Skrevet av Emne: Kamp: vs Swansea City @Liberty Stadium tirsdag 21/8 2018, kl 20.45 (Viasat)  (Lest 36628 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Josch

Det brygger seg opp. Swanseas manager, Graham Potter, mener dette blir lagets tøffeste oppgave til nå. Tror de kommer skikkelig motivert og oppfyret til å prøve og klå Leeds.
https://www.swanseacity.com/news/our-toughest-test-yet-0
Ja nå kommer krigen! Håper Bielsa og spillerne har forstått at noen kamper er det kjemping og løping som gjelder. Vi har dårlige resultater i Wales.....
Jeg tror dette er et bananskall, vi må være fornøyd med alt annet enn 0 poeng...tipper 1-1, men håper på klar sier til oss seff ;)

Swansea, som er et spillende lag bør passe oss bra. Jeg ser for meg samme kampbilde som mot Stoke/Derby. Motstander som er vanskelig på papiret gir topp motiverte Leeds-spillere.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Det brygger seg opp. Swanseas manager, Graham Potter, mener dette blir lagets tøffeste oppgave til nå. Tror de kommer skikkelig motivert og oppfyret til å prøve og klå Leeds.
https://www.swanseacity.com/news/our-toughest-test-yet-0
Ja nå kommer krigen! Håper Bielsa og spillerne har forstått at noen kamper er det kjemping og løping som gjelder. Vi har dårlige resultater i Wales.....
Jeg tror dette er et bananskall, vi må være fornøyd med alt annet enn 0 poeng...tipper 1-1, men håper på klar sier til oss seff ;)
Om du tenker konkret på Swanseakampen som 'krig' så er det i alle fall ikkje slik eg har oppfattet de...

Mer som et Stoke som ønsker å spille fotball.

...men nå skal ikke jeg påberope meg å følge spesielt godt med på Premier League då... :o
Tja...selve krigen er vel mot Millwall....

auren

Det brygger seg opp. Swanseas manager, Graham Potter, mener dette blir lagets tøffeste oppgave til nå. Tror de kommer skikkelig motivert og oppfyret til å prøve og klå Leeds.
https://www.swanseacity.com/news/our-toughest-test-yet-0
Ja nå kommer krigen! Håper Bielsa og spillerne har forstått at noen kamper er det kjemping og løping som gjelder. Vi har dårlige resultater i Wales.....
Jeg tror dette er et bananskall, vi må være fornøyd med alt annet enn 0 poeng...tipper 1-1, men håper på klar sier til oss seff ;)

Ja, det ville vært en kjempeskrell om Swansea vant  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Det brygger seg opp. Swanseas manager, Graham Potter, mener dette blir lagets tøffeste oppgave til nå. Tror de kommer skikkelig motivert og oppfyret til å prøve og klå Leeds.
https://www.swanseacity.com/news/our-toughest-test-yet-0
Ja nå kommer krigen! Håper Bielsa og spillerne har forstått at noen kamper er det kjemping og løping som gjelder. Vi har dårlige resultater i Wales.....
Jeg tror dette er et bananskall, vi må være fornøyd med alt annet enn 0 poeng...tipper 1-1, men håper på klar sier til oss seff ;)

Ja, det ville vært en kjempeskrell om Swansea vant  ::)

auren
Nja...
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest

gulle

Siste seier i Swansea kom i 1964, så er det sagt.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/swansea-city-v-leeds-united-last-five-meetings-at-the-liberty-stadium-1-9310563
håper Bielsa rekker å få gjort litt med midtforsvaret, sett høydepunkter fra Rotherhamkampen
Og det var noen åpninger der jeg ikke likte, (pluss Coopers forsøk på assist da)
Får vi strammet det opp litt, tipper jeg Leedsseier igjen ;D ;D ;D
Nå rykker vi opp! Jasederja

RoarG

Siste seier i Swansea kom i 1964, så er det sagt.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/swansea-city-v-leeds-united-last-five-meetings-at-the-liberty-stadium-1-9310563
håper Bielsa rekker å få gjort litt med midtforsvaret, sett høydepunkter fra Rotherhamkampen
Og det var noen åpninger der jeg ikke likte, (pluss Coopers forsøk på assist da)
Får vi strammet det opp litt, tipper jeg Leedsseier igjen ;D ;D ;D
Har ikke råd til slike blemmer. Før eller siden blir vi straffet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Roberts ned på U-23 laget. Er han muligens på vei ut https://thisisfutbol.com/2018/08/blogs/championship/roberts-demoted-to-u-23s-for-clash-v-millwall/

Bør jo være utlån isåfall. Er han ikke bare 19 ?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28902
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Roberts ned på U-23 laget. Er han muligens på vei ut https://thisisfutbol.com/2018/08/blogs/championship/roberts-demoted-to-u-23s-for-clash-v-millwall/

Bør jo være utlån isåfall. Er han ikke bare 19 ?

What's the fuzz?
Han trenger spilletid - og det får han på U23 :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Roberts ned på U-23 laget. Er han muligens på vei ut https://thisisfutbol.com/2018/08/blogs/championship/roberts-demoted-to-u-23s-for-clash-v-millwall/

Bør jo være utlån isåfall. Er han ikke bare 19 ?

What's the fuzz?
Han trenger spilletid - og det får han på U23 :)
Enig. Behøver ikke rushe han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Siste seier i Swansea kom i 1964, så er det sagt.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/swansea-city-v-leeds-united-last-five-meetings-at-the-liberty-stadium-1-9310563
håper Bielsa rekker å få gjort litt med midtforsvaret, sett høydepunkter fra Rotherhamkampen
Og det var noen åpninger der jeg ikke likte, (pluss Coopers forsøk på assist da)
Får vi strammet det opp litt, tipper jeg Leedsseier igjen ;D ;D ;D
Har ikke råd til slike blemmer. Før eller siden blir vi straffet.

Blemmen kom fordi spillerne «glemte» å slå vegg i lengderetningen på banen! Tenker at de ikke går i den fella igjen!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Siste seier i Swansea kom i 1964, så er det sagt.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/swansea-city-v-leeds-united-last-five-meetings-at-the-liberty-stadium-1-9310563
håper Bielsa rekker å få gjort litt med midtforsvaret, sett høydepunkter fra Rotherhamkampen
Og det var noen åpninger der jeg ikke likte, (pluss Coopers forsøk på assist da)
Får vi strammet det opp litt, tipper jeg Leedsseier igjen ;D ;D ;D
Har ikke råd til slike blemmer. Før eller siden blir vi straffet.

Blemmen kom fordi spillerne «glemte» å slå vegg i lengderetningen på banen! Tenker at de ikke går i den fella igjen!

Feil vil skje og vi kommer til å slippe inn mål på dumme feil. Vi spiller med høy risiko.

Men med den aggressiviteten vi spiller med, så vil ofte motstander gjøre flere feil.

Når man ser hvordan vi spiller oss ut av problemer, så tåler jeg et par baklengs.Noen ganger blir det matchavgjørende, andre ganger helt ubetydelig.  Man blir ikke bedre av å måke den på tribunen. Målet til Roofe lørdag hadde aldri blitt en sjanse engang hadde vi spilt som tidligere. Vil tro spillerne blir bedre og tryggere jo flere kamper dem får "øvd" seg.

Tror Swansea passer oss bra. Dem har knotet selv om de har plukket poeng. Mot Bham ble dem feid av banen. Tipper Saiz får bedre arbeidsbetingelser da Swansea ikke markerer han sånn som Rham. Vi blir tøffe å stoppe.

1-3, Douglas, Klich og Bamford.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28902
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
 
stats
@lufcstats
Should @Kalvinphillips play any part on Tuesday night, it will be his 100th appearance for the side! Top work
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Siste seier i Swansea kom i 1964, så er det sagt.
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/swansea-city-v-leeds-united-last-five-meetings-at-the-liberty-stadium-1-9310563
håper Bielsa rekker å få gjort litt med midtforsvaret, sett høydepunkter fra Rotherhamkampen
Og det var noen åpninger der jeg ikke likte, (pluss Coopers forsøk på assist da)
Får vi strammet det opp litt, tipper jeg Leedsseier igjen ;D ;D ;D
Har ikke råd til slike blemmer. Før eller siden blir vi straffet.

Blemmen kom fordi spillerne «glemte» å slå vegg i lengderetningen på banen! Tenker at de ikke går i den fella igjen!

Feil vil skje og vi kommer til å slippe inn mål på dumme feil. Vi spiller med høy risiko.

Men med den aggressiviteten vi spiller med, så vil ofte motstander gjøre flere feil.

Når man ser hvordan vi spiller oss ut av problemer, så tåler jeg et par baklengs.Noen ganger blir det matchavgjørende, andre ganger helt ubetydelig.  Man blir ikke bedre av å måke den på tribunen. Målet til Roofe lørdag hadde aldri blitt en sjanse engang hadde vi spilt som tidligere. Vil tro spillerne blir bedre og tryggere jo flere kamper dem får "øvd" seg.

Tror Swansea passer oss bra. Dem har knotet selv om de har plukket poeng. Mot Bham ble dem feid av banen. Tipper Saiz får bedre arbeidsbetingelser da Swansea ikke markerer han sånn som Rham. Vi blir tøffe å stoppe.

1-3, Douglas, Klich og Bamford.

Helt enig. Vi tjener på å spille med litt risiko, ser det ut til. De gangene det blir Hawaii fotball skaper vi fler sjanser enn motstander. Mister vi ballen så vinnes den tilbake. Vi har meget raske overganger.

Kickthemdown

Roberts ned på U-23 laget. Er han muligens på vei ut https://thisisfutbol.com/2018/08/blogs/championship/roberts-demoted-to-u-23s-for-clash-v-millwall/

Bør jo være utlån isåfall. Er han ikke bare 19 ?

What's the fuzz?
Han trenger spilletid - og det får han på U23 :)
Burde ikke vi fått en sånn "like" knapp her ala Waccoe? Bare for at 19 åringen spiller kamp for u23 så er han på tur ut...  :o

stian

Roberts ned på U-23 laget. Er han muligens på vei ut https://thisisfutbol.com/2018/08/blogs/championship/roberts-demoted-to-u-23s-for-clash-v-millwall/

Bør jo være utlån isåfall. Er han ikke bare 19 ?

What's the fuzz?
Han trenger spilletid - og det får han på U23 :)
Burde ikke vi fått en sånn "like" knapp her ala Waccoe? Bare for at 19 åringen spiller kamp for u23 så er han på tur ut...  :o

Han har i alle fall mye å jobbe med før han er i nærheten av førsteelleveren. Da må I23 være riktig arena.

Xern

MATCHDAY!!  8) 8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

B_Ød

Ups & Ups!!

LEO

MOT
 

RoarG

MATCHDAY!!  8) 8)
Absolutt. Hvordan går dette da? Vi vinner fordi vi har begynt så bra, og fordi Swansea spilte dårlig i forrige runde? Vi taper fordi vi ikke har vunnet i Swansea siden 1964? Vi taper fordi alle seiersrekker tar slutt? Blir det U etter at begge lag har brent klare sjanser, og mener at de burde ha vunnet? Personlig tror jeg Leeds' flotte sesonginnledning tar slutt. Vi har hatt 16 fine dager, men nå er det over. Bare å stålsette seg for alle de bitre kommentarene her på forumet i morgen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Carl Fisker

MATCHDAY!!  8) 8)
Absolutt. Hvordan går dette da? Vi vinner fordi vi har begynt så bra, og fordi Swansea spilte dårlig i forrige runde? Vi taper fordi vi ikke har vunnet i Swansea siden 1964? Vi taper fordi alle seiersrekker tar slutt? Blir det U etter at begge lag har brent klare sjanser, og mener at de burde ha vunnet? Personlig tror jeg Leeds' flotte sesonginnledning tar slutt. Vi har hatt 16 fine dager, men nå er det over. Bare å stålsette seg for alle de bitre kommentarene her på forumet i morgen.
Alle seiersrekker tar slutt, men det skjer ikke i dag. Laget er i flytsonen, stinne av selvtillit. Dette blir 3 poeng til Leeds.

auren

Flåsete sagt, men det viktigste er at laget fortsetter innsatsen og det gode spillet. Jeg blir mer bekymret om vi blir kjørt over av Swansea men vinner heldig 1-0 enn om vi spiller en god kamp spillemessig men er uheldige/udyktige og taper. Selvsagt er det viktig å vinne/få poeng på dårlige dager, men fortsetter vi dette spillet fremover så vil vi få mange poeng til slutt.

Står fortsatt for mitt tips på 1-1, så får vi se om magefølelsen blir endret utover dagen og kvelden  :)

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Følger 1-1 tipset. Kampen vises på viasport 3 sant?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

leedslife

Drømte i natt faktisk. Det er sjeldent.
0-4 til oss. Total overkjøring.
Tror til og med Bailey scoret på straffe for å gjøre opp for tabben mot Derby!
Bare å glede seg.

Viasat sender Cherry :)

stian

Drømte i natt faktisk. Det er sjeldent.
0-4 til oss. Total overkjøring.
Tror til og med Bailey scoret på straffe for å gjøre opp for tabben mot Derby!
Bare å glede seg.

Viasat sender Cherry :)

Høres ut som en oddskupong som kan gi god uttelling...

Xern

Drømte i natt faktisk. Det er sjeldent.
0-4 til oss. Total overkjøring.
Tror til og med Bailey scoret på straffe for å gjøre opp for tabben mot Derby!
Bare å glede seg.

Viasat sender Cherry :)

Høres ut som en oddskupong som kan gi god uttelling...
+1  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

leedslife

Drømte i natt faktisk. Det er sjeldent.
0-4 til oss. Total overkjøring.
Tror til og med Bailey scoret på straffe for å gjøre opp for tabben mot Derby!
Bare å glede seg.

Viasat sender Cherry :)

Høres ut som en oddskupong som kan gi god uttelling...

Bruk bsuen, høyrentekonto, sparing i aksjefond, forbrukslån.. Her blir man en holden mann når klokka slår 22.40 kveld :-)

RoarG

Ser at oddstipperne i Nettavisen tipper Leeds-seier til 2.25 i odds. Når de begynner å tippe for Leeds begynner varsel-lampene å blinke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ankerjon15

Har troa på poeng idag,ser for meg 1poeng. men håper på seier og att rivalene sliter og avgir poeng.