hevn og kommer til å hovere i avisene. Alle Leedssupportere føler seg nok en gang pissa på, og å ryke ut for Lampard gir en ekstra smertedimensjon  :(
Hvis vi mot alle odds skulle klare å komme til finalen, så er dessverre sjansen overveldende for å tape. Vi er den klubben som har mest å tape på dette( jeg vil hevde mer enn Villa) Spillerne har vist mange ganger denne sesongen at de ikke takler presset :( Vi har ikke vunnet noe som helst i cuper siden 1972...
Slik er det å være Leedssupporter :( Jeg er så knust at det ikke kan beskrives. Dette er verre enn den verste kjærlighetssorg :( Vi hadde endelig sjansen etter 15 år med rot, men vi klarte selvfølgelig å rote det til. Det er så deprimerende at jeg ikke finner ord.....
Beklager negativt innlegg :o

Har tenkt det samme. Håpet derfor på Bristol City for å slippe å høre mer om spygate.
Samtidig ser jeg heller 2 kamper mot FLDC enn å se 2 kamper mot Boro.

Hvis Villa må stille uten Tammy Abraham pga skade kan det fort være at WBA tar dem.
Men å møte Gayle og Rodriguez er vel egentlig like ille.

Josch

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1063 på: April 28, 2019, 10:16:38 »
Som Leedssupporter i over 40 år er det ikke vanskelig å spå hva som skjer dessverre:
Vi møter Derby i playoff. Det blir masse skriverier i avisene igjen om "Spygate". Derby slår oss ut og sutrekoppen Frank Lampard får sin hevn og kommer til å hovere i avisene. Alle Leedssupportere føler seg nok en gang pissa på, og å ryke ut for Lampard gir en ekstra smertedimensjon  :(
Hvis vi mot alle odds skulle klare å komme til finalen, så er dessverre sjansen overveldende for å tape. Vi er den klubben som har mest å tape på dette( jeg vil hevde mer enn Villa) Spillerne har vist mange ganger denne sesongen at de ikke takler presset :( Vi har ikke vunnet noe som helst i cuper siden 1972...
Slik er det å være Leedssupporter :( Jeg er så knust at det ikke kan beskrives. Dette er verre enn den verste kjærlighetssorg :( Vi hadde endelig sjansen etter 15 år med rot, men vi klarte selvfølgelig å rote det til. Det er så deprimerende at jeg ikke finner ord.....
Beklager negativt innlegg :o

Har tenkt det samme. Håpet derfor på Bristol City for å slippe å høre mer om spygate.
Samtidig ser jeg heller 2 kamper mot FLDC enn å se 2 kamper mot Boro.

Hvis Villa må stille uten Tammy Abraham pga skade kan det fort være at WBA tar dem.
Men å møte Gayle og Rodriguez er vel egentlig like ille.

Det mest sannsynlige er at vi møter Derby. De trenger tre poeng på to kamper for å sikre 6. plassen. Mulig det blir skriverier om spygate, men det er likt for begge lag. En " mediekrig" blir det uansett.

Men jeg liker ikke at vi har slått Derby to ganger denne sesongen. Ã… slå dem tre ganger i en sesong tror jeg blir vanskelig. Men normalt er lag nr 3 bedre enn lag nr 6. Boro er ultra defensive der vi har to uavgjort. Jeg ser for meg Tony Pulis som en typisk play off coach der taktikk blir viktigst med kjedelig fotball.

Bristol City klarer ikke play off.

B_Ød

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1064 på: Mai 01, 2019, 20:38:14 »
Go swans!!!
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1065 på: Mai 01, 2019, 21:49:22 »
Go swans!!!
Tror da vi bør foretrekke Frank Lampard's Derby County fremfor 'boro i en playoff-semi? :o

Derby 1-0 til pause og tre poeng og 7 mål foran 'boro.


Ere non andre kamper i kveld'a?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1066 på: Mai 01, 2019, 22:21:37 »
Go swans!!!
Tror da vi bør foretrekke Frank Lampard's Derby County fremfor 'boro i en playoff-semi? :o

Derby 1-0 til pause og tre poeng og 7 mål foran 'boro.


Ere non andre kamper i kveld'a?

1-1 og både Boro og Bristol Vity inne i det igjen!  :)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1067 på: Mai 01, 2019, 22:34:32 »
Heier på Derby. Tror vi tar de. Blir tøffere mot Boro.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1068 på: Mai 01, 2019, 22:48:50 »
Det endte uavgjort og da er ennå mye uavklart.

Derby 71
'boro  70
B City 69

Blir en tnteressant søndag.
« Siste redigering: Mai 01, 2019, 23:00:07 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1069 på: Mai 01, 2019, 22:59:20 »
Det endte uavgjort og da er Bristol City matematisk ute av det. Og Middlesbrough må hente 7 mål. Det skjer nok ikke.
Derimot kan fortsatt Derby og Villa bytte plass...


Hææææææ???


På min tabell er Boro 1 poeng bak og Br City 2 poeng bak! Derby kan tape alt med tap for WBA på søndag!

Hull vs Bristol C
Rotherham vs M’boro
Derby vs WBA

Vi beholder 3.plassen uansett om WBA avgir poeng mot Derby!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1070 på: Mai 01, 2019, 23:01:00 »



Hææææææ???



Så på en livetabell aom hadde hengt seg opp :D

Editert nu
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1071 på: Mai 01, 2019, 23:08:01 »
Lukter Boro på oss i play off. Liker ikke.
 

Josch

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1072 på: Mai 01, 2019, 23:29:13 »
Hvis Bristol og Boro vinner (som jeg tror) så må også Derby vinne. WBA kan faktisk slippe Derby inn i play off ved å tape. Eller WBA kan åpne døren for Boro i PO ved å ta poeng mot Derby.
WBA har vel ikke noe å spille for men de kan bestemme Leeds' motstander i en viss grad hvis de gidder noe (eller slapper av ) denne dagen.


kongsmo

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1073 på: Mai 01, 2019, 23:34:36 »
WBA spiller vel for tredje plass og dermed unngå AV i semien.... Med den ustabile formen vi er i nå tviler jeg på at de tar det som en selvfølge at vi unngår tap mot Ipswich...

Sent fra min H8324 via Tapatalk

"SNIFFER"

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1074 på: Mai 01, 2019, 23:37:32 »
Lukter Boro på oss i play off. Liker ikke.

Ikkje eg heller. Nesten ikkje skapt sjanser mot Boro på 2 kamper. Klart værste vi kan få. Ville heller hatt Villa

B_Ød

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1075 på: Mai 02, 2019, 08:14:17 »
Ingen som tror vi kan få Bristol altså?
Ups & Ups!!

Josch

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1076 på: Mai 02, 2019, 08:51:53 »
Ingen som tror vi kan få Bristol altså?

Det  kan selvsagt skje. Da må Derby tape (fullt mulig mot WBA) og Boro  tape/spille uavgjort . Boro scorer veldig lite mål. Derby er forbi Bristol C med 72 poeng, uavgjort). Bristol må vinne.

Hvis Leeds ligger under så får plutselig WBA noe å spille for, hvis de ønsker 3. plassen.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1077 på: Mai 02, 2019, 09:07:30 »
Derby og Aston Villa er yndlingene til EFL...det viser Spygate-dommen og nå siste helgs batalje på ER.
Her vil man aldri vite hva man kan komme ut for, nye og tilpassede regler kan plutselig komme ut av hatten fra EFL
- i disfavør Leeds. Disse to vil jeg unngå i play off.

Middlesbr. er et lag vi fint kan slå over to kamper...Bristol City likeså.
Finale mot WBA må vi bare takle!

Vi rykker faktisk opp!!! MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

B_Ød

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1078 på: Mai 02, 2019, 11:02:13 »
jeg tror at den beste mulighet for Wembley måtte være hvis Derby og Boro tuller det til, og Bristol kniper 6te plassen, så det er mitt ønske-scenario  :D
Ups & Ups!!

Allanclarke

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1079 på: Mai 02, 2019, 13:13:43 »
jeg tror at den beste mulighet for Wembley måtte være hvis Derby og Boro tuller det til, og Bristol kniper 6te plassen, så det er mitt ønske-scenario  :D
Enig. Foretrekker helst Bristol City, deretter Derby og til slutt Boro.