Skrevet av Emne: Kamper i championship sesongen 18/19  (Lest 154517 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Leeds1919

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1080 på: Mai 02, 2019, 13:28:26 »
jeg tror at den beste mulighet for Wembley måtte være hvis Derby og Boro tuller det til, og Bristol kniper 6te plassen, så det er mitt ønske-scenario  :D
Enig. Foretrekker helst Bristol City, deretter Derby og til slutt Boro.

Enig.
Mot Boro over to kamper vil vi få det tøft. Pulis kan spille på resultat. Tvilende til om vi knekker den koden.
Derby og Bristol er vi langt bedre enn over to kamper, men som deg, foretrekker jeg helt klart Bristol.
Føler Spygate vil fange oss

Promotion 2010

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1081 på: Mai 04, 2019, 10:38:57 »
BBC

Bolton Wanderers' game against Brentford cancelled and Bees given three points

Score 1-0 to the Bees....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1082 på: Mai 05, 2019, 13:40:34 »
Villa under for Norwich (0-1) allerede. Noen som sparer seg til kvalik? Kan jo ikke bli bedre enn nr. 5.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1083 på: Mai 26, 2019, 17:15:03 »
Ikke Championship men spill om plass der neste sesong. 1-1 på Wembley så langt. Jason Pearce har kommet inn for Charlton.
Jon R.

Jon R

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1084 på: Mai 26, 2019, 17:53:11 »
Charlton!!!!
Jon R.

Jon R

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1085 på: Mai 26, 2019, 17:56:24 »
Charlton og Lee Bowyer rykket opp etter mål 4 min på overtid. Skikkelig møkkakamp men bra at C rykker opp fremfor mer ressursterke Sland.
Jon R.

Reaney

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1086 på: Mai 26, 2019, 18:02:10 »
LEE BOWYER ER EN VINNER BARE IKKE MED LEEDS. FINALESEIRE MED CHARLTON OG BIRMINGHAM. GRATULERER!

Jon R

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1087 på: Mai 26, 2019, 19:46:52 »
LEE BOWYER ER EN VINNER BARE IKKE MED LEEDS. FINALESEIRE MED CHARLTON OG BIRMINGHAM. GRATULERER!
Merkelig hvordan du klarer å lage negative vinklinger på det meste som skjer. Leeds vant plenty av viktige kamper med Lee Bowyer, mange av de klassikere som bidro til å bygge merkevaren Leeds United. Lee var en "vinner" så god som noen med Leeds trøya på, ihvertfall hvis man legger noe av det utenomsportslige til side.
Jon R.

auren

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1088 på: Mai 26, 2019, 20:33:37 »
LEE BOWYER ER EN VINNER BARE IKKE MED LEEDS. FINALESEIRE MED CHARLTON OG BIRMINGHAM. GRATULERER!
Merkelig hvordan du klarer å lage negative vinklinger på det meste som skjer. Leeds vant plenty av viktige kamper med Lee Bowyer, mange av de klassikere som bidro til å bygge merkevaren Leeds United. Lee var en "vinner" så god som noen med Leeds trøya på, ihvertfall hvis man legger noe av det utenomsportslige til side.

Veldig vanskelig å ikke legge noe av det utenomsportslige til side. Til og med på banen var han en nasty spillertype, selv om han som spiller var strålende.

Uansett vil han alltid bli husket for episoden i 2001 med Woodgate, da de banket opp en fyr som trolig var rasistisk motivert. Han spilte vel aldri så godt som når denne saken var under utredning, det bare viser hvor lite det egentlig gikk inn på ham. En skamplett i vår historie.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1089 på: Mai 26, 2019, 22:31:30 »
LEE BOWYER ER EN VINNER BARE IKKE MED LEEDS. FINALESEIRE MED CHARLTON OG BIRMINGHAM. GRATULERER!
Merkelig hvordan du klarer å lage negative vinklinger på det meste som skjer. Leeds vant plenty av viktige kamper med Lee Bowyer, mange av de klassikere som bidro til å bygge merkevaren Leeds United. Lee var en "vinner" så god som noen med Leeds trøya på, ihvertfall hvis man legger noe av det utenomsportslige til side.

Veldig vanskelig å ikke legge noe av det utenomsportslige til side. Til og med på banen var han en nasty spillertype, selv om han som spiller var strålende.

Uansett vil han alltid bli husket for episoden i 2001 med Woodgate, da de banket opp en fyr som trolig var rasistisk motivert. Han spilte vel aldri så godt som når denne saken var under utredning, det bare viser hvor lite det egentlig gikk inn på ham. En skamplett i vår historie.

auren
Beste box to box-spiller vi har hatt. Utrolig målfarlig. Det er en slik type vi trenger i Leeds. Blir Shackleton den nye Bowyer?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1090 på: Mai 27, 2019, 15:56:14 »
Av to onder velger jeg Villa i play off-finalen.

Så kan vi klå Derby igjen kommende sesong.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1091 på: Mai 27, 2019, 16:39:11 »
LEE BOWYER ER EN VINNER BARE IKKE MED LEEDS. FINALESEIRE MED CHARLTON OG BIRMINGHAM. GRATULERER!
Merkelig hvordan du klarer å lage negative vinklinger på det meste som skjer. Leeds vant plenty av viktige kamper med Lee Bowyer, mange av de klassikere som bidro til å bygge merkevaren Leeds United. Lee var en "vinner" så god som noen med Leeds trøya på, ihvertfall hvis man legger noe av det utenomsportslige til side.

Veldig vanskelig å ikke legge noe av det utenomsportslige til side. Til og med på banen var han en nasty spillertype, selv om han som spiller var strålende.

Uansett vil han alltid bli husket for episoden i 2001 med Woodgate, da de banket opp en fyr som trolig var rasistisk motivert. Han spilte vel aldri så godt som når denne saken var under utredning, det bare viser hvor lite det egentlig gikk inn på ham. En skamplett i vår historie.

auren

Da DE banket opp en fyr?

Bowyer ble frikjent på alle punkter, mens Woodgate sammen med en kompis dømt for medvirkning til slagsmål og 100 dagers samfunnstjeneste. Det var en annen kompis av Woodgate som stod for mishandlingen av studenten og fikk seks års fengsel.  Mener å huske at Woodgate ble omtalt som heldig som kun fikk samfunnstjeneste. At det var rasistisk motivert overfall har vel blitt avkreftet da det var et masseslagsmål. Men kompisen til Woodgate var voldsomt brutal og fikk seks år pga med vilje å skade en annen person. Mulig det var noe rasisme der. Men i media husker jeg at det ble fremstillt som at Bowyer og Woodgate hadde oppsøkt og overfallt den asiatiske studenten. Dette ble vel motbevist av videoovervåkning.

Bowyer fikk en bot av Leeds på 4 ukelønner for brudd alkoholreglene. I senere tid mens han spilte i Newcastle betalte han studenten 2 mill kroner i erstattning for å bli ferdig saken etter gjentatte søksmål. Bedyrer fortsatt sin uskyld, men uttalte at belastningen med rettsaker, søksmål og saksomkostninger var verdt 2 millioner norske kroner. Lett å si med så mye cash på bok!

Dette konkluderte retten med. Om det er hele sannheten er nok en annen sak..men tviler på at han hadde blitt frikjent om han stod bak overfallet.

Når det er sagt..Bowyer var/er nok ikke mors beste barn :)


« Siste redigering: Mai 27, 2019, 16:41:10 av eriksen55 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1092 på: Mai 27, 2019, 16:56:56 »
Hehe. Playoff-finale.
Joe Urquhart twitrer "anything else > playoff final" og poster et bilde fra Yorkshire Wildlife Park. Stats svarer med et bilde 'Boat trip'


Eg tok meg en joggetur.

Men rakk akkurat Villamålet.

Helt innafor å møte Derby også neste sesong. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1093 på: Mai 27, 2019, 17:03:43 »
Hehe. Playoff-finale.
Joe Urquhart twitrer "anything else > playoff final" og poster et bilde fra Yorkshire Wildlife Park. Stats svarer med et bilde 'Boat trip'


Eg tok meg en joggetur.

Men rakk akkurat Villamålet.

Helt innafor å møte Derby også neste sesong. :)
Enig. 6 nye poeng til oss, det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1094 på: Mai 27, 2019, 17:05:04 »
Fasit Lee Bowyer Leeds karriere: 0 Trophies, 0 Winners Medal, 0 Runners up Medal.
« Siste redigering: Mai 27, 2019, 17:19:18 av Reaney »

HåvardK

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1095 på: Mai 27, 2019, 17:57:11 »
Fasit Lee Bowyer Leeds karriere: 0 Trophies, 0 Winners Medal, 0 Runners up Medal.
Hello, sunshine.

Reaney

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1096 på: Mai 27, 2019, 17:58:24 »
Ørjan Nyland er i Premier League etter en personlig katastrofesesong. Forstå det dem som kan.

Blank_File

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1097 på: Mai 27, 2019, 18:17:15 »
Hehe. Playoff-finale.
Joe Urquhart twitrer "anything else > playoff final" og poster et bilde fra Yorkshire Wildlife Park. Stats svarer med et bilde 'Boat trip'


Eg tok meg en joggetur.

Men rakk akkurat Villamålet.

Helt innafor å møte Derby også neste sesong. :)
Enig. 6 nye poeng til oss, det.
Ja det var faktisk skikkelig deilig!

stian

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1098 på: Mai 27, 2019, 18:50:30 »
Helt greit at Villa forsvinner fra divisjonen. Samtidig litt surt å tenke på at dette er et lag vi var klart bedre enn over to kamper, og at vi rotet bort matchballer mot svakere motstand.

Josch

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1099 på: Mai 27, 2019, 19:05:17 »
Helt greit at Villa forsvinner fra divisjonen. Samtidig litt surt å tenke på at dette er et lag vi var klart bedre enn over to kamper, og at vi rotet bort matchballer mot svakere motstand.

Villa jobbet seg langsomt inn i play off og viste ro og klokskap i play off kampene. Ikke et lag som imponerer voldsomt,  men jevnhet og hardt arbeid gav dem opprykk. De vant de viktige kampene Og fant formen i april-mai, da Leeds sviktet.

Ellers var lag nr 5 og 6 i finalen denne gang. Det er ikke ofte.

Promotion 2010

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1100 på: Mai 27, 2019, 19:53:15 »
Leeds United official svarer et nettroll

Hopefully you performed better than @dcfcofficial! See you next season! #StopCrying

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1101 på: Mai 27, 2019, 19:57:00 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

flynn

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1102 på: Mai 27, 2019, 22:45:52 »
Aston Villa rykker opp og fortjener det etter en meget god andre halvdel av sesongen. Det som skiller dem fra oss er at de har lykkes 100% med flere lån. Tuanzebe (Manchester) og Tyrone Mings (Bournemouth) har dannet et meget solid stopperpar. El Ghazi (Lille) og Tammy Abraham (Chelsea) har også bidratt meget sterkt. Hadde Harrison, Baker og Izzy Brown lykkes like bra for oss så ville opprykket vært udiskutabelt. Grealish er god. Hourihane og McGinn også solide i CC, men jeg er usikker på om de holder PL-nivå. Resten av laget er tynn suppe. Uten betydelige investeringer tror jeg AV vil slite neste sesong. Samtidig er ståa enda verre i Derby, der majoriteten av spillerne har passert middagshøyden for lengst. Før ny sesong i CC kommer de neppe til å øse ut penger. Dermed spår jeg midtable for dem neste sesong.

flynn

Promotion 2010

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1103 på: Juni 02, 2019, 00:39:53 »
Utvider denne til å omhandle Champions League!

Dagens kamp må være en av de svakeste jeg har sett noensinne. To møkkalag uten hverken fotballferdigheter eller et system å spille etter.

Bare å glemme denne kampen. Utrolig at dette var finalen.

Trist og talentløst.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1104 på: Juni 02, 2019, 07:26:29 »
Utvider denne til å omhandle Champions League!

Dagens kamp må være en av de svakeste jeg har sett noensinne. To møkkalag uten hverken fotballferdigheter eller et system å spille etter.

Bare å glemme denne kampen. Utrolig at dette var finalen.

Trist og talentløst.

Kampen blir preget av en totalt bullshit straffesituasjon. Når favoritten får et gratis mål etter 120 sekunder setter det premisset for resten av kampen. Liverpool sluttet å spille fotball, Tottenham var ikke dyktige nok.

Alt i alt en veldig skuffende og svak kamp uten noen verdige vinnere.
« Siste redigering: Juni 02, 2019, 07:38:20 av TK20 »

DenHviteYeboah

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1105 på: Juni 02, 2019, 08:16:09 »
Utvider denne til å omhandle Champions League!

Dagens kamp må være en av de svakeste jeg har sett noensinne. To møkkalag uten hverken fotballferdigheter eller et system å spille etter.

Bare å glemme denne kampen. Utrolig at dette var finalen.

Trist og talentløst.

Kampen blir preget av en totalt bullshit straffesituasjon. Når favoritten får et gratis mål etter 120 sekunder setter det premisset for resten av kampen. Liverpool sluttet å spille fotball, Tottenham var ikke dyktige nok.

Alt i alt en veldig skuffende og svak kamp uten noen verdige vinnere.
Jeg blir egentlig bare trist av å se på CL.  :( Fordi jeg tenker at noe slikt får jeg aldri oppleve igjen som Leedssupporter >:(
De økonomiske forskjellene bare øker mellom de beste og de nest beste. Problemet er at vi er ikke engang kommet opp i klassen med de nest beste. Tenker tilbake til vår tid i CL. Herregud så stolt jeg var, og vi trodde vel alle at vi kom til å være i CL hvert år fremover den gang. Nå er det bare vondt, etter det som skjedde på tampen av sesongen. :(

Kato

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1106 på: Juni 02, 2019, 08:24:58 »
Utvider denne til å omhandle Champions League!

Dagens kamp må være en av de svakeste jeg har sett noensinne. To møkkalag uten hverken fotballferdigheter eller et system å spille etter.

Bare å glemme denne kampen. Utrolig at dette var finalen.

Trist og talentløst.

Kampen blir preget av en totalt bullshit straffesituasjon. Når favoritten får et gratis mål etter 120 sekunder setter det premisset for resten av kampen. Liverpool sluttet å spille fotball, Tottenham var ikke dyktige nok.

Alt i alt en veldig skuffende og svak kamp uten noen verdige vinnere.
Jeg blir egentlig bare trist av å se på CL.  :( Fordi jeg tenker at noe slikt får jeg aldri oppleve igjen som Leedssupporter >:(
De økonomiske forskjellene bare øker mellom de beste og de nest beste. Problemet er at vi er ikke engang kommet opp i klassen med de nest beste. Tenker tilbake til vår tid i CL. Herregud så stolt jeg var, og vi trodde vel alle at vi kom til å være i CL hvert år fremover den gang. Nå er det bare vondt, etter det som skjedde på tampen av sesongen. :(

Samtidig har det vært langt verre år i denne ørkenvandringen. Gode spillere ut, dårlige spillere inn. Elendige eiere, middelmådige managere som knapt satt stolen varm.
Denne sesongen har vi spilt feiende flott fotball, hatt en av verdens beste managere (ikke bare på papiret), og vunnet mange kamper.

Det har vært en fryd å se stort sett hver eneste Leedskamp spillemessig.

Så er vi så heldige at vi beholder den sære mannen ett år til. Tenk med to transfervindu til, enda en pre-season, enda noen hundre økter med Bielsa-ball, og enda noen gode spillere inn. Dette blir fantastisk. Favoritt til å vinne divisjonen, 6 i odds.

NB! Se på alle Tottenhams innkast i går. Svært liten bevegelse, svært få som beveger seg, og vanskelig å finne noen å kaste til. Innkastene tok jo åresvis på 0-1. Sammenlign med den bevegelsen vi har på våre innkast. Vi løper dobbelt så mye dobbelt så fort.
 

DenHviteYeboah

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1107 på: Juni 02, 2019, 08:58:34 »
Utvider denne til å omhandle Champions League!

Dagens kamp må være en av de svakeste jeg har sett noensinne. To møkkalag uten hverken fotballferdigheter eller et system å spille etter.

Bare å glemme denne kampen. Utrolig at dette var finalen.

Trist og talentløst.

Kampen blir preget av en totalt bullshit straffesituasjon. Når favoritten får et gratis mål etter 120 sekunder setter det premisset for resten av kampen. Liverpool sluttet å spille fotball, Tottenham var ikke dyktige nok.

Alt i alt en veldig skuffende og svak kamp uten noen verdige vinnere.
Jeg blir egentlig bare trist av å se på CL.  :( Fordi jeg tenker at noe slikt får jeg aldri oppleve igjen som Leedssupporter >:(
De økonomiske forskjellene bare øker mellom de beste og de nest beste. Problemet er at vi er ikke engang kommet opp i klassen med de nest beste. Tenker tilbake til vår tid i CL. Herregud så stolt jeg var, og vi trodde vel alle at vi kom til å være i CL hvert år fremover den gang. Nå er det bare vondt, etter det som skjedde på tampen av sesongen. :(

Samtidig har det vært langt verre år i denne ørkenvandringen. Gode spillere ut, dårlige spillere inn. Elendige eiere, middelmådige managere som knapt satt stolen varm.
Denne sesongen har vi spilt feiende flott fotball, hatt en av verdens beste managere (ikke bare på papiret), og vunnet mange kamper.

Det har vært en fryd å se stort sett hver eneste Leedskamp spillemessig.

Så er vi så heldige at vi beholder den sære mannen ett år til. Tenk med to transfervindu til, enda en pre-season, enda noen hundre økter med Bielsa-ball, og enda noen gode spillere inn. Dette blir fantastisk. Favoritt til å vinne divisjonen, 6 i odds.

NB! Se på alle Tottenhams innkast i går. Svært liten bevegelse, svært få som beveger seg, og vanskelig å finne noen å kaste til. Innkastene tok jo åresvis på 0-1. Sammenlign med den bevegelsen vi har på våre innkast. Vi løper dobbelt så mye dobbelt så fort.
Joda, mye enig med deg. Problemet er at jeg så for meg Bielsa og Leeds i PL fra høsten av...lenge...helt til Wigan kampen. Etter den forstod jeg at vi kom til å snuble igjen :(
Vi har spilt fantastisk fotball. Synd at  vi har feilet i flere avgjørende kamper. Etter  min mening holder ikke Cooper eller Berardi bak. Så må vi ha en spiss som scorer mål ut av ingenting. Er Bamford i stand til det? meget usikker...Systemet er fantastisk. Jeg håper Corberan overtar den dagen Bielsa drar hjem til Argentina.

HåvardK

Sv: Kamper i championship sesongen 18/19
« Svar #1108 på: Juni 02, 2019, 11:14:50 »


NB! Se på alle Tottenhams innkast i går. Svært liten bevegelse, svært få som beveger seg, og vanskelig å finne noen å kaste til. Innkastene tok jo åresvis på 0-1. Sammenlign med den bevegelsen vi har på våre innkast. Vi løper dobbelt så mye dobbelt så fort.
Merket meg dette, jeg også. Rart at lag ikke trener på bevegelser ved innkast. Merker jo den enorme forskjellen det er mellom Leeds og RBK på dette punktet, siden jeg ser det som er av kamper disse lagene spiller.